ЗАТВЕРДЖУЮ


Скачати 201.28 Kb.
Назва ЗАТВЕРДЖУЮ
Дата 21.03.2013
Розмір 201.28 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Економіка > Документи


Міністерство освіти і науки молоді та спорту України

Львівська державна фінансова академія

Кафедра економіки, менеджменту та державного управління


ЗАТВЕРДЖУЮ

Перший проректор
_______________Н.С. Ситник

«01» вересня 2012р.


П Р О Г Р А М А

навчальної практики «Бізнес-планування»

для студентів, які навчаються за галуззю знань

0305 «Економіка та підприємництво»

освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр»

Львів - 2012

Програма навчальної практики розроблена відповідно до Положення про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 8 квітня 1993р. № 93 і Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 2 червня 1993 р. № 161., Методичних рекомендацій по складанню програми практики студентів вищих навчальних закладів України, відповідає навчальному плану і кваліфікаційній характеристиці напрямів підготовки.
Укладачі програми:

к.е.н., професор Карпінський Б.А.

к.е.н., доцент Капленко Г.В.

к.е.н. Дубик В.Я.

старший викладач Шукатка Н.Й.

старший викладач Осідач О.Б.
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

У формуванні висококваліфікованих кадрів економічних спеціальностей особливе місце займає навчальна практика студентів. Вона здійснюється з метою закріплення одержаних ними теоретичних знань та набуття навичок технічної та організаційної роботи по спеціальності. Особливе місце займає навчальна практика на ІІІ курсі, оскільки саме з неї розпочинається засвоєння фахівцями практичних навичок та вмінь, практичного ознайомлення студентів з обраною спеціальністю, отримання професійних знань і навичок, які допоможуть у вивченні теоретичних курсів. Навчальна практика проводиться для студентів третього курсу навчання за галуззю знань «Економіка та підприємництво».

Таблиця 1. Освітньо-кваліфікаційні вимоги до навчальної практики

Вміння (за рівнями сформованості)

Сфери діяльності (виробнича, соціально-виробнича, соціально-побутова)

Функції діяльності у виробничій сфері (проектувальна, організаційна, управлінська, виконавська, технічна, інші)

Репродуктивний рівень

розробляти систему бізнес-планів для управління діяльністю підприємства

виробнича, соціально-виробнича, соціально-побутова

виконавська

Алгоритмічний рівень

розробляти плани-проекти і сприяти їх здійсненню в сучасних умовах підприємства

виробнича, соціально-виробнича, соціально-побутова

аналітична

Евристичний рівень

формування необхідних професійних знань і розрахунково-аналітичних вмінь у майбутніх економістів обирати оптимальні варіанти бізнес-планів розвитку підприємств для виробництва товарів і послуг

виробнича, соціально-виробнича, соціально-побутова

аналітична

Керівником навчальної практики призначається викладач кафедри. До обов’язків керівника практики входить: проведення установчої конференції; проведення інструктажу студентам про порядок проходження практики та з техніки безпеки; оформлення та видача щоденників практики, а також індивідуальних завдань з практики кожному студенту; здійснення контролю за ходом виконання завдань практики студентами згідно з програмою; перевірка письмового звіту та приймання заліку з практики; подання письмового звіту про проведення практики.

Студенти зобов’язані вчасно виконувати передбачені програмою практики завдання і виконати план практики у повному обсязі, самостійно активно і творчо працювати.

Керівники практики зобов’язані:

– довести практикантам завдання, що ставляться перед ними кафедрою, порядок їх виконання та оформлення у звіті;

– забезпечити практикантів необхідними первинними документами;

– контролювати виконання завдань;

– організувати проведення консультацій та надавати допомогу у виконанні, поставлених завдань та оформленні звіту;

– прийняти звіти (з відмітками про виконані завдання) від студентів та оцінити роботу практиканта;

– після завершення практики зробити висновки та подати зауваження і рекомендації по вдосконаленню організації і проведення практики завідувачці навчальної лабораторії.
1. ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ

Мета, база практики та її тривалість

Метою практики є поглиблення та закріплення теоретичних знань студентів, набутих у вищому навчальному закладі протягом двох перших курсів, формування у них творчих організаційних здібностей для створення і економічного розвитку підприємства. Мета навчальної практики «Бізнес-планування» – засвоєння теоретичних знань і набуття практичних навичок бізнес-планування, які входять у компетенцію фахівця-економіста.; формування у майбутніх фахівців, на базі одержаних у вищому навчальному закладі знань, практичних прийомів та навичок професійно діяльності.

База практики – Львівська державна фінансова академія.

Тривалість практики – один семестр (згідно з затвердженими робочими навчальними планами за напрямами підготовки).
2. ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ

Бізнес-планування – це творче осмислення майбутнього того або іншого підприємства. Автор плану вирішує, в якому напрямі реалізовувати свою підприємницьку активність, які ставити цілі і яким чином їх досягати, що зробити для зменшення ризиків і нейтралізації несприятливих чинників. Для бізнес-планування на першому місці знаходиться ефективність проекту, під якою розуміють постановку актуальних цілей і знаходження кращих способів їх досягнення. Оскільки кожен проект починають найчастіше з нуля, бізнес-планування в рівній мірі необхідне як для новачка, так і для досвідченого підприємця, який приступає до нової справи.

Відповідно до мети визначено завдання практики: вивчення теоретичних і практичних засад бізнес-планування, оволодіти первинними навичками професійної діяльності, розвиток умінь самостійно виконувати відбір показників для складання плану, оцінювати фінансово-економічний стан підприємства та розробляти оперативні плани; набуття навичок планування виробничої діяльності підприємства та складання бізнес-плану підприємства.

Організація і проведення навчальної практики

Заняття під час навчальної практики проводяться у вигляді лекцій, семінарських занять, практичних робіт, екскурсій на підприємства.

Навчальна практика базується на використанні активних методів навчання студентів (тренінгових технологій). При цьому навчання зорієнтоване на особистість студента, на його свідому участь у вдосконаленні своїх знань, персональних і фахових навичок, в тому числі навичок колективної роботи, творчого вирішення конкретних проблем. Передбачається ґрунтовніше дослідження питань, що вивчаються на традиційних заняттях (лекціях, семінарах, практичних заняттях), із застосуванням методів “мозкового штурму”, рольових ігор, інтерв’ювання і дискусій в малих групах і між групами, аналізу практичних прикладів.

На початку навчальної практики керівник (викладач) ознайомлює студентів із сутністю та технологією застосування методів проведення практики, доводить до студентів мету і зміст завдань практики, вирішує організаційні питання. Для оптимізації навчального процесу доцільно сформувати малі навчальні групи (команди) з 3–5 студентів. Для надання практичного змісту роботи цих груп студентам рекомендується імітувати (за їх власним вибором) окремі підрозділи реально діючих підприємств. У загальному вигляді завданнями сформованих груп можуть бути: вибір виду діяльності (функції, товари, послуги); пошук цільового ринку; проектування загальної структури організації; розробка стратегії розвитку підприємства; вирішення виробничих і господарських ситуацій в діяльності підприємства.

Студентам необхідно також навчитись здійснювати пошук ділових партнерів, вести з ними комерційні переговори, укладати договори (контракти), торговельні угоди тощо.

Далі студенти самостійно проводять пошук і опрацювання відповідних матеріалів згідно із завданнями практики взагалі й конкретними завданнями бригади-команди зокрема. Керівник практики контролює процес виконання завдань студентами, надає їм необхідну консультацію. Поточні завдання можна також доповнювати ситуаційними задачами, щоб додати роботі студентів більшої насиченості та динамічності.

Після вирішення основних завдань практики її керівник організовує ділову гру (фрагменти) як у складі окремих команд, так і між ними. Студенти відповідно до вибраних раніше ролей демонструють фаховий рівень, набутий у процесі навчальної практики. На основі цього в подальшому (з урахуванням якості загального звіту команди) визначатиметься залікова оцінка кожного студента. Програмою практики передбачається також робота студентів із використанням інформаційних технологій (у комп’ютерному класі) в активному та демонстраційному режимах.

3. ЗМІСТ ПРАКТИКИ

Студентам пропонується самостійно вибрати собі тему проекту за одним з таких напрямків у плановій сфері діяльності фірми:

1. Комплексний план соціально-економічного розвитку підприємства або фірми з різними формами власності (державні й приватні підприємства, господарські товариства і т. ін.).

2. Розробка бізнес-плану виробництва продукції.

3. Методи оптимізації системи планових показників і удосконалення окремих видів внутрішньовиробничого планування в умовах ринкових відносин підприємства

4. Удосконалення планування різних показників і підвищення соціально-економічної ефективності виробництва за рахунок зниження витрат і зростання результатів.

5. Аналіз і оцінювання сучасного рівня розвитку виробництва, розробка стратегічних планів його стабілізації та зростання ефективності за рахунок внутрішнього й зовнішнього капіталу та інших джерел фінансування.

Відповідно до обраної теми роботи кожний студент уточнює її зміст і разом з керівником розробляє попередній план підготовки проекту. Практика проводиться в декілька етапів.

На першому етапі відбувається вибір теми.

На другому етапі студент-практикант повинен підібрати базу даних для підготовки проекту, вивчити передумови розробки бізнес-плану, опрацювати технології розробки бізнес-плану.

На третьому етапі відбувається самостійна робота студентів під час реалізації того чи іншого конкретного завдання.

На четвертому, заключному, етапі студенти підводять підсумки проходження практики з обов’язковим написанням письмового звіту практики.
План та програма проведення навчальної практики



Види діяльності

Кількість аудиторних годин

1

Організаційні збори з проведення навчальної практики

2

2

Теоретичні основи бізнес-планування. Методологія розробки та стиль написання бізнес-плану.

4

3

Вирішення виробничих і господарських ситуацій в діяльності підприємств.

24




3.1. Початкова стадія розробки бізнес-плану

2




3.2. Підготовча стадія розробки бізнес-плану

2




3.3. Розробка розділу «Галузь, підприємство та його продукція»

2




3.4. Розробка розділу «Дослідження ринку»

2




3.5. Розробка розділу «Маркетинг-план»

2




3.6. Розробка розділу «Виробничий план»

2




3.7. Розробка розділу «Організаційний план»

2




3.8. Розробка розділу «Оцінка ризиків»

4




3.9. Розробка розділу «Фінансовий план»

4




3.10. Розробка розділу «Резюме» та «Зміст»

2

4.

Самостійна робота, виконання індивідуальних завдань




5.

Екскурсія на підприємство

2

6.

Оформлення звіту з практики




7.

Захист звіту

2

8.

Загальні збори за результатами навчальної практики

2



Програма навчальної практики
Заняття 1. Організаційні збори з проведення навчальної практики.

Проведення представником кафедри інструктивно-методичного заняття зі студентами, доведення до студентів мети та сутності завдань практики, вирішення організаційних питань.

Установча лекція.

1. Мета і завдання навчальної практики.

2. Ознайомлення з порядком проведення занять.

3. Ознайомлення з головними темами практики.

4. Порядок проведення проміжного контролю та підсумкового заліку.

5. Вирішення тестів студентами з метою визначення їх здатності виконувати практичні завдання.
Заняття 2-3. Теоретичні основи бізнес-планування. Методологія розробки та стиль написання бізнес-плану.

Сутність планування як центральної функції управління. Роль і значення планування в управління підприємством. Класифікація планів за видами, термінами та призначенням. Організація планування на підприємстві. Загальна характеристика засобів та методів планування. Методологія і принципи планування.

Економічна сутність і призначення бізнес-планування на підприємстві. Зміст і структура бізнес-плану. Порядок розробки бізнес-плану.

Формування інформаційного поля бізнес-плану. Загальна методологія розробки бізнес-плану.

Структура бізнес-плану. Логіка розробки бізнес-плану. Вимоги до стилю написання та оформлення бізнес-плану.
Заняття 4. Вирішення виробничих і господарських ситуацій в діяльності підприємств. Початкова стадія розробки бізнес-плану.

Визначення місії фірми. Формулювання цілей діяльності фірми. Аналіз стратегічних альтернатив і вибір стратегії.

Загальна характеристика процесу реструктуризації підприємства. Реалізація проекту реструктуризації. Особливості розробки програми і бізнес-плану реструктуризації.

Сутність реорганізації. Форми та загальні передумови реорганізації. Реорганізація, спрямована на укрупнення підприємств (злиття, приєднання, поглинання). Реорганізація підприємств, спрямована на їх розукрупнення (поділ, виділення). Перетворення як окремий випадок реорганізації підприємств. Бізнес план реорганізації підприємства.
Заняття 5. Вирішення виробничих і господарських ситуацій в діяльності підприємств. Підготовча стадія розробки бізнес-плану.

Логіка процесу стратегічного планування на підготовчій стадії. Поняття стратегії. Основні етапи стратегічного планування.

Оцінювання сприятливих зовнішніх можливостей і загроз для бізнесу. Виявлення сильних і слабких сторін фірми.

Основне завдання і сутність внутрішнього аналізу. Основні елементи оцінювання сильних і слабких сторін суб’єкта господарювання. Використання форми балансу у процесі внутрішнього аналізу.

Поняття та сутність SWOT-аналізу.

Визначення місії підприємства. Формування цілей діяльності. Аналіз стратегічних альтернатив і вибір стратегії.
Заняття 6. Вирішення виробничих і господарських ситуацій в діяльності підприємств. Розробка розділу «Галузь, підприємство та його продукція».

Галузь, підприємство та його продукція. Рівень розвитку ринкових відносин у галузі. Тенденції розвитку виробництва певного виду продукції/послуг у галузі. Ступінь залежності від суміжних галузей.

Структура юридичного плану. Законодавче забезпечення бізнес-планування. Установчі документи підприємства.

Особисті документи менеджерів.

Правові господарчі документи (протоколи про наміри, угоди з постачання обладнання, сировини тощо).
Заняття 7. Вирішення виробничих і господарських ситуацій в діяльності підприємств. Розробка розділу «Дослідження ринку».

Сегментування ринку. Експортний потенціал продукції. Конкуренція на зовнішньому ринку.

Місткість ринку: обсяг ринку за групами споживачів, вибір цільових сегментів, перелік конкурентів, їх цілі та оцінювання, очікування дій конкурентів, порівняльна характеристика власної продукції та продукції конкурентів.

Концепція поведінки підприємства на ринку. Продукт/послуги підприємства. Захист продукції патентами, торгівельними марками.

Перспективи розвитку бізнесу в майбутньому.
Заняття 8. Вирішення виробничих і господарських ситуацій в діяльності підприємств. Розробка розділу «Маркетинг-план».

Стратегія маркетингу. Цілі та логіка розробки маркетинг-плану.

Завдання маркетинг-плану. Етапи процесу формування цілей маркетингової діяльності підприємства. Логіка розробки маркетинг-плану.

Стратегія маркетингу. Етапи розробки стратегії маркетингу. Засоби реалізації стратегії маркетингу.

Тактика маркетингу. Прогноз реалізації товарної продукції. План-графік реалізації заходів забезпечення збуту продукції. Фінансове забезпечення плану маркетингу.
Заняття 9. Вирішення виробничих і господарських ситуацій в діяльності підприємств. Розробка розділу «Виробничий план».

Завдання і логіка розробки виробничого плану.

Зміст виробничого плану. Основні технологічні операції. Машини, обладнання та устаткування. Сировина, матеріали, комплектуючі вироби. Виробничі й невиробничі приміщення. План забезпечення персоналом (штатний розпис). Капітальні витрати. Змінні та постійні витрати. Додаткові відомості, що можуть бути наведені у виробничому плані.

Екологічний аналіз.
Заняття 10. Вирішення виробничих і господарських ситуацій в діяльності підприємств. Розробка розділу «Організаційний план».

Порядок розробки організаційного плану. Структура організаційного плану.

Змістовна характеристика основних розділів організаційного плану. Обґрунтування вибору організаційної форми бізнесу.

Технологічні рішення. Основні технологічні процеси.

Забезпеченість регіону трудовими ресурсами. Визначення потреб підприємства в персоналі. Кадрова політика і стратегія. Власники та команда менеджерів. Організаційна схема управління підприємством.
Заняття 11-12. Вирішення виробничих і господарських ситуацій в діяльності підприємств. Розробка розділу «Оцінка ризиків».

Природа економічного ризику. Необхідність врахування потенційних ризиків у діяльності підприємства.

Поняття та характеристика зовнішнього середовища. Середовище безпосереднього та опосередкованого впливу на підприємство.

Сутність економічних ризиків. Класифікація ризиків. Типи потенційних ризиків. Внутрішні ризики. Види втрат від ризиків. Виробничий ризик. Комерційний ризик. Фінансовий ризик. Інвестиційний ризик. Ринковий ризик.

Концепція управління ризиками. Методи управління ризиком. Засоби зниження ризиків. Заходи мінімізації або нейтралізації негативних наслідків потенційних ризиків.
Заняття 13-14. Вирішення виробничих і господарських ситуацій в діяльності підприємств. Розробка розділу «Фінансовий план».

Завдання розробки і значення фінансового плану. Особливості розробки фінансового плану. Структура фінансового плану.

Планова калькуляція собівартості продукції/послуг.

Процедура складання плану доходів і витрат. Завдання розробки і процедура складання плану грошових надходжень і витрат. Визначення точки беззбитковості.

Фінансові потреби підприємства і умови повернення коштів кредиторам та інвесторам.

Заняття 15. Вирішення виробничих і господарських ситуацій в діяльності підприємств. Розробка розділу «Резюме» та «Зміст».

Структура бізнес-плану. Фактори впливу на зміст і структуру бізнес-плану.

Форма титульної сторінки і правила оформлення змісту.

Функціональне призначення і правила оформлення резюме. Структура та призначення резюме бізнес-плану: назва проекту, мета розробки бізнес-плану, мета і короткий опис проекту, характеристика потрібної сировини та обладнання часові показники, інвестиційно-кредитні показники, стадія готовності проекту, менеджмент проекту.
Заняття 16. Екскурсія на підприємство.
Заняття 17. Відбір необхідних матеріалів для складання систематизованого звіту за результатами практики. Підготовка до захисту письмового звіту команди студентів і усних індивідуальних заліків. Звіт з навчальної практики захищається студентами перед комісією, призначеною завідувачем кафедри. Під час захисту студент має охарактеризувати виконану роботу, відповісти на запитання. Залік з навчальної практики оцінюється за чотирибальною шкалою та за системою оцінювання в КМСОН.

Презентація бізнес-плану. Організація презентації бізнес-плану. Чинники, що приваблюють потенційних кредиторів та інвесторів до фінансування та співробітництва. Способи підвищення ефективності презентації.
Заняття 18. Загальні збори за результатами навчальної практики.

4. Підсумки практики та її захист

Керівник практики надає відгук, де зазначає ступінь виконання студентом програми практики, оволодіння методами здійснення дослідження та набуття відповідних навичок.

Звіт з практики захищається студентами перед комісією, призначеною завідувачем кафедри. До складу комісії входять керівники практики, викладачі кафедри, які вели навчальну практику за програмою практики. Комісія приймає диференційований залік у студентів в останні дні проходження практики. Оцінка за практику вноситься в заліково-екзаменаційну відомість і в залікову книжку студента за підписами членів комісії. Під час захисту звіту студент повинен охарактеризувати особисто виконану роботу, запропонувати і довести обґрунтованість і доцільність своїх пропозицій. Після захисту звіт зберігається на кафедрі.

За оцінкою підсумків роботи студента-практиканта комісія бере до уваги зміст звіту, хід його захисту та відгук керівника.

Студенту, який не виконав програму практики з поважних причин, підтверджених документально, може бути надано право проходження практики повторно за індивідуальним графіком.

Відповідальний за проходження навчальної практики за її підсумками подає завідувачу кафедри письмовий звіт із зауваженнями та пропозиціями щодо вдосконалення її організації. Звіт відповідального за практику зберігається на кафедрі. Підсумки кожної практики обговорюються на засіданні кафедри після її закінчення.


5. ВИМОГИ ДО ЗВІТУ

Після закінчення терміну начальної практики студенти звітують про виконання програми та індивідуального завдання. Звіт про проходження практики оформлюється кожним студентом окремо за вимогами оформлення бізнес-плану.

Всі проекти повинні бути побудовані за загальною схемою і відповідати вимогам діючого стандарту до підготовки економістів. Зміст же кожного проекту повинен відбивати індивідуальний, самостійний і творчий характер роботи студента над своїм індивідуальним завданням.

Для оформлення письмового звіту наприкінці навчальної практики відводиться 3 дні. Звіт перевіряється, оцінюється і затверджується керівником практики.


6. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ПРАКТИКИ СТУДЕНТІВ ЗГІДНО З ВИМОГАМИ МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВОЇ І КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ:

  • ступінь виконання студентами завдань практики;

  • якість знань, проявлених під час практики та їх відображення у звітній документації;

  • рівень сформованості умінь та навичок практичної роботи студентів як майбутніх фахівців.
За шкалою ECTS
За національною шкалою

A

90 – 100

(відмінно)

5 (відмінно)


B

85 – 89

(дуже добре)

4 (добре)

C

75 – 84

(добре)

D

70 – 74

(задовільно)

3 (задовільно)

E

60 – 69

(достатньо)

FX

35 – 59

(незадовільно – з можливістю повторного складання)

2 (незадовільно)

F

1 – 34

(незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)


Студент допускається до складання диференційованого заліку з навчальної практики у разі виконання програми практики в повному обсязі.
Зміст критеріїв оцінювання результатів навчальної практики:

Оцінювання якості виконання програми практики здійснюється за чотирибальною системою і включає такі критерії :

• студент брав участь у всіх заходах програми практики (семінарських заняттях та екскурсіях);

• студент ретельно готувався до занять та активно відповідав на запитання викладача, брав участь у практичних заняттях;

• студент не мав зауважень дисциплінарного плану під час екскурсій;

• студент підготував звіт відповідно до вимог та захистив його.

Оцінка «відмінно» – всі завдання практики виконано в повному обсязі, виявлено вміння студента творчо застосовувати отримані з фахових предметів знання, пов’язані з особливостями професійної діяльності. Студент сумлінно виконував всі завдання керівника практики. Звіт подано у встановлений термін, він містить всі структурні елементи. У щоденнику студента-практиканта зафіксовано зміст роботи протягом усього періоду проходження практики.

Оцінка «дуже добре» – завдання виконані правильно, але недостатньо повно. Студент виконував завдання керівників практики. Звіт подано у встановлений термін, який містить всі структурні елементи, але є незначні невідповідності. У щоденнику студента-практиканта зафіксовано зміст роботи протягом усього періоду проходження практики.

Оцінка «добре» – завдання практики виконано, але неповно, в ході виконання завдань, була допущена певна кількість не дуже грубих помилок. Студент виконував завдання. Звіт подано у встановлений термін, який містить всі структурні елементи, але є певні невідповідності. У щоденнику студента-практиканта зафіксовано зміст роботи протягом усього періоду проходження практики, є характеристика, підписи керівника від бази та університету завірені печаткою.

Оцінка «задовільно» – завдання практики виконано в неповному обсязі, в ході виконання завдань допускалися помилки. Звітна документація недооформлена або оформлена з помилками. Щоденник не вірно оформлено.

Оцінка «достатньо» – завдання виконано з помилками. Виконано не всі завдання, але значна їх частина, або були допущені неточності. Документація оформлена неповно, з помилками. Щоденник недооформлено.

Оцінка «незадовільно» – більшість завдань невиконані. Виявлені проблеми встановлення контакту, не сформовані вміння проводити відповідні види педагогічної діяльності. Звітна документація оформлена з помилками. Відсутній щоденник, характеристика-відгук.

Додаток

Характеристика-відгук

та оцінка звіту з навчальної практики студента групи ______
(прізвище, ім'я, по батькові студента)

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
«___» ________________ 20__ р.
Керівник практики _________ _______________

(підпис) (прізвище, ініціали)
Необхідно зазначити про:

  • рівень теоретичних знань, отриманих під час проходження практики;

  • успішність засвоєння практичних навичок професійної діяльності;

  • успішність виконання завдань практики;

  • активність у вивченні та виконанні завдань;

  • повноту виконання програми та індивідуального завдання;

  • загальну оцінку проходження практики.


Схожі:

ЗАТВЕРДЖУЮ

ЗАТВЕРДЖУЮ

ЗАТВЕРДЖУЮ

ЗАТВЕРДЖУЮ

ЗАТВЕРДЖУЮ

ЗАТВЕРДЖУЮ

ЗАТВЕРДЖУЮ

ЗАТВЕРДЖУЮ

ЗАТВЕРДЖУЮ

ЗАТВЕРДЖУЮ

Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка