ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР


Скачати 304.37 Kb.
Назва ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР
Сторінка 1/2
Дата 08.04.2013
Розмір 304.37 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Спорт > Документи
  1   2

  1. УКРАЇНА


ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР

НАУКОВО – ТЕХНІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ

УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ

29001, м. Хмельницький, вул. Проскурівська, 83 тел.(0382) 653127 факс (0382) 651192

р/р 35418001001774, 35426004001774 в ГУ ДКУ у Хмельницькій області

E-mail [email protected]; hocnttym@ mail.ru

21 вересня 2011 року 259
Начальникам відділів/управлінь освіти

райдержадміністрацій/міських рад,

директорам спеціалізованих ліцеїв – інтернатів

обласного підпорядкування


Шановні колеги!
Для використання в роботі і організації участі направляємо вам лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 20.04.2011 року №1/9-298 «Щодо проведення Всеукраїнського інтерактивного конкурсу “МАН-Юніор”».

Додаток: на 7 арк.


З повагою
директор Г.М. Гончарук

вик. Мукомела М.О.

Тел. 65-68-76

Додаток

до листа ХОЦНТТУМ

від_____вересня 2011 року



МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ,

МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

001101135, м. Київ, проспект Перемоги, 10, тел. (044) 486 24 42, факс (044) 236-1049, ministry@mon.gov.ua
від 20.04.2011_1/9-298__

від ___ на №

Міністерство освіти і науки,

молоді та спорту

Автономної Республіки Крим,

управління освіти і науки обласних,

Київської та Севастопольської

міських державних адміністрацій

Щодо проведення

Всеукраїнського інтерактивного

конкурсу “МАН-Юніор”
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 785 від 27.08.2010 “Про затвердження Державної соціальної цільової програми розвитку позашкільної освіти на період до 2014 року” та з метою виявлення і підтримки обдарованої учнівської молоді Національний центр “Мала академія наук України” спільно з Центром “Обдарованість” при Класичному приватному університеті та Запорізькому технічному ліцеї м. Запоріжжя у червні-грудні 2011 року проводять Всеукраїнський інтерактивний конкурс “МАН-Юніор” (умови додаються).

До участі в заході запрошуються учні 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів і вихованці позашкільних навчальних закладів відповідного віку.

Детальна інформація про умови участі в конкурсі – за телефонами: 0 (44) 245-54-76; 0 (97) 234-50-94

Додаток: на 11 арк.



Заступник Міністра Б.М. Жебровський


Лісовий О.В. 245-54-76

Середницька А.Д. 486-15-35,

Додаток

до листа МОНмолодьспорту

20.04.2011 № 1/9-298
Умови проведення

Всеукраїнського інтерактивного конкурсу “МАН-Юніор”
1. Загальні положення
1.1. Всеукраїнський інтерактивний конкурс “МАН-Юніор” (далі – Конкурс) проводиться щорічно для учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів і вихованців позашкільних навчальних закладів відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових і спеціальних дисциплін, турніри, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт та конкурси фахової майстерності, затвердженого наказом Міністерства від 18.08.1998 № 305 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24.09.1998  № 598/3038.

1.2. Конкурс проводиться як пропедевтичний щодо діяльності учнів у Малій академії наук України (далі – МАН), підготовки до участі у Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН.

1.3. Мета та завдання Конкурсу:

- виявлення та підтримка обдарованої учнівської молоді;

- залучення школярів до поглибленого вивчення окремих дисциплін;

- залучення учнів середнього та старшого шкільного віку до науково-дослідницької діяльності в гуртках і секціях наукових відділень МАН;

- поглиблення, структурування знань учнів, забезпечення інтеграції навчальних дисциплін і практичної спрямованості школярів при вивченні основ фізико-математичних, технічних, природничих та суспільно-історичних наук для формування їх наукового світогляду;

- активізація науково-дослідницької, винахідницької, конструкторської, пошукової діяльності школярів;

- стимулювання творчого самовдосконалення учнівської молоді.

1.4. Організатори Конкурсу: Національний центр “Мала академія наук України” і Центр “Обдарованість” при Класичному приватному університеті та Запорізькому технічному ліцеї м. Запоріжжя.
2. Порядок проведення Конкурсу
2.1. Конкурс проводиться в червні–грудні 2011 року (додаток 1) за номінаціями: “Технік-Юніор” (історія науки та техніки, винахідництво); “Історик-Юніор” (історія України та всесвітня історія); “Еколог-Юніор” (екологія); “Астроном-Юніор” (астрономія).

2.2. Конкурс проводиться у два етапи.

2.2.1. І (очно-заочний) етап в усіх номінаціях Конкурсу (крім екологічного напряму) проводиться у червні 2011 року. І етап в номінації “Еколог-Юніор” – у жовтні 2011 року.

І етап Конкурсу проводиться у два тури:

1 тур  – учасники надсилають (через місцевого координатора або самостійно) на адресу Оргкомітету творчі роботи (проекти) у вигляді презентації та файлу з коротким викладом змісту (тези) електронною поштою або на компакт-диску звичайною поштою.

Після цього презентації та тези робіт розміщуються на сайті http://man-junior.org.ua для загального ознайомлення та відкритого рейтингового оцінювання.

У рейтинговому оцінюванні проектів беруть участь усі керівники представлених на Конкурс учнівських проектів. Керівники мають право оцінювати всі проекти, окрім тих, які виконували їх учні. Після закінчення рейтингового оцінювання Оргкомітет та журі Конкурсу запрошують для участі у 2 турі авторів проектів, які отримали не менше половини балів від максимально можливої їх кількості, а також їх наукових керівників.

2 тур − захист роботи (проекту) − відбувається за допомогою всесвітньої мережі Internet в режимі on-line або очно на базі визначених Оргкомітетом територіальних відділень МАН за погодженням із учасниками та їх керівниками й координаторами.

Після захисту проектів журі визначає переможців І етапу Конкурсу і оприлюднює їх список на сайті http://man-junior.org.ua не пізніше, ніж через три дні після завершення І етапу.

2.2.2. ІІ етап Конкурсу (заочний) проводиться в грудні 2011 року:

- 13 грудня 2011 року – “Астроном-Юніор”;

- 14 грудня 2011 року – “Технік-Юніор”;

- 15 грудня 2011 року – “Історик-Юніор”;

- 16 грудня 2011 року – “Еколог-Юніор”.

Учасники заочного (тестового) етапу виконують тестові завдання з профільного предмету. Тестові завдання разом із бланками відповідей Оргкомітет надсилає координаторам областей, районів (міст) та окремих загальноосвітніх навчальних закладів відповідно до поданих заявок.

Результати перевірки тестових завдань оприлюднюються на сайті Конкурсу http://man-junior.org.ua не пізніше, ніж через два місяці після завершення заочного етапу.
3. Учасники Конкурсу
3.1. Участь у Конкурсі можуть брати учні 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів.

3.2. Заявки від груп учнів (10 осіб і більше), до яких можуть входити представники різних вікових категорій, приймаються та формуються місцевими координаторами Конкурсу.

3.3. Для участі в Конкурсі необхідно подати до Оргкомітету заявку електронною або звичайною поштою до 10 жовтня 2011 р. за формою, що додається (додатки 2, 3, 4, 5).
4. Організація та проведення Конкурсу
4.1. Для організації та проведення Конкурсу створюється Оргкомітет, який є постійно діючим органом, що організовує, проводить та підбиває підсумків конкурсу, а також організовує заходи щодо удосконалення проведення Конкурсу.

Оргкомітет:

  • налагоджує зв’язки з регіональними координаторами Конкурсу в АР Крим, областях, районах (містах) та загальноосвітніх навчальних закладах;

  • визначає дати проведення І і ІІ етапів Конкурсу, забезпечує регіональних координаторів інформаційно-рекламними матеріалами;

  • складає та затверджує кошторис Конкурсу;

  • забезпечує підготовку завдань, здійснює тиражування і розсилання текстів завдань, бланків відповідей та реєстрації учасників і координаторів Конкурсу, інструкцій й інших додаткових матеріалів;

  • забезпечує перевірку тестових завдань, рецензування творчих робіт, роботу журі та консультації для координаторів (керівників команд);

  • організовує проведення кожного етапу Конкурсу;

  • визначає переможців І етапу Конкурсу;

  • визначає порядок нагородження та заохочення переможців і учасників Конкурсу;

  • розробляє та забезпечує виготовлення бланків сертифікатів і дипломів для відзначення переможців і учасників Конкурсу;

  • готує та розсилає звіти про результати Конкурсу координаторам;

  • проводить семінари координаторів із метою узагальнення підсумків Конкурсу, удосконалення його проведення;

  • подає звіт до Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України про результати Конкурсу;

  • готує та подає інформацію про проведення й підсумки Конкурсу до засобів масової інформації.

Адреса Оргкомітету: 69002 м. Запоріжжя, вул. Залізнична, 11, Запорізький технічний ліцей. Тел/факс: 0 (61) 701-90-20; 0 (612) 62-85-69; тел. 720-33-35; моб. тел. 0 (97) 234-50-94; 0(50) 362-07-09 (контактна особа – Білоус Світлана Юріївна); е-mail: i[email protected]; сайт: http://man-junior.org.ua.

4.2. Проведення Конкурсу на місцях здійснюється координаційними центрами, що створюються на базі територіальних відділень МАН, відповідних районних і міських відділів освіти, загальноосвітніх навчальних закладів. Безпосередньо організаційна робота проводиться координаторами − працівниками відповідних управлінь освіти та методичних підрозділів, методистами територіальних відділень МАН, керівниками гуртків, вчителями, які залучають і готують учнів до участі у Конкурсі. Діяльність координатора може охоплювати один або кілька загальноосвітніх навчальних закладів.

Координатори:

  • поширюють ідеї Конкурсу серед учнів та педагогів загальноосвітніх навчальних закладів, працівників управлінь освіти різного рівня;

  • допомагають учням, вчителям і батькам у підготовці до участі в Конкурсі;

  • надсилають заявку на участь в Конкурсі за встановленою формою або реєструють заявку на сайті конкурсу;

  • забезпечують учасників інформаційними та інструктивними матеріалами, завданнями Конкурсу, бланками відповідей та реєстраційними бланками, які отримують від Оргкомітету;

  • забезпечують самостійність роботи учнів при виконанні завдань Конкурсу;

  • надсилають бланки з відповідями учасників ІІ етапу та компакт-диски з презентаціями творчих завдань учасників І етапу Конкурсу;

  • повідомляють учасників про результати Конкурсу, організовують відзначення учнів сертифікатами та заохочувальними призами;

  • подають звіт до оргкомітету про використання сертифікатів та інших відзнак;

  • організовують підготовку учнів, запрошених до участі в ІІ (заочному) етапі Конкурсу;

  • за узгодженням із місцевими управліннями (відділами) освіти виконують обов’язки керівників команд під час проведення І (очного) етапу Конкурсу;

  • залучають спонсорів для проведення Конкурсу на місцях.

В обов’язки координаторів на місцях входить:

  • реєстрація до 10 жовтня 2011 року своїх координаційних центрів і надсилання заявок електронною або звичайною поштою, реєстрація на сайті Конкурсу;

  • прийом та упорядкування відповідей на тестові завдання від учасників Конкурсу, презентацій творчих робіт (проектів), виконаних ними, та надсилання їх до Оргкомітету.

4.3. Координатори та учасники Конкурсу можуть у письмовій формі висловлювати свої зауваження та побажання щодо його проведення, змісту завдань, результатів Конкурсу тощо.
5. Зміст і структура завдань, їх оцінювання
5.1. Творчі завдання І етапу Конкурсу.

5.1.1. Творчі завдання для І (очно-заочного) етапу Конкурсу визначаються загальними темами, оголошеними заздалегідь, при цьому творчі роботи (проекти) виконуються учнями таким чином, щоб вирішувати конкретну проблему або задачу, що є складовими цієї загальної теми.

У 2011 році в номінації «Технік-Юніор» творчі роботи (проекти) виконуються на загальну тему: «Лінзи звичайні та незвичайні − у природі, пристроях, винаходах», при цьому пропонується самостійно визначити і дослідити певні оптичні ефекти, прилади, їх удосконалення тощо.

Творчі роботи в номінації «Історик-Юніор» у 2011 році виконуються на загальну тему: «Епоха Відродження та історичні постаті Леонардо да Вінчі, Сервантеса, Мікеланджело».

Творча робота в номінації «Еколог-Юніор» передбачає участь у колективному проекті, який має практичну спрямованість щодо захисту довкілля.

У 2011 році колективний проект виконується на загальну тему «Створення карти розташування смітників України» і проводиться у вересні-жовтні 2011 р. При цьому відшукуються смітники на певній місцевості, фотографуються та ідентифікуються з тими, що розміщені на мапах Google Earth, визначаються координати смітників і оцінюється шкода, яку вони наносять довкіллю. Методичні рекомендації та алгоритм виконання творчих завдань екологічного конкурсу розміщено на сайті http://man-junior.org.ua.

Творчі завдання (проекти) можуть бути виконані і представлені групою учасників конкурсу. З доповіддю на on-line-захисті в цьому разі виступають представники групи (1-3 учасники).

5.1.2. Вимоги до творчих робіт.

Учасник Конкурсу готує творче завдання (проект) на обрану тему, що відповідає оголошеній заздалегідь Оргкомітетом загальній тематиці. Це може бути (відповідно до напряму Конкурсу) оригінальний аналіз певних історичних подій, фізичних явищ, комп’ютерна модель відомого явища, конструкторська розробка, презентована оригінально і наочно тощо. У проектах можна представляти цікаві експерименти, досліди, прилади та пристрої, винаходи, удосконалення технічних систем, методик досліджень та інше.

Творчі завдання (проекти) можуть бути виконані і представлені групою учасників конкурсу. З доповіддю на on-line-захисті в цьому разі виступають представники групи (1-3 учасники).

Презентацію свого проекту учням необхідно записати на компакт-диск (СD). Кількість слайдів у презентації – не більше 15. До презентації додаються короткі (не більше 1-2 сторінок) тези дослідницької роботи (проекту), де вказується:

  • тема проекту;

  • прізвище, ім’я та по батькові учня − автора проекту;

  • населений пункт, навчальний заклад, клас;

  • прізвище, ім’я та по батькові наукового керівника (учителя);

  • висновки та аналіз проведеної роботи.

Диск підписується та надсилається координатором конкурсу на адресу оргкомітету. Презентації та тези творчої роботи можна надсилати також на електронну адресу Оргкомітету.

5.1.3. Критерії оцінювання творчих завдань.

Максимальна кількість балів за презентацію та тези творчої роботи (проекту) у 1 турі І етапу становить 10 балів. Після рейтингового оцінювання робіт (проектів) у 1 турі І етапу творчі роботи (проекти), які отримали не менше 5 балів, беруть участь у 2 турі І етапу.

У 2 турі виконавці особисто захищають свої творчі роботи (проекти), які оцінюються незалежним журі за такими критеріями:

  • послідовність, логічність, науковість викладу змісту проекту;

  • оригінальність, самостійність виконання проекту;

  • грамотність та якість оформлення роботи, наявність необхідних графіків, креслень, самостійно виготовлених пристроїв, фотографій тощо.

Максимальна кількість балів за кожним критерієм складає 10 балів.

5.1.4. Учні, які отримали найбільшу сумарну кількість балів за двома турами, стають переможцями І етапу Конкурсу.

Переможці І етапу Конкурсу визначаються журі в процесі проведення 2 туру І етапу і оприлюднюються на сайті впродовж трьох днів.

5.2. Завдання до ІІ (заочного) етапу Конкурсу

5.2.1. Тестові завдання до ІІ (заочного) етапу Конкурсу складаються окремо для кожного класу відповідно до шкільної програми з визначеної навчальної дисципліни. Якщо завдання виходять за межі шкільних програм, про це заздалегідь повідомляється Оргкомітетом на сайтах Конкурсу та в рекламно-інформаційних матеріалах, що надсилаються на адресу координаційних центрів. При цьому організовується консультативна допомога вчителям та учням у підготовці в публікаціях у журналі «Школа юного вченого» та на сайті http://man-junior.org.ua, де наводяться також приклади завдань ІІ (заочного) етапу Конкурсу.

У 2011 році тестові завдання в номінації «Технік-Юніор» присвячені життю і винаходам Михайла Ломоносова, а також принципу дії оптичних приладів у астрономії, вивченню будови речовини, техніці тощо.

Тестові завдання в номінації «Історик-Юніор» базуються на шкільній програмі з історії України та Всесвітньої історії і відповідають навчальному матеріалу класу, для якого ці завдання призначаються.

У номінації «Еколог-Юніор» тестові завдання складаються на основі знань, які набуваються під час вивчення географії, біології та екології в школі.

Основою тестових завдань в номінації «Астроном-Юніор» є шкільна програма з астрономії.

5.2.2. Учасникам ІІ (заочного) етапу Конкурсу будь-якого напряму пропонується 30 тестових завдань різного ступеня складності – по 10 завдань першого, другого та третього ступенів.

Завдання першого та другого ступеня складності пов’язані зі знаннями в галузях обраного в Конкурсі профілю: історії, хімії, біології, екології, фізико-математичних та природничих наук, історії розвитку науки та техніки, визначних відкриттів, винаходів та їх творців − учених, конструкторів і винахідників тощо. Такі завдання оцінюються відповідно в 3 та 4 бали.

Розв’язання завдань третього ступеня складності потребує логіки, нестандартного мислення, вміння порівнювати, аналізувати тощо. Ці завдання оцінюються в 5 балів.

До кожного завдання формулюються три-п’ять варіантів відповідей; на спеціальному бланку необхідно вказати лише одну правильну відповідь.

5.2.3. Перевірка та оцінювання тестових завдань відбувається за допомогою комп’ютерної програми, в якій враховані наступні критерії оцінювання.

Максимальна кількість балів, яку може отримати учасник – 150; з них 30 заохочувальних балів кожен учасник отримує на початку Конкурсу.

Відсутність відповіді оцінюється в 0 балів.

Якщо під час заповнення бланків вибрано 2 і більше відповідей на одне завдання, то відповідь вважається неправильною.

За неправильну відповідь знімається 25 % від кількості балів, визначених за тестове завдання.

Основним критерієм оцінювання результату є сумарна кількість балів, набрана одним учасником.

На виконання тестових завдань ІІ етапу відводиться 80 хвилин.

Бланки тестових завдань заповнюються відповідно до інструкцій та зразків, які отримують координатори Конкурсу.

5.2.4. Результати ІІ (заочного) етапу Конкурсу публікуються на сайті не пізніше двох місяців після проведення Конкурсу http://man-junior.org.ua.

5.3. Бланки відповідей та компакт-диски з презентаціями або роздруковані тези проектів зберігаються в Оргкомітеті один рік.
6. Журі Конкурсу
6.1. Журі Конкурсу формується Оргкомітетом Конкурсу.

6.2. Журі Конкурсу несе відповідальність за об’єктивність оцінювання творчих проектів.

6.3. Журі Конкурсу аналізує рівень підготовки учасників Конкурсу, готує подання Оргкомітету про нагородження переможців, складає відповідний звіт.

6.4. До участі в роботі журі Конкурсу запрошуються науковці, досвідчені вчителі, а також студенти, які мають досвід проведення дослідницької роботі та були в школі активними членами МАН.
7. Визначення та нагородження учасників Конкурсу
7.1. Нагородження в особистій першості.

7.1.1. Переможці І етапу, які отримали найбільшу кількість балів (але не більше 50% від загальної кількості учасників заключного етапу), нагороджуються дипломами І, ІІ, ІІІ ступеня Конкурсу. Інші учасники нагороджуються заохочувальними грамотами.

Учасники, які показали найкращі результати в Конкурсі творчих завдань, можуть заохочуватися додатково спеціальними призами.

7.1.2. Усім учасникам ІІ (заочного) етапу надсилаються інформаційно-методичні збірники Конкурсу та сертифікати, де зазначається результат, показаний учасником Конкурсу: «Відмінний результат», «Добрий результат» або сертифікат про участь у Конкурсі. Сертифікатами «Відмінний результат» нагороджуються учні, які набрали понад 75 % від максимальної кількості балів, «Добрий результат» — понад 50 %.

Дипломами переможця ІІ (заочного) етапу Конкурсу нагороджуються учні, які набрали максимальну кількість балів (150 балів) в кожній з номінацій у відповідній віковій категорії.

7.2. Командна першість.

7.2.1. Результат участі команди в командній першості визначається за сумою балів, набраних членами групи учнів з 20 осіб і більше в кожній віковій категорії.

7.2.2. Кращі команди отримують дипломи Конкурсу і можуть бути нагороджені спеціальними відзнаками та заохочувальними призами.

7.3. Керівники, які підготували призерів І (очного) та переможців ІІ етапу, відзначаються грамотами та подяками Національного центру «Мала академія наук України».
8. Фінансування Конкурсу
Організація та проведення Конкурсу здійснюється на кошти Національного центру «Мала академія наук України».

Додаток 1

до Умов проведення Всеукраїнського інтерактивного конкурсу «МАН-Юніор»
ПЛАН

проведення Всеукраїнського інтерактивного конкурсу «МАН-Юніор»




Заходи

Терміни виконання

1.

Повідомлення Оргкомітету про конкурс, ознайомлення з правилами його проведення, розсилання форм заявок та інших матеріалів – вже проведено


до 1 травня

2011 р.


2.

Організація роботи координаторів

травень-вересень

2011 р.

3.

Реєстрація Оргкомітетом заявок на участь у проектному етапі конкурсу – вже проведено

до 10 червня

2011 року

4.

Проведення проектного етапу конкурсу – вже проведено в номінаціях «Історик» та «Технік»

Проектний етап конкурсу «Еколог-Юніор» відбудеться 20-21 жовтня 2011р. Заявки приймаються до 30 вересня.

червень - жовтень

2011 р.

5

Оголошення результатів І етапу конкурсу, розсилання сертифікатів та запрошень до участі в ІІ етапі - проведено

до

1 липня

2011 р.

6.

Надсилання заявок на ІІ (заочний) етап конкурсу «МАН-Юніор»

До 10 жовтня 2011р.

7.

Проведення ІІ (заочного) етапу конкурсу: виконання тестових завдань

до 25 грудня

2011 р.

8.

Підбиття підсумків ІІ (заочного) етапу конкурсу

лютий 2012 року

9.

Підготовка до друку та видання методично-інформаційних збірників з відповідями на запитання, матеріалами конкурсу. Розсилання збірників, дипломів і грамот координаторам

до 1 червня

2012 р.
  1   2

Схожі:

ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР
Відповідальним за роботу районних/міських філій Хмельницького територіального відділення МАН
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР
Відповідальним за роботу районних/міських філій Хмельницького територіального відділення МАН
Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Хмельницький обласний інститут пiслядипломної педагогічної освiти оголошує обласну заочну олiмпiаду з зарубiжної лiтератури для учнiв...
УКРАЇНА ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР НАУКОВО – ТЕХНІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ
Доводимо до Вашого відома, що Національний центр аерокосмічної освіти молоді ім. О. М. Макарова оголошує набір до заочної аерокосмічної...
Вих. №39 від 20. 02. 2012р. Директору школи
Хмельницький обласний Центр здоров’я надає інформаційний матеріал «Що потрібно знати про туберкульоз» (додатки на 5 аркушах)
ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА РАДА ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИЙ
Хмельницький, вул. Шевченка, 46, телефон-факс. (03822) 79-53-54, тел. 76-43-63, 79-58-38, 76-59-96
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР
Для використання в роботі і організації участі направляємо вам лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 20....
І місце
Львівський обласний дитячий еколого-натуралістичний центр провів обласний етап Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнку «Зоологічна...
ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ТУРИЗМУ, КРАЄЗНАВСТВА ТА ЕКСКУРСІЙ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ
Миколаївський обласний Центр туризму, краєзнавства та екскурсій учнівської молоді 25 квітня 2012 року об 11. 00 проводить фінал обласного...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Львівський обласний дитячий еколого-натуралістичний центр проводить обласний етап Всеукраїнського конкурсу дитячого малюнку «Зоологічна...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка