|
Скачати 104.46 Kb.
|
Зміст 1.Творча характеристика діяльності виховної роботи в оздоровчому таборі з денним перебуванням “ Шкільна родина”.
- Медіа - екскурсія “Моя Україна” з творчими завданнями для дітей; - Інтернет- міст з Конвенцією ООН про права дитини, присвячений Конституції України. УКРАЇНА ВІДДІЛ ОСВІТИ КРИВОРІЗЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ вул. Леніна буд.1, с. Лозуватка, 50020 тел. (056) 404-21-84, факс (056) 404-21-84 email: osvitakrd2@optima. com. Ua ______________________________________________________________________ ЗВІТ роботи оздоровчого табору з денним перебуванням “Шкільна родина” при Радіонівській СЗШ Начальник табору Коваленко Ірина Миколаївна спеціаліст вищої категорії 2012р Творча характеристика ДІЯЛЬНОСТІ виховної роботи в оздоровчому таборі з денним перебуванням “ Шкільна родинА” Організація літнього відпочинку дітей є складовою частиною безперервного та послідовного процесу виховання. Дитячі заклади оздоровлення і відпочинку створюють умови для педагогічно обгрунтованого, змістовного та цікавого дозвілля дітей, дають можливість їм творчо розвиватися, духовно та інтелектуально збагачуватися, розширювати світогляд. Для багатьох батьків із різних причин такий спосіб оздоровлення дитини є єдино можливим. Далеко не кожна сім'я може відправити свою дитину на море або в дитячий санаторій. Навіть путівка в заміський табір вимагає значних матеріальних витрат. Оздоровлення ж у пришкільному таборі, особливо завдяки підтримці районної влади, стає доступним кожній сім'ї, а для малозабезпечених і багатодітних сімей, дітей-сиріт - узагалі безкоштовним. Для школи пришкільний табір, або шкільний майданчик, як його звикли називати, достатньо наболіле питання. Організація його роботи й функціонування протягом майже всього місяця лягає на плечі адміністрації школи та вчителів початкової ланки. В учнів старших класів цей час співпадає з іспитами та практикою, тому вчителі-предметники працювати в табір приходять лише на незначний час. Дуже важко розраховувати на творчу енергію та ентузіазм учителя по закінченню навчального року, коли нервова система виснажена й потребує відпочинку чи хоча би зміни виду діяльності. Вихованці пришкільного табору також за рядом обставин змушені залишатися ще майже на місяць у стінах школи, що, звичайно, не сприяє оздоровленню. Особливо це стосується шкіл, що як і наша, розташовані в сільській місцевості,в с.Радіонівка. Як, попри всі «мінуси», зробити час перебування в таборі цікавою, корисною та яскравою частиною літніх канікул? Вихід тут один. Не можеш змінити обставини - зміни своє ставлення до них, перетвори «мінуси» на «плюси»! Замінити рутинну повсякденну роботу творчою, скрізь бачити позитив, не зводити оздоровлення учнів тільки до посиленого двуразового харчування, прогулянок на свіжому повітрі , не відкидати жодної цікавої та корисної пропозиції стосовно організації табору - ці завдання треба виконати, щоби дні табірної зміни не перетворились на змарнований час. Перетворюємо «мінуси» на «плюси»! Колектив вихователів - це ті ж самі вчителі, які відпрацювали весь навчальний рік, а не досвідчені працівники заміських таборів? Зате добре знаєш кожного й кому яку справу доцільно довірити! Наш табір не на березі річки й не в лісовому гаю, а на шкільному подвір'ї! Зате все під рукою, і вихователь добре знає всі небезпечні місця й може раціонально використовувати шкільне приміщення та подвір'я.Вихованці - не нові цікаві обличчя, а ті ж самі «Миколки та Петрики»? Зате добре собі уявляєш психологічні особливості кожного й можеш попередити можливі конфлікти. А також продуктивно використовувати можливості учнів, охоплених позашкільною роботою (музичний, хореографічний, спортивний гурток ,тощо).І на останок. Учителю впродовж навчального року в погоні за успішністю та якістю знань залишається небагато часу на різноманітні цікаві виховні заходи, а на розважальні й зовсім часу нема. Коли ж, як не в першій місяць літніх канікул надолужити та вдосконалити те, що за браком часу залишилось незакінченим!Дитина - це перш за все творча особистість, яка потребує постійної реалізації своїх задумів і планів. На мою думку, тільки правильно спланована, з урахуванням потреб дітей у самореалізації робота пришкільного оздоровчого табору може дати можливість цікаво, весело та з користю для здоров'я провести час, позбавити вихованців нудьги та відкрити в собі нові таланти.Наш табір називається “Шкільна родина” невипадково. Наша школа знаходиться на території АФ “Родина”, ми завжди співпрацюємо з їхнім колективом, а голова агрофірми Васильченко О.С., є постійним нашим спонсором. На базі Радіонівської СЗШ працював пришкільний табір відпочинку з денним перебуванням “Шкільна родина”. Табір працював у дві зміни. І зміна — (01.06.2012- 21.06.2012), ІІ зміна -(22.06.2012- 12.07.2012р) Виховна робота у пришкільному оздоровчому таборі «Шкільна родина» має мету і завдання: -·забезпечення повноцінного відпочинку дітей, · створення належних умов для освітньої, культурно – виховної, фізкультурно – оздоровчої та спортивної роботи з дітьми під час літніх канікул 2012р., -виховувати любов до рідного краю, міста. Основні форми роботи, що дозволяють досягти поставленої мети, є ігри, конкурси, бесіди, екскурсії, культпоходи. Пріоритетними напрямами роботи табору є відпочинок, виховання і розвиток дітей. Цьому сприяють: - Ефективне використання природних ресурсів. -· Збалансоване харчування. -· Чітке дослідження санітарно - гігієнічних норм відпочинку дітей.· - - - Дотримання режиму дня. -· Різноманітні виховні заходи За час роботи табору було оздоровлено 92 учні.Усі діти були охоплені гарячим харчуванням. Велику допомогу в організації роботи табору надали приватні підприємці. О.С.Васильченко організував поїздку для 44 учнів в Софіївській парк м. Умань. В.В Німчук, Л.М. Турік, І.А. Обійдихата надали спонсорську допомогу на гаряче харчування (1000 грн) Депутати Чкалівської сільської ради В.В. Німчук та В.М. Скороход подарували дітям спортивний інвентар, іграшки, мячі. За період роботи табору було оздоровлено 43 учні пільгових категорій: 2 учні під опікою, 34 учні — діти з малозабезпечених і багатодітних сімей, 7 обдарованих учнів (100%). Також були охоплені всі учні з неблагонадійних сімей і 2 учні, які стоять на ВШО. Наш табір з денним перебуванням, крім створення умов для відпочинку дітей, має значний потенціал для виховання особистості через залучення до пізнавальної, трудової, ігрової, художньо-естетичної, фізкультурно-спортивної, екологічної діяльності, які доцільно чергувати для оптимального розподілу навантаження протягом дня та всієї табірної зміни. План роботи табору включає заходи за такими напрямами: - патріотичне та громадянське виховання; - морально-етичне виховання; - художньо-естетичне виховання; - екологічне виховання; - трудове виховання; - фізичне виховання. Щодня у таборі проводилась ранкова зарядка, традиційними стали екскурсії по містах рідного краю (м. Умань, м. Миколаїв, м. Кривий Ріг), з метою вивчення флори рідного краю,географічного положення нашого краю, , музеїв , храмів, жіночих та чоловічих монастирів, ботанічного саду, театрів (ляльковий, Академія руху, театр ім. Т.Г. Шевченка), авіаколедж, Криворізький аеропорт, “McDohald's”,тощо). Вихователями було організовано проведення необхідної роботи щодо попередження дитячого травматизму, дотримання дітьми правил поведінки на воді, з легкозайманими та вибухонебезпечними предметами і речовинами, правил безпеки дорожнього руху, пожежної безпеки. В перший день роботи табору з вихованцями вихователі провели вступний інструктаж з безпеки життєдіяльності, ознайомлення з правилами поведінки у таборі, під час екскурсій, прогулянок на природі. Перед кожним виходом за межі табору для вихователів проводяться цільові інструктажі, що фіксується у відповідних журналах. Відповідно до плану роботи та з метою попередження нещасних випадків з дітьми під час табірної зміни можна провести бесіди: - Правила користування електроприладами; - Правила протипожежної безпеки; - Правила безпеки на водоймах; - Правила безпечної їзди на велосипеді; - Правила захисту від комах, кліщів, комарів; - Сонце: наш друг та ворог; - Обережно! Отруйні гриби!; - Обережно! Не всі ягоди корисні; конкурси, вікторини, ігри: - Аукціон знань з надання першої медичної допомоги; - Конкурс знавців правил дорожнього руху, правил пожежної безпеки; - Гра з правил дорожнього руху «Випробування на дорозі»; - Конкурс «Щоб не трапилось біди, правил безпеки дотримуйся завжди»; - Вікторина «Азбука безпеки»; - Гра «Сам собі рятувальник»; - Конкурс малюнків «Небезпеки, що оточують нас». Виховна робота в таборі поєднувала відпочинок, працю, спорт та пізнавальну, етичну, , екологічну, оздоровчу діяльність. Зміст форми та методи роботи сприяли розвитку ініціативи та самодіяльності дітей, спрямовані на формування загально — людських духовних цінностей на основі історіко — культурних традицій рідного краю. Моральна атмосфера, доброзичливе ставлення однолітків і вихователів до кожної дитини сприяло самотвердженню тих дітей, які іноді в шкільному житті вважались важковиховуваними. Протягом двух змін були проведенні такі бесіди та заходи:
Складовими життєдіяльності нашого табору з денним перебуванням традиційно є: оформлення приміщень, планування виховної роботи, робота гуртків, охорона життя і здоров’я дітей тощо. Художнє оформлення приміщень табору створює атмосферу відпочинку та творчості, тому дуже важливо приділити цьому питанню значну увагу. На загальному стенді надається інформація щодо назви табору та загонів, режиму дня, керівництва та працівників табору, плану роботи на всю зміну та щоденного плану, меню, розкладу роботи гуртків та бібліотеки, вітання зі святами, днями народження, перемогами у конкурсах та змаганнях. Окремо були оформлені стенди: - «Державна символіка України»; - «Техніка безпеки життєдіяльності» (правила поведінки у таборі, правила дорожнього руху, правила пожежної безпеки); - «Здоровий спосіб життя» (поради лікаря, адреси та телефони консультаційних пунктів, наочна агітаційна продукція); Також був куточок творчих робіт вихованців табору. Оформлення приміщень загонів – справа колективна, в якій має знайтись місце кожній дитині, в якій кожен зможе реалізувати свої вміння та здібності. На протязі двух змін а таборі працювали гуртки:
Кожен день у таборі був насиченим, проводились різноманітні екскурсії, походи, конкурси, змагання, бесіди, години спілкування. Готуючись до усіх заходів, діти вчились працювати злагоджено, підтримувати один одного, відноситись з повагою до кожного, хоч діти були різного віку, з різних класів. Були проведені акції: -”Обеліск”
На урочистій лінійці, присвяченій закінченню табірної зміни, були нагороджені і відзначені найбільш активні учасники табору і переможці спортивних змагань. Усі вихованці були охопленні гуртковою роботою, відвідували читальний зал шкільної бібліотеки.Взагалі життя у таборі дітям запам’ятається надовго і вони неодноразово захочуть бути його активними учасниками. Бо кожен день життя у ньому допомагав дітям зрозуміти, що потрібно бути не лише спритними і сміливими, а й дружніми, чесними, справедливими, добрими, творчими. Творчими формами і прийомами для організації літнього відпочинку вважалося: виховання національної свідомості, патріотизму, фізичний розвиток, екологічну та туристсько-краєзнавчу діяльність. Свою роботу намагалися організувати так, щоб школярам було цікаво, щоб вони навчилися чогось нового, розкрили свої здібності, таланти, знайшли нових друзів, гарно відпочили. Так проминули цікаві літні дні у стінах рідної школи.Дитячий заклад створив умови для педагогічно обгрунтованого, змістовного та цікавого дозвілля дітей, що дало можливість їм творчо розвиватися духовно та інтелектуально збагачуватися, розширювати світогляд. |
Дніпропетровськ, вул. Мандриківська, 47, тел/факс (056) 31 99 14,... М. Дніпропетровськ, вул. Мандриківська, 47, тел/факс (056) 31 99 14, (066) 286 78 95, (067) 594 15 29 п/р 26007060092429 в ПАТ КБ... |
Головне управління Дніпропетровської обласної адміністрації Дніпропетровський... Братської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів, педагог-тренер за програмою «Профілактика ризикової поведінки за проектом «Школа... |
УКРАЇНА ПІЩАНСЬКА РАЙОННА РАДА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ Вінницька область, смт. Піщанка, вул. Леніна, 36. тел: 2-11-45, 2-15-06, факс: 2-10-95 |
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ Леніна, 160. смт. Веселе, Запорізька обл., Україна, 72202,тел/факс (061-36) 2-11-24 |
УКРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВІДДІЛ ОСВІТИ Богородчани вул. Шевченка, 53 тел факс (03471)-21-3-90, 21-8-48, E-mail: vob-56@rambler ru |
УКРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВІДДІЛ ОСВІТИ Богородчани вул. Шевченка, 53 тел факс (03471)-21-3-90, 21-8-48, E-mail: vob-56@rambler ru |
УКРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВІДДІЛ ОСВІТИ Богородчани вул. Шевченка, 53 тел факс (03471)-21-3-90, 21-8-48, E-mail: vob-56@rambler ru |
УКРАЇНА БОГОРОДЧАНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВІДДІЛ ОСВІТИ Богородчани вул. Шевченка, 53 тел факс (03471)-21-3-90, 21-8-48, E-mail: vob-56@rambler ru |
УКРАЇНА ВІДДІЛ ОСВІТИ КАМ’ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ... Хмельницької обласної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 7 вересня... |
Вчитель інформатики, КЗО «Олександропільська СЗШ І-ІІІ ступенів Солонянської... Головне управління освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації |