Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників


Скачати 104.11 Kb.
НазваЧеркаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників
Дата13.04.2013
Розмір104.11 Kb.
ТипДиплом
bibl.com.ua > Біологія > Диплом
Черкаський обласний інститут післядипломної

освіти педагогічних працівників








Виконала

Нільга Наталія Михайлівна

вчитель обслуговуючої праці

вищої категорії

Звенигородської

спеціалізованої школи І-ІІІ ст.

ім. Тараса Шевченка

Січень 2011р.
тематичне планування





Зміст роботи

Кількість

годин


Дата

І.

Організаційно – підготовчий етап

2




1.

Розробка технічного завдання.

Вибір технологічного об’єкту.

1




2.

Розробка технічної пропозиції. Аналіз моделей-аналогів .

1




ІІ.

Конструкційний етап

2




3.

Підбір та аналіз матеріалів для виготовлення виробу.

Розробка ескізного малюнка майбутньої іграшки.



1




4.

Вибір технологій виготовлення.

Розрахунок собівартості виробу.

1




ІІІ.

Технологічний етап

10




5.

Технологічна послідовність виготовлення м’якої іграшки(об’ємної).

Виготовлення шаблонів.


1




6.

Підготовка деталей для м’якої іграшки (Розкрій).

1




7.

Виготовлення виробу. Обробка «голови спереду».

1




8.

Виготовлення виробу. Зшивання двох деталей голови (вигляд спереду і ззаду).

1




9.

Виготовлення виробу. Пришивання ґудзика –носа, ґудзиків – очей.

1




10.

Виготовлення виробу. Наповнити голову ватою або синтепоном.

1




11.

Виготовлення виробу. Зшивання деталей тулубу.

1




12.

Виготовлення виробу. Наповнити тулуб ватою. Остаточне зшивання тулуб.

1




13.

Монтаж виробу. З’єднання деталей голови і тулубу.

1




14.

Оздоблення виробу. Приєднання деталі комірця

1




ІV.

Заключний етап.

Презентація виготовлених виробів

2




15.

Корекція виробу. Самооцінювання та оцінювання виробів.

1




16.

Організація виставки учнівських робіт.







Всього: 16
І. Організаційно - підготовчий етап

  1. Розробка технічного завдання.




    1. Призначення проектного виробу

Вперше м’які іграшки стали зустрічатися в німецьких магазинах на рубежі дев′ятнадцятого і двадцятого століття - були це ведмежата Теді, які з часом стали культовим предметом для створення колекцій по всьому світу. З тих давніх пір наявний асортимент фірм, що створюють іграшки, а також що поставляють м’які іграшки оптом, значно зріс.

Проте найпоширенішими м’якими варіантами іграшок виступають всілякі собаки і ведмежата наближених до натуральних забарвлень - частково схожі на ведмежати Teddy Bear, життя якого триває вже не менші сто років.

Виражена пристрасть багатьох дітей до набивних іграшок природних забарвлень легко пояснюється тим, що малюки певного віку дуже часто шукають справжніх зраджених друзів в м’яких іграшках, що купуються. Досить побачити, як маленька дитина може триматися за м’яку іграшку, коли він випробовує страх або ж в інших неприємних ситуаціях - він неусвідомлено шукає підтримки.

Саме тому м’які іграшки, що виглядають максимально природно, можуть підійти на смак малюкові і підійти як вірні друзі. В основному це застосовно до маленьких дітей, які вже встигли познайомитися, наприклад, із справжніми собаками, щоб осмислено брати участь у виборі м’якої іграшки і підібрати дещо зовні схоже на реально існуючу тварину.

Немовлята ще не зможуть сприйняти м’яку іграшку як предмет, який може подати істотну підтримку або який може хоч якось замінити маму. Через це м’які іграшки для дітей дитячого віку можуть бути яскраво забарвленими, такими, що привертають увагу і зовсім не схожими на реальних звірів.

У цьому віці іноді потрібно постаратися щоб сконцентрувати підвищену увагу на пропонованій м’якій іграшці, а цьому результату більше допоможе, наприклад, заєць, нетипового рожевого забарвлення, чим щеня досить непоказного коричневого забарвлення. Ще одна версія для найменших - пастельні відтінки іграшок, які повинні заспокоювати нервову систему дитини.




    1. Вимоги до конструкції

Конструкція іграшки повинна бути :

  • Функціональна: відповідати призначенню, бути безпечною для дитини;

  • Ергономічна (ніжною, легкою, м’якенькою) ;

  • Естетична (красиво, яскраве оздоблення);

  • Економічна (без значних матеріальних затрат).

    1. Вимоги до матеріалів

Вимоги до матеріалів придатних для виготовлення іграшки визначається призначенням та вимогам до конструкції.

Хутро повинне бути штучним, не фарбованим або стійкого фарбування, з коротким ворсом, не дорогим. Хутро можна використовувати не нове, а можна пошукати в старих, малих речах та дати йому нове життя у вигляді красивої м’якої іграшки.


  1. Розробка технічної пропозиції

Аналіз моделей – аналогів.

2.1. Генерація ідей за завданнями з використанням методів:

фантазування, комбінування та фокальних об’єктів.

Фокальний об’єкт – це іграшка. Випадкові об’єкти : домашні тварини, дикі тварини, одяг тощо.

Ідеї: м’які іграшки у вигляді домашніх тварин: собачка, кицька, кролик; диких: зайчик, черепашка, медведик тощо.

Аналіз моделей

Критерії аналізу

Модель

№1

Модель

№2

Модель

№3

Модель

№4

оригінальний вигляд

+

+

+

+

зручність у використанні

+

-

-

+

відповідність призначенню

+

+

+

+

складність у виготовленні

-

-

+

+

економічність

+

+

-

-

Модель № 3 красива, ніжна, оригінальна, стане чудового іграшкою – символом Нового 2011 року, чудовим подарунком для друзів, чи рідних, маленьких членів родини,або просто маленьким предметом декору дитячої кімнати.

ІІ. Конструкторський етап
2.1 Для виготовлення м’якої іграшки «Зайчик» необхідні: штучне хутро, трішки клейонки, червона та зелена трикотажна або інша тканина, голка, нитки паралон або синтепон та лекала.

Матеріали та спеціалізація виробу



Назва матеріалів, інструментів та деталей

Кількість

Матеріал

Розмір

(см)

1.

Тулуб

2 дет.

хутро (штучне)

1530

2.

Голова зайчика ззаду

1 дет.

-//-

813

3.

Голова зайчика спереду

1 дет.

-//-

813

4.

Комірець

2 дет.

клейонка

315

5.

Ґудзик для носа

1 шт.

чорний ( з вушком)

1

6.

Ґудзик для очей

2 шт.

 отворами)

1,5

7.

Морква

1 дет.

тканина (червона і зелена)

ласку тики

8.

Голка

1

металева

№ 1-1,5

9.

Нитки катушкові

1

білі

№40


2.2 Розрахунок собівартості виробу

Назва

Ціна за метр,

шт., грн

Витрати

матеріалів(см)

Усього, грн

Штучне хутро(біле)

42 грн

15х50

1.74

Клейонка

8 грн

3х15

0.05

Ґудзик з вушком

0.15

1

0.15

Намистинки

із скарбнички

2

-

Ласкутики тканини

залишки

-

-

Голка

0.10

ам. 10%

0.02

Нитки катушкові

2 грн

100

0,02


Якщо використати хутро із старих речей, то собівартість виробу можна наблизити до 0 коп.

Собівартість м’якої іграшки «Зайчик» складає – 1грн. 97 коп.

Економія виробу значна, тому що таку чи майже таку іграшку в магазині можна купити мінімум за 20-30 грн.
















Схожі:

Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників...
Ю. В. Лєснікова, методист Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників...
Добровольська Людмила Насибівна, методист лабораторії дошкільної та початкової освіти Черкаського обласного інституту післядипломної...
ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ
Месевря О.І., завідувач лабораторії суспільно-гуманітарних дисциплін Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних...
ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
Підоплічко М. Д., завідувач відділу інновацій та перспективного педагогічного досвіду Черкаського обласного інституту післядипломної...
“Виховувати, граючи
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників, завідувач лабораторії виховної роботи
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаси 2008
Укладачі: С. А. Гаряча, завідувач лабораторії дошкільної та початкової освіти ЧОІПОПП
Міністерство освіти і науки України Головне управління освіти і науки...
А. К. Кравцов, методист Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників, підполковник
ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Професійно-педагогічна самореалізація педагога в умовах інформаційно-комунікаційного простору
ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Дидактичні матеріали для оцінювання теоретичних знань учнів із навчальних модулів
ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Підготувала С. Г. Мойсеєва, завідувач лабораторії природничо-математичних дисциплін ОІПОПП, директор Черкаського Центру економічної...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка