«Кухня автомобільного транспорту очима дітей»


Скачати 214.28 Kb.
Назва «Кухня автомобільного транспорту очима дітей»
Дата 02.11.2013
Розмір 214.28 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Спорт > Документи
Міністерство освіти і науки України

Головне управління освіти і науки Чернівецької обласної держадміністрації

Відділ освіти Кіцманської районної державної адміністрації

Лужанський ЗНЗ І-ІІІ ступенів


Всеукраїнський конкурс

«Молодь тестує якість»


Назва проекту: «Кухня автомобільного транспорту очима дітей»


Автори проекту:

учні 11-Б класу

Лужанського ЗНЗ І-ІІІ ступенів

Кіцманського району

Чернівецької області:

Куриш Діана Григорівна, 11.07.1992р.

вул. Центральна, 6;

Фонта Маряна Василівна, 09.09.1992р.

Вул. Шевченка, 4

Керівник проекту:

вчитель основ економіки

та географії, методист РМК

Куриш Наталія Костянтинівна

Тел. (дом.) 24-0-43, (роб.) 21-6-30, 24-2-34.

Квітень 2009 року

Кухня автомобільного транспорту очима дітей
В період механізації і розвитку транспортного комплексу важливим способом перевезення пасажирів і вантажу на невеликі відстані є автомобільний транспорт, так як він є маневрений і може доставляти вантажі від “дверей до дверей”. Крім даних послуг автомобільний транспорт виконує багато інших функцій: забезпечує роботу швидкої медичної допомоги, пожежної охорони, органів громадського порядку тощо. Велике значення автотранспорт має для обслуговування роботи сільського господарства та доставляння вантажів і пасажирів у важкодоступні райони. У перевезеннях вантажів важливого значення набуває спеціальний автомобільний транспорт, контейнерний, рефрижераторний та ін.

Переміщення цього виду транспорту перш за все залежить від пального за допомогою якого рухаються автомобілі. Пальне можуть отримати автомобілі на заправних станціях. Тому ми вирішили протестувати цю кухню автомобільного транспорту, для того, щоб визначити якість послуг на них, ефективність обслуговування споживачів. Для дослідження ми вибрали дев’ять заправних станцій які розташовані в діаметрі 15 км від нашого населеного пункту, вздовж автомобільної дороги сполученням Чернівці – Снятин, і вони надають послуги жителям не тільки нашого району, а і споживачам які проїзжають через наш район. Так як наш район розташований поблизу міста Чернівці, на захід, то через нього рухається транспорт сполученням Івано-Франківськ, Львів, Тернопіль. Дані заправні станції належать різним власникам, тому цікаво буде порівняти рівень надання послуг споживачам на них і оцінити в бальній шкалі.

З історії досліджуваних об’єктів

Ще на початку 90-х років XX століття на території досліджуваної ділянки послуги по заправці автомобілів надавала лише одна станція, що перебувала в державній власності і розміщувалась при виїзді із м. Чернівці, де на її території зараз розташована заправна станція “АNP” (Додаток 9). В середині 90-х років було побудовано заправні станції: на східній околиці Мамаївців, що мала спершу назву АVІАS, а зараз УКРНАФТА(Додаток 4); в Лужанах – ОРЛАН (Додаток 1). В кінці 90-х років на західній околиці Мамаївці побудували заправну станцію КОЛВІК (Додаток 2), а в центрі цього ж села – МАРК, яка зараз належить іншому власнику і перейменована в“АNP” (Додаток 7), між Шипинцями і Дубівцями було побудовано станцію ЗАХІД (Додаток 8). В 2001 році в Дубівцях відкрито заправну станцію, яка називалась ТНК, а зараз перейменована в“АNP”(Додаток 6). Останніми в 2006р. було відкрито заправні станції на східній околиці Мамаївці – ЗАХІД (Додаток 5) і в с.Реваківці – ЖЕНТОЛ (Додаток 3).

Як бачимо деякі заправні станції навіть за короткий свій період існування поміняли власників, а деякі належать одному власнику і тут ми зможемо порівняти якість послуг навіть у межах однієї компанії.

Мета досліджень

Дослідити рівень обслуговування споживачів та якість послуг, що надають на заправних станціях, фактори які впливають на кількість споживачів, та вплив заправних станцій на навколишнє середовище.

Завдання дослідження

  • охарактеризувати розташування заправних станцій;

  • проаналізувати умови створені для споживачів на заправних станціях;

  • протестувати якість обслуговування автомобілів;

  • вивчити додаткові послуги які надаються на території станції;

  • порівняти кількість автомобілів, що обслуговується;

  • з’ясувати думку споживачів про заправні станції;

  • дослідити вплив станцій на навколишнє середовище.

Етапи дослідження

І етап – підготовчий. Ми зібрали дані про заправні станції досліджуваної території з літературних джерел, архівних матеріалів, опитування спогадів місцевих жителів і органів влади, розробили критерії тестування станцій і питання анкетування споживачів.

ІІ етап – практичний. Проводили тестування 9-ти заправних станцій по 13 критеріях, а також анкетування 18 споживачів з кожної заправної станції.

ІІІ етап – опрацювання зібраних даних. Визначали оцінку і коефіцієнт якості послуг і обслуговування споживачів, чинники які впливають на вибір заправки, а також їх вплив на навколишнє середовище.

Методи тестування

Працюючи над даним проектом ми використовували методи, як стаціонарні

(літературний, архівні матеріали, опитування, розробка критеріїв тестування, і анкет), так і експедиційні ( тестування і анкетування).

Результати тестування опрацювали за допомогою математичних розрахунків, діаграм, картограм. А також було зібрано фотографічні матеріали, які засвідчують наявність додаткових послуг, які надають дані станції. При дослідженні проведено анкетування і опитування вибірково двох споживачів на кожній заправці, які користувались їх послугами.

Критерії тестування

Тестування заправних станцій було здійснено за наступними критеріями:

  • Площа території : чим більша площа під заправною станцією тим оцінювали менше балів, бо територію вилучено із сільськогосподарських угідь, а чим менша площа тим в більше балів: до 36 м2 – 4 бали, 37- 40 м2 – 3 бали, 41 – 44 м2 - 2 бали,

більше 45 м2 – 1 бал.

  • Розміщення відносно населеного пункту: розташування заправних станцій у межах населеного пункту призводить до забруднення навколишнього середовища, особливо в літній період, коли високі температури і йде активне випаровування нафтопродуктів у атмосферу, тому ми оцінювали більшими балами заправні станції, які розташовані дальше від населеного пункту: більше 500м – 2,5 бали; 500 – 200м – 2 бали; 200 – 0м – 1,5 бали; в межах насел. пункту – 1 бал.

  • Оригінальність назви і якість висвітлення її: оригінальні назви і гарно оформлені отримують – 3 бали, а назви, які зустрічаються на інших заправних станціях, але мають гарне оформлення отримують – 2 бали. Найменше по 1 балу отримали станції в яких назви повторюються дуже часто і мають не оригінальне оформлення.

  • Постійність назви і незмінність власника: заправки в яких назва і власник не змінювались з моменту створення отримує – 3 бали, в яких назва і власник змінювались один раз – 2 бали і два рази – 1 бал.

  • Кількість заправних пістолетів: чим більше пістолетів, тим можна більше обслужити споживачів, тому ми таким заправкам давали більше балів, а у яких мало пістолетів ті отримали мало балів, бо у них буде низька ефективність обслуговування споживачів: більше 20 пістолетів – 4 бали;19 – 15 пістолетів –

3 бала; 14 – 10 пістолетів – 2 бали; менше 9 пістолетів – 1 бал.

  • Наявність заправників: чим більше заправників, тим більше споживачів може обслужити заправка, тому ми ставили таким заправним станціям більший бал, а в тих де відсутні заправники ми ставили нуль балів: 4 заправники – 2 бали;

2 заправники – 1 бал; 0 заправників – 0 балів.

  • Якість обслуговування: тут ми враховували відношення заправників до споживачів, їх привітність, моторність, зовнішній вигляд, чи не обраховують споживачів, дають правильно здачу, допомагають споживачам у розрахунку за спожите пальне, чи зразу підходять до споживача. Відповідно заправки компанії “АNP” у яких не має заправників отримали задовільну оцінку і мінімум 1 бал, ті в яких заправники не мають єдиної форми ( УКРНАФТА, ЗАХІД с.Шипинці), а також не зразу підходять до під’їхавшого автомобіля (ЖЕНТОЛ) отримали добру оцінку і 2 бали, відмінне обслуговування можна спостерігати на заправках – ОРЛАН, КОЛВІК, ЗАХІД с.Мамаївці, тому вони отримали – по 3 бали.

  • Різновид асортименту пального на заправних станціях: станції на яких пропонується великий асортимент пального від 98бензину до 76 , заправка газом і дизпаливо, як в роздріб так і оптом отримали максимум балів, а де обмежений асортимент пального - лише бензин 92, 95 і дизпальне отримали мінімум балів: більше 5 видів – 4 бали; 5 видів – 3 бали; 4 види – 2 бали; 3 види – 1 бал.

  • Ціни на пальне: тут ми визначили заправну станцію де найдешевше пальне і відносно неї визначали бали, чим дорожче тим менше балів отримала станція. Для порівняння ми взяли ціну на дизпальне, що пропонують в роздрібній торгівлі: нижче 5,05 грн –3бал; до 5,10 грн. – 2,5 бали; до 5,20 грн. – 2 бали; до 5,30 грн. – 1,5 бали; до 5,40 грн. – 1 бал.

  • Додаткові послуги на заправних станціях: тут ми враховували кількість додаткових послуг, що можуть надати станції, тому чим більше вони надають тим вищий бал отримують: 7 послуг –3,5бала;6 послуг – 3 бали;5 послуг – 2,5 бали;

4 послуги – 2 бали; 3 послуги – 1,5 бали; 2 послуги – 1 бал.

  • Оригінальність додаткових послуг: проаналізувавши ті послуги які надають станції ми побачили, що деякі з них надають послуги, які є лише на них і більше не має на жодній (наприклад: УКНАФТА – аптека; КОЛВІК – гріль-бар, готель, ресторан; “АNP” в с. Мамаївці - автосервіс, автозапчастини; “АNP” в м. Чернівці – вулканізація, автосервіс, газова заправка; ЖЕНТОЛ – вулканізація; ЗАХІД в с. Мамаївці – газова заправка; ОРЛАН – масло; “АNP” с.Дубівці – газова заправка), тому чим більше таких послуг тим вони отримали вищий бал, але є такі станції на яких не має обов’язкових і необхідних послуг – це такої як вбиральні то таким заправним ми знімали штрафні бали (УКРНАФТА і ЖЕНТОЛ): 3 послуги –3 бали; 2 послуги – 2 бали; 1 послуга – 1 бал; 0 послуг – 0 балів.

  • Дизайн і обладнання заправних станцій: тут ми враховували естетичний вигляд, озеленення, чистоту, порядок, оригінальність облаштування заправних станцій. Чи є місця для стоянки автомобілів, відпочинку для споживачів, чи відділені від території місткості де зберігається пальне, наявність на території сміттєвих ящиків. Де є наявні всі перелічені чинники ми оцінювали на відмінно і ставили 4 бали, на тих заправних де є пошкодження у покритті(“АNP” в с.Мамаївцях) , або необлаштований виїзд (ЗАХІД с.Шипинці) оцінювали на добре і ставили – 3 бали, а запрані які не мають озеленення , місць відпочинку для споживачів (ОРЛАН, ЗАХІД с.Мамаївці) оцінювали на задовільно і ставили – 2 бали, решта заправних не мають естетичного оформлення і ми оцінили незадовільно і виставили – 1бал.

  • Кількість обслужених автомобілів за одну годину: ми слідкували за заправними станціями протягом години і рахували скільки автомобілів заправляється. Для спостереження ми вибрали понеділок, коли не має багато транзитного транспорту і час від 11.00 до 12.00 год. : біль. 61 авто – 3,5 бала; 60 -51 авто – 3 бали; 50 -41 авто – 2,5 бали;40 – 31 авто – 2 бали;30 – 21 авто – 1,5 бали; мен. 21 авто – 1бал.

Приклади тестування

Заправна станція КОЛВІК.

Площа заправної станції становить 48 м2 це найбільша по площі станція на досліджуваній території і отримує за розробленою шкалою – 1 бал.(Додаток 2) Вона розташована на західній околиці села Мамаївці, біля межі із селом Лужани. Заправка має вигідне розташування біля дороги державного значення сполученням Чернівці – Снятин з широким в’їздом і виїздом з південної сторони. З північної сторони заправка оточена залізничною дорогою, це трохи небезпечно для оточуючих. Тому у оцінці розташування станція отримує – 1.5 бали.

Заправка має оригінальну назву, що поєднує в собі імена власників станції Коля і Віка – в результаті отримали назву – КОЛВІК. Назва оформлена великими літерами і зображена із двох сторін. У вечірній період ілюмінації висвітлюють її жовто-зеленими кольорами, тому це виглядає ефектно і ми оцінили в 3 бали. Назва за період існування заправної станції з 1997 року не змінювалась і власники не змінювались, тому тут вона отримує також 3 бали.

Якість обслуговування визначається також і кількістю пістолетів за допомогою яких обслуговують автомобілі. На даній заправці діє 16 пістолетів, які заправляють різні види пального, тому отримує оцінку 3 бали. Біля пістолетів постійно працюють по два заправники – 2 бали, вони вправно справляються із своїми дорученнями, привітні, люб’язні, допомагають шоферам у заправці і розрахунку за пальне тому отримують 3 бали. Велике значення у обслуговуванні споживачів має асортимент пального, яке пропонують заправки. На момент тестування заправна станція пропонувала бензин 95, 92, 80 і дизпаливо в роздрібну торгівлю. За чотири види пального станція отримує – 2 бали.

На заправній станції КОЛВІК можна отримати сім додаткових послуг: гриль-бар, вбиральня, ресторан, готель, стоянка для легкових і вантажних автомобілів, телефонні послуги і ми їх оцінюємо в 3.5 бала. Серед даних послуг є три унікальні (ресторан, готель, гріль-бар), які не надає жодна станція тому оцінюємо їх в3 бали.

Велике значення в якісному обслуговуванні споживачів має дизайн і облаштування заправної станції, яке тут на високому рівні – це альтанки для відпочинку водіїв і пасажирів, фонтан, зелені насадження, які прикрашають територію, акуратна огорожа і якісне покриття території створюють комфортні умови для споживачів. Відповідно ми оцінили в 4 бали.

Такі сприятливі умови позитивно впливають на кількість споживачів і відповідно за годину спостереження ми зареєстрували на даній заправці 53 автомобілів, що в порівнянні з іншими заправками оцінили в 3 бали.

Додавши бали ми отримали оцінку якості обслуговування заправної станції КОЛВІК – 18 балів, яка є найменшою і базовою при розрахунку коефіцієнта якості обслуговування споживачів на заправних станціях. Відповідно ця заправка буде мати коефіцієнт рівний одиниці, що означає відмінне обслуговування споживачі і надання якісних послуг.

Розрахунок коефіцієнта якості обслуговування і надання послуг споживачам Таблиця 1

Назва заправної станції

Площа терито-рії

Розміще-

ння

станції

Оригі-

нальність

назви

Постій-

ність

назви

К - сть

пісто-

летів

Наяв.

заправ

ників

Якість

обслуго-

вування

Різновид

асорт. пального

Ціни

на

пальне

Додат-

кові

послуг.

Оригіна-

льність

послуг

Дизайн

і облад-

нання

Кількість

авто

за 1 год

Оцінка

якості

Коефі-

цієнт

якості

  1. ANP

(Чернівці)


1


1,5


1


1


1


0


1


3


2


3,5


2


1


2


19


1,8

2. ЗАХІД

(Мамаївці)


2


2


2


3


4


2


3


4


1


3


1


2


2,2


31,5


1,1

3.УКР -

НАФТА


4


2


2


2


4


1


2


2


1,5


1,5


1-1


1


1


25


1,38

4. ANP

( Мамаївці)


4


1


1


1


1


0


1


2


2


3,5


2


3


2


23,5


1,47

5. КОЛВІК

1

1,5

3

3

3

2

3

2

2,5

3,5

3

4

3

34,5

1

6. ОРЛАН

2

1,5

3

3

2

2

3

3

3

3

1

2

3,5

33

1,05

7. ЗАХІД

(Шипинці)


4


2,5


2


3


2


1


2


1


1


2


0


3


1


24,5


1,41

8. ANP

(Дубівці)


3


1


1


2


1


0


1


3


2


1


1


1


1,5


18,5


1,86

9. ЖЕНТОЛ


3


1


3


3


2


2


2


2


2,5


3


1-1


4


3


30,5


1,13


З проведеного тестування ми бачимо, що найвищу оцінку наданих послуг отримала заправна станція Колвік – 34,5 бали, а найменшу “АNP” с.Дубівці - 18,5 бали. Знайшовши оцінку якості ми можемо обчислити коефіцієнт якості обслуговування споживачів на досліджуваних станціях. Заправні станції які отримали коефіцієнт до 1,1 мають обслуговування –відмінне(КОЛВІК, ОРЛАН); до 1,3 – добре( ЗАХІД Мамаївців, ЖЕНТОЛ); до 1,5 – задовільне (УКРНАФТА, ЗАХІД Шипинців, ANP Мамаївців) ; більше1,5 – незадовільне (ANP Чернівців і Дубівців). Найнижчої якості послуги надають, як ми бачимо заправки “АNP” , які нещодавно поміняли власника і можливо, ще не налагодили процес надання послуг, не вивчили попит споживачів і їх вимоги.

Опитування споживачів

Відповіді респондентів на питання анкети подаються в таблиці 2.

Чому віддаєте перевагу даній заправці?



Як часто ви заправляєтесь на даній заправці?





Таблиця 2

Фамілія ім’я по батькові

Вік

Чому ви віддаєте перевагу даній заправці?

Як часто ви заправляєтесь на даній заправці?

Заправка

1. Басараб Андрій Вікторович

24 роки

Близько живу

Часто

А N P (Чернівці)

2. Міцан Анатолій Вікторович

39 років

Проїздом

Випадково

А N P (Чернівці)

3. Мазур Галина Борисівна

55 років

Якісне пальне

Часто

Захід (Мамаївці)

4. Шпаюк Крізон Сільвестрович

48 років

Проїздом

Випадково

Захід (Мамаївці)

5. Щербан Іван Васильович

26 років

Якісне пальне

Рідко

Укрнафта

6. Беринда Ольга Василівна

46 років

Проїздом

Часто

Укрнафта

7. Колісник Віктор Федорович

55 років

Проїздом

Рідко

А N P (Мамаївці)

8.Нідермаєр Віктор Євгенович

49 років

Близько живу

Постійно

А N P (Мамаївці)

9. Фірма таксі «Бостон»

Хімічук Мирослав Іванович

59 років

Гарне обслуговування

Постійно

Колвік

10. Шофер авт. «Чернівці – Костинці» Орлецький Іван Васильович

49 років

Дешеве пальне

Постійно

Колвік

11. Фонта Василь Костянтинович

47 років

Гарне обслуговування

Постійно

Орлан

12. Заєць Ігор Миколайович

24 роки

Дешеве пальне

Постійно

Орлан

13. Липко Андрій Анатолійович

26 років

Близько живу

Постійно

Захід (Шипинці)

14. Бацей Ігор Корнійович

49 років

Проїздом

Рідко

Захід (Шипинці)

15. Олійник Мирослав Юрійович

40 років

Близько живу

Постійно

А N P (Дубівці)

16. Рожко Іван Захарович

62 роки

Близько живу

Часто

А N P (Дубівці)

17. Гомінський Дмитро Іванович

63 роки

Дешеве пальне

Постійно

Жентол

18. Храпко Григорій Васильович

48 років

Якісне пальне

Постійно

Жентол

Висновки досліджень

З проведеного опитування можна визначити чинники які впливають на вибір заправних станцій і як бачимо, що ті заправні які мають відмінні оцінки якості обслуговування, вибирають споживачі переважно через гарне обслуговування і якісне пальне, також вони мають постійних споживачів. Заправні станції, які розташовані в центрі населених пунктів переважно обслуговують споживачів, які проживають близько і мають також постійних споживачів, а ось ті, що розташовані на окраїнах і за межами населеного пункту, повинні завойовувати споживача, або якісним пальним, або гарним обслуговуванням (чого на жаль не спостерігається – крім ЗАХОДУ, але в них дороге пальне). Як правило в таких заправок не має постійних споживачів, або їх дуже мало. Все ж таки бачимо, що наші споживачі домінуючими чинниками вибору заправки ставлять близькість проживання і випадковий проїзд біля заправки, це напевно можна пояснити близьким розташуванням заправних станцій і споживачі знають, що зараз не існує дефіциту пального і можна заправитись на любій заправці. А ось половина респондентів все-таки є постійними споживачами певних заправок, на що впливає дешеве , якісне пальне і гарне обслуговування і тільки трьох близьке проживання. Спілкуючись із жителями досліджуваних населених пунктів можна сказати, що заправні станції приносять шкоду і природі і навколишньому середовищу, особливо влітку, коли велике випаровування і поблизу заправок важко дихати парами, а особливо не витримують заправники, які працюють на станціях.

Практична корисність

Всі ми в майбутньому будемо споживачами заправних станцій, а в декого батьки користуються послугами їх. То здійснивши дані дослідження ми уже можемо дати пораду батькам і дорослим у виборі заправки своєму автомобілю. Ми ніколи не думали, що така складна “Автомобільна кухня” і так багато параметрів впливає на якість послуг і обслуговування споживачів. Так і хочеться вийти на дорогу і вигукнути: “Водій ! Будь уважним у виборі заправки для свого авто! Заправляючи автомобіль зроби собі свято!” Ми рекомендуємо зробити правильний вибір заправки – КОЛВІК, ОРЛАН, ЖЕНТОЛ, ЗАХІД (Мамаївці).
Заправка ОРЛАН Додатки

Додаток 1

Додаток 2

Заправка КОЛВІК Додаток 3 Заправка ЖЕНТОЛ


Додаток 4 Заправка УКРНАФТА Додаток 5 Заправка ЗАХІД (Мамаївці) Додаток 6 Заправка А N P (Дубівці)



Додаток 8 Заправка ЗАХІД (Шипинці) Додаток 9 Заправка А N P (Чернівці) Додаток 7 Заправка А N(Мамаївці)

Схожі:

Розділ I ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ДІЯЛЬНОСТІ АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ

Визначено переможців конкурсу «Податки очима дітей»
...
Додатковий розпис руху автобусних маршрутів пасажирського автомобільного...

П О С Т А Н О В А від 18 лютого 1997 р. N 176 Київ
Затвердити Правила надання послуг пасажирського автомобільного транспорту (додаються)
МЕТОДИКА розрахунку компенсаційних виплат за рахунок субвенції з...
Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади, власні нормативні акти виконавчого комітету, що регулюють відносини...
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Змінити організацію дорожнього руху по вул. Добролюбова на дільниці від перехрестя вулиць Херсонська-Добролюбова до перехрестя вулиць...
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я
Україні, враховуючи наявний регулярний рух залізничного та автомобільного транспорту загального користування між місцем постійного...
«Про встановлення вартості проїзду пасажирів на міських маршрутах...
У України «Про автомобільний транспорт» тарифна політика на автомобільному транспорті загального користування повинна задовольняти...
Виконавчий комітет Синельниківської міської ради
України від 17. 11. 2009 року №1175 Про затвердження Методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту”,...
Українська традиційна кухня Словник Традиційна кухня
Невеличкі булочки круглої форми з кислого тіста. Пекли їх у святкові дні чи в неділю найчастіше з пшеничного або гречано-пшеничного...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка