РЕГЛАМЕНТ Бистрицької сільської ради


Скачати 232.27 Kb.
Назва РЕГЛАМЕНТ Бистрицької сільської ради
Дата 10.09.2013
Розмір 232.27 Kb.
Тип Регламент
bibl.com.ua > Право > Регламент



УКРАЇНА

Бистрицька сільська рада Надвірнянського району
Івано-Франківської області


шостого демократичного скликання

(перша сесія)

Р І Ш Е Н Н Я



від 07 листопада 2010 року с.Бистриця

№ 10 -1 /2010.

Про регламент Бистрицької сільської ради
Відповідно до підпункту 1 пункту 1 статті 26 та пункту 13 статті 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада

вирішила:

  1. Затвердити регламент Бистрицької сільської ради шостого демократичного скликання (додається).

  2. Ввести в дію регламент сільської ради з часу його прийняття.

  3. Вважати таким, що втратило чинність рішення сільської ради від 17.04.2006 року № 13-1/2006 «Про затвердження регламенту Бистрицької сільської ради».



Сільський голова Ганна Гав’юк

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням Бистрицької сільської ради

шостого демократичного скликання

від “07” листопада 2010 року

“Про регламент Бистрицької сільської ради”

РЕГЛАМЕНТ

Бистрицької сільської ради

шостого демократичного скликання

с.Бистриця

2010

Розділ 1. Загальні положення

1.1. Сільська рада є органом місцевого самоврядування, що представляє інтереси територіальної громади села Бистриця, і відповідно до Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, наділяється власними повноваженнями, в межах яких діє самостійно. Строк повноваження сільської ради – п’ять років.

1.2. У своїй діяльності сільська рада, її органи та посадові особи керуються Конституцією України, Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Законом України “Про статус депутатів місцевих рад”, іншими законами, законодавчими та нормативними актами Президента України, Кабінету Міністрів України та цим регламентом.

1.3. Кількісний склад депутатів сільської ради визначається радою відповідно до закону про вибори і становить двадцять депутатів.

1.4. Сільська рада вважається правочинною за умови обрання не менш як двох третин депутатів від загального складу ради.

1.5 Рішення сільської ради, прийняті в межах її компетенції, обов’язкові для виконання всіма установами, підприємствами, організаціями всіх форм власності, посадовими особами та громадянами на території сільської ради.

1.6. Регламент сільської ради визначає діяльність сільської ради та її органів, встановлює порядок скликання і проведення сесій сільської ради, засідань постійних та інших комісій, формування органів ради, порядок здійснення контрольної діяльності та інші процедури, а також функції органів сільської ради та її посадових осіб, які випливають з їх повноважень.

1.7. Регламент сільської ради затверджується сільською радою не пізніше як на другій сесії. Зміни і доповнення до регламенту вносяться на пленарному засіданні сільської ради.

1.8. У цьому регламенті вживаються такі терміни :

  • рада - сільська рада;

  • сесія - сесія сільської ради;

  • депутат - депутат сільської ради;

  • голова – сільський голова;

  • секретар - секретар ради;

  • комісії - постійні і тимчасові контрольні комісії сільської ради;

  • виконавчий комітет ради - виконавчий комітет сільської ради;

  • законодавство - чинні закони України;

  • Закон – Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні".


Розділ 2. Планування роботи сільської ради

2.1. Сільська рада здійснює свою роботу згідно з планом, який складається на рік і затверджується на сесії.

2.2. За згодою ради сільський голова, постійні комісії, за необхідності, можуть вносити зміни в план роботи ради.

2.3. Пропозиції щодо плану, які надходять від депутатів, постійних комісій, виконкому, політичних партій, громадських об’єднань та органів самоорганізації населення, подаються не пізніше, ніж за 20 днів сільському голові, який складає проект плану та виносить його на обговорення в постійних комісіях. Після розгляду в комісіях проект плану виноситься на розгляд ради.

2.4. Постійні комісії планують свою роботу на півріччя, виходячи з плану роботи сільської ради, плану соціально-економічного розвитку, цільових комплексних програм та рішень ради.

2.5. Виконавчий комітет планує свою роботу на півріччя.

2.6. Контроль за виконанням плану роботи сільської ради здійснюють сільських голова, постійні комісії, депутати ради.
3. Сесія ради
3.1.Загальні положення

3.1.1. Рада проводить свою роботу сесійно. Сесія є основною організаційно-правовою формою роботи ради і правочинна вирішувати будь-які питання, що віднесені до її компетенції. Сесія складається з пленарних засідань ради, а також засідань постійних та інших комісій ради.

3.1.2. Сесія ради є правочинною, якщо в її пленарному засіданні бере участь більше половини депутатів від загального складу ради. При відсутності встановленої кількості депутатів рішенням головуючого проведення сесії переноситься на інший час.

3.1.3. Пленарні засідання ради тривають до вичерпання її порядку денного. Вони проводяться, як правило, у сесійній залі ради. В окремих випадках за пропозицією сільського голови, постійної комісії або не менш як третини депутатів від загального складу ради може проводитися виїзне засідання ради.

3.1.4. Виключно на пленарних засіданнях ради вирішуються питання, визначені ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», та інші питання, віднесені до її компетенції, виходячи з державних і місцевих інтересів.

3.1.5. Сесії ради проводяться гласно. У разі необхідності рада може прийняти рішення про проведення закритого засідання.

3.1.6. На засіданнях ради можуть бути присутніми народні депутати України та депутати рад інших рівнів. При необхідності запрошуються представники державних органів, об’єднань громадян, трудових колективів, засобів масової інформації.

Головуючий повідомляє депутатів про участь осіб, запрошених на засідання. Запрошені не повинні висловлювати свого ставлення до виступів оплесками або в будь-який інший спосіб. У випадку порушення такого порядку запрошені особи, за рішенням головуючого, залишають зал.

3.1.7. Порядок розміщення депутатів та інших присутніх у залі засідань осіб визначається радою.

3.2. Порядок скликання сесії ради

3.2.1. Сесії скликаються сільським головою при необхідності, але не менше одного разу на квартал.

3.2.2. Сесія повинна бути також скликана за пропозицією постійної комісії або не менше як однієї третини депутатів від загального складу ради, а також у випадках, передбачених діючим законодавством, секретарем сільської ради. Пропозиція про скликання позачергової сесії подається в письмовому вигляді на ім’я голови. При цьому слід вказати перелік питань, які пропонується винести на розгляд сесії.

Рішення про дату проведення позачергової сесії приймається не пізніше, як через чотирнадцять днів після подання звернення.

3.2.3. Першу сесію новообраної ради скликає голова сільської виборчої комісії не пізніше як через місяць після обрання ради у правочинному складі.

3.2.4. У разі неможливості скликати сесію головою ради сесія скликається секретарем :

1) за дорученням голови;

2) якщо голова без поважних причин не скликав сесію у двотижневий строк після настання умов, передбачених п. 3.2.2 цього регламенту;

3) якщо сесія не скликається головою у строки, передбачені пунктом 3.2.1 цього регламенту.

3.2.5. Сесія може бути скликана депутатами, які становлять не менше однієї третини складу ради або постійною комісією у разі, якщо у двотижневий строк голова, а також секретар не скликають сесію на вимогу суб’єктів, зазначених у пункті 3.2.2.

3.2.6. Рішення про скликання сесії ради доводиться до відома депутатів і населення не пізніше, як за 10 днів до сесії, а у виняткових випадках - не пізніше, як за день до сесії із зазначенням часу скликання, місця проведення та питань, які передбачається внести на розгляд ради.
3.3. Підготовка проектів рішень ради

3.3.1. Пропозиції щодо питань на розгляд ради можуть вноситися головою ради, постійними комісіями, депутатами, депутатськими групами, фракціями,

3.3.2. Питання вноситься на розгляд ради за наявності проекту рішення та необхідних інформаційно-довідкових матеріалів щодо нього.

3.3.3. Проекти рішень ради, доповіді, довідкові матеріали з питань, що вносяться на розгляд сесії, готуються депутатами, постійними комісіями, виконавчим комітетом ради.

3.3.4. Всі матеріали з питань порядку денного сесії повинні бути подані сільському голові не пізніше як за два тижні до початку роботи сесії, якщо ним не визначено інший термін, і, як правило, не пізніше як за три дні до початку роботи сесії подаються депутатам до вивчення і підготовки обговорення. Проект рішення повинен бути завізований його виконавцем (виконавцями), які готували проект рішення, секретарем ради, спеціалістом сільської ради.

3.3.5. У випадках, коли матеріали до питань порядку денного потребують значного корегування або при виникненні інших обставин, за яких матеріали не можуть бути подані депутатам за три дні до початку роботи сесії, вони, за погодженням з головою подаються депутатам у день проведення сесії.

3.3.6. Проекти рішень попередньо розглядаються постійною комісією ради відповідно до її компетенції або за домовленістю чи дорученням голови - кількома постійними комісіями.

3.4. Реєстрація депутатів. Відкриття сесії

3.4.1. Поіменна реєстрація депутатів, що прибули на сесію, проводиться перед початком кожного засідання, а також після обідньої перерви.

3.4.2. Якщо депутат не може взяти участь у роботі сесії, депутат повідомляє про це сільського голову.

3.4.3. Сесію відкриває і веде сільський голова або секретар ради. У виняткових випадках, передбачених п. 2.2.5 цього регламенту, сесію відкриває за дорученням групи депутатів, з ініціативи якої скликана сесія, один з депутатів, що входить до її складу, а веде за рішенням ради один з депутатів ради.

3.4.4. Першу сесію новообраної ради веде голова сільської виборчої комісії до моменту оголошення про визнання повноважень сільського голови.
3.5. Затвердження порядку денного сесії

3.5.1. Після реєстрації депутатів та за наявності кворуму пленарне засідання ради починається з затвердження порядку денного.

Пропозиції щодо порядку денного подає на пленарному засіданні сільський голова або особа, що головує на сесії.

3.5.2. Основні питання порядку денного кожної наступної сесії визначаються на попередній. При формуванні порядку денного кожної сесії до відома депутатів доводяться всі питання, які знайшли підтримку 1/5 загальної кількості депутатів ради.

Група не менше як з 10 депутатів може наполягати на попередній 15 - хвилинній дискусії перед голосуванням з приводу внесення питання до порядку денного.

3.5.3. Питання вважається внесеним до порядку денного сесії, якщо за нього проголосувало більше половини депутатів, присутніх на засіданні.

3.5.4. Порядок денний сесії після обговорення затверджується або, у разі необхідності, змінюється за результатами голосування депутатів більшістю голосів від загального складу ради.

3.6. Ведення пленарних засідань

3.6.1. Відповідно до затвердженого порядку денного виголошується доповідь, а також, у передбачених випадках, співдоповідь або інформація з питань порядку денного.

Після закінчення виступу доповідача (співдоповідача) депутати можуть подавати усні чи письмові запитання щодо уточнення оголошених відомостей, окремих положень доповіді, співдоповіді, інформації тощо.

Усні запитання подаються після надання депутату слова головуючим на сесії, письмові - подаються головуючому і на його розсуд оголошуються або передаються доповідачу.

3.6.2. Головуючий надає слово для виступу і стежить за додержанням встановленого регламенту, надає слово для оголошення запитів і довідок, що надійшли в письмовій формі, ставить питання на голосування і оголошує його результати.

3.6.3. Під час засідань сесії головуючий забезпечує порядок у залі засідань, створює рівні можливості депутатам у обговоренні питань. Він не має права переривати виступи депутатів, а також коментувати їх, окрім тих випадків, коли промовець виступає не з обговорюваного питання, порушує правила депутатської етики чи перевищує встановлений для виступу час. У таких випадках головуючий після попередження позбавляє промовця слова. Головуючий має право брати участь у обговоренні на загальних засадах.

3.6.4. При обговоренні одного питання депутат має право взяти слово не більше, як двічі. Головуючий надає слово для виступів у порядку черги або попереднього запису.

Уповноважена депутатською групою чи фракцією особа має право додатково виступити в обговоренні питання, внесеного за її ініціативою, безпосередньо перед голосуванням, а також один раз виступити в обговоренні кожного питання порядку денного.

3.6.5. При виступах на пленарних засіданнях встановлюються такі обмеження часу:

1) доповідь - до 20 хвилин;

2) співдоповідь - до 10 хвилин;

3) запитання та відповіді по доповіді та співдоповідях - до 30 хвилин;

4) обговорення доповіді - до 1 години;

5) виступи в обговоренні - до 5 хвилин;

6) повторні виступи - до 1 хвилини;

7) запитання - до 1 хвилини;

8) відповіді на запитання - до 1 хвилини;

9) довідка - до 2 хвилин;

10) репліка за порядком ведення - до 1 хвилини.

Сесія може встановити й інший час обговорення окремих питань.

3.6.6. Позачергова перерва в роботі сесії на 15 хвилин оголошується на вимогу не менш, як 1/3 загального складу депутатів. Депутатська група чи фракція має право ставити на голосування питання про перерву (на 15 хв.) в роботі засідань сесії для нарад і консультацій тільки один раз з кожного питання порядку денного.

3.6.7. Пропозиція про припинення дебатів ставиться на голосування не пізніше, як після трьох наступних виступів з моменту її надходження.

3.6.8. Якщо після припинення обговорення один з депутатів наполягає на виступі і його підтримує не менше третини депутатів або на виступі наполягає голова постійної депутатської комісії (голова фракції), їм надається для цього до 5 хвилин. Таких виступів може бути не більше трьох.

3.6.9. Після повторного припинення обговорення воно може бути поновлене на вимогу не менше половини депутатів, присутніх на засіданні на термін не більше 15 хвилин.

3.6.10. Перед голосуванням про припинення обговорення головуючий інформує присутніх про кількість депутатів, що виступили.

3.6.11. Після припинення дебатів перед голосуванням доповідач та співдоповідач мають право на заключне слово до 5 та до 3 хвилин відповідно.

3.6.12. Перед обговоренням кожного питання головуючий може поставити на голосування зміну часу на доповіді і виступи та встановлення часу на розгляд цього питання.

3.6.13. Перед закінченням вечірнього засідання відводиться час до однієї години для оголошення депутатських заяв та запитів, що іменується в порядку денному «Різне».

3.6.14. В кінці кожного засідання сесії головуючий інформує про орієнтовний порядок розгляду питань на наступному пленарному засіданні і повторює цю інформацію на початку наступного пленарного засідання. Зміна в черговості розгляду питань, внесених до порядку денного сесії, може бути зроблено, якщо за неї висловиться більше половини депутатів, присутніх на засіданні.


3.7. Порядок голосування

3.7.1. На сесії з усіх питань проводиться відкрите голосування, якщо перед голосуванням депутатами не визначено іншої процедури голосування. Голосування може бути простим, рейтинговим, поіменним, таємним.

3.7.2. Для здійснення голосування (відкритого, рейтингового, таємного, поіменного) з числа депутатів утворюється лічильна комісія. Лічильна комісія обирається відкритим голосуванням. На своєму засіданні лічильна комісія обирає голову, заступника і секретаря.

3.7.3. На вимогу не менше як третини депутатів проводиться поіменне голосування.

Поіменним є голосування з документальним підтвердженням вибору кожного з депутатів, що голосує. Поіменне голосування проводить головуючий на сесії. При проведенні поіменного голосування після оголошення головуючим прізвища депутата - депутат підводиться з місця і виголошує свій вибір: «за», «проти» або «утримався», про що головуючим робиться відповідна відмітка в списку поіменного голосування.

Результати поіменного голосування за рішенням сесії можуть публікуватися в засобах масової інформації.

3.7.4. Рейтинговим є голосування кількох пропозицій або поправок у порядку їх внесення, що стосуються одного і того ж питання і виключають одна одну (альтернативні пропозиції). Прийнятою для подальшого розгляду вважається пропозиція (альтернатива), яка отримала більшість голосів депутатів, які взяли участь у голосуванні.

Якщо до пропозиції, визнаної голосуванням прийнятою для подальшого розгляду, не надійшло жодної пропозиції чи поправки, вона вважається прийнятою в цілому, в інших випадках її подальше обговорення і голосування щодо неї здійснюється на загальних засадах, без врахування голосування про її прийнятність для розгляду. Рейтингове голосування може застосовуватися за умов підтримки такої форми голосування не менш як половиною депутатів ради, присутніх у залі засідань.

3.7.5. При таємному голосуванні виготовляються спеціальні бюлетені, зміст яких визначається сесією. Форма бюлетеня, час, місце і порядок голосування визначається лічильною комісією і оголошується на сесії. Кожен депутат може одержати лише один бюлетень.

Про результати таємного голосування лічильна комісія складає відповідний протокол, який підписують всі члени лічильної комісії. Після доповіді голови лічильної комісії відповідний протокол затверджується сесією. При виявленні помилок в порядку проведення голосування проводиться повторне голосування.

3.8. Прийняття рішень

3.8.1. Рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

3.8.2. Рішення з процедурних питань приймаються простою більшістю депутатів, присутніх у залі.

3.8.3. Рішення з питання, що не має процедурного характеру, вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало більше половини депутатів від загального складу ради.

3.8.4. Рішення ради можуть прийматися відкритим (у тому числі поіменним) або таємним голосуванням.

Таємне голосування проводиться :

1) у випадках, передбачених пунктами 1, 29, 31 статті 43, статтями 55, 56 та пунктом 2 статті 72 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»;

2) на вимогу не менше як третини депутатів;

3) в інших випадках, передбачених законодавством.

Порядок голосування встановлюється сесією.

3.8.5. Рішення, що не одержали потрібної кількості голосів, відхиляються чи повертаються на доопрацювання в постійні комісії.

3.8.6. Рішення ради підписуються головою ради, у разі його відсутності - секретарем ради або депутатом ради, який за дорученням депутатів головував на її засіданні відповідно до пункту 2.4.3. цього регламенту.

3.8.7. Депутат не має права подавати свій голос заздалегідь або пізніше і бере участь у голосуванні лише особисто.

3.8.8. Рішення ради нормативно-правового характеру набирає чинності з дня офіційного оприлюднення.
Розділ 4. Протоколи сесій

4.1 Кожна сесія сільської ради оформляється протоколом, який веде секретар сільської ради. У ньому зазначаються такі відомості:

  • найменування ради, порядковий номер сесії (у межах скликання), дата і місце проведення сесії;

  • загальний склад ради, кількість та список присутніх депутатів на сесії;

  • порядок денний сесії, прізвище, ініціали та посада доповідача та співдоповідача (якщо це передбачено) з кожного із питань;

  • прізвища, ініціали депутатів, що виступили в дебатах, а також тих, хто вніс запити та тексти їхніх виступів;

  • перелік усіх прийнятих рішень із зазначенням кількості голосів, поданих за рішення, проти та тих, що утримались від голосування.

4.2. До протоколу додаються рішення, прийняті сільською радою, письмові запити депутатів, список присутніх депутатів та вхідна документація по розгляду кожного із питань порядку денного.

4.3. Протокол сесії сільської ради підписує сільський голова, а в разі його відсутності – секретар сільської ради, а в випадку, передбаченому законом – депутат ради, який за дорученням депутатів головував на засіданні.
Розділ 5. Сільський голова, секретар ради

5.1. Сільський голова

5.1.1. Сільський голова обирається територіальною громадою і виконує свої обов’язки до обрання нового голови.

5.1.2. У своїй діяльності сільський голова є підзвітним раді і його повноваження можуть бути достроково припинені радою у випадках, передбачених ст. 79 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".

5.1.3. Питання про звільнення голови може бути внесено на розгляд ради на вимогу не менше третини депутатів від загального складу ради.

5.1.4 Сільський голова

  • скликає сесії ради, повідомляє депутатам і доводить до населення інформацію про час і місце проведення сесії ради, питання, які передбачається внести на розгляд ради, веде засідання ради;

  • забезпечує підготовку сесій ради і питань, що вносяться на її розгляд, доведення рішень ради до виконавців, організовує контроль за їх виконанням;

  • представляє раді кандидатури для обрання на посаду заступника голови ради, вносить на затвердження ради пропозиції щодо структури органів ради, її виконавчого апарату, витрат на їх утримання;

  • вносить раді пропозиції щодо утворення і обрання постійних комісій ради та їх голів;

  • координує діяльність постійних комісій ради, дає їм доручення, сприяє організації виконання їх рекомендацій;

  • організовує надання депутатам допомоги у здійсненні ними своїх повноважень;

  • організовує відповідно до законодавства проведення референдумів та виборів до органів державної влади і місцевого самоврядування;

  • призначає і звільняє керівників та інших працівників структурних підрозділів виконавчого апарату ради;

  • здійснює керівництво виконавчим апаратом ради;

  • є розпорядником коштів, передбачених на утримання ради, її виконавчого апарату та за рішенням сесії інших коштів;

  • підписує рішення ради, протоколи сесій ради;

  • видає розпорядження в межах своєї компетенції;

  • забезпечує роботу по розгляду звернень громадян, веде особистий прийом громадян;

  • забезпечує гласність у роботі ради та її органів, обговорення громадянами проектів рішень ради, важливих питань місцевого значення, вивчення громадської думки, оприлюднює рішення ради;

  • представляє раду у відносинах з державними органами, іншими органами місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян, трудовими колективами, адміністрацією підприємств, установ, організацій усіх форм власності і громадянами, а також у зовнішніх відносинах відповідно до законодавства;

  • за рішенням ради звертається до суду щодо визнання незаконними актів місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій усіх форм власності, які обмежують права територіальних громад у сфері їх спільних інтересів, а також повноважень міської, селищних, сільських рад та їх органів;

  • звітує перед радою про свою діяльність не менше одного разу на рік, а на вимогу не менше третини депутатів - у визначений радою термін;

  • вирішує інші питання, доручені йому радою.

5.2. Секретар сільської ради

5.2.1. Секретар сільської ради обирається за пропозицією сільського голови відповідною радою з числа її депутатів на строк повноважень ради та працює в раді на постійній основі.

5.2.2. Секретар сільської ради не може суміщати свою службову діяльність з іншою посадою, у тому числі на громадських засадах (крім викладацької, наукової та творчої роботи в позаурочний час), займатися підприємницькою діяльністю, одержувати від цього прибуток, якщо інше не передбачено законом.

5.2.3. Секретар сільської ради:

  • скликає сесії ради у випадках, передбачених частиною шостою статті 46 цього Закону; повідомляє депутатам і доводить до відома населення інформацію про час і місце проведення сесії ради, питання, які передбачається внести на розгляд ради;

  • веде засідання ради та підписує її рішення у випадках, передбачених частиною шостою статті 46 цього Закону;

  • організує підготовку сесій ради, питань, що вносяться на розгляд ради;

  • забезпечує своєчасне доведення рішень ради до виконавців і населення, організує контроль за їх виконанням;

  • за дорученням сільського голови координує діяльність постійних та інших комісій ради, дає їм доручення, сприяє організації виконання їх рекомендацій;

  • сприяє депутатам ради у здійсненні їх повноважень;

  • організує за дорученням ради відповідно до законодавства здійснення заходів, пов'язаних з підготовкою і проведенням референдумів та виборів до органів державної влади і місцевого самоврядування;

  • забезпечує зберігання у відповідних органах місцевого самоврядування офіційних документів, пов’язаних з місцевим самоврядуванням відповідної територіальної громади, забезпечує доступ до них осіб, яким це право надано у встановленому порядку;

  • вирішує за дорученням сільського голови або відповідної ради інші питання, пов’язані з діяльністю ради та її органів.


Розділ 6. Органи ради

6.1. Відповідно до статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» для виконання покладених на неї функцій сільська рада створює свої органи.

6.2. Органами сільської ради є;

1) постійні депутатські комісії;

2) тимчасові контрольні комісії;

3) виконавчий комітет ради;

4) апарат ради.

6.3. Положення про органи ради, визначення структури, загальної чисельності та витрат на їх утримання затверджується рішеннями ради.
Розділ 7. Виконавчий комітет ради

7.1. Виконавчий комітет сільської ради

7.1.1. Виконавчим органом сільської ради є виконавчий комітет ради, який утворюється відповідною радою на строк її повноважень. Після закінчення повноважень ради, сільського голови її виконавчий комітет здійснює свої повноваження до сформування нового складу виконавчого комітету.

7.1.2. Кількісний склад виконавчого комітету визначається відповідною радою. Персональний склад виконавчого комітету сільської ради затверджується радою за пропозицією сільського голови.

7.1.3. Виконавчий комітет ради утворюється у складі відповідно сільського голови, заступника сільського голови (на громадських засадах) з питань діяльності виконавчих органів ради, секретаря виконавчого комітету, а також керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, інших осіб.

7.1.4. До складу виконавчого комітету сільської ради входить також за посадою секретар ради.

7.1.5. Очолює виконавчий комітет сільської ради сільський голова. У виконавчому комітеті сільської ради функції секретаря виконавчого комітету за рішенням ради здійснює секретар ради.

7.1.6. Особи, які входять до складу виконавчого комітету, крім тих, хто працює у виконавчих органах ради на постійній основі, на час засідань виконавчого комітету, а також для здійснення повноважень в інших випадках звільняються від виконання виробничих або службових обов'язків з відшкодуванням їм середнього заробітку за основним місцем роботи та інших витрат, пов'язаних з виконанням обов'язків члена виконавчого комітету, за рахунок коштів відповідного місцевого бюджету.

7.1.7. На осіб, які входять до складу виконавчого комітету ради і працюють у ньому на постійній основі, поширюються вимоги щодо обмеження сумісності їх діяльності з іншою роботою (діяльністю), встановлені Законом для сільського голови.

7.1.8. Виконавчий комітет ради є підзвітним і підконтрольним раді, що його утворила, а з питань здійснення ним повноважень органів виконавчої влади - також підконтрольним відповідним органам виконавчої влади.

7.1.9. До складу виконавчого комітету сільської ради не можуть входити депутати ради, крім секретаря ради.

7.2. Повноваження виконавчого комітету сільської ради

7.2.1. Виконавчий комітет сільської ради може розглядати і вирішувати питання, віднесені Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" до відання виконавчих органів ради.

7.2.2. Виконавчий комітет ради:

1) попередньо розглядає проекти місцевих програм соціально-економічного і культурного розвитку, цільових програм з інших питань, місцевого бюджету, проекти рішень з інших питань, що вносяться на розгляд відповідної ради;

2) координує діяльність відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності відповідної територіальної громади, заслуховує звіти про роботу їх керівників;

3) має право змінювати або скасовувати акти підпорядкованих йому відділів, управлінь, інших виконавчих органів ради, а також їх посадових осіб.

7.3. Сільська рада може прийняти рішення про розмежування повноважень між її виконавчим комітетом, відділами, управліннями, іншими виконавчими органами ради та сільським головою в межах повноважень, наданих Законом виконавчим органам сільських рад.

7.4. Організація роботи виконавчого комітету сільської ради.

Основною формою роботи виконавчого комітету сільської ради є його засідання. Засідання виконавчого комітету скликаються відповідно сільським головою, а в разі його відсутності чи неможливості здійснення ним цієї функції - заступником сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради або секретарем ради, але не рідше одного разу на місяць, і є правомочними, якщо в них бере участь більше половини від загального складу виконавчого комітету.
Розділ 8. Постійні комісії ради

Повноваження постійних комісій, організація їх роботи, взаємодія з іншими органами передбачається окремим положенням про постійні комісії сільської ради, затвердженим сільською радою.
Розділ 9. Депутат ради

9.1. Повноваження депутата ради починаються з моменту офіційного оголошення сільською виборчою комісією на сесії ради рішення про підсумки виборів та визнання повноважень депутатів і закінчуються в день першої сесії ради нового скликання. Повноваження депутата можуть бути припинені достроково у випадках, передбачених законодавством.

9.2. Депутат представляє інтереси всієї територіальної громади, має всю повноту прав, що забезпечують його активну участь у діяльності ради та утворених нею органах, несе обов’язки перед виборцями, радою та її органами, виконує їх доручення. Депутат повинен входити до складу однієї з постійних комісій ради.

9.3. На час сесій, засідань постійних комісій ради, для здійснення депутатських повноважень в трудових колективах, виборчому окрузі, а також на період виконання доручень ради депутат звільняється від виконання виробничих або службових обов’язків з відшкодуванням йому середньомісячного заробітку за основним місцем роботи та інших витрат, пов’язаних з депутатською діяльністю, за рахунок бюджету ради.

9.4. Депутат зобов’язаний брати участь у роботі сесій ради, засіданнях постійної та інших комісій ради, до складу яких його обрано.

9.5. У разі пропуску депутатом протягом року більше половини пленарних засідань ради або постійної комісії, невиконання ним без поважних причин рішень і доручень ради та її органів відповідна рада може звернутися до виборців з пропозицією про відкликання такого депутата у встановленому законом порядку.

9.6. Депутат має право ухвального голосу з усіх питань, які розглядаються на сесіях ради, а також на засіданнях постійної та інших комісій ради, до складу яких його обрано.

9.7. Депутат має право звернутися із запитом до сільського голови, керівників органів, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, розташованих або зареєстрованих на території ради.

9.8. Орган або посадова особа, до яких звернуто запит, зобов’язані дати усну чи письмову відповідь на запит на сесії ради у строки і в порядку, які встановлені радою відповідно до закону. За результатами розгляду запиту рада приймає рішення.

9.9. Пропозиції і зауваження, висловлені депутатами на сесії ради і передані в письмовій формі головуючому на сесії, розглядаються радою чи за її дорученням постійними комісіями ради або надсилаються на розгляд підзвітним і підконтрольним їй органам та посадовим особам, які зобов’язані розглянути ці пропозиції і зауваження у строки, встановлені радою і про вжиті заходи повідомити депутатові і раді.

9.10. Депутат має право знайомитися з будь-якими офіційними документами, які зберігаються у відповідних органах місцевого самоврядування, та робити виписки, копіювання цих документів.

9.11. Повноваження депутатів, порядок організації і гарантії депутатської діяльності визначаються Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про статус депутатів місцевих рад» та іншими законами.
Розділ 10. Депутатські групи і фракції

10.1. Депутати можуть об’єднуватися в групи або фракції за належністю до тієї чи іншої громадської організації, політичної партії, за політичною орієнтацією, за інтересами. Депутат може бути членом тільки однієї групи чи фракції.

10.2. Група чи фракція набуває відповідних прав після реєстрації, яка передбачає :

1) подання списку членів з особистими підписами і вказанням округів, затвердженого керівником групи чи фракції;

2) ознайомлення сесії ради зі списком групи чи фракції;

3) передачу списку в мандатну комісію. Момент ознайомлення сесії ради з такими списком є часом і фактом реєстрації групи чи фракції.

10.3. До депутатської групи чи фракції повинно входити не менше 3 депутатів. Вони мають право :

1) вносити для обговорення на сесії питання, що виходять за межі компетенції депутатських комісій, та у разі незгоди з думкою комісій. Внесення таких питань ставиться на голосування;

2) додатково виступити в обговоренні питання, внесеного за її ініціативою, безпосередньо перед голосуванням;

3) отримувати фактичні матеріали про діяльність структур ради;

4) визначати уповноважених осіб від фракції для виступу, надання консультацій тощо ;

5) вносити на розгляд сесії проекти рішень з питань, які обговорюються на сесії ;

6) ставити на голосування питання про перерву ( на 15 хвилин) в роботі засідань сесії для нарад і консультацій тільки один раз з кожного питання порядку денного ;

7) дати можливість своєму представникові один раз виступити в обговоренні кожного питання порядку денного від фракції ;

8) на вимогу депутатської групи чи фракції може бути скликане позачергове засідання комісії ради.
Розділ 11. Контрольна діяльність сільської ради

Сільська рада в межах своєї компетенції здійснює контроль за діяльністю створених органів ради, підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності, розташованих на території сільської ради та забезпечує дотримання законності.
Розділ 12. Дострокове припинення повноважень сільської ради

12.1. Повноваження сільської ради можуть бути достроково припинені в випадках:

  • якщо рада прийняла рішення з порушенням конституції України, Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та інших законів, прав і свобод громадян;

  • якщо сесії ради не проводяться без поважних причин у термін, встановлений законом та цим регламентом або рада не вирішує питань, віднесених до її компетенції.

12.2. Повноваження сільської ради можуть бути припинені за рішенням місцевого референдуму.

12.3. Після дострокового припинення повноважень сільської ради Верховна Рада України може призначити позачергові вибори сільської ради, порядок проведення яких визначається Закону України “Про вибори депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів”.
Сільський голова Ганна Гав’юк

Схожі:

Р І ШЕНН Я
Бистрицької сільської ради, відповідно до статті 40 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», на підставі статті...
БЮДЖЕТНИЙ РЕГЛАМЕНТ
Бюджетний регламент Коломийської районної ради (надалі – Бюджетний регламент) визначає порядок подання депутатами місцевих рад пропозицій,...
3 РЕГЛАМЕНТ
Регламент громадської ради при Ульяновській районній державній адміністрації (далі – регламент) регулює організаційні та процедурні...
ТЕХНІЧНИЙ РЕГЛАМЕНТ
Цей Технічний регламент розроблений з урахуванням вимог Директиви Ради Європи від 29 травня 1997 р. №97/23/ЄС про обладнання, що...
АНАЛІЗ ВПЛИВУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ проекту рішення Требухівської сільської ради
Броварського району Київської області, враховуючи висновки державної експертизи землевпорядної документації від 17 липня 2009 р....
Про основні тижневі заходи Новоушицької районної ради
Проведення дня депутата на базі Бучайської сільської ради за участю голови районної ради В. Барчишина
Про основні тижневі заходи Новоушицької районної ради
Проведення дня депутата на базі Браїлівської сільської ради за участю голови і спеціалістів виконавчого апарату районної ради
Про основні тижневі заходи Новоушицької районної ради та райдержадміністрації...
Проведення дня депутата на базі Березівської сільської ради за участю голови районної ради В. Барчишина
РЕГЛАМЕНТ виконавчих органів Глухівської міської ради Розділ Загальні...
Кабінету Міністрів України від 11 грудня 1999 року №2263 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2007 року...
ПАСПОР Т територіальної громади Кучанської сільської ради Новоушицького району

Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка