1. Спрощення реєстрації і управління благодійними організаціями


Назва1. Спрощення реєстрації і управління благодійними організаціями
Дата06.12.2013
Розмір27 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Право > Документи
Що дасть ухвалення законопроектів «Про благодійництво та благодійні організації» (№6343 від 26.04.2010) та «Про внесення змін до деяких законів України (щодо зменшення податкового навантаження на набувачів благодійної допомоги)»

(№6344 від 26.04.2010).
1. Спрощення реєстрації і управління благодійними організаціями.


  1. Державну реєстрацію БО буде здійснювати, як і бізнес, державний реєстратор протягом 3 днів. На сьогодні реєстрацію здійснюють територіальні управління Мінюсту, державні реєстратори в системі Держкоміпдприємництва, податкові інспекції. Реєстрація може тривати від 3 до 6 місяців.

  2. Громадяни і юридичні особи отримують право створювати благодійні організації не лише в формі товариств, а і в формі установ(без членів) та фондів( створюють і керують благодійним цільовим капіталом). Тобто тепер можна створити благодійну установу за заповітом, як наприклад Фонд Нобеля.

  3. Буде скасовано територіальні статуси для БО, що дозволить фондам безперешкодно надавати допомогу на всій території України.

  4. Спрощується система управління БО. Замість 4 обов'язкових органів управління (наглядова рада, загальні збори членів, дирекція, правління) законопроект вимагає обов’язкового створення лише 2 ( наглядова рада і виконавчий орган).


2. Підвищується контроль благодійників за коштами і майном переданим на благодійні цілі.


  1. Запроваджується поворотна фінансова пожертва, ефективність і точність використання якої може контролювати благодійник. Благодійник отримує право вимагати повернення благодійної пожертви використаної нецільовим способом.

  2. Запроваджується вимога здійснювати збір благодійних пожертв на користь БО або громадян тільки на підставі спеціальної довіреності керівника цієї благодійної організації або громадянина.

  3. Посилюються вимоги щодо звітності та прозорості роботи благодійних організацій.

  4. Визначається конфлікт інтересів для керівників БО та встановлюються обмежувальні процедури.

  5. Вводиться солідарна відповідальність членів органів управління БО за дії або бездіяльність що заподіяли шкоду БО.


3.Зменшення податкового навантаження на громадянина одержувача благодійної допомоги.


  1. Громадянин звільняється від сплати подоходного податку 15% від вартості соціальних послуг що надані йому благодійною організацією. Фактично соціальні послуги від благодійних організацій прирівнюються до соціальних послуг від державних і комунальних установ які не оподатковуються.

  2. Перша група інвалідів і діти сироти звільняються від сплати подоходного податку 15% від вартості подарунків які надані резидентами України.

  3. Громадянин отримує право включати витрати на лікування своє і своїх родичів до свого податкового кредиту, тобто зменшити своє податкове зобов'язання перед державою. Враховуючи що держава невзмозі забезпечити конституційного права на безоплатну охорону здоров'я, громадянин самостійно за свої кошти допомагає державі.

  4. Громадянин одержувач благодійної допомоги отримує право отримати благодійну пожертву до 140% актуального прожиткового мінімуму без оподаткування.


4. Запроваджуються нові інструменти для здійснення благодійної діяльності як громадянами так і юридичними особами.

  1. Вводяться благодійні сервітути, які дадуть можливість приватним власникам будинків, маєтків, пам'яток архітектури встановити режим публічного і вільного доступу до цих приміщень.

  2. Благодійні організації отримують право отримувати благодійні спадщини та ставати виконавцями заповітів по управлінню благодійним майном та реалізацією благодійних програм.

  3. Юридичні особи, кампанії отримують право створювати ендавменти (фонди з цільовим капіталом). Тобто створювати капітали на відсотки від якого буде здійснюватися благодійна діяльність.

  4. Визначаються цілі меценатської діяльності та умова публічного доступу до продуктів меценатської діяльності.

Схожі:

НАКАЗ
«Про створення інформаційної системи управління освітою та впровадження проекту інформатизації Хмельницької області», з метою створення...
ПЕРЕЛІК платних послуг, що можуть надаватися Державною інспекцією...
Державною інспекцією сільського господарства України, а також державними інспекціями сільського господарства Автономної Республіки...
Конспект уроку з алгебри «Застосування різниці квадратів та квадрата...
Тема уроку: Застосування різниці квадратів та квадрата двочлена до спрощення виразів
ЗАТВЕРДЖУЮ Начальник реєстраційної служби Головного управління юстиції С. В. Передон
Сектор державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби Ковельського міськрайонного управління юстиції
ЗАТВЕРДЖУЮ Начальник реєстраційної служби Головного управління юстиції С. В. Передон
Сектор державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби Ковельського міськрайонного управління юстиції
ЗАТВЕРДЖУЮ Начальник реєстраційної служби Головного управління юстиції С. В. Передон
...
УПРАВЛІННЯ У СПРАВАХ ГРОМАДЯНСТВА, ІММІГРАЦІЇ ТА РЕЄСТРАЦІЇ ФІЗИЧНИХ...

Форма №3-РС ЗАЯВА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА ПРО ЗНЯТТЯ...
Причини зняття з реєстрації як суб’єкта спеціального режиму оподаткування та/або реєстрації як платника податку на додану вартість...
Таблиця 1 Інформація
Головного управління юстиції у Волинській області щодо здійснення державної реєстрації нормативно-правових актів
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ стосовно об’єктів нерухомого майна, права...
У випадках, передбачених законодавством України, встановлено необхідність проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка