|
Скачати 131.29 Kb.
|
СМІЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ РІШЕННЯ
Про міську Програму поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища на 2013-2016 роки Відповідно до підпункту 1 пункту "б" частини першої статті 34 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні“, ст. 35 Закону України „Про охорону праці“, розпорядження Кабінету Міністрів України від 31.08.2011 №889-р „Про схвалення Концепції Загальнодержавної цільової програми поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища на 2012 – 2016 роки”, на виконання рішення Черкаської обласної ради від 22.03.2013 № 21-5/VI „Про обласну Програму поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища на 2013-2016 роки“, з метою забезпечення конституційного права громадян на безпечні та нешкідливі умови праці, запобігання виробничого травматизму та професійним захворюванням, виконавчий комітет Смілянської міської ради вирішив : 1. Затвердити міську Програму поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища на 2013-2016 роки (далі – Програма) та заходи поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища в м. Сміла на 2013 – 2016 роки (далі – заходи), додаток 1,2. 2. Управлінням та відділам виконавчого комітету, керівникам підприємств, установ, організацій міста, територіальним органам виконавчої влади в місті в межах своїх повноважень забезпечити виконання завдань заходів Програми. 3. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови Коваленка М.В., управління праці та соціального захисту населення. Міський голова В.В.Решетняк П О Г О Д Ж Е Н О : Заступники міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради: Коваленко М.В. Студанс Ю.І. Некоз П.Ю. Секретар міської ради: Литвиненко О.М. Керуючий справами – заступник міського голови: Головченко О.Є. Члени виконкому: Зацікавлені організації: Юридичний відділ: Виконавець: Гамма Г.П. Додаток 1 до рішення міськвиконкому від _________ № ___________ Програма поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища в м. Сміла на 2013 – 2016 роки
Програма поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища на 2013 – 2016 роки (далі – Програма) розроблена у відповідності із Законами України «Про охорону праці», «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності», Кодексу законів про працю України, з урахуванням завдань і положень розпорядження Кабінету Міністрів України від 31.08.2011 № 889-р «Про схвалення Концепції Загальнодержавної цільової програми поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища на 2012 – 2016 роки». Головною метою Програми є реалізація комплексу заходів щодо зниження рівня виробничого травматизму і професійної захворюваності працівників, створення належних, безпечних і здорових умов праці на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності. Виконання конкретних завдань організаційного, матеріально-технічного, наукового та нормативно-правового характеру у сфері охорони праці, подальше вдосконалення системи управління охороною праці, передусім, покладається на суб’єктів господарювання. На підприємствах міста протягом 2012 року травмувалося 12 осіб, з них 1 – із смертельним наслідком. Найбільшу кількість потерпілих працівників зареєстровано у машинобудівній промисловості та в результаті дорожньо – транспортних пригод. Фактори, які негативно впливають на стан охорони праці суб’єктів господарювання: недостатнє фінансування заходів з охорони праці; відсутність служб охорони праці на багатьох підприємствах; зношеність основних засобів виробництва; незадовільні умови праці; недостатнє забезпечення працюючих засобами індивідуального та колективного захисту; недостатній рівень фахової підготовки працівників робітничих професій та фахівців з питань охорони праці. Це значною мірою обумовлено структурними змінами в економіці, розвитком процесів роздержавлення, суттєвим збільшенням кількості суб’єктів господарської діяльності різних форм власності, зокрема фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності, які використовують найману працю. Характерною ознакою діяльності малих приватних підприємств в період трансформації суспільства, переходу до ринкових відносин в економіці є відсутність офіційних стосунків роботодавця та найманого працівника, видача зарплати без відрахувань, зокрема до Пенсійного фонду та Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, що робить людину соціально незахищеною. В умовах лібералізації підприємницької діяльності та бізнесу старі форми і методи, які базувалися здебільшого на жорсткому адмініструванні, себе вичерпали, а спроби досягати зниження виробничих ризиків в такий спосіб викликають невдоволення, породжуючи нові суспільні конфлікти. Необхідно вести пошук ефективної методології державного управління діяльністю з питань охорони праці, в основу якої буде закладено економічні важелі. Головними завданнями профілактики в економічному напрямі є: мінімізація негативних соціально-економічних втрат від наслідків травматизму та професійних захворювань працівників, їх соціальний захист, створення належних, безпечних і здорових умов праці на виробництві, а саме: сприяння створенню дієвих систем управління охороною праці на підприємствах міста, визначених чинним законодавством України про охорону праці; забезпечення належних, безпечних і здорових умов праці внаслідок запровадження ефективного багаторівневого контролю за станом охорони праці на суб’єктах господарювання; максимальне використання досягнень вітчизняної та світової науки, передового досвіду, результатів міжнародного науково-технічного співробітництва з питань поліпшення охорони праці та її нормативно-правової, матеріальної бази. Вирішальну роль в організації належних умов праці відіграють процеси налагодження та розвитку ділового партнерства у відносинах між гілками влади, органами державного управління та органами місцевого самоврядування, владою та підприємництвом, працівниками та роботодавцями. З цією метою необхідне налагодження системного соціально-економічного моніторингу та аудиту, тобто всебічної і незалежної експертизи, особливо на виробничому та регіональному рівнях. З іншого боку, як суб’єктивний фактор, слід враховувати психологію людей у ставленні до питань охорони праці. Стан психофізіологічних особливостей працівника має значний вплив на безпеку ведення робіт. Згідно зі статистикою, понад 70 відсотків випадків травматизму обумовлені помилками людини. Формування заходів Програми здійснювалось із врахуванням ризиків промислової безпеки в окремих галузях, характерних для міста в цілому. Реалізація заходів зорієнтована на такі основні напрями: вивчення потреб міста щодо забезпечення охорони праці та промислової безпеки на підприємствах, в установах, організаціях; формування та реалізація політики з охорони праці; забезпечення функціонування об’єктових, галузевих та регіональної систем управління охороною праці; створення цілісної системи соціальних гарантій охорони праці, життя та здоров’я працівників; забезпечення реалізації прав робітників на пільги та компенсації за роботу у важких і шкідливих умовах праці, удосконалення системи пільг та компенсацій, забезпечення їх профілактичного характеру; становлення та розвиток соціального партнерства у діяльності щодо забезпечення умов та безпеки праці.
Метою Програми є комплексне розв’язання проблем у сфері охорони праці, формування сучасного безпечного та здорового виробничого середовища, мінімізація ризиків виробничого травматизму, професійних захворювань та аварій на виробництві, що сприятиме сталому економічному розвитку та соціальній спрямованості, збереженню і розвитку трудового потенціалу в місті.
Основними завданнями Програми є: забезпечення дотримання суб’єктами господарювання нормативно-правових актів з охорони праці; налагодження дієвого контролю за охороною праці на всіх організаційних рівнях; забезпечення функціонування систем управління охороною праці на кожному підприємстві, в установі та організації; започаткування розвитку аудиту охорони праці на виробництві; приведення до нормативних (обмеження впливу) шкідливих і небезпечних факторів на робочих місцях шляхом упровадження новітніх безпечних технологій, нових видів засобів індивідуального та колективного захисту; зниження рівня виробничих ризиків, безпека виробничих об’єктів, устаткування та запобігання аваріям на об’єктах підвищеної небезпеки; удосконалення системи навчання з охорони праці Заходи з виконання Програми наведені у додатку 2. 4. Очікувані результати, ефективність виконання Програми Виконання Програми передбачає: розв’язання існуючих проблем у сфері охорони праці; формування сучасного безпечного та здорового виробничого середовища; мінімізація професійних та промислових ризиків травмування та загибелі працівників, професійних захворювань та аварійності на виробництві; зменшення видатків на ліквідацію наслідків промислових аварій, відшкодування шкоди потерпілим від нещасних випадків на виробництві; збереження та розвиток трудового потенціалу міста. Ефективність виконання Програми полягатиме в оптимізації матеріально-технічних, фінансових, трудових витрат, спрямованих на поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища для забезпечення реалізації конституційного права громадян на належні, безпечні та здорові умови праці, збереження, підвищення та відновлення працездатності і функціональних можливостей працівників міста. 5. Обсяги та джерела фінансування Програми Фінансування заходів Програми здійснюється в передбаченому законодавством порядку за рахунок коштів Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, підприємств, установ та організацій, а також інших джерел, не заборонених чинним законодавством. 6. Механізм реалізації Програми та контроль за її виконанням Контроль за реалізацією заходів, передбачених Програмою, здійснюватиме перший заступник міського голови Коваленко М.В. та управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Смілянської міської ради. Виконавці заходів Програми щорічно до 5 лютого впродовж 2013-2016 років інформують управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Смілянської міської ради про хід їх виконання . Узагальнену інформацію про хід та результати виконання заходів Програми управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Смілянської міської ради подає щорічно до 15 лютого впродовж 2013-2016 років Головному управлінню праці та соціального захисту населення обласної державної адміністрації . Керуючий справами – заступник міського голови О.Є.Головченко Додаток 2 до рішення міськвиконкому від _________ № ___________ Заходи поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища в м. Сміла на 2013 – 2016 роки
Керуючий справами – заступник міського голови О.Є.Головченко |
СМІЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ «Про затвердження Порядку видачі будівельного паспорта забудови земельної ділянки» (із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства... |
СМІЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ СЕСІЯ Відповідно до ч. 4 ст. 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21. 05. 1997 №280/97-ВР зі змінами та доповненнями... |
СМІЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ «Про інструкцію з діловодства у виконавчому комітеті міської ради», з метою впорядкування питань підготовки проектів рішень виконавчого... |
СМІЛЯНСЬКА МІСЬКА РАДА ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ ХХХІУ СЕСІЯ Україні” від 21. 05. 97 №280/97-ВР із змінами і доповненнями, розглянувши розроблений управліннями і відділами міськвиконкому проект... |
Україна Смілянська міська рада Черкаської області ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ... Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” від 21. 05. 97 №280/97-ВР із змінами і доповненнями, з метою забезпечення відкритості... |
КРЕМЕНЧУЦЬКА МІСЬКА РАДА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ РІШЕННЯ З урахуванням розподілу повноважень між структурним підрозділами виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області,... |
КРЕМЕНЧУЦЬКА МІСЬКА РАДА Полтавської області ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ РІШЕННЯ Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 10.... |
СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 10. 07. 2012 № Р-465/0/3-12 “Про підготовку і проведення приписки громадян... |
КРЕМЕНЧУЦЬКА МІСЬКА РАДА Полтавської області ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ РІШЕННЯ Закону України "Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності", керуючись ст. 52 Закону України “Про... |
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я ПП фірма „ЗЕТ” робочих проектів „Капітальний ремонт покрівлі житлових будинків комунальної власності м. Синельникове ”, позитивних... |