|
Скачати 214.28 Kb.
|
Міністерство освіти і науки України Головне управління освіти і науки Чернівецької обласної держадміністрації Відділ освіти Кіцманської районної державної адміністрації Лужанський ЗНЗ І-ІІІ ступенів Всеукраїнський конкурс «Молодь тестує якість» Назва проекту: «Кухня автомобільного транспорту очима дітей» Автори проекту: учні 11-Б класу Лужанського ЗНЗ І-ІІІ ступенів Кіцманського району Чернівецької області: Куриш Діана Григорівна, 11.07.1992р. вул. Центральна, 6; Фонта Маряна Василівна, 09.09.1992р. Вул. Шевченка, 4 Керівник проекту: вчитель основ економіки та географії, методист РМК Куриш Наталія Костянтинівна Тел. (дом.) 24-0-43, (роб.) 21-6-30, 24-2-34. Квітень 2009 року Кухня автомобільного транспорту очима дітей В період механізації і розвитку транспортного комплексу важливим способом перевезення пасажирів і вантажу на невеликі відстані є автомобільний транспорт, так як він є маневрений і може доставляти вантажі від “дверей до дверей”. Крім даних послуг автомобільний транспорт виконує багато інших функцій: забезпечує роботу швидкої медичної допомоги, пожежної охорони, органів громадського порядку тощо. Велике значення автотранспорт має для обслуговування роботи сільського господарства та доставляння вантажів і пасажирів у важкодоступні райони. У перевезеннях вантажів важливого значення набуває спеціальний автомобільний транспорт, контейнерний, рефрижераторний та ін. Переміщення цього виду транспорту перш за все залежить від пального за допомогою якого рухаються автомобілі. Пальне можуть отримати автомобілі на заправних станціях. Тому ми вирішили протестувати цю кухню автомобільного транспорту, для того, щоб визначити якість послуг на них, ефективність обслуговування споживачів. Для дослідження ми вибрали дев’ять заправних станцій які розташовані в діаметрі 15 км від нашого населеного пункту, вздовж автомобільної дороги сполученням Чернівці – Снятин, і вони надають послуги жителям не тільки нашого району, а і споживачам які проїзжають через наш район. Так як наш район розташований поблизу міста Чернівці, на захід, то через нього рухається транспорт сполученням Івано-Франківськ, Львів, Тернопіль. Дані заправні станції належать різним власникам, тому цікаво буде порівняти рівень надання послуг споживачам на них і оцінити в бальній шкалі. З історії досліджуваних об’єктів Ще на початку 90-х років XX століття на території досліджуваної ділянки послуги по заправці автомобілів надавала лише одна станція, що перебувала в державній власності і розміщувалась при виїзді із м. Чернівці, де на її території зараз розташована заправна станція “АNP” (Додаток 9). В середині 90-х років було побудовано заправні станції: на східній околиці Мамаївців, що мала спершу назву АVІАS, а зараз УКРНАФТА(Додаток 4); в Лужанах – ОРЛАН (Додаток 1). В кінці 90-х років на західній околиці Мамаївці побудували заправну станцію КОЛВІК (Додаток 2), а в центрі цього ж села – МАРК, яка зараз належить іншому власнику і перейменована в“АNP” (Додаток 7), між Шипинцями і Дубівцями було побудовано станцію ЗАХІД (Додаток 8). В 2001 році в Дубівцях відкрито заправну станцію, яка називалась ТНК, а зараз перейменована в“АNP”(Додаток 6). Останніми в 2006р. було відкрито заправні станції на східній околиці Мамаївці – ЗАХІД (Додаток 5) і в с.Реваківці – ЖЕНТОЛ (Додаток 3). Як бачимо деякі заправні станції навіть за короткий свій період існування поміняли власників, а деякі належать одному власнику і тут ми зможемо порівняти якість послуг навіть у межах однієї компанії. Мета досліджень Дослідити рівень обслуговування споживачів та якість послуг, що надають на заправних станціях, фактори які впливають на кількість споживачів, та вплив заправних станцій на навколишнє середовище. Завдання дослідження
Етапи дослідження І етап – підготовчий. Ми зібрали дані про заправні станції досліджуваної території з літературних джерел, архівних матеріалів, опитування спогадів місцевих жителів і органів влади, розробили критерії тестування станцій і питання анкетування споживачів. ІІ етап – практичний. Проводили тестування 9-ти заправних станцій по 13 критеріях, а також анкетування 18 споживачів з кожної заправної станції. ІІІ етап – опрацювання зібраних даних. Визначали оцінку і коефіцієнт якості послуг і обслуговування споживачів, чинники які впливають на вибір заправки, а також їх вплив на навколишнє середовище. Методи тестування Працюючи над даним проектом ми використовували методи, як стаціонарні (літературний, архівні матеріали, опитування, розробка критеріїв тестування, і анкет), так і експедиційні ( тестування і анкетування). Результати тестування опрацювали за допомогою математичних розрахунків, діаграм, картограм. А також було зібрано фотографічні матеріали, які засвідчують наявність додаткових послуг, які надають дані станції. При дослідженні проведено анкетування і опитування вибірково двох споживачів на кожній заправці, які користувались їх послугами. Критерії тестування Тестування заправних станцій було здійснено за наступними критеріями:
більше 45 м2 – 1 бал.
3 бала; 14 – 10 пістолетів – 2 бали; менше 9 пістолетів – 1 бал.
2 заправники – 1 бал; 0 заправників – 0 балів.
4 послуги – 2 бали; 3 послуги – 1,5 бали; 2 послуги – 1 бал.
Приклади тестування Заправна станція КОЛВІК. Площа заправної станції становить 48 м2 це найбільша по площі станція на досліджуваній території і отримує за розробленою шкалою – 1 бал.(Додаток 2) Вона розташована на західній околиці села Мамаївці, біля межі із селом Лужани. Заправка має вигідне розташування біля дороги державного значення сполученням Чернівці – Снятин з широким в’їздом і виїздом з південної сторони. З північної сторони заправка оточена залізничною дорогою, це трохи небезпечно для оточуючих. Тому у оцінці розташування станція отримує – 1.5 бали. Заправка має оригінальну назву, що поєднує в собі імена власників станції Коля і Віка – в результаті отримали назву – КОЛВІК. Назва оформлена великими літерами і зображена із двох сторін. У вечірній період ілюмінації висвітлюють її жовто-зеленими кольорами, тому це виглядає ефектно і ми оцінили в 3 бали. Назва за період існування заправної станції з 1997 року не змінювалась і власники не змінювались, тому тут вона отримує також 3 бали. Якість обслуговування визначається також і кількістю пістолетів за допомогою яких обслуговують автомобілі. На даній заправці діє 16 пістолетів, які заправляють різні види пального, тому отримує оцінку 3 бали. Біля пістолетів постійно працюють по два заправники – 2 бали, вони вправно справляються із своїми дорученнями, привітні, люб’язні, допомагають шоферам у заправці і розрахунку за пальне тому отримують 3 бали. Велике значення у обслуговуванні споживачів має асортимент пального, яке пропонують заправки. На момент тестування заправна станція пропонувала бензин 95, 92, 80 і дизпаливо в роздрібну торгівлю. За чотири види пального станція отримує – 2 бали. На заправній станції КОЛВІК можна отримати сім додаткових послуг: гриль-бар, вбиральня, ресторан, готель, стоянка для легкових і вантажних автомобілів, телефонні послуги і ми їх оцінюємо в 3.5 бала. Серед даних послуг є три унікальні (ресторан, готель, гріль-бар), які не надає жодна станція тому оцінюємо їх в3 бали. Велике значення в якісному обслуговуванні споживачів має дизайн і облаштування заправної станції, яке тут на високому рівні – це альтанки для відпочинку водіїв і пасажирів, фонтан, зелені насадження, які прикрашають територію, акуратна огорожа і якісне покриття території створюють комфортні умови для споживачів. Відповідно ми оцінили в 4 бали. Такі сприятливі умови позитивно впливають на кількість споживачів і відповідно за годину спостереження ми зареєстрували на даній заправці 53 автомобілів, що в порівнянні з іншими заправками оцінили в 3 бали. Додавши бали ми отримали оцінку якості обслуговування заправної станції КОЛВІК – 18 балів, яка є найменшою і базовою при розрахунку коефіцієнта якості обслуговування споживачів на заправних станціях. Відповідно ця заправка буде мати коефіцієнт рівний одиниці, що означає відмінне обслуговування споживачі і надання якісних послуг. Розрахунок коефіцієнта якості обслуговування і надання послуг споживачам Таблиця 1
З проведеного тестування ми бачимо, що найвищу оцінку наданих послуг отримала заправна станція Колвік – 34,5 бали, а найменшу “АNP” с.Дубівці - 18,5 бали. Знайшовши оцінку якості ми можемо обчислити коефіцієнт якості обслуговування споживачів на досліджуваних станціях. Заправні станції які отримали коефіцієнт до 1,1 мають обслуговування –відмінне(КОЛВІК, ОРЛАН); до 1,3 – добре( ЗАХІД Мамаївців, ЖЕНТОЛ); до 1,5 – задовільне (УКРНАФТА, ЗАХІД Шипинців, ANP Мамаївців) ; більше1,5 – незадовільне (ANP Чернівців і Дубівців). Найнижчої якості послуги надають, як ми бачимо заправки “АNP” , які нещодавно поміняли власника і можливо, ще не налагодили процес надання послуг, не вивчили попит споживачів і їх вимоги. Опитування споживачів Відповіді респондентів на питання анкети подаються в таблиці 2. Чому віддаєте перевагу даній заправці? Як часто ви заправляєтесь на даній заправці? Таблиця 2
Висновки досліджень З проведеного опитування можна визначити чинники які впливають на вибір заправних станцій і як бачимо, що ті заправні які мають відмінні оцінки якості обслуговування, вибирають споживачі переважно через гарне обслуговування і якісне пальне, також вони мають постійних споживачів. Заправні станції, які розташовані в центрі населених пунктів переважно обслуговують споживачів, які проживають близько і мають також постійних споживачів, а ось ті, що розташовані на окраїнах і за межами населеного пункту, повинні завойовувати споживача, або якісним пальним, або гарним обслуговуванням (чого на жаль не спостерігається – крім ЗАХОДУ, але в них дороге пальне). Як правило в таких заправок не має постійних споживачів, або їх дуже мало. Все ж таки бачимо, що наші споживачі домінуючими чинниками вибору заправки ставлять близькість проживання і випадковий проїзд біля заправки, це напевно можна пояснити близьким розташуванням заправних станцій і споживачі знають, що зараз не існує дефіциту пального і можна заправитись на любій заправці. А ось половина респондентів все-таки є постійними споживачами певних заправок, на що впливає дешеве , якісне пальне і гарне обслуговування і тільки трьох близьке проживання. Спілкуючись із жителями досліджуваних населених пунктів можна сказати, що заправні станції приносять шкоду і природі і навколишньому середовищу, особливо влітку, коли велике випаровування і поблизу заправок важко дихати парами, а особливо не витримують заправники, які працюють на станціях. Практична корисність Всі ми в майбутньому будемо споживачами заправних станцій, а в декого батьки користуються послугами їх. То здійснивши дані дослідження ми уже можемо дати пораду батькам і дорослим у виборі заправки своєму автомобілю. Ми ніколи не думали, що така складна “Автомобільна кухня” і так багато параметрів впливає на якість послуг і обслуговування споживачів. Так і хочеться вийти на дорогу і вигукнути: “Водій ! Будь уважним у виборі заправки для свого авто! Заправляючи автомобіль зроби собі свято!” Ми рекомендуємо зробити правильний вибір заправки – КОЛВІК, ОРЛАН, ЖЕНТОЛ, ЗАХІД (Мамаївці). Заправка ОРЛАН Додатки Додаток 1 Додаток 2 Заправка КОЛВІК Додаток 3 Заправка ЖЕНТОЛ Додаток 4 Заправка УКРНАФТА Додаток 5 Заправка ЗАХІД (Мамаївці) Додаток 6 Заправка А N P (Дубівці) Додаток 8 Заправка ЗАХІД (Шипинці) Додаток 9 Заправка А N P (Чернівці) Додаток 7 Заправка А N(Мамаївці) |
Розділ I ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ДІЯЛЬНОСТІ АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ |
Визначено переможців конкурсу «Податки очима дітей» ... |
Додатковий розпис руху автобусних маршрутів пасажирського автомобільного... |
П О С Т А Н О В А від 18 лютого 1997 р. N 176 Київ Затвердити Правила надання послуг пасажирського автомобільного транспорту (додаються) |
МЕТОДИКА розрахунку компенсаційних виплат за рахунок субвенції з... Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади, власні нормативні акти виконавчого комітету, що регулюють відносини... |
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Змінити організацію дорожнього руху по вул. Добролюбова на дільниці від перехрестя вулиць Херсонська-Добролюбова до перехрестя вулиць... |
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я Україні, враховуючи наявний регулярний рух залізничного та автомобільного транспорту загального користування між місцем постійного... |
«Про встановлення вартості проїзду пасажирів на міських маршрутах... У України «Про автомобільний транспорт» тарифна політика на автомобільному транспорті загального користування повинна задовольняти... |
Виконавчий комітет Синельниківської міської ради України від 17. 11. 2009 року №1175 Про затвердження Методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту”,... |
Українська традиційна кухня Словник Традиційна кухня Невеличкі булочки круглої форми з кислого тіста. Пекли їх у святкові дні чи в неділю найчастіше з пшеничного або гречано-пшеничного... |