ЗМІСТ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ І УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ


Скачати 62.37 Kb.
Назва ЗМІСТ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ І УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Дата 29.04.2013
Розмір 62.37 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Економіка > Документи
ЗМІСТ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ І УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ


п/п

Стадія виконання проекту

Зміст діяльності вчителя і учня

Організаційно-підготовчий етап

1


Пошук проблеми

Учні уважно слухають вчителя і аналізують запропоновані ним проблеми Вчитель пропонує учням ряд проблем, орієнтовний перелік об'єктів проектуванні, розповідає їм вимоги, які ставляться до проектів, якої необхідної технологи потрібно додержуватися під час виконання проектів і критерії їх оцінювання

2


Усвідомлення проблемної сфери

Учні вибирають одну із запропонованих вчителем проблем, ту, що їм найбільш до вподоби і актуальна Вчитель дає поради, консультації, допомагає учневі в усвідомленні проблеми

3.


Вироблення ідей та варіантів

Учні, спираючись на знання та потребу у відповідних виробах, формують ряд ідей, а згодом і варіанти конструкцій проекту Вчитель спостерігає, надає консультації, допомагає більш точно сформулювати тему проекту, надає поради щодо допоміжної літератури

4


Формування основних параметрів і граничних вимог

Учні визначаються з основними параметрами проекту (розмір, функції і т п) та граничними вимогами, які ставляться до майбутнього виробу Вчитель здійснює уточнення, дає поради та консультації

5


Вибір оптимального варіанту та обґрунтування проекту


Учні із запропонованих варіантів конструюють найбільш вдалий, вибираючи із запропонованих позитивні сторони конструкції Вчитель здійснює контроль, надає консультації уточнює, доповнює

6


Прогнозування майбутніх результатів


Учні узагальнюють ескіз та оформлення проекту (дизайн, витрата матеріалу, визначаються з часом, що потрібен для виготовлення виробу) Вчитель слухає учнів, дає поради, консультації

Конструкторський етап

7


Складання ескізу


Учні розробляють робочий ескіз виробу з описом Вчитель контролює, уточнює, допомагає порадами

8.


Добір матеріалів


Учні визначають і записують декілька найменувань матеріалів і вибирають той, який їм найбільш підходить Вчитель дає поради

9


Вибір інструментів, обладнання


Учні визначають і записують перелік необхідних інструментів і обладнань Вчитель дає поради

10.


Вибір технологи обробки деталей виробу, їх з'єднання, оздоблення


Учні вибирають, аналізують і визначаються якою раціональною технологією будуть обробляти деталі виробу, який вид з'єднання деталей будуть використовувати, як оздоблять готовий виріб. Вчитель спостерігає, здійснює контроль, дає поради та консультації

11


Економічне та екологічне обґрунтування


Учні розраховують собівартість, проводять екологічну експертизу майбутнього виробу. Вчитель надає допомогу, контролює

12


Мінімаркетингові дослідження


Учні вивчають попит та пропозиції на спроектовану продукцію, розробляють власний товарний знак, здійснюють пошук пропозицій і можливостей реалізувати сконструйований об'єкт Вчитель дає поради та консультації

13


Організація робочого місця


Учні підбирають і розміщують на робочому місці матеріали, інструменти, звертають увагу на освітлення, дотримання норм і правил поведінки Вчитель надає допомогу

Технологічний етап

14


Виконання технологічних операцій


Учні виконують операції з виготовлення деталей виробу, коректують послідовність операцій, режими обробки, послідовність складання виробу Вчитель спостерігає, контролює, надає консультації, допомогу, слідкує за дотриманням правил техніки безпеки під час виконання технологічних операцій інструментами та обладнанням

15


Самоконтроль своєї

діяльності


Учні здійснюють контроль якості обробки деталей конструкції під час виготовлення та складання виробу Вчитель спостерігає, контролює

16


Дотримування технологічної, трудової дисципліни, культури праці

Учні слідкують та контролюють за дотриманням дисципліни під час уроку, самовиховуються. Вчитель спостерігає та здійснює контроль за і поведінкою учнів

17


Оцінка якості


Учні оцінюють якість сконструйованого виробу, порівняно до відомих та теоретичного Вчитель спостерігає, перевіряє, обговорює

Заключний етап

18


Корегування виконаного виробу


Учні порівнюють виконаний проект із запланованим, усувають недоліки та неполадки Вчитель аналізує, допомагає, дає поради

19


Випробування проекту


Учні здійснюють випробовування готового виробу Вчитель спостерігає, надає консультації


20


Самооцінка проекту


Учні здійснюють самоаналіз вартості, самооцінку досягнутих результатів Вчителів спостерігає, надає консультації

21


Аналіз підсумків


Учні здійснюють аналіз проведеної роботи, підводять підсумки Вчитель спостерігає

22


Оформлення


Учні оформлюють проект із встановленими вимогами Вчитель надає допомогу, консультації, поради

23


Захист проекту


Учні перед однолітками та групою експертів виконують демонстрації, відповідають на запитання Вчитель здійснює контроль, слухає, бере участь в оцінці проекту



ЕТАПИ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРА ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ ТВОРЧИХ ПРОЕКТІВ




Схожі:

МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ...
Методика організації проектно-технологічної діяльності учнів на уроках обслуговуючої праці. Науковий світ, 2003. 92 с
Зміст Від авторів Проектування як складова сучасного виробництва та життєдіяльності людини
Аналіз та компонування інформації для проекту у різному форматі. ХУДОЖНЄ КОНСТРУЮВАННЯ ОБ’ЄКТІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Зміст Від авторів Проектування як складова сучасного виробництва та життєдіяльності людини
Аналіз та компонування інформації для проекту у різному форматі. ХУДОЖНЄ КОНСТРУЮВАННЯ ОБ’ЄКТІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Зміст Від авторів Проектування як складова сучасного виробництва та життєдіяльності людини
Аналіз та компонування інформації для проекту у різному форматі. ХУДОЖНЄ КОНСТРУЮВАННЯ ОБ’ЄКТІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Зміст Від авторів Проектування як складова сучасного виробництва та життєдіяльності людини
Аналіз та компонування інформації для проекту у різному форматі. ХУДОЖНЄ КОНСТРУЮВАННЯ ОБ’ЄКТІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Програма для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів
Метою профільного навчання за спеціалізацією «Основи дизайну» є забезпечення загальноосвітньої проектно-технологічної підготовки...
18. Психологічний аналіз діяльності працівників пожежної охорони...
Зміст і умови праці оперативних працівників пожежної охорони. Втомленість. Відновлення функціональної системи. Фактори, що визначають...
Психологічний супровід діяльності молодого вчителя
Вчитель – учень”, “Вчитель очима учнів та батьків”, “Основні показники діяльності педагога”; працювати, в разі потреби, над підвищенням...
З досвіду роботи Вчитель фізики,вищої категорії Великобілозерської...
Розділ Теоретичні основи системи роботи вчителя фізики з активізації пізнавальної діяльності учнів
9. Психологія діяльності Зміст понять «дії», «діяльність», «мотиви...
Поняття про діяльність. Структура діяльності людини. Уміння. Навички. Звички. Дії, діяльність. Основні види діяльності. Професійні...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка