«МІСЬКАЖИТЛОВО-ТЕХНІЧНА ІНСПЕКЦІЯ» НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (нова редакція)


Скачати 204.35 Kb.
Назва «МІСЬКАЖИТЛОВО-ТЕХНІЧНА ІНСПЕКЦІЯ» НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (нова редакція)
Дата 28.02.2016
Розмір 204.35 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи

ЗАТВЕРДЖЕНО


Нікопольськоюміською радою

рішення від ____________ № ___________

СТАТУТ




КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

«МІСЬКАЖИТЛОВО-ТЕХНІЧНА

ІНСПЕКЦІЯ»

НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ



(нова редакція)
(ідентифікаційний код 38309555)




м. Нікополь

2015 рік
Ці зміни є новою редакцією Статуту комунального підприємства «Міська житлово-технічна інспекція» Нікопольської міської ради (код за ЄДРПОУ 38309555), зареєстрованого державним реєстратором виконавчого комітету Нікопольської міської ради (№ запису 12301020000004036), який втрачає чинність з дати державної реєстрації даної редакції Статуту.




1. Загальні положення.

  1. 1.1. Цей Статут приведений у відповідність до вимог Господарського кодексу України і Цивільного Кодексу України.

  2. 1.2 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА ЖИТЛОВО-ТЕХНІЧНА ІНСПЕКЦІЯ» НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Підприємство) є комунальним унітарним підприємством, створеним на власності територіальної громади міста Нікополя відповідно до рішення Нікопольської міської ради .

  3. Власником Підприємства є територіальна громада міста.

  4. Засновником Підприємства є Нікопольська міська рада (ідентифікаційний код 37338501, юридична адреса: Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Електрометалургів, буд. 3 – надалі Засновник)

  5. Органом управління є Нікопольська міська рада в особі Управління житлово-комунального господарства.

1.3. Підприємство створено на підставі рішення засновника, відповідно до чинного законодавства України.

1.4. Відносини Підприємством з Засновником будуються на засадах його підпорядкованості, підзвітності та підконтрольності Нікопольській міській раді, її виконавчому комітету, органу управління та міському голові.

1.5. Найменування підприємства:

1.5.1. Повне українською мовою: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА ЖИТЛОВО-ТЕХНІЧНА ІНСПЕКЦІЯ» НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

1.5.2. Скорочено українською мовою: КП «МІСЬКА ЖТІ» НМР.

1.5.3. Місце знаходження підприємства: 53200, Україна, Дніпропетровська область, м.Нікополь, вулиця Трубченка, буд. 5.
2. Мета та види діяльності Підприємства.

Підприємство створене з метою, належного управління об’єктами житлово-комунального господарства, що перебувають у комунальній власності для забезпечення його належного утримання та ефективної експлуатації

Основними завданнями і функціями Підприємства є реалізація завдань, покладених на органи місцеві самоврядування, а саме:

- збереження та розвиток комунальної інфраструктури міста, забезпечення виконання задач з контролю технічного стану, ремонту та будівництва житлових будинків, ефективного використання капітальних вкладень, сприяння впровадженню в будівництво прогресивних проектних рішень, нових будівельних матеріалів, конструкцій та виробів, надання дозволів на проведення земельних робіт у місті і контроль за поновленням благоустрою після їх виконання,обстеження та дослідження житлового фонду міста,здійснення в межах своїх повноважень контролю (нагляду) за дотриманням законодавства, стандартів, нормативів, норм, порядків і правил у сфері житлово-комунального господарства, здійснення іншої діяльності, спрямованої на одержання прибутку, а також виконання робіт та послуг, які пов’язані з реалізацією покладених на виконавчий комітет міської ради задач, щодо житлово-комунального господарства та благоустрою території міста;

- в своїй діяльності Підприємство керується Конституцією України, Законами України, постановами Верховної Ради України, Указами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, іншими нормативними документами, рішеннями та розпорядженнями органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб, цим Статутом.

Для досягнення поставленої мети Підприємство має право здійснювити такі види діяльності:

  • діяльність з технічного контролю та нагляду, випробовувань та аналізу;

  • контроль за дотриманням виконавцями/виробниками житлово-комунальних послуг, у сфері централізованого водо-, теплопостачання, вивезення побутових відходів (у тому числі твердих побутових відходів) та водовідведення, стандартів, нормативів, норм, порядків і правил у сфері житлово-комунального господарства;

  • контроль за дотриманням власниками/співвласниками житлових будинків, квартир, приміщень стандартів, нормативів, норм,порядків і правил щодо ведення їх обліку, обстеження і паспортизації;

  • контроль за дотриманням суб'єктами у сфері житлово-комунального господарства законодавства, стандартів, нормативів, норм, порядків і правил стосовно утримання, обслуговування, експлуатації систем водо-, теплопостачання, водовідведення, газопостачання та іншого інженерного обладнання багатоквартирних житлових будинків, утримання, обслуговування і використання житлового фонду, кількості та якості житлово-комунальних послуг, а також у сфері благоустрою міста;

  • нагляд за виконанням робіт з утримання, обслуговування та використання житлового фонду відповідно до стандартів, нормативів, норм, порядків і правил;

  • нагляд за виконанням вимог законодавства, стандартів, нормативів і норм щодо дообладнання будівель житлово-комунального призначення та елементів упорядження територій для задоволення потреб осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення;

  • інструментальне спостереження за просадкою будинків;

  • надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна;

  • надання консультацій спеціалістів;

  • надання платних послуг, у тому числі консультаційних, маркетингових, посередницьких, облікових, побутових;

  • перевірка стану технічно складних товарів;

  • оптова та роздрібна торгівля сільськогосподарською сировиною, живими тваринами, текстильною сировиною та напівфабрикатами, деревиною та будівельними матеріалами, меблями, побутовими товарами, металевими виробами, текстильними виробами, іншими непродовольчими товарами споживчого призначення, харчовими продуктами, напоями, алкогольними та тютюновими виробами, побутовою хімією;

  • здійснення всіх видів торгівельно-посередницької діяльності;

  • рекламна діяльність;

  • виробництво будівельних матеріалів, проведення окремих реставраційних, дизайнерських, сантехнічних робіт, надання побутових послуг населенню;

  • надання послуг по обслуговуванню та ремонту транспортних засобів;

  • інші види діяльності, що не суперечать чинному законодавству України.

- консультування у галузі архітектури на попередніх стадіях проектування;

- архітектурно-проектні роботи: проектування будівель та споруд, включаючи виготовлення робочих креслень, нагляд за будівництвом (діяльність генеральних підрядників: замовлення проекту, розроблення проектно-кошторисної документації, укладання договорів на будівельні роботи, контроль виконання, здавання об'єктів "під ключ"), планування міст, включаючи ландшафтне проектування садів, парків, спортивних споруд тощо;

- проектування виробничих будівель та споруд, включаючи розміщення машин та устаткування;

- інші послуги в галузі проектно-конструкторських робіт;

- поверхневі заміри та спостереження з метою збору інформації про підземні структури, а також підземні води; 

- геодезична дослідницька діяльність: дослідження земної поверхні, дослідження верхніх шарів земної кори, картографічну діяльність, діяльність, пов'язану з розмежуванням земельних ділянок та складанням земельного кадастру, розвідувальні та вишукувальні роботи в галузі промисловості та будівництва;

- підготовка будівельних ділянок;

- розбирання та знесення будівель; земляні роботи;

- будівництво будівель та споруд; 

- будівництво місцевих трубопроводів, ліній зв'язку та енергопостачання; 

- монтаж та встановлення збірних конструкцій;

- виготовлення каркасних конструкцій і покрівель; 

- будівництво доріг;

- інші спеціалізовані будівельні роботи; 

- монтаж металевих конструкцій; 

- електромонтажні роботи; 

- ізоляційні роботи; 

- монтаж систем опалення, вентиляції та кондиціонування повітря; 

- водопровідні, каналізаційні та протипожежні роботи; 

- роботи з завершення будівництва; 

- оренда будівельної техніки з оператором; 

- оренда будівельних машин та устаткування;

- виконання робіт та послуг, які пов'язані з реалізацією покладених на виконавчій комітет міської ради задач, щодо комунального господарства та благоустрою території міста;

- надання дозволів на проведення земляних та інших робіт у місті і контроль за поновленням благоустрою після їх виконання.

Дозволи (ордери) надаються:

  • на виконання земляних робіт при будівництві, реконструкції будівель та споруд, ремонту та реконструкції підземних інженерних мереж, доріг, благоустрою територій та інше;

  • на складування будівельних матеріалів;

  • на встановлення кіосків, рекламо носіїв за рішенням виконкому міської ради;

  • на знесення зелених насаджень за рішенням виконкому міської ради;

  • на перевезення негабаритних вантажів територією міста.

Якщо здійснення будь-якої вищезазначеної діяльності потребує спеціального дозволу (ліцензії, патенту), Підприємство здійснює таку діяльність лише за умови отримання необхідного дозволу (ліцензії, патенту).

Окремими видами діяльності Підприємство може займатися тільки на підставі спеціальних дозволів (ліцензій), отриманих в установленому чинним законодавством України порядку.

Підприємство може займатися будь-якою господарською діяльністю, в тому числі тією діяльністю, яка не перелічена вище, за винятком діяльності, у відношенні якої є пряма заборона у діючому законодавстві. Види діяльності, які вимагають спеціального дозволу, Підприємство вправі здійснювати тільки після одержання відповідного дозволу (ліцензії).

3. Юридичний статус Підприємства.


3.1. Підприємство є юридичною особою публічного права. Права й обов’язки юридичної особи підприємство набуває з дня його державної реєстрації.

3.2. Підприємство здійснює свою діяльність на основі законодавства України та його Статуту, який затверджується засновником. Підприємство в своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України «Про Захист прав споживачів», іншими Законами України та нормативно-правовими актами України, рішеннями Засновника та цим Статутом.

3.3. Участь підприємства в асоціаціях, корпораціях, концернах та інших об’єднаннях здійснюється за згодою Засновника.

3.4. Підприємство діє на засадах повного господарського розрахунку, забезпечує самооплатність, фінансування затрат на господарську діяльність, соціальний розвиток та матеріальне стимулювання працівників за рахунок зароблених коштів, несе повну відповідальність за результати господарської діяльності.

3.5. Підприємство веде самостійний баланс, має розрахунковий та інші рахунки в установах банків, печатку зі своїм найменуванням та ідентифікаційним кодом, підприємство може мати товарний знак, який реєструється відповідно до чинного законодавства.

3.6. Підприємство не відповідає за борги Власника, Засновника та органу управління, як і Власник, Засновник та орган управління не відповідає за борги підприємства;

3.7. Підприємство має право укладати угоди, набувати майнові та особисті немайнові права, нести обов’язки, бути позивачем, відповідачем, третьою особою, укладати мирові угоди, пред’являти зустрічні позови до суду згідно чинного законодавства.

4. Склад і компетенція органів управління.


4.1. До виняткової компетенції Засновника належать:

  • затвердження Статуту;

  • прийняття рішення про ліквідацію підприємства;

  • прийняття рішення про реорганізацію підприємства;

  • прийняття рішення про перепрофілювання підприємства;

  • прийняття рішення щодо відчуження майна;

  • прийняття рішення про створення підприємством спільних підприємств, у тому числі з іноземними інвестиціями.

4.2. До виняткової компетенції Засновника або органу управління майном належать:

  • призначення ліквідаційної комісії, затвердження ліквідаційного балансу;

  • погодження питань створення, реорганізації та ліквідації дочірніх підприємств, філій та представництв, затвердження їх статутів та положення;

  • інші функції, що прямо випливають з чинного законодавства.

4.3. Безпосереднє управління підприємством здійснює його Директор.

4.4. Оперативне управління господарською діяльністю підприємства здійснюється управлінням житлово-комунального господарства (орган управління).

4.5. Директор підприємства призначається та звільняється з посади міським головою та здійснює повноваження на підставі контракту. Директор, за погодженням з органом управління, визначає структуру підприємства та штат працівників підприємства.

4.6. Директор самостійно вирішує питання діяльності підприємства за винятком тих, що віднесені Статутом та законодавством до компетенції Засновника - Нікопольської міської ради та органу управління підприємством (управління житлово-комунального господарства).

4.7. Директор підприємства відповідно до чинного законодавства:

  • несе повну відповідальність за фінансову, виробничу та господарську діяльність підприємства;

  • без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси у відносинах з юридичними особами та громадянами, у суді як в Україні, так і за кордоном;

  • укладає контракти, угоди і інші юридичні акти всіх видів, які не суперечать законодавству;

  • розпоряджається коштами та майном підприємства відповідно до чинного законодавства та даного статуту;

  • видає накази, інструкції та інші акти з питань, що входять до компетенції підприємства;

  • укладає угоди, видає довіреності, відкриває в установах банків розрахунковий та інші рахунки;

  • здійснює прийняття та звільнення працівників;

  • організовує ведення бухгалтерського, оперативного обліку та статистичної звітності;

  • несе відповідальність за формування та використання фінансових планів;

  • виконує інші дії, пов'язані з поточною діяльністю підприємства.

4.8. Директора підприємства може бути звільнено з посади достроково на підставах, передбачених контрактом, відповідно до чинного законодавства.

4.9. У разі зміни директора підприємства обов'язковим є проведення ревізії фінансово-господарської діяльності підприємства в порядку, передбаченому законом.

4.10. Спеціалісти структурних підрозділів призначаються на посаду і звільняються з посади директором підприємства.

5. Майно Підприємства.


5.1. Майно підприємства становлять основні фонди та оборотні кошти, цінності, вартість яких відображається у самостійному балансі підприємства.

5.2. Майно підприємства є власністю територіальної громади міста в особі Нікопольської міської ради і закріплюється за ним на праві господарського відання.

Підприємство володіє, користується та розпоряджається зазначеним майном, закріпленим за ним власником, з обмеженням правомочності розпорядження щодо окремих видів майна за згодою власника.

5.3. Для здійснення господарської діяльності Підприємства Власник за рахунок бюджетних коштів створює статутний капітал у розмірі 66 102 (шістдесят шість тисяч сто дві) гривні та формує його за рахунок грошового або майнового внеску.

  1. 5.4. Внесення власником майнового внеску до статутного капіталу буде підтверджено рішенням органу управління та внесено протягом першого року діяльності Підприємства шляхом передачі майна на баланс підприємства.

5.5. Власник майна, закріпленого на праві господарського відання за підприємством, здійснює контроль за використанням і збереженням належного йому майна безпосередньо або через уповноважений ним орган.

5.6. Майном визначається сукупність речей та інших цінностей (включаючи нематеріальні активи), які мають вартісне визначення, виробляються чи використовуються у діяльності підприємства та відображаються в його балансі або враховуються в інших передбачених законом формах обліку майна підприємства.

5.7. Основними фондами виробничого і невиробничого призначення є будинки, споруди, машини та устаткування, обладнання, інструмент, виробничий інвентар і приладдя, господарський інвентар та інше майно, строк корисного використання якого більше одного року, що віднесено законодавством до основних фондів.

5.8. Оборотними засобами є сировина, паливо, матеріали, малоцінні предмети та предмети, що швидко зношуються, інше майно виробничого і невиробничого призначення, що віднесено законодавством до оборотних засобів.

5.9. Коштами у складі майна підприємства є гроші у національній та іноземній валюті, призначені для здійснення товарних відносин підприємства з іншими суб'єктами господарювання, а також фінансових відносин відповідно до законодавства.

5.10. Джерелом формування майна підприємства є:

  • майно передане йому Власником;

  • доходи, одержані від реалізації продукції, надання послуг, а також від інших видів фінансово-господарської діяльності;

  • кредити банків та інших кредиторів;

  • капітальні вкладення й дотації бюджетів;

  • безоплатні та благодійні внески, пожертвування організацій, підприємств і громадян;

  • придбання майна іншого підприємства, організації;

  • іншого майна, набутого на підставах, не заборонених законодавством.

5.11. Відчуження засобів виробництва, що є у власності територіальної громади міста та закріплені за підприємством, здійснюється з дозволу Власника у порядку, встановленому чинним законодавством України.

5.12. Підприємство має права здавати юридичним та фізичним особам в оренду майно у порядку, встановленому чинним законодавством та за згодою Власника та Органу управління.

5.13. Підприємство користується банківським кредитом на комерційній договірній основі, а також може надавати банку на договірній основі право використовувати свої вільні кошти і встановлювати проценти за їх використання за згодою Власника.

5.14. Підприємство несе відповідальність за додержання кредитних договорів і розрахункової дисципліни.

5.15. Залежно від економічної форми, якої набуває майно у процесі здійснення господарської діяльності, майнові цінності належать до основних фондів, оборотних засобів, коштів, товарів.

5.16. Цілісний майновий комплекс підприємства визначається нерухомістю і може бути об'єктом купівлі-продажу та інших угод, на умовах і в порядку визначених чинним законодавством України.

5.17. Реалізація майнових прав підприємства здійснюється в порядку, встановленому Господарським Кодексом України, іншими законодавчими актами України.

5.18. Частка майна підприємства може бути передана філіям, представництвам.

5.19. Підприємство має право об'єднувати частку свого майна з майном інших суб'єктів господарювання по спільному виробництву товарів, виконання робіт та послуг.

5.20. Підприємство здійснює володіння, користування землею й іншими природними ресурсами, відповідно до мети своєї діяльності та чинного законодавства.

6. Права й обов’язки Підприємства.


6.1. Права підприємства:

6.1.1. Підприємство за погодженням з органом управління планує та здійснює свою діяльність, визначає стратегію та основні напрямки свого розвитку відповідно до галузевих науково-технічних прогнозів та пріоритетів, кон’юнктури ринку продукції, товарів, робіт послуг та економічної ситуації.

6.1.2. Підприємство має право за згодою Органу управління майном створювати філіали, відділення та інші відокремлені підрозділи з правом відкриття поточних і розрахункових рахунків. Положення про філіали, відділення та інші відокремлені підрозділи узгоджуються з Органом управління майном.

6.2. Обов’язки підприємства:

  • забезпечення своєчасної оплати податків та інших відрахувань згідно з чинним законодавством;

  • здійснення будівництва, реконструкції, а також капітальний ремонт основних фондів, забезпечення своєчасного освоєння нових виробничих потужностей;

  • здійснення оперативної діяльності по матеріально-технічному забезпеченню господарства;

  • закупівля необхідних матеріальних ресурсів у підприємств, організацій та установ незалежно від форм власності а також у фізичних осіб для забезпечення безперебійної діяльності підприємства;

  • створення належних умов для високопродуктивної праці, забезпечення додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;

  • виконання норм і вимог щодо охорони навколишнього природного середовища, раціональне використання й відтворення природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки.

6.3. Підприємство здійснює бухгалтерський, оперативний облік та веде статистичну звітність, згідно з чинним законодавством.

Директор підприємства та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення й достовірність бухгалтерського обліку та статистичної звітності.

7. Трудовий колектив підприємства та його самоврядування.


7.1. Трудовий колектив підприємства складається з усіх працівників підприємства, які беруть безпосередню участь своєю працею у його діяльності на основі трудового договору або контракту.

7.2. Для регулювання виробничих, трудових та економічних відносин, питань охорони праці, соціально-культурного розвитку трудового колективу, здоров’я його членів укладається колективний договір. Колективний договір укладається між власником або уповноваженим ним органом (особою), з однієї сторони, і первинною профспілковою організацією, які діють відповідно до своїх статутів, а у разі їх відсутності - представниками, вільно обраними на загальних зборах найманих працівників або уповноважених ними органів, з другої сторони.

7.3. Трудовий колектив підприємства:

  • розглядає проект колективного договору та дає на затвердження виконавчому комітету міської ради;

  • визначає та затверджує порядок надання працівникам підприємства соціальних пільг;

  • приймає участь у матеріальному стимулюванні продуктивності праці, заохочує винахідливість та раціоналізаторську діяльність;

7.4. Основою формою здійснення повноважень трудового колективу є загальні збори.

7.5. Повноваження трудового колективу підприємства визначається діючим законодавством.

8. Господарська та соціальна діяльність Підприємства.

8.1. Основним узагальнюючим показником фінансових результатів господарської діяльності підприємства є прибуток.


8.2. Прибуток (доход) підприємства утворюється з надходжень від господарської діяльності після покриття матеріальних та прирівняних до них витрат, витрат на оплату праці, податків та інші обов'язкових платежів, відсотків по кредитах банків, по облігаціям, інших витрат.

8.3. Засновник вирішує яка частина чистого прибутку підприємства, залишається у повному його розпорядженні.


8.4. На підприємстві створюється резервний фонд, а також інші фонди, що можуть бути передбачені рішенням власника, або чинним законодавством.

Підприємство може використовувати кошти резервного фонду на додаткові витрати, на заходи щодо розробки та впровадження нових перспективних програм, поповнення нестачі власних оборотних коштів, покриття збитків від зниження цін на продукцію та послуги та на інші цілі.

За рішенням власника підприємства частина коштів резервного фонду може бути використана на оплату праці з компенсуванням їх в наступному періоді та на інші


8.5. Підприємство утворює цільові фонди, призначені для покриття витрат, пов’язаних із своєю діяльністю:

  • фонд розвитку виробництва;

  • фонд споживання;

  • інші фонди.

8.5.1. Фонд розвитку виробництва створюється за рахунок коштів відшкодувань від чистого прибутку. Кошти фонду використовуються для розвитку матеріально-технічної бази підприємства. Напрямки витрат фонду визначаються кошторисом.

8.5.2. Фонд споживання створюється у розмірах, які визначаються згідно з чинним законодавством.

8.6. Джерелом коштів на оплату праці працівників підприємства є частина доходу, одержаного в результаті його господарської діяльності.

8.7. Керівник підприємства обирає форми й системи оплати праці. Встановлює працівникам конкретні розміри тарифних ставок, підрядних розцінок, посадових окладів, премій, винагород, надбавок і доплат на умовах, враховуючи фінансові можливості підприємства у відповідності до чинного законодавства, даного статуту та колективного договору.

8.8. Мінімальна заробітна плата працівників не може бути нижче встановленого законодавством України мінімального розміру заробітної плати.

Умови праці та матеріального забезпечення директора підприємства встановлюються при укладені контракту.

8.9. Відносини підприємства з іншими підприємствами, організаціями й громадянами усіх сфер виробничої діяльності здійснюється на основі договорів (угод).

8.10. Підприємство здійснює зовнішньоекономічну діяльність згідно з діючим законодавством України та цим статутом.

8.11. Аудит фінансової діяльності підприємства здійснюється згідно з діючим законодавством України.

9. Контроль за діяльністю підприємства.

9.1. Контроль за окремими сторонами діяльності підприємства здійснює: державна податкова інспекція; державна контрольно-ревізійна служба; міськвиконком і державні органи, на які покладено нагляд за безпеку виробництва і праці, протипожежну і екологічну безпеку; інші органи відповідно до законодавства України.

10. Внесення змін і доповнень до статуту Підприємства.

10.1. Зміни і доповнення до Статуту підприємства вносяться за рішенням Засновника і підлягають державній реєстрації за тими ж правилами, що встановлені для державної реєстрації підприємства.
11. Реорганізація та ліквідація Підприємства.

11.1. Припинення діяльності підприємства здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації за рішенням Засновника підприємства та за рішенням суду, у випадках передбачених діючим законодавством.

11.2. У разі злиття суб'єктів господарювання усі майнові права та обов'язки кожного з них переходять до суб'єкта господарювання, що утворився внаслідок злиття.

11.3. У разі приєднання одного або кількох суб’єктів господарювання до іншого суб’єкта господарювання до цього останнього переходять усі майнові права та обов’язки приєднаних суб’єктів господарювання.

11.4. У разі поділу суб'єкта господарювання усі його майнові права та обов'язки переходять за роздільним актом (балансом) у відповідних частках до кожного з нових суб'єктів господарювання, що утворені внаслідок цього поділу. У разі виділення одного або кількох нових суб'єктів господарювання до кожного з них переходять за роздільним актом (балансом) у відповідних частках майнові права і обов'язки реорганізованого суб'єкта.

11.5. У разі перетворення одного суб'єкта господарювання в інший до новоутвореного суб'єкта господарювання переходять усі майнові права та обов'язки попереднього суб'єкта господарювання.

11.6. Підприємство ліквідується:

  • за рішенням Засновника;

  • на підставі рішення суду у випадках:

  • визнання недійсними або такими що суперечать законодавству статуту підприємства;

  • здійснення діяльності, що суперечить статуту та законодавству України;

  • несвоєчасного повідомлення про зміну його назви, організаційної форми, форми власності та місцезнаходження;

  • визнання банкрутом(у випадках, передбачених законодавством);

  • неподання протягом року до органів державної податкової служби податкових декларацій, документів бухгалтерської звітності згідно с законодавством;

  • інших, передбачених законодавчими актами України.

11.7. Ліквідація підприємства здійснюється ліквідаційною комісією, яка утворюється власником майна підприємства чи його представниками, або іншим органом,визначеним законом. Ліквідацію підприємства може бути також покладено на органу правління підприємства.

11.8. Власник підприємства, або орган який прийняв рішення про ліквідацію підприємства, встановлює порядок та визначає строки проведення ліквідації, а також строк для заяви претензій кредиторами своїх вимог, який не може становити менше ніж двох місяців і більше шести місяців з дня опублікування повідомлення про рішення щодо ліквідації.

Орган, що прийняв рішення про припинення юридичної особи зобов’язаний протягом трьох робочих днів з дати прийняття рішення письмово повідомити орган, що здійснює державну реєстрацію.

11.9. Ліквідаційна комісія, або інший орган, який проводить ліквідацію підприємства вміщує в друкованих спеціалізованих засобах масової інформації та(або) офіційному друкованому виданні органу державної влади чи органу місцевого самоврядування за місцезнаходженням підприємства повідомлення про його ліквідацію та порядок і строки заяви кредиторами претензій, а явних (відомих) кредиторів повідомляє персонально у письмовій формі у встановленій Господарським Кодексом України чи спеціальним законом строки.

11.10. Одночасно ліквідаційна комісія вживає необхідних заходів щодо стягнення дебіторської заборгованості підприємства, та виявлення вимог кредиторів, з письмовим повідомленням кожного з них про ліквідацію підприємства.

11.11. Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно, розраховується з кредиторами, складає ліквідаційний баланс та забезпечує його затвердження учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, та забезпечує подання органам державної податкової служби.

11.12. Документи, що підлягають обов'язковому зберіганню, передаються встановленому законодавством порядку відповідним архівним установам.

11.13. Ліквідаційна комісія (ліквідатор) забезпечує подання державному реєстраторові документів, передбачених законом для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в установлений законом строк.

Секретар міської ради А.П. Фісак

Статут підготовлено управлінням житлово-комунального господарства:

Начальник управління житлово-

комунального господарства І.В. Сандул

Завізували:
Голова постійної комісії міської ради

з питань законності, правопорядку,

захисту прав споживачів, мобілізаційної

роботи та регуляторної політики А.В. Приймак

Голова постійної комісії міської ради

з питань міського господарства

та енергозбереження О.І. Саюк

Заступник міського голови С.М. Донець

В.о. заступника міського голови О.М. Давидко

Начальник юридичного відділу Д.В. Вінтоняк

Схожі:

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Тлово-технічна інспекція Нікопольської міської ради (Серпуховітін) безоплатно прийняти у господарське відання (на баланс) окремо...
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Згідно з «Положенням про відділ з питань спорту та туризму Нікопольської міської ради», затвердженого рішенням міської ради від 23....
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Розглянувши лист відділу освіти і науки Нікопольської міської ради, з метою забезпечення комунального дошкільного навчального закладу...
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Програми соціального захисту ветеранів війни міста Нікополя на 2012-2015 роки «ВЕТЕРАН», затвердженою рішенням Нікопольської міської...
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Врядування «Асоціація міст України» щорічні членські внески Нікопольської міської ради за 2013 рік в сумі 3000,00 ( три тисячі )...
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Ція органів місцевого самоврядування щорічні членські внески Нікопольської міської ради за 2012 рік в сумі 2000,00 (дві тисячі грн.)...
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Ція органів місцевого самоврядування щорічні членські внески Нікопольської міської ради за 2013 рік в сумі 2000,00 (дві тисячі грн.)...
АНАЛІЗ впливу регуляторного акта – проекту рішення Нікопольської міської ради
Проект рішення Нікопольської міської ради «Про затвердження Статуту територіальної громади міста Нікополь» розроблено робочою групою,...
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Нікополя, затверджених рішенням Нікопольської міської ради від 26 грудня 2008 року №13-35/V, згідно зі статтею 255 Кодексу України...
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Нікополя, затверджених рішенням Нікопольської міської ради від 26 грудня 2008 року №13-35/V, згідно зі статтею 255 Кодексу України...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка