УРОКУ № Тема програми: Основи роботи на ПК


НазваУРОКУ № Тема програми: Основи роботи на ПК
Дата13.08.2013
Розмір43.1 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Інформатика > Урок




ПЛАН УРОКУ № __

Тема програми: Основи роботи на ПК_________________________________

Тема уроку: Застосування стандартних програм___________________

Навчально – виховна мета: формування вмінь, навиків якісно і правильно виконувати всі прийоми і способи операцій при виконанні завдання_____________

Форма уроку: виробниче навчання________________________________________

Тип уроку: засвоєння нових знань_________________________________________

Матеріально-технічне забезпечення: зошит, ручка, комп’ютер, інструкційні картки, роздатковий матеріал, стандартні програми_______________________

Кількість годин: 6 годин_________________________________________

Місце проведення уроку: кабінет-лабораторія________________________

ХІД УРОКУ

  1. Організаційна частина (до 5 хв.)

    1. Привітання учнів, перевірка присутніх учнів згідно з журналом в/н.

1.2. Оглянути зовнішній вигляд учнів.

1.3. Перевірка готовності робочого місця.

Добрий день дорогі діти і шановні колеги. Сьогодні ми проводимо відкритий урок з виробничого навчання. Староста групи прозвітуй хто відсутній сьогодні на занятті. Знаємо, що на урок в/н ви маєте мати належний вигляд як оператори, тобто це білий верх і чорний низ.

2. Вступний інструктаж (до 10 хв)

2.1. Повідомлення теми і мети уроку: тема уроку виробничого навчання.

2.2. Правила охорони праці під час роботи за ПК і розпис в журналі

Ми з вами на попередніх уроках в/н вивчали загальну тему «Основи роботи на персональному комп’ютері», для того щоб приступити до вивчення сьогоднішньої теми ми розгадаємо кросворд і знаємо ключове слово.

3. Перевірка знань учнів по пройденому матеріалу (до 10 хв)

3.1. Для перевірки знань учнів використовую кросворд

Розгадавши кросворд ми повторили матеріал, який вивчали на
спец предметі «Основи роботи на ПК» і розгадали кросворд, де є ключове слово «СТАНДАРТНІ».


Тобто тема сьогоднішнього уроку «Робота з стандартними програмами»

4. Викладання нового матеріалу (15 хв.).

4.1. Слово майстра виробничого навчання:

Давайте пригадаємо, яка є операційна система є найпоширенішою для всіх персональних комп’ютерів – це Windows.

Знаємо що у операційну систему Windows входить пакет стандартних програм, які надають користувачеві мінімальні засоби по роботі з текстами, графікою це:

  • графічний редактор (Paint),

  • простий текстовий редактор (Блокнот) та текстовий редактор Word Pad, який має більше можливостей;

  • калькулятор,

  • адресна книга,

  • файловий менеджер Провідник.

  1. Графічний редактор Paint призначений для роботи з зображеннями, які складаються з безліч кольорових точок (пікселів).

  2. Програма блокнот є зручним засобом для роботи з короткими текстовими файлами. А текстовий редактор Word Pad — це текстовий редактор, що входить до складу Windows. Він призначений для створення, редагування, перегляду та друку текстових документів.

  3. Програма Калькулятор є електронним помічником учня. Дана програма призначена для виконання тих же дій, що і звичайний калькулятор. Вона виконує основні арифметичні дії, такі, як додавання і віднімання, а також функції інженерного калькулятора, наприклад знаходження логарифмів.

З математики ви вчили, що таке Логари́фм — математична операція обернена піднесенню до степеня.

4. Адресна книга дозволяє також здійснити пошук в Інтернеті адреси потрібної людини або фірми.

5. Для більш зручного пересування по дереву об'єктів, перегляду й виконання операцій з ними в Windows є програма Провідник.
3.1 Показ способів і послідовність виконання завдання.________________

3.2. Попередження можливих помилок і браку в роботі._________________

3.3. Техніка безпеки при роботі з комп’ютерною технікою в кабінеті-лабораторії і розпис в журналі__________________________
Перед тим, як ми приступимо до практичного виконання завдання необхідно, щоб ви розписались в журналі з ТБ.

Сьогодні ми з вами заглянемо в майбутнє, кожен з вас має представити себе у ролі: проектанта, бригадира і постачальника, а в цілому 1 команди, яка повинна виконати замовлення фірми на проект невеличкого будинку.

Для цього нам необхідно працювати в парах по 2 чоловіки за Комп’ютером. Хто найкраще з проектує будинок, складе перелік необхідних матеріалів, для цього будинку та підбере найбільш оптимальних фірм-постачальників, які мають надати свої послуги по мінімальних цінах на доставку матеріалу, того проект купить фірми, а ви отримаєте винагороду - це оцінку.

Інструкційні картки по виконанню завдання та методичні вказівки є у кожного за своїм робочим місцем. Приступаємо до роботи.


5. Видати завдання учням на урок. Розподілення учнів по робочих місцях.__
3. Поточний інструктаж (до 4,5 год.)

1. Цільові обходи робочих місць учнів._______________________________

2. Прослідкувати за своєчасним початком роботи учнів і організацією робочих місць___________________________________________________

3.Перевірити правильність виконання поставленого завдання___________

4. Прослідкувати за дотриманням правил техніки безпеки.______________

5. Провести проміжний контроль виконання учнями операцій.___________

6. Звернути увагу на самостійність виконання робіт учнями._____________

7. Надати практичну допомогу невстигаючим учням.___________________

8. Провести прийом завдання, оцінити виконану роботу.________________

9. Прийняти робоче місце учнів.____________________________________

4. Заключний інструктаж (до 15 хв.)

1. Провести підсумки роботи учнів за день.___________________________

2. Вислухати звіт про роботу учнів.__________________________________

3. Відмітити позитивні і негативні сторони виконання завдання.__________

4. У випадку необхідності задати питання для вияснення як учні засвоїли матеріал уроку.__________________________________________________

5. Вказати способи виправлення помилок.____________________________

6. Дати коротку характеристику роботи кожного учня і повідомити оцінку.___

Домашнє завдання: _Вивчити конспект по темі: «Застосування стандартних програм»_______________________________________________________________

Майстер виробничого навчання: Керницька Л.В.

Схожі:

ТЕМА ПРОГРАМИ: «Основи роботи на ПК.» Тема уроку
Тема уроку: «Побудова та форматування таблиць. Створення діаграм. Робота з колонками.»
План-конспект уроку на тему Тема. Програми-браузери. Правила роботи та налагодження
Мета. Познайомити учнів із принципом роботи програми-браузера, правилами роботи з ним, навчити користуватися браузерами, розповісти...
Тема програми
«Основи пожежної безпеки», тема уроку «Причини виникнення пожеж. Пожежонебезпечні властивості властивості речовин. Організаційні...
План-конспект уроку Тема: “Будова довідників програми та робота з ними”
Мета: навчити основних прийомів роботи з довідниками програми «1С: Торгівля+Склад»
УРОКУ ТЕМА ПРОГРАМИ: Технології комп'ютерної обробки інформації
ТЕМА УРОКУ: Тема уроку: Створення, завантаження та збереження файлів-документів. Введення, редагування та форматування інформації....
УРОКУ з предмету Екологія Тема програми
Тема програми: Проблема забруднення природного середовища та стійкості геосистем до антропогенних навантажень
Уроку: Навчальна
Тема уроку: Поняття про стиснення даних. Архівація файлів. Програми для роботи з архівами. Створення архіву. Додавання файлів до...
Конспект інтегрованого уроку українська мова й основи здоров
Тема уроку. Закріплення знань, умінь і навичок з теми “Іменник”. Складові здорового способу життя
УРОК №36 Тема уроку
Мета уроку: усунути виявлені під час самостійної роботи недоліки; форму­вати навички самоаналізу своєї роботи
УРОКУ Тема: Поняття комп’ютерних вірусів. Заходи захисту. Антивірусні програми
Методичне забезпечення: Інструкція до лабораторної роботи, ОСWindows, ПК, мультимедійний проектор, інтерактивна дошка
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка