Уроку:” Охорона навколішнього середовища”


Скачати 52.67 Kb.
НазваУроку:” Охорона навколішнього середовища”
Дата09.02.2014
Розмір52.67 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Біологія > Урок


Тема уроку:” Охорона навколішнього середовища”

7-Б клас.

Вчитель англійської мови

Циганок А.Є.

Мета уроку:

1. Створити на уроці мовні ситуації, що моделюють реальні ситуації обговорення охорони навколишнього середовища на міжнародній конференції екологами, лікарями, директорами великих промислових підприємств, які б мотивували використання іноземної мови з метою спілкування.

2. Домогтися реалізації головної мети уроку в процесі використання продуктивних вправ:

а) повідомлення й коментування фактів

б) доказ положень

в) опис явищ

г) дискусія між всіма учнями групи.

3. Здійснювати мотивуючу індивідуалізацію: використовувати варіативні завдання, підбирати мовних партнерів з урахуванням спільності інтересів й контексту діяльності

Обладнання: підручники, комп’юторна презентація, таблиці , тематичні малюнки , картки.

Тип уроку: урок-конференція

Хід уроку

1.Введення в іншомовну атмосферу: мовна зарядка. (стільці розміщають півколом, у кожного учня візитка. (Doctor Smith, Ecologist Brown...)).

T. Dear children! Today we'll have an unusual lesson. It won't be a lesson, but a conference and you won't be pupils, but ecologists, doctors, managers of big enterprises.

So, ladies and gentleman! Welcome to our conference! It will be devoted to problems of environmental protection.

And now I’ve got a very interesting question to you. Are you romantic persons? Have you got imagination? If so, listen and enjoy. (Звучить запис «Ліс на світанку»: спів зарянки, крик зозулі, стукіт дятла.. .)

Where were you several minutes ago? (In the forest, near the river...).

All the same, nature surrounded you.

2 .Основна частина уроку :

бесіда (Т-class)

Dear friends!

What is the role of nature in our life? (Таблиця № З (відкрита частина № 1)).

Зворотній переклад висловлювань вождя племені північноамериканських індіанців Сіетла про роль природи у житті людини.

Chief Seattle in his famous speech at a tribal meeting in 1854 expressed the feelings of North American Indians (listen to the recording).

Передача змісту висловлювань вождя без використання опор.

And what is our life without nature? I fully agree with Davies, the poet, who expressed his feelings in his poem "Leisure". I like it very much. Do you?

Контроль домашнього завдання :Декламування вірша.

What is this life, if full of care

We've no time to stand and state,

No time to see when woods we pass

Where squirrels hide their nuts in grass.

No time to see in broad daylight .

Streams full of stars like skies at night.

A poor life this is, full of care,

We've no time to stand and stare.

Really, a poor life this is if we live outside of natural world. Yet, we are constantly destroying our home. And speaking about our smaller brothers, such words as neglection and destruction can be used.

As all the representatives of our conference are members of the Green Peace movement, let us work out some slogans of our conference.

Формулювання девізу й гасел конференції. На дошці малюнки тварин й птахів із червоної книги. Слабкі учні одержують картки, подібні карточці № 2. (робота з картками)

Well, ladies and gentlemen! I think it's high time to invite an ecologist here. Who wants to act as an ecologist?

Повідомлення й коментування цікавих фактів з серії «Екологія й тваринний світ» у формі ігри.(Р - class)

Ні! І am John Brown. I am an ecologist. I have been working in this sphere for 10 years already and I know all its burning problems. Now, I'll give you some interesting facts: By the year 2030 25% of all animals, birds, fish and insects may be extinct. A horrible fact, isn't it? What are the main reasons for it?

-Робота зі схемою:

http://www.refine.org.ua/images/referats/3536/image001.jpg

Well, the word "pollution" has just been mentioned. And what is pollution? (the answer: it is the contamination of environment, including air, water and land). Speaking about the air we breathe, we also need a specialist, and I want to invite here the manager of a big industrial enterprise. Іt's a big chemical plant.

Розвиток мовлення: Діалог-розпит”How long does litter live?” (Таблиці №№ 5 і 6 - на дошці).робота в парах

Well, we have got an idea of how acid rains form. Lеt's once more enumerate the steps of the formation of acid rains.

Монологи-опис явища. “Air pollution”……

Pollution means the contamination of water. I want you to relax for some minutes. Listen to these sounds.

Relaxation :Прослуховування запису звуків океанського прибою, крику чайок.

Are these sounds familiar to you? Of course, these are the sounds of the ocean, the great, significant ocean!

Some specialists on the problems of the ocean are present at our conference. Let's invite one of them with a report.

Монолог-повідомлення фактів.

And now I invite you to take part in the discussion of the problems, mentioned in Ann Sміth's report.

Дискусія з проблем, викладеним попереднім фахівцем. Опора - таблиця № 4 Учні задають питання по готовим відповідях.(робота в групах)

Ladies and gentlemen! As you know, human beings have two environments. One is the outside world. And the other is their own bodies we have already spoken about and the influence of the outside world on us. And what else can make us seriously ill? We need a doctor here to speak about health problems.

Дискусія по опорі:

http://www.refine.org.ua/images/referats/3536/image002.jpg

Брейн-ринг із питань екології.

1. Every year the sea... It contains more... Many people on y... Imagine, what it must be like... Many animals... Oil tanker disasters are very... In 1989 one of such disasters...

... arc also very harmful.

Chlorine accumulates... and causes problems with... In 1998 ... were killed by ... because...




Let our children see these ... !

Help these rare ... to survive!

Save these unique ...!

Stop killing ... for the sake of... !

Give freedom to all... !







Nature

supplies us with presents

us with gives us

mineral resources, food, clothes raw materials for our industries fresh air: there is no other planet in our sun system with such unique conditions for living enjoyment, because we really enjoy blue lines of rivers, green patches of meadows

1. The sea is getting more polluted.

2. People only worry when they want to swim.

3. Because animals depend on the sea for food.

4. Yes, oil tanker disasters are very dangerous.

5. Thousands of sea-otters were killed.

6. Yes, chlorine mixtures are also very harmful.

7. Because they accumulate in the fat of animals' bodies.

8. Problems with their liver.




(письмова робота)

-And now it's time for fun! Let's play brain-ring. There are two teams here: the team of ladies and the team of gentlemen.

The questions:

1 . What is ecology?

2 . What are three components of biodiversity?

3 . What is ozone?

4. How many species are there in the world?

5 . How many tropical forests have been cleared up or damages?

6 . What is the projected population in 2050?

7. What factors determine whether a land is a forest, grassland or a desert?

8 . How many people work and live in health-threatening conditions?

3.Заключна частина уроку:

Домашнє завдання:написать міні-твір”Проблеми навколишнього середовища”.(1 група).розіграти діалог по темі (2 група), підготовити відповіді на питання (3 група)

Підведення підсумків уроку:

Опрацювання документа конференції: «Декларація взаємозалежності»

Every conference usually ends with a document. I invite you to work out a document of our conference. Іt'll be "A Declaration of Interdependence".

Схожі:

Рецензент В. В. Горбенко Кафедра охорони праці та навколишнього середовища
Методичні вказівки до виконання розділу “Охорона праці та навколишнього середовища” у випускних роботах бакалаврів для студентів...
Урок №53 Дата: 18. 03. 2013 Тема уроку
Тема уроку: Значення птахів у природі та житті людини. Птахівництво. Охорона птахів
ОПТИМІЗАЦІЯ ВИТРАТ НА ПРИРОДООХОРОННІ ЗАХОДИ В ПРОЦЕСІ ФІНАНСОВОГО ПЛАНУВАННЯ
Останнім часом в економіко-екологічній науці актуальним стає вдосконалення системи управління природокористуванням, оскілки охорона...
Урок з природознавства і народознавства (6 клас) «Екосистеми своєї...
Розробка інтегрованого уроку «Екосистеми своєї місцевості: ліс, степ, водойма. Охорона екосистем»
Уроку з основ здоров’я у 8 класі Мета
Мета : ознайомити учнів із критичним станом навколишнього середовища, навчити реально оцінювати екологічну ситуацію; розвивати пізнавальний...
Уроку: засвоєння нових знань Хід уроку
Навчальна: ознайомити учнів з поняттям «глобальна проблема», з’ясувати необхідність природоохоронних заходів з метою охорони середовища...
Уроку: комбінований. Хід уроку
Навчальна: ознайомити учнів з сучасними технологіями переробки відходів, з’ясувати необхідність спостереження та аналізу стану природи...
Уроку: Урок Тема: Вплив генотипу та факторів зовнішнього середовища на розвиток організмів
Освітня: розширити знання учнів про розвиток організмів, з’ясувати вплив умов зовнішнього середовища та генотипу на онтогенез
ОХОРОНА ПРАЦІ В ГАЛУЗІ
Охорона праці в галузі / Методичні рекомендації до практичних робіт та вивчення курсу /Укл. КалязінЮ. В.,ХлоповА. М. –Полтава: вид...
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
У методичних вказівках викладені загальні вимоги, щодо написання розділу “Охорона праці”, мета, зміст, порядок розробки розділу “Охорона...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка