На уроках інформатики розв’язують різні задачі: на обчислення, на побудову, з програмування


Скачати 14.07 Kb.
Назва На уроках інформатики розв’язують різні задачі: на обчислення, на побудову, з програмування
Дата 28.04.2013
Розмір 14.07 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Інформатика > Урок
11. Методичний аналіз задач, які розв’язуються на уроках інформатики.

На уроках інформатики розв’язують різні задачі: на обчислення, на побудову, з програмування.

У розв’язанні задач є загальні етапи:

1. Постановка задачі, де аналізуються вихідні умови (те, що дано в умові задачі), уточнюється, що саме необхідно отримати в результаті розв’язання ).

2. Будується модель задачі. Модель – це опис, зображення якогось об’єкта. Моделі можуть бути різних видів і форм: словесний опис природною мовою; за допомогою різних графічних зображень (схем, графіків, діаграм тощо); за допомогою математичних співвідношень, рівнянь, залежностей.

3. Метод розв’язання. Це етап відшукання потрібних формул. Наприклад, якщо моделлю було квадратне рівняння, то метод – це формула обчислення коренів рівняння з використанням дискримінанта тощо.

4. Алгоритм. Методи розв’язання задач в інформатиці подають у вигляді алгоритмів. Алгоритм описують словесно, графічно, послідовністю формул чи у вигляді програми.

5. Розробляється програма. Програма – це опис алгоритму розв’язування деякої задачі засобами мови програмування. Програма має бути зрозумілою, правильною, результативною.

6. Виконання програми на комп’ютері.

7. Аналіз результатів.
Методика навчання учнів загальних методів розвязування задач з інформатики. задачі можна поділити на групи за методом розвязання:-задачі,що розвяз. за допомогою ППЗ;-задачі ,для яких складають програми.

Етапи розвязання задач:

-формулювання задачі в термінах певної предметної галузі-постановка задачі;

-побудова моделі;

-вибір методу розвязання задачі;

-розробка алгоритму розвязання;

-добір складання програми мовою програмув.;

-налагодження програми;

-застосування до задачі;

  • аналіз результатів.

Схожі:

Урок №45 (геометрія, 7 кл) Тема. Задачі на побудову
Мета: засвоїти особливості розв’язування задач на побудову, зміст понять «елементарна побудова» та алгоритми розв’язання основних...
УРОК №46 Тема. Задачі на побудову Мета: учні повинні засвоїти загальний...
Мета: учні повинні засвоїти загальний план розв'язання задач на побудову, навчитися виконувати дії з цим планом і вміти для побудови...
Розділ VІI. Комбіновані задачі Комбіновані задачі це задачі, які...
Комбіновані задачі – це задачі, які розв’язують на основі поєднання кількох алгоритмів різнотипних задач
2. Дробово-лінійне програмування Постановка задачі дробово-лінійного...
Дослідження операцій”, “Економетрія”, “Моделювання економіки”, “Економічна кібернетика” а також дисциплін циклу загальноекономічної...
Уроку Тема: Розв’язування задач
...
«Модульне програмування»
Для створення програми розв’язання складної задачі виконується декомпозиція цієї задачі на підзадачі, підзадачі на ще менші підзадачі...
1. Середньовічний світ Західної Європи
Учні розв’язують їх під час вивчення і закріплення нового матеріалу та на підсумково-узагальнюючих уроках
Обчислення за хімічними формулами
Задачі на обчислення відносної молекулярної маси і визначення масової частки елементів у речовині
Фахове вступне випробування по спеціальності 05110104, 05110104 «Технологія...
Предмет вивчення і задачі дисципліни „Інформатика”. Основні історичні етапи розвитку інформатики та програмування
УРОК №44 Тема уроку
Мета уроку: довести формулу для обчислення площі трикутника; форму­вати вміння розв'язувати задачі з використанням цієї фор­мули
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка