Співпраця Ювілейнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів


Скачати 64.29 Kb.
Назва Співпраця Ювілейнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Дата 25.12.2013
Розмір 64.29 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Співпраця Ювілейнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

з батьками, громадськими організаціями та шефами

Третій етап - власне ПАРТНЕРСТВО

Необхідною умовою партнерських відносин є їх добровільність, яка розуміється тут як наявність свободи і усвідомленості вибору в різних формах взаємодії (спільної діяльності). Усвідомленість вибору з'являється там, де батьки підготовлені до такого вибору (за допомогою інформування, освіти і т.д.) і реально оцінюють свої можливості (педагогічну компетентність, ресурси різного роду і т.д.).

c:\documents and settings\sadik\local settings\temporary internet files\content.word\100_7595.jpg


Другою ознакою партнерських відносин є їх довготривалість, тобто, націленість суб'єктів на тривалий і неодноразовий характер взаємодії. Якщо взаємодія між родиною та школою носить хаотичний, хоча і інтенсивний характер (наприклад, при проведенні якихось локальних заходів або акцій, де батьки виступають виключно в ролі учасників, а не організаторів), то така взаємодія не можна називати партнерським. Орієнтація дітей та батьків на довготривалу роботу зі школою дозволяє здійснювати спільні проекти стратегічного значення.

І третя ознака партнерських відносин - це взаємна відповідальність,

Педагогічний колектив школи розуміє, що не завжди батьківська відповідальність з'являється відразу: вона виховується так само, як і будь-якість особистості.

Що дає дітям нашої школи розвиток соціального партнерства між сім'єю і освітньою установою?

Крім знань в предметних областях, це і розвиток соціальних і загальнонавчальних навичок, і зростання самоповаги (гордість за батьків), і психологічну комфортність (у тому числі у дитячому середовищі), та набуття нових матеріальних ресурсів для реалізації нових освітніх проектів. Але найголовніше - при такому підході можуть істотно змінитися відносини між дітьми та батьками, так як модель співробітництва, успішно освоєна в школі, має шанс прижитися і в сім'ї. А це означає, що простір розвитку, в якому росте дитина, буде істинно гуманістичним.

Результат партнерської взаємодії:

• професійний розвиток фахівців;

• кращий доступ до інформації;

• підвищення ефективності діяльності;

• створення більш затребуваних і ефективних продуктів і послуг;

• розвиток інновацій;

• збільшення ресурсів.

На основі розвитку партнерських відносин з навчальними закладами різних акредитацій у школі забезпечується профорієнтаційна робота серед майбутніх випускників.

Розвиток додаткової освіти в школі також здійснюється на основі давніх і стійких зв'язків:

- дитяча юнацька спортивная школа

- станція юних техніків м. Цюрупинськ

- центр дитячої та юнацької творчості (м. Цюрупинськ)

- центр дитячої та юнацької творчості (м Херсон)

В організації оздоровлення учнів нашої школи і фізичного розвитку дітей наші партнери – фермерське господарство «Вєтров», Ювілейна сільська рада.

У Ювілейнівській школі створені умови для співпраці з усіма суб'єктами освітнього процесу, а саме учнями, батьками, випускниками та громадськими організаціями, що перебувають у безпосередній близькості школи. Наш освітній заклад здійснює тісну співпрацю з батьками - працює Рада школи, головою якої уже декілька років поспіль є Помазан Н.А.

Якісною характеристикою роботи освітньої установи з громадськими установами села є надання допомоги у проведенні суботників, зустрічі ветеранів війни і праці, святкових заходів на території Ювілейної сільської ради.

f:\новая папка\100_1804.jpg

f:\новая папка\100_1211.jpg


Наша школа, як і всі освітні установи міста, пам'ятає часи надійних шефів, які множили матеріальні ресурси освітніх установ. На жаль, сучасна реальність не така. Ми знаємо, що для відродження шефської допомоги, з досвіду сусідніх регіонів, потрібні спеціальні умови, закріплені на рівні законодавства.

За давньою традицією у Ювілейнівській школі продовжується співпраця з шефами, які допомагають навчальному закладу у вирішенні різних питань:

- шефство над классами

- участь у виховних заходах

- придбання меблів, канцтоварів, спортивного інвентаря;

- спортивні міроприємства

- проведення Дня сільського працівника

- екскурсії навчальні, ознайомлювальні та профорієнтаційні

- організація відпочинку дітей

- проведення благочинних акцій до Дня св. Миколая та новорічних свят

- надання спонсорської допомоги.

Високу оцінку діяльності школи дають батьки. Вони відмічають бажання дітей залучати їх до оздоровчих заходів класу й школи з метою формування здорового способу життя.

Співпраця Ювілейнівської школи з батьками та учнями продовжується вже дуже давно. Саме школа сприяє формуванню таких особистих рис школярів як активна самосвідомість, розвиток духовної, моральної, правової, фізичної культури шляхом науково обґрунтованого процесу адаптації, самоорганізації учнів. Вчителі та батьки села Ювілейного прикладають багато зусиль спрямованих на забезпечення умов гармонійного розвитку школярів, реалізації та вдосконалення творчого й фізичного потенціалу особистості, формуванню її загальної культури, адаптації до життя в суспільстві й створення основ для усвідомленого вибору й освоєння професій.

f:\новая папка\100_7278.jpg


Через уроки - тренінги, анкетування, бесіди, змагання, ігри, заходи, які дуже часто проходять разом з батьками, вчителі знайомлять з теоретичними основами знань з питань фізичної, особистісної та соціальної культури здоров’я. Анкетування, яке проводилось серед батьків, засвідчило: 100% батьків вважають, що потрібно приділяти увагу і знаходити в навчальному процесі час на оздоровлення дітей; 67% дітям подобаються заняття фізичними вправами, і це стало їхньою звичкою; 54% батьків вважають, що програма допомагає їм у вихованні дитини; у 56% дітей покращився стан здоров’я; у 60% заняття фізичними вправами запобігають розвитку хронічних захворювань; у 45% дітей покращилися увага, пам’ять, сприйняття інформації; 57% засвідчили, що діти стали серйозніше ставитися до здорового способу життя.

f:\новая папка\100_3813.jpg

Батьки разом з вчителями, лікарями проводили аналіз стану здоров’я учнів по класам, не раз спілкувалися на теми з питань, чому діти починають хворіти, коли і як можна захистити їх від уражень навколишнього середовища, радилися як можна зробити безпечним комп’ютер та телевізор, харчування та вільний час наших дітей, як впливає психологічний клімат і моральна атмосфера сім’ї на особистість підлітка, як попередити шкідливі звички або як їх позбутися.

Саме школа та сім’я в період розвитку від 1 до 11 класу відіграє велику роль у формуванні здорового способу життя дитини.

При наявності гарної системи управління, доброї волі і цілеспрямованості партнерство Ювілейнівської школи з громадськими та шефськими організаціями працює успішно.

Співпраця з сільською радою

Робота Ювілейнівської ЗОШ тісно пов’язана з сільською радою з питань здорового способу життя. Учні нашої школи постійно залучаються до участі у сільських спортивних змаганнях з футболу, волейболу та настільного тенісу.100_1863100_1865


Переможців нагороджують грамотами, дипломами, кубками, медалями.
Голова селищної ради допоміг у придбанні спортивного інвентаря та настільних ігор для якісної організації літнього відпочинку дітей у пришкільному таборі відпочинку.

100_1864

Поряд з цим налагоджено роботу по організації сумісних профілактичних рейдів у місця постійного скупчення дітей у вечірній час (дискотеки у Б.К., бари). Також дуже велика робота проводиться спільно з опікунською радою з приводу соціального та правового захисту неповнолітніх дітей-сиріт, позбавлених батьківського піклування, дітей-інвалідів, дітей з неблагонадійних сімей і т.д. Постійно організовується оздоровлення дітей пільгової категорії в літніх таборах, санаторіях.

Схожі:

Співпраця Ювілейнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Соціальне партнерство, як відомо, оголошено одним із стратегічних напрямків модернізації освіти
У КРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ...
Старунський НВК, Богородчанська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 та Порогівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, серед команд загальноосвітніх шкіл І-ІІ...
У КРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ...
Саджавська, Росільнянська, Порогівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Манявський НВК, Луквицька, Гринівська, Підгірська, Жураківська ЗОШ І-ІІ...
Про підсумки проведення районних етапів Всеукраїнської експедиції
ЗОШ І-ІІІ ст.(дир. Борковська Я. Д.), Дзвиняцька ЗОШ І-ІІІ ст.(дир. Семків Н.І.), Гутівська ЗОШ І-ІІІ ст.(дир. Назаревич О. П.),...
Вчитель трудового навчання Насташської ЗОШ І-ІІІ ступенів Рокитнянського...
Укладач: Корженко Валентина Анатоліївна, вчитель трудового навчання Насташської ЗОШ І-ІІІ ступенів Рокитнянського району
«Невмируща поезія Лесі Українки»
Підготувала учитель української мови та літератури Монастирищенської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2
Дмитрівської ЗОШ І – ІІІ ступенів
Любий десятикласник! Ти починаєш вивчати новий шкільний предмет — алгебру і початки аналізу
РІЗНОМАНІТНІСТЬ ПАРАЗИТИЧНИХ ПЛОСКИХ ЧЕРВІВ
Подгальська Марія Володимирівна, Новоград – Волинська ЗОШ І – ІІІ ступенів №3, вчитель біології
ВПЛИВ РЕКЛАМИ
Автор роботи: Равніст Анна, учениця 11 класу ЗОШ І – ІІІ ступенів №3 м. Котовська Одеської області
ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Учитель вищої категорії Шполянського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів №2-ліцей». Шполянської районної ради
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка