Тема уроку


Скачати 39.62 Kb.
Назва Тема уроку
Дата 15.04.2013
Розмір 39.62 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Інформатика > Урок
Тема за програмою: Основи технічного редагування та оформлення тексту

Тема уроку: Макетування та верстка газети

Мета уроку:

навчальна: Навчити учнів виконувати макетування та верстку газети на основі створених раніше шаблонів окремих сторінок у програмі Page Maker та підготовлених текстових та графічних файлів

виховна: Виховувати в учнів культуру поведінки при роботі за

комп’ютером та у стосунках з одногрупниками, дотримання трудової дисципліни, старанність та активність, бережливе відношення до техніки.

розвиваюча: Розвити в учнів уміння аналізувати виробничу ситуацію.

Типуроку: урок виконання комплексного завдання.

Обладнання та устаткування: Робочі місця операторів комп’ютерного набору – 14, комп’ютерні столи, стільці, персональні комп’ютери в кількості 14.

Робоче місце майстра виробничого навчання – стіл, стілець, ПК.

Місце загального користування - проектор, дошка, принтер.

Матеріально - технічне забезпечення уроку: інструкційна картка,

роздатковий матеріал, електронні тести на повторення попередньої теми, презентація за новою темою.

Структура уроку

І. Організаційний момент

Привітання, перевірка присутніх, перевірка готовності учнів до уроку (1 хв.)

ІІ. Вступний інструктаж

1.Оголошення теми і метиуроку.

2.Проведення повторення правил із охорони праці в комп’ютерній лабораторії при роботі за комп’ютером методом «ланцюжкового» опитування за наступними питаннями (4 хв) (див.Додаток1. Інструкція №77):

 Які основні вимоги техніки безпеки перед початком роботи в

комп’ютерній лабораторії?

 Правила техніки безпеки під час роботи за комп’ютером.

 Вимоги техніки безпеки по закінченню роботи.

1. Актуалізація опорних знань

При проведенні актуалізації отриманих знань учнів повторення розділяю на теоретичну та практичну частини. На теоретичне повторення відводиться 5 хвилин.Завдання полягає у відповіді на питання електронних тестів кожним учнем індивідуально. Тести містять 20 запитань (див. Додаток2). По закінченню терміну виконання на екрані автоматично з’являється результат – кількість зароблених балів, які для кожного учня переносяться в Карту контролюмайстром в/н (див. Додаток3) для подальшого урахування при виставленні оцінки за вступний інструктаж.

Перехід до опитування, використовуючи метод демонстрації відповіді в програмі PageMakerза комп’ютероміз одночасним коментуванням дії(10 хв.).

Використання демонстраційного комп’ютера, проектора, дошки.

Питання для повторення :

1. Як створити новий документ в програмі PageMaker?

(Файл – Новый – задати параметри). 2. Які параметри можна задати при створенні нового документа?

(Формат, орієнтацію, розмір листа, варіанти розміщення, поля та кількість сторінок).

3. Як це зробити?

(Файл – Новый або при відкритому документі команди Файл – Параметри документа).

4. Як вставити на сторінку графічне зображення емблеми групи, створеної в програмі Photoshop?

(Файл – Поместить – обрати потрібний файл, натиснути Открыть).

5. Як створити на сторінці шаблону графічний примітив прямокутника синього кольору з зеленим контуром?

(Обрати інструмент для малювання прямокутного примітиву. На палітрі Кольорів обрати синій колір лівою кнопкою миші при обраній опції Контур, а потім – зелений колір при обраній опції Заливка).

6. Як заокруглити його кути?

(Виділити об’єкт за допомогою інструмента Вказівник, обрати команду Елемент – Скругленные углы… та обрати тип округлення).

7. Як розмістити на сторінці кросворд, раніше створений за допомогою програми Excel?

(Редактирование – Вставить объект – обрати опцію Создать из файла… та обрати файл).

8. Як розбити сторінку на колонки?

(Макет – Границы колонок –задати кількість колонок та відстань між ними).

9. Як створити текстовий блок безпосередньо засобами програми?

(Обрати інструмент Текст та за допомогою лівої кнопки миші задати розміри майбутнього блоку на сторінці, ввести текст, обрав потрібні параметри).

10. Як вставити на сторінку фрагмент тексту з існуючого зовнішнього текстового файла? (Скопіювати потрібний фрагмент тексту з документа, при обраному інструменті Текст в програмі виконати команду Редактирование – Вклеить).

11. Як розмістити вміст текстового файла Блокнот?

(Редактирование – Вставить объект).

12. Як вивести палітру Шаблонів?

(Окно – Показать палитру шаблонов).

13. Як розпочати створення шаблону першої сторінки газети?

(Перейти на ярлику Шаблонів на потрібну сторінку, відкрити палітру шаблонів, відкрити Новая страница шаблонов та вказати назву сторінки).

14. Як перейти до створення шаблону другої сторінки?

(Клацнути по ярлику шаблона другої сторінки).

15. Чим завершується створення файла з шаблонами сторінок?

(Збереженням окремим файлом з ім’ям і місцем).

Запрпоновано саме ці питання при актуалізації знань учнів із попередньої теми тому, що повторення практичного використання цих знань надасть можливість всім учням виконати завдання поточного заняття і отримати потрібний результат.

Схожі:

УРОКУ ТЕМА ПРОГРАМИ: Технології комп'ютерної обробки інформації
ТЕМА УРОКУ: Тема уроку: Створення, завантаження та збереження файлів-документів. Введення, редагування та форматування інформації....
Уроку Тема уроку: Пристрої введення-виведення інформації. 
Структура і тип уроку повністю відповідають меті і завданням уроку, тобто науковий рівень уроку відповідає сучасним вимогам
План-конспект уроку інформатики в 7 класі Тема уроку
Тема уроку: Робота з текстовою інформацією. Призначення та основні функції текстового редактора. Текстові процесори. MS Word. Поняття...
ТЕМА ПРОГРАМИ: «Основи роботи на ПК.» Тема уроку
Тема уроку: «Побудова та форматування таблиць. Створення діаграм. Робота з колонками.»
УРОК №46 Тема уроку
Тема уроку. Характеристики варіаційних рядів. Середні величини. Мода, медіана вибірки
Урок 21 Тема уроку
Тема уроку. Паралельне проектування та його властивості, Зображення просторових фігур на площині
УРОК №35 Тема уроку
Тема уроку. Розв'язування текстових задач складанням систем рівнянь з двома змінними
УРОК 43 Тема уроку
Тема уроку: Використання формул комбінаторики для обчислен­ня ймовірностей подій
ТЕМА УРОКУ
ТЕМА УРОКУ: Українська національно демократична революція: тріумф чи трагедія українського народу
УРОК 13 Тема уроку
...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка