Проект «Майстерня мобільних волонтерів»


Скачати 63.62 Kb.
Назва Проект «Майстерня мобільних волонтерів»
Дата 29.08.2013
Розмір 63.62 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
Проект «Майстерня мобільних волонтерів»
Залучення молоді Півдня України (м. Херсон, Одеса, Миколаїв та АР Крим) до проведення публічних вуличних акцій та волонтерських заходів з формуванням їхнього позитивного сприйняття громадою, а також розвиток культури публічних кампаній в Україні за допомогою ЗМІ.

Проект реалізує громадська організація «Центр громадянської просвіти «АЛЬМЕНДА» за підтримки Фонду сприяння демократії Посольства США.

Актуальність проекту для України та регіону.

В Україні щорічно відбувається багато тренінгів для молоді на теми активних дій і публічних акцій, але й досі в багатьох регіонах відсутня публічна реакція представників громади на важливі проблеми. У зв’язку з цим, недостатньо просто надати бажаючим знання щодо публічних кампаній та продемонструвати приклади успіху. Щоб активісти вийшли на вулицю, необхідно, в першу чергу, надати їм можливість отримання власного досвіду участі та проведення таких кампаній: їхня підготовка повинна проходити за принципом «вранці – знання, а ввечері – власний досвід».

Шляхом безпосереднього залучення молоді до проведення публічних кампаній вирішується й інша важлива задача: систематичне проведення за певний час низки публічних акцій дозволить привернути до них увагу ЗМІ. Це призведе до позитивного висвітлення ходу реалізації публічних вуличних акцій та створення позитивного інформаційного поля навколо них.
Мета проекту: адвокація громадських інтересів та посилення впливу громадянського суспільства шляхом залучення молоді Півдня України до проведення публічних вуличних акцій та волонтерських заходів.
Заходи проекту:


Ціль

Заходи

термін

1. Підготовка учасників до проведення публічних акцій

Теоретичне навчання

  • Круглий стіл з представниками ЗМІ та громадських організацій на тему публічних кампаній в Україні.

  • Вебінар з правових аспектів проведення публічних акцій.




вересень

2. Підготовка учасників до проведення публічних акцій

Практичне навчання

Організація роботи чотирьох навчально-практичних студій-майстерень:

  • студія відео-творчості та репостінга власних медіа-продуктів;

  • студія-майстерня хепенінгів;

  • студія-майстерня перфомансів;

  • студія флешмобів.

Виконання проміжних домашніх завдань.

Жовтень-січень

3. Створення трьох відео-посібників з проведення публічних акцій.

  • Робота зі створення відео-посібників молоддю під керівництвом експерта.

  • Презентація відео-посібників.

  • Розповсюдження відео-посібників.

Листопад - лютий

4. Підсумки проекту

  • Проведення підсумкової прес-конференції.

  • Висвітлення проекту у ЗМІ.

  • Продовження роботи чотирьох проектних студій-майстерень.

Використання відео-посібників громадськими організаціями.

Січень/лютий


Опис базової теми та майстерень:

Базова тема для навчально-практичних студій-майстерень: «Вікова і гендерна дискримінація при працевлаштуванні»
Обґрунтування:

В Україні прийнято антидискримінаційне законодавство, яке також відноситься і до працевлаштування. Держава гарантує захист від дискримінації у сфері зайнятості, необґрунтованої відмови у найманні на роботу і незаконного звільнення. Згідно новому Закону України «Про зайнятість населення» забороняється в оголошеннях (рекламі) про вакансії зазначати обмеження щодо віку кандидатів, пропонувати роботу лише жінкам або лише чоловікам, за винятком специфічної роботи, яка може виконуватися виключно особами певної статі, висувати вимоги, що надають перевагу одній із статей, а також вимагати від осіб, які працевлаштовуються, надання відомостей про особисте життя.

Проте сьогодні велика частина оголошень про працевлаштування порушують дану норму. Вікова дискримінація приводить до того, що молоді фахівці, які закінчили учбові заклади, не можуть влаштуватися на роботу, оскільки майже всі працедавці вимагають досвіду роботи від 1 до 5 років. Значна частина населення у віці від 40 років також не може працевлаштуватися, оскільки працедавці «віддають» перевагу працівникам у віці до 40 років і відмовляють в прийомі на роботу лише унаслідок віку і не враховують при цьому професійних якостей працівника і його досвід роботи.

Одним з найбільш частих проявів гендерної дискримінації є відмова в прийомі на роботу жінці, яка ще не має дітей, оскільки працедавець вимагає постійної присутності на робочому місці і не готовий забезпечувати декретну відпустку, тому пріоритет при прийомі на роботу віддається чоловікам.

Найбільш часті прояви гендерної і вікової дискримінації зустрічаються на приватному ринку праці. Масштабність цієї проблеми також пов’язана з тим, що значна частина населення не знає відповідних правових норм, форм захисту і не розуміє значення «гендерної і вікової дискримінації».

У зв’язку з цим, важливим завданням на шляху створення реальних умов для рівних можливостей при працевлаштуванні, є залучення уваги як влади, так і населення до цієї проблеми, а також просвіта працівників і працедавців з антидискримінаційного законодавства в сфері працевлаштування.

Для цієї мети сьогодні громадські ініціативи повинні використовувати не лише традиційні способи (листівки, плакати, демонстрації, пікети, виступи), але і сучасні форми і методи (відео і інтернет, флешмоби, перфоманси, хепенінги). Такі незвичайні і яскраві форми дозволяють привернути увагу широких верств населення, а також в доступній і простій формі донести важливу правову інформацію, яка допоможе запобігти порушень прав громадян.
Основні заходи під час проведення студій і виконання домашніх завдань:

1. Студія громадської відео-творчості:

  • практичне навчання учасників студії під керівництвом тренера-експерта відомого режисера Валерія Балаяна (у перший день).

  • практичне завдання: за допомогою диктофона і відеокамери учасники студії повинні взяти інтерв’ю у мешканців Сімферополю з проблем гендерної і вікової дискримінації в місті (другий день). Обговорити результати з тренером-екпертом.

  • домашнє завдання для учасників №1: у кожному зі своїх міст учасники створюють соціальний відео-ролик на тему гендерної і вікової дискримінації в конкретному місті і розміщують на сайтах своїх організацій, а також на сайтах партнерів проекту.

  • домашнє завдання для учасників №2: в учбових закладах свого міста серед старшокласників або випускників провести просвітницький захід з використанням свого відео-ролика з питань захисту своїх трудових прав (мінімум в двох закладах міста).

  • домашнє завдання для учасників №3: провести інформаційний захід в центрі зайнятості свого міста з питань дискримінації при прийомі на роботу з демонстрацією відео-ролика.

2. Студія хепенінгів:

  • практичне навчання учасників студії під керівництвом тренера-експерта Максима Буткевича, журналіста, координатора Проекту “Без кордонів” ГО Центр “Соціальна Дія” (у перший день).

  • практичне завдання: учасники студії повинні підготувати і провести хепенінг на тему «Що таке дискримінація?» у м. Сімферополь і презентувати його в кінці дня, обговорити захід з тренером-експертом (другий день).

  • домашнє завдання №1: провести аналіз місцевих рекламних газет на наявність в оголошеннях про прийом на роботу ознак вікової і гендерної дискримінації, представити результати у вигляді інформаційних статей, розмістити їх на сайтах (алгоритм проведення такого аналізу буде представлений під час студії).

  • домашнє завдання №2: провести в своєму місті хепенінг для залученню уваги населення до проявів гендерної і вікової дискримінації при прийомі на роботу, представити результати у вигляді відео-, фото- і друкарських матеріалів.

3. Студія перфомансів:

  • практичне навчання учасників студії під керівництвом тренера-експерта Ярослава Мінкіна, координатора проектів Правозахисного центру «Поступ», Луганськ (у перший день).

  • практичне завдання: учасники студії повинні підготувати і провести перфоманс на тему «Як працевлаштуватися в мистецтві?» у м. Сімферополь і презентувати його в кінці дня, обговорити захід з тренером-експертом (другий день).

  • домашнє завдання №1: провести в своєму місті фотовиставку на тему «Дискримінація на ринку праці», відібрати 5 кращих фото-робіт, результати виставок, представити на сайтах.

  • домашнє завдання №2: під час проведення фотовиставки в своєму місті організувати і провести перфоманс на тему «Дискримінація в мистецтві», представити результати у вигляді відео-, фото- і друкарських матеріалів.

4. Студія флешмобов:

  • практичне навчання учасників студії під керівництвом тренера-експерта Максима Єлігулашвілі, президента Херсонської обласної МГО «Молодіжний центр регіонального розвитку» (у перший день).

  • практичне завдання: учасники студії повинні підготувати і провести флешмоб на тему «Хочу, але не можу працювати» в м. Сімферополь і презентувати його в кінці дня, обговорити захід з тренером-експертом (другий день).

  • домашнє завдання № 1: провести фото-флешмоб на вулицях свого міста під гаслом «Я проти дискримінації на ринку праці!», розповсюдити фото-флешмоб через соціальні мережі.

  • домашнє завдання № 2: у своєму місті провести флешмоб по проблемах дискримінації при працевлаштуванні (за участі не менш ніж 30 осіб), представити результати у вигляді відео-, фото- і друкарських матеріалів.

Схожі:

ЛЕКЦІЇ 1
Предмет і завдання курсу «Основи діяльності волонтерів», його місце у системі підготовки майбутніх соціальних педагогів до виконання...
Конкурсів фахової майстерності серед
Дата проведення 30листопада 2011 р. Місце проведення: Навчальна майстерня штукатурів
ПЕРЕЛІК НЕОБХІДНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ У КАБІНЕТІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТЕХНІЧНА МАЙСТЕРНЯ
Типові правила внутрішнього розпорядку для працівників державних навчально-виховних заходів України
ПЕРЕЛІК НЕОБХІДНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ У КАБІНЕТІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТЕХНІЧНА МАЙСТЕРНЯ
Типові правила внутрішнього розпорядку для працівників державних навчально-виховних заходів України
Тема магістерської або бакалаврської дипломної роботи
Розроблення модуля «Управління складськими операціями» на базі мобільних технологій
ФОРМУВАННЯ ПРАВОВОЇ КУЛЬТУРИ СТАРШОКЛАСНИКІВ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ
На підставі отриманих даних пропонується створення при школах груп самоадвокатури під керівництвом кваліфікованих спеціалістів та...
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ
...
УРОК ТВОРЧА МАЙСТЕРНЯ Тема уроку
Слово вчителя Тема, над якою ми сьогодні будемо працювати на уроці звучить так «Проблема морального вибору людини та розуміння нею...
ЗАХОДИ
Забезпечення розміщення на Театральному майдані мобільних лабораторій для проведення обстеження громадян, які пострадали від Чорнобильської...
Флаєр учасника Програма 4-го квесту «Велика Руханка» м. Рожище 05. 2011)
До участі у фотоквесті допускаються команди, в складі від одного до п'яти чоловік, з будь-якими моделями цифрових фотоапаратів, мобільних...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка