|
Скачати 52.2 Kb.
|
Гаражі, тролейбусні та трамвайні депо (парки)підприємства призначені для обслуговування, ремонту а зберігання транспортних засобів (легкових, вантажних а надвантажних автомобілів, автобусів, тролейбусів, трамваїв). Зберігання транспортних засобів може бути закритим та відкритим. Часто транспорт розміщують в одноповерхових будівлях висотою 15-20 м. Довжина будівель 200-300м, ширина 100-200м. На підприємствах по обслуговуванню транспорту передбачають окремі виробничі приміщення для розміщення таких відділень (дільниць) : постів миття та прибирання транспорту ; постів технічного обслуговування та ремонту; моторного, агрегатного, механічного, електротехнічного та приладів живлення; ковальско-пресового, слюсарного, зварювально-бляшного та мідноливарного; акумуляторного; столярного та оббивного; вулканізаційного; фарбувального; складського для зберігання шин, лакофарбових матеріалів, хімікатів, спалимих матеріалів (текстильних, паперових, картонних, гумових тощо), паливно-мастильних. Покриття в одноповерхових будівлях вогнетривке, але існує багато будівель суміжними покриттями із сталевого профільованого настилу по металевих фермах, з пінополістиролові утеплювачем марки ПСБ-С, м’якої покрівлі з трьох та більше шарів руберойду на бітумній мастиці. Про те є багато будівель зі спалимими покриттями, світловими ліхтарями, пристроями по дерев’яних і металевих фермах. Місткість депо та гаражів може бути 300 і більше одиниць. Рухомий склад розміщують, як правило, групами: справні ( готові до виходу на лінію), резервні та ті, що знаходяться у ремонті. Останні можуть бути без коліс, на домкратах, у підвішеному стані. Найбільша кількість одиниць рухомого складу знаходиться у депо та гаражах у нічний час, у вихідні та святкові дні. При порушенні Правил пожежної безпеки заставляються проходи між транспортом, майданчики біля в’їздних воріт, крім цього самі ворота можуть бути несправні. Для проведення ремонтних робіт у гаражах роблять оглядові канави або приямки, що з’єднують декілька канав, та естакади з розмірами встановленими згідно з вимогами технології. Для облаштування автомобілів, автобусів, тролейбусів і трамваїв використовують у великій кількості гумовотехнічні вироби, пластмаси, дерево, тканини та інші спалимі матеріали. Бензинові баки автомобілів заповнені паливом. Будівлі гаражів і депо обладнують приточно-витяжною вентиляцією. Для забезпечення евакуації транспорту на об’єкті розробляється та вивішується план евакуації автомобілів, автобусів, тролейбусів і трамваїв. У ньому зазначаться порядок зберігання транспорту, місця розташування буксирних засобів (тверді та м’які буксири, тягачі, потужність яких дозволяє буксирувати техніку навіть із заблокованою гальмівною системою). Евакуаційні роботи проводять водії з числа ДПД підприємства із залучанням водіїв пожежних автомобілів. В гаражах і депо розрізняють три основних види пожеж: рухомого складу, будівельних конструкцій будівель та спільне горіння рухомого складу і конструкцій будівлі. Під час пожеж першого виду горять бензин, паливо, мастила, покришки, дерев’яні кузови, сидіння, оздоба кузовів, електрообладнання та ізоляція. Горіння різко посилюється під час вибухів баків з паливом та його витікання із зруйнованих бензобаків. Паливо , що розлилося та горить, потрапляє в оглядові ями, до люків каналізації і утворює нові осередки пожежі у гаражі. Електрообладнання що горить, сприяє переходу вогню на конструкції, обшивку та фарбування тролейбусів і трамваїв. Незначні розриви між автомобілями автобусами, тролейбусами і трамваями призводять до швидкого розповсюдження пожежі на поверхні, а також у сусідні приміщення (при наявності отворів). Приміщення гаража або депо швидко заповнюється димом, піднімається висока температура. Велика висота гаража та депо і необмежений приплив повітря до осередку горіння сприяє виникненню сильних конвективних потоків нагрітих продуктів горіння та повітря і розвитку пожежі на палимі покриття а в інші місця. Цьому може також сприяти включена система приточно – витяжної вентиляції. Пожежі у багатоповерхових гаражах характеризуються швидким розповсюдженням вогню у вище і нижче розташовані поверхи можливістю швидкого задимлення вище розташованих поверхів, складність евакуації автомобілів з верхніх поверхів. Якщо не своєчасно вжито заходів з гасіння, пожежа значно ускладнюється, переходячи у третій вид. Вид високої температури металеві ферми покриття деформуються на протязі 15-20 хв. З моменту виникнення пожежі. Вогонь виходить на спалиму покрівлю і швидко розповсюджується нею. Розплавлена маса, що горить, стікає зверху на транспорт, розташований внизу, збільшуючи площу пожежі. Далі відбувається завалювання конструкцій покриття, що різко ускладнює роботу як з евакуації рухомого складу, так і з гасіння пожежі. Під час гасіння пожеж у гаражах і депо основним завданням є забезпечення збереження рухомого складу та матеріальних цінностей. Через це розвідка, нарівні з іншими відомостями, повинна встановити : кількість одиниць рухомого складу, якому загрожу вогонь, його стан (на ходу, у ремонті тощо),можливість евакуації або захисту, наявність обслуговуючого персоналу та необхідних евакуаційних засобів і можливість їх використання, характер покриття і загрозу його обвалення, необхідність виклику додаткових сил та засобів тощо. Роботи з евакуації повинні очолювати особисто КГП або ж призначеним ним командиром з допомогою місцевої адміністрація. Справний транспорт виводять своїм ходом чергові водії гаража або депо, ремонтники та незайняті водії пожежних автомобілів. Несправний транспорт на колесах прикріпляють на твердому чи м’якому буксирі до справних автомобілів або тягачів і буксирують на вільний майданчик. Якщо чергові водії відсутні, транспорт викочується вручну особовим складом прибулих підрозділів. У будь-якому випадку для забезпечення цих робіт на шляхах евакуації вводяться водяні стволи. Рукавні лінії прокладають так, щоб вони не заважали евакуації рухомого складу та матеріальних цінностей, а у трамвайних депо – з урахуванням руху трамваїв вздовж колії та під рейками. Автомобілі, автобуси, трамваї, тролейбуси, що горять, доцільно гасити повітряно-механічною піною або розпиленими водяними струменями з інтенсивністю 0,1 л/м кв.сек.., але – не менше одного ствола на одну транспортну одиницю. Якщо можливо, транспортний засіб, що горить, евакуюють під контролем засобів пожежегасіння, а повне гасіння проводять на вільному майданчику ззовні будівлі. Під час горіння автомобілів і розлитого навколо них палива, у першу чергу, гасять паливо, вживають заходів з попередження його розтікання шляхом його обвалювання піском, землею, гравієм та охолодження бензобаків з метою запобігання їх вибуху. Одночасно подають стволи А або лафетні на захист конструкцій покриття, якщо їм загрожу небезпека. На шляхах розповсюдження вогню проводять розбирання покриття з введенням на гасіння стволів Б. Під час горіння транспортних засобів і спалимого у серединні гаража і депо подають стволи А та лафетні для гасіння основного осередку пожежі. На покриття вводять стволи Б з одночасним його розбиранням на шляхах розповсюдження вогню. Якщо необхідно, у середину приміщень подають повітряно-механічну піну. Під час розповсюдження горіння у каналізації, оглядових каналів знімають кришки люків і подають повітряно-механічну піну для їх об’ємного заповнення. У всіх випадках під час гасіння пожеж у тролейбусних і трамвайних депо після виходу ствольщиків на вихідні позиції відключають з допомогою адміністрації все електрообладнання та контактні мережі. У ході гасіння пожеж організується робота з видалення диму за допомогою встановлених на об’єкті систем вентиляції, димових люків шляхом розкриття скла на верхніх поверхах або покритті гаражів і депо. До виконання цих робіт можуть бути залучені сили для викачування диму або нагнітання свіжого повітря пересувними димососами на базі автомобілів чи мотопомп. |
Технічний регламент послуг з технічного обслуговування і ремонту... Про затвердження Технічного регламенту послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів |
ПРАВИЛА паркування транспортних засобів у м. Тернополі I. Загальні положення Цими Правилами визначається єдиний порядок організації та функціонування платних місць для паркування транспортних засобів на території... |
ТРАМВАЙНІ ТА ТРОЛЕЙБУСНІ ЛІНІЇ Загальні вимоги до проектування ДБН В 3-18: 2007 Державне підприємство "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства" (НДКТІ МГ) Міністерства... |
РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ Технічна підготовка: Прийняття і постановка транспортних засобів на чергування (у розрахунок). Облік транспортних засобів та їхньої... |
РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ Технічна підготовка: Прийняття і постановка транспортних засобів на чергування (у розрахунок). Облік транспортних засобів та їхньої... |
РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ Технічна підготовка: Прийняття і постановка транспортних засобів на чергування (у розрахунок). Облік транспортних засобів та їхньої... |
Ставки збору за місця для паркування транспортних засобів на території міста Кременчука Додаток 1 до Положення про механізм справляння та порядок сплати збору за місця для паркування транспортних засобів |
ЗАТВЕРДЖУЮ Здійснює керівництво виробничо-господарською діяльністю цеху з ремонту і технологічного обслуговування устаткування, будівель та... |
Комплексне кваліфікаційне завдання №1 з професії 7241. 1 „Електромеханік... Ви працюєте електромеханіком з ремонту та обслуговування лічильно – обчислювальних машин III розряду. Вам пропонується |
Комплексне кваліфікаційне завдання №1 з професії 7241. 1 „Електромеханік... Ви працюєте електромеханіком з ремонту та обслуговування лічильно – обчислювальних машин IV розряду. Вам пропонується |