|
Скачати 100.91 Kb.
|
ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО ____________ ________________ Методист відділу освіти Директор школи Мкртчян О. Г. Кудлай В. В. «___»__________2013року «___»_________2013року Чорнянська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів Відділу освіти, молоді та спорту Каховської районної державної адміністрації ПРОГРАМА ІНДИВІДУАЛЬНИХ КОРЕКЦІЙНО – РОЗВИВАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ ДЛЯ РОБОТИ З ученицею 1 - го класу Ліфінцевою Богданою на 2013 – 2014 навчальний рік практичний психолог Кудлай Ірина Борисівна Пояснювальна записка Одною з головних функцій сучасної освіти є підготовка підростаючого покоління до самостійного життя. Для дітей, що мають особливі освітні потреби створюються адаптовані програми, проводяться корекційно – розвивальні заняття, щоб підготувати до самостійного життя та діяльності в соціальному оточенні в відповідності до суспільних норм. Навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами вимагає індивідуального підходу. Тому в загальноосвітніх навчальних закладах впроваджується інклюзивна освіта. Саме інклюзивна освіта забезпечує навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами разом з однолітками. Таким чином реалізовується право кожної дитини на освіту в доступній для неї формі. Школа дає дітям необхідні знання та формує життєво важливі вміння. Фахівці проводять корекційнуроботу з учнями з метою розвитку компенсаторних механізмів, відновлення порушення психічних функцій, стимулювання подальшого розвитку. Таким чином педагогічні працівники допомагають таким дітям повноцінно соціалізуватись. Тож не випадково навчально – методична проблема, над вирішенням якої працює колектив Чорнянської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів в 2013 – 2014 навчальному році, це «Інноваційна діяльність педагога – крок до соціалізації дітей та учнівської молоді». Діяльність практичного психолога також спрямована на розв’язання даної проблеми. Тому що одним з основних напрямків його роботи є психологічний супровід навчально – виховного процесу. Постійна стимуляція пізнавальної активності та створення умов для пізнавальної діяльності дітей з порушеннями інтелектуального розвитку сприяє зменшенню різниці між відхиленнями та нормою, що забезпечує в подальшому успішну адаптацію та інтеграцію дітей з особливими освітніми потребами в суспільстві. Мета програми:
Форми та методи корекційно – розвивальної роботи:
Принцип корекційно – розвивальної роботи за даною програмо:
Цільова аудиторія (група): діти першого року навчання(молодші школярі) в інклюзивному класі з особливими освітніми потребами (потребують корекції інтелектуального розвитку). Прогнозовані результати:
Організація корекційно – розвивальної роботи:
Структура заняття:
*** Заняття ідуть попарно (1 – 2 і т.д.), що пов*язано з особливостями розвитку дітей, до того ж саме попарність занять, велика насиченість та щільність дає можливість (в залежності від підбору дітей, індивідуальних особливостей) вносити поточні корективи. Отже, основний принцип роботи з дітьми, що мають особливі освітні потреби та потребують корекції, є систематичне та багаторазове повторення, індивідуалізація та диференціація в підборі матеріалу. Необхідно уникати примусу, якщо діти відволікаються, помиляються, потрібно дати можливість відпочити. Не забувайте постійно проявляти увагу та любов до кожної дитини. НАВЧАЛЬНО – ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ТА СТРУКТУРА ЗАНЯТЬ
*** За адаптованою програмою «Комплексна корекційна програма для роботи з першокласниками з вадами розумового розвитку» 2012 року, затверджено рішенням обласної Експертної комісії науково – методичного Центру практичної психології і соціальної роботи інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області 16 лютого 2012 року Протокол № 20, укладачі: Колесник А. І. методист Глибоцького РАЙВО, Каменюк в. В. соціальний педагог, Суслова Н. О. практичний психолог Старововчинецького ліцею Глибоцького району. |
ВИПУСК ТРИДЦЯТИЙ Збірник наукових праць ДДПУ ім. Івана Франка “Людинознавчі студії” є фаховим виданням з педагогіки (перереєстровано і затверджено... |
Затверджено список спортсменів-кандидатів на участь в Олімпійських іграх в Лондоні Затверджено список спортсменів, які включені до числа кандидатів на участь у Іграх ХХX Олімпіади у Лондоні (Великобританія) 2012... |
КА ЛЮДИНОЗНАВЧI СТУДII ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ ДДПУ ВИПУСК ДВАДЦЯТЬ... Збірник наукових праць ДДПУ ім. Івана Франка “Людинознавчі студії” є фаховим виданням з педагогіки (перереєстровано і затверджено... |
Франка Серія “Педагогіка” ВИПУСК ТРИДЦЯТЬ ПЕРШИЙ ДРОГОБИЧ ВИДАВНИЧИЙ... Людинознавчі студії” є фаховим виданням з педагогіки (перереєстровано і затверджено постановою президії ВАК №1-05/5 від 1 липня 2010... |
М. Тодики доктора юридичних і політичних наук, професора В. С. Журавського... Затверджено Міністерством освіти і науки України як підручник для студентів вищих навчальних закладів |
СТУДI¯ ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ ДДПУ ВИПУСК ДВАДЦЯТЬ ДЕВ’ЯТИЙ ЧАСТИНА... Збірник наукових праць ДДПУ ім. Івана Франка “Людинознавчі студії” є фаховим виданням з педагогіки (перереєстровано і затверджено... |
СТУДI¯ ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ ДДПУ ВИПУСК ДВАДЦЯТЬ ДЕВ’ЯТИЙ ЧАСТИНА... Збірник наукових праць ДДПУ ім. Івана Франка “Людинознавчі студії” є фаховим виданням з педагогіки (перереєстровано і затверджено... |
СТУДI¯ ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ ДДПУ ВИПУСК ДВАДЦЯТЬ ДЕВ’ЯТИЙ ЧАСТИНА... Збірник наукових праць ДДПУ ім. Івана Франка “Людинознавчі студії” є фаховим виданням з педагогіки (перереєстровано і затверджено... |
ЗАТВЕРДЖЕНО |
ЗАТВЕРДЖЕНО |