Розділ VІI. Комбіновані задачі Комбіновані задачі це задачі, які розв’язують на основі поєднання кількох алгоритмів різнотипних задач


Скачати 19.3 Kb.
Назва Розділ VІI. Комбіновані задачі Комбіновані задачі це задачі, які розв’язують на основі поєднання кількох алгоритмів різнотипних задач
Дата 14.05.2013
Розмір 19.3 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Розділ VІI. Комбіновані задачі
Комбіновані задачі – це задачі, які розв’язують на основі поєднання кількох алгоритмів різнотипних задач.

Наприклад, задачі на „надлишок” ускладнюються, якщо вихідні речовини містять домішки або дані у вигляді розчинів. Для розв’язування таких задач спочатку знаходять маси чистих речовин, а далі вже доводять, який із реагентів у надлишку і проводять обчислення як для задачі на „надлишок”.

  1. Який об’єм займе газ при температурі 800С, що виділиться при взаємодії 2,8 г заліза із сульфатною кислотою, яка міститься у 25 г розчину з масовою часткою кислоти 98%?

  2. На хлорування суміші масою 27,2 г, що містить магній та залізо, витратили 18,352 л хлору, виміряного при температурі 250С та тиску 108 кПа. Обчислити масовий склад вихідної суміші.

  3. Натрій сульфіт, необхідний для реакції в сірчанокислому середовищі з 5,98 г солі, до складу якої входить 26,53% Калію, 35,37% Хрому та 38,1% Оксигену, був одержаний шляхом пропускання сульфур (ІV) оксиду крізь 16% водний розчин натрій гідроксиду (ρ=1,2 г/мл). Обчислити об’єм розчину натрій гідроксиду.

  4. Фосфор (У) оксид, одержаний при спалюванні 3,1 г фосфору, розчинили у 70 мл 14% розчину калій гідроксиду (ρ=1,14 г/мл). Визначити масову частку солі в одержаному розчині.

  5. Фосфор (У) оксид розчинили в розчині ортофосфатної кислоти масою 85,5 г з масовою часткою кислоти 50%. Масова частка кислоти в розчині при цьому збільшилась на 12,5%. Визначте маси червоного фосфору та бертолетової солі, які були використані для добування оксиду фосфору (У).

  6. При нагріванні насиченого одноатомного спирту масою 18,5 г з концентрованою сульфатною кислотою утворився алкен масою 12,6 г. Вихід продукту становив 90%. Визначити формулу вихідного спирту.

  7. Суміш метану та етену, що має густину за воднем 11,6, піддали частковому каталітичному гідруванню. Утворена газова суміш має густину за воднем 11,9. Обчислити ступінь перетворення етену.

  8. З 400 г мідного купоросу, масова частка домішок в якому становить 20%, приготували розчин купрум (ІІ) сульфату. До нього добавили надлишок розчину лугу, а потім надлишок гліцерину. Обчислити масу купрум (ІІ) гліцерату, що утворився, якщо вихід продукту становив 60% від теоретично можливого.

  9. При дії на суміш етанолу і фенолу металічного натрію виділилось 6,72 л водню. Для повної нейтралізації цієї суміші було використано 25 мл розчину калій гідроксиду з масовою часткою лугу 40% (ρ=1,4 г/см3), Визначити масові частки компонентів у вихідній суміші.

  10. Для добування оцтової кислоти в якості вихідної речовини був використаний технічний карбід кальцію, що містить 4% домішок. Яку кількість кальцій карбіду було використано, якщо відомо, що для нейтралізації одержаної оцтової кислоти було використано 240 г 5,5М розчину їдкого калі?






Схожі:

На уроках інформатики розв’язують різні задачі: на обчислення, на побудову, з програмування
Постановка задачі, де аналізуються вихідні умови (те, що дано в умові задачі), уточнюється, що саме необхідно отримати в результаті...
Урок №34 Тема. Задачі на ділення дробів. Знаходження числа за його дробом
Мета: домогтися засвоєння учнями алгоритму розв'язування задач на знаходження числа за його дробом (відсотками); повторити алгорит­ми...
Тема: Розв’язування задач за допомогою рівнянь
Мета: Розширити знання учнів про практичне застосування рівнянь, зокрема до розв’язання задач. Вдосконалити навики встановлення залежностей...
Дипломної педагогіческої освіти. Математична логіка
Матеріал розбито на теми. Важливими темами є: «Подільність чисел», «Комбінаторні задачі», «Задачі – забави», «Задачі – казки», «Принцип...
Розділ V. Задачі з теми „Метали”
Одним з найбільш цікавих та різноманітних видів задач є задачі, пов’язані з хімічними реакціями, що протікають при зануренні пластинок...
Основні етапи розв’язування прикладної задачі з використанням комп’ютера....
Формулювання задачі в термінах певної предметної галузі знань (математика, фізика, економіка тощо)-постановка задачі
Математика і вітаміни
Даний посібник містить відомості про вітаміни і задачі, які розв’язуються за допомогою пропорції. Матеріал відповідає чинній програмі...
УРОК №55 Тема уроку
...
УРОК №46 Тема. Задачі на побудову Мета: учні повинні засвоїти загальний...
Мета: учні повинні засвоїти загальний план розв'язання задач на побудову, навчитися виконувати дії з цим планом і вміти для побудови...
Збірник задач по створенню можливих конструкцій баз даних та послідовності їх побудови
Завдяки цьому йде конкретизація поставленої умови задачі, показ елементарної наочності того, що вимагається в умові задачі
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка