Урок позакласного читання в 2 класі Тема: ДО НАС КАЗКА ПРИЙШЛА Вчитель: Маринич Л. П


Скачати 58.36 Kb.
НазваУрок позакласного читання в 2 класі Тема: ДО НАС КАЗКА ПРИЙШЛА Вчитель: Маринич Л. П
Дата17.12.2013
Розмір58.36 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Біологія > Урок
Урок

позакласного читання в 2 класі

Тема: ДО НАС КАЗКА ПРИЙШЛА

Вчитель: Маринич Л.П.


Урок позакласного читання
Тема уроку: До нас казка в гості прийшла.

Мета уроку: З’ясувати обізнаність дітей з народними казками

знайомими з дитинства. Навчати дітей слухати,

відтворювати прочитане. Розвивати пам’ять, увагу

спостережливість, монологічне і діалогічне мовлення. Навчати читати голосно, виразно, інтонаційно. Виховувати любов до книжок.

Обладнання уроку : 1. Виставка дитячих книжок з казками.

2. Виставка малюнків, улюблені герої

казок; серійні малюнки до казок;

3. Іграшки героїв казок (мишка, зайчик,

жабка, лисиця, вовчик, ведмідь...).

4. Рукавиця, в’язка бубликів.

5. Грамзапис пісні Кози із казки „Коза

– Дереза"; котика із казки „Котик і

півник „

Хід уроку

  1. Організація класу. Повідомлення теми і мети уроку.

Сядьте рівно, усміхніться!

І на мене подивіться.

- Зараз у нас урок позакласного читання.

Тема уроку: „В гості казка до нас прийшла”.

  • Сьогодні ми казку сюди запросили,

Щоб бачити казку і слухати разом.

- Сьогодні усі казки, які ви слухали в класі, читали вдома, знайомі

з дитинства, завітали до нас у гості.

- Хочете з ними зустрітися?

Вони будуть раді вітати вас, якщо ви впізнаєте казкових героїв і

відгадаєте назви казок.

2.Читання уривків з казок. „Відгадай, хто надіслав телеграму”.

  • У руці у мене телеграми. Вранці, йдучи до школи, я зустріла листоношу, який віддав мені їх. Ці телеграми надіслані вам. Зараз треба підготуватись і зачитати їх всім дітям, відгадати хто їх надіслав? З якої казки цей герой?

    1. Телеграма (зачитую сама)

„Ви мене, напевно, знаєте,

Якщо казочки читаєте.

Працювала я у хатці,

Танцювала у палаці.

Є така у мене звичка –

Десь губити черевички”.

( „Попелюшка”)

    1. Телеграма

„Ходи, Мишко, не лежи –

Витягти ріпку допоможи”.

( Киця Варвара із казки „Ріпка”).

    1. Телеграма

„Я тварина незвичайна,

Смоляний в мене бочок.

Із соломи дід зробив,

Бік смолою засмолив”.

(„Солом’яний бичок”).

    1. Телеграма

„Гуси, гуси, гусенята,

Візьміть мене на крилята”.

(„Івасик-Телесик”).

    1. Телеграма

„Мій котику, мій братику,

Несе мене лиска

за крутії гори,

за бистрії води

Порятуй мене!”

(Півник із казки „Котик і Півник”).

  • Молодці! Всіх казкових героїв ви впізнали, і казок бачу багато знаєте.

  1. Перевірка домашнього завдання. Читання учнями вголос уривків з казок.

- Вдома кожний з Вас готував на сьогодні казку. Але домовляємося так, ви зачитуєте початок казки, або уривок з неї, не розголошуючи її назви. А ми спробуємо вгадати назву казки.

(заслуховую 4 – 5 учнів.)

  • Я задоволена вашою підготовкою до уроку.

  1. Фізкультпауза.

1 – 2 – 3 – 4 – 5

Час прийшов нам спочивать.

Тож піднімем руки вгору,

Ніби глянемо на зорі.

А тепер всі руки в боки,

Як зайчата – скоки – скоки!

10 – 9 – 8 – 7

Час за парти нам усім.

  1. Музичне завдання. Прослуховування грамзапису.

Пісенний конкурс.

  • Зараз музичне завдання.

  • Ви любите слухати пісні?

  • Прослухайте пісеньку і скажіть, хто її виконує?

  • Який казковий герой і з якої він казки?

      1. Пісенька Кози із казки „Коза-Дереза”

      2. Пісенька Котика із казки „Котик і Півник”).

  • Хто з вас може пригадати казки, в яких герої співають?

Пригадайте слова їх пісень. (Діти співають).

(„Колобок”, „Коза і семеро козенят”, „Іван-Телесик”).

  1. Колобок „Я по засіку метений,

Я із борошна спечений,

Я від баби втік,

Я від діда втік,

То й від тебе втечу!”

  1. Коза „Ой, ви, діточки, козеняточки!

Відімкніться, відчиніться!

Ваша мати прийшла,

Молока принесла”,

  1. Мати із казки „Про Івасика-Телесика”.

Івасику-Телесику,

Приплинь – приплинь до бережка

Дам тобі їстоньки і пити”.

  • Добре, з цим завданням ви справилися.


5. Відтворення змісту казки за серією малюнків. Завдання по рядах. (Казки „Курочка Ряба”, „Лисичка та журавель”, „Вовк і Лисиця”.

- Діти, а хто з казкових тварин найхитріший? (Лисичка)

- Наступне завдання для вас від лисички. На кожний ряд я даю малюнки до казок. Але хитра лисичка переплутала їх. Вам завдання: розмістити малюнки правильно за змістом казки і стисло розповісти її. Сказати, як вона називається.Пригадати уривки, що відносяться до малюнків.

1 ряд. „Казка Лисичка та Журавель”.

2 ряд. „Казка „Вовк і Лисиця”.

3 ряд. „Казка „Курочка-Ряба”.

7. Літературна гра „Відгадай загадку”.

- На сьогоднішній урок діти підготували для вас літературні загадки. Спробуйте відгадайте – з якої казки ці уривки?

  1. Він звірят усіх лікує,

Від халеп різних рятує.

Вилікує всіх за мить,

Все, що в звірів цих болить,

Він добрий лікар ...(Айболить).

  1. Сидить дівчина в корзині

На ведмежій дужій спині.

А чому вона сховалась до ведмедя

Не призналась ... (Маша і ведмідь)

  1. Де усі сховались звірі?

У якій такій квартирі?

Дуже тісно – невеличка

ця чудова ... (Рукавичка)

6. Інсценування казки „Рукавичка”.

- А ось і рукавичка є. Глядачі у нас є, залишилось знайти артистів. А пригадайте персонажів до цієї казки. Назвіть їх по-порядку, як відбуваються події у казці. Знайдіть цих героїв серед іграшок.

- Хто хоче зіграти дідуся ? (собачку, мишку, жабку, зайчика, лисичку).

- Давайте уявимо, що ми в ляльковому театрі.

- 1 – 2 – 3 – казочко прийди!

-... Ішов дід лісом, а за ним біг собачка, та й загубив дід рукавичку. Ось біжить мишка, влізла в ту рукавичку, та й каже: „Тут я буду жити!” (Діти розігрують сцену із казки „Рукавичка”.

- А хто ще завітав у рукавичку?

- Чим закінчилася казка?

7. Виставка „Улюблені герої казок”.

  • Діти, чи всіх героїв з ваших улюблених казок ви впізнали? Дякую вам за малюнки.

8. Ознайомлення з виставкою книжок з казками.

9.Підсумкова бесіда. Підсумок уроку.

- Сьогодні у нас в гостях побували різні казки.

- Але вони не прощаються з вами, а запрошують до бібліотеки. Погляньте скільки ще незнайомих вам казочок чекає на вас у бібліотеці. Заходьте, читайте.

- А у мене до вас ще одне питання:

- Скажіть, ви помітили як закінчується більшість казок? (От казці кінець, а хто слухав молодець! або Вам казочка, а мені бубликів в’язочка)

(Дістаю в’язку бубликів).

  • Наш незвичайний урок теж закінчується. Але сьогодні я зміню кінцівку казки:

Вам і казочка, вам і бубликів в’язочка (вчитель роздає бублики).

- Дякую. Урок закінчений.

Схожі:

Урок позакласного читання в 5 класі Не одежа красить людину, а добрі...
Підготувала: вчитель української мови та літератури ІІ категорії Сатанівського НВК І-ІІІ ст. Монастирищенського району Назарець Аліса...
Урок позакласного читання в 11 класі
Мета: розкрити красу високого почуття через зразки світової поезії про кохання
Урок позакласного читання з елементами інтерактивного навчання
...
Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 До Сяючої Вершини по Кам’янистій Стежині
Урок позакласного читання за збіркою В. Сухомлинського «Казки школи під голубим небом» у 8 класі
УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ У 9 КЛАСІ НА ТЕМУ: «СУЧАСНИЙ УКРАЇНСЬКИЙ...
Україні – зацікавити новими іменами, що заявляють про себе яскравими художніми полотнами
Урок читання в 4 класі Тема. «У чому секрет успіху» В. Чемерис «Чорна...
Розпочати нашу роботу я пропоную зі знайомства з тими завданнями, які чекають на нас сьогодні на уроці. ( Завдання написані на квітці...
Урок математики в 1 класі. Урок-тренінг «Вправи на Застосування таблиць...
Сєргєєва Валентина Олександрівна, вчитель вищої категорії,старший вчитель КНТМЛ №81. Збірка «Цікаво в 1 класі.»
Урок позакласного читання за творчістю О. Дерманського, Л. Денисенко,...
Тема. Урок позакласного читання за творчістю О. Дерманського, Л. Денисенко, О.Ільченка. «Життя видатних дітей»
Урок позакласного читання. Оксана Забужко”Казка про калинову сопілку”
Удосконалювати вміння учнів обгрунтовано висловлювати власні думки;виховувати дотримання вічних цінностей народної моралі крізь призму...
Урок позакласного читання. Оксана Забужко”Казка про калинову сопілку”
Удосконалювати вміння учнів обгрунтовано висловлювати власні думки;виховувати дотримання вічних цінностей народної моралі крізь призму...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка