Про стан кадрової роботи у


Скачати 75.18 Kb.
НазваПро стан кадрової роботи у
Дата19.05.2013
Розмір75.18 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Право > Документи
Про стан кадрової роботи у

Синельниківській міській раді

та її виконавчих органах за 2011 рік,

дотримання вимог законів України

«Про службу в органах місцевого

самоврядування» та «Про засади

запобігання і протидії корупції»

Кадрова робота в міській раді та її виконавчих органах здійснюється на виконання Програми Президента України Януковича В.Ф. «Україна – для людей!», вимог законів України «Про державну службу», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про засади запобігання і протидії корупції» та інших законодавчих і нормативно-правових актів, що регулюють питання державної служби та служби в органах місцевого самоврядування, і направлена на постійне вдосконалення системи добору кадрів, формування кадрового потенціалу, спроможного забезпечувати виконання зав­дань, що стоять перед міською владою.

Структура апарату Синельниківської міської ради та її виконавчих органів, затверджена рішенням міської ради від 05 січня 2011 року №37-4/VІ «Про структуру апарату Синельниківської міської ради та її виконавчих органів на 2011 рік», зазнала деяких змін. На виконання наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 23.05.2005 №183 «Про впровадження в місцевих органах праці та соціального захисту населення єдиної технології прийому громадян, які звертаються за призначенням усіх видів соціальної допомоги» у березні було реорганізовано відділ грошових виплат та компенсацій управління праці та соціального захисту населення Синельниківської міської ради шляхом утворення в ньому сектору прийому громадян та сектору прийняття рішень у межах затвердженої штатної чисельності. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.07.2007 №943 «Деякі питання утворення органів (відділів) ведення та регіональних органів (відділів) адміністрування Державного реєстру виборців» зі змінами у грудні виведено зі складу відділу житлово-комунального господарства управління житлово-комунального господарства та комунальної власності міської ради та скорочено посаду головного спеціаліста і введено до складу відділу ведення Державного реєстру виборців посаду головного спеціаліста.

Структура міської ради та її виконавчих органів складається з 21 служби, відділів і структурних підрозділів, з них 5 самостійних управлінь та відділів (фінансове управління, управління праці та соціального захисту населення, управління житлово-комунального господарства та комунальної власності, відділ освіти і відділ культури та туризму). Загальна чисельність апарату міської ради та її виконавчих органів складає 112,5 осіб, з них посадових осіб місцевого самоврядування 99.

Станом на 31.12.2011 наявні такі вакантні посади:

  1. головний спеціаліст відділу у справах сім’ї, молоді та спорту;

  2. державний адміністратор;

  3. спеціаліст І категорії сектору бухгалтерського обліку управління житлово-комунального господарства та комунальної власності міської ради (на період відпустки основного працівника по догляду за дитиною до 3 років).

Працюючих посадовців 124 особи (у тому числі ті, які перебувають у відпустці по догляду за дитиною до трьох років – 15 осіб). Серед них питому вагу займають жінки – 107 осіб та 17 чоловіків, які займають переважно керівні посади.

Значний відсоток посадовців має вищу освіту – 86 осіб – 69%, семеро з них магістри державного управління.

Керівництвом міської ради проводиться цілеспрямована робота щодо омолодження складу посадових осіб місцевого самоврядування, залучення на службу молодих перспективних працівників, які позитивно зарекомендували себе у практичній діяльності та громадському житті.

Так, станом на 31.12.2011 категорія посадовців віком до 35 років складає 56 осіб – 45%.

Основою формування складу посадових осіб місцевого самоврядування є конкурсний відбір та просування з кадрового резерву.

Відповідно до статті 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» прийняття на посади посадових осіб місцевого самоврядування п’ятої – шостої категорії здійснюється в результаті конкурсного відбору, який проводиться згідно з Порядком проведення конкурсу на заміщення вакантних осад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року №169 (зі змінами та доповненнями).

Кадровими службами міської ради та самостійних управлінь (фінансового управління, управління праці та соціального захисту населення та управління житлово-комунального господарства та комунальної власності) подаються оголошення через засоби масової інформації для проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування.

Для посилення якісного добору кадрів з кандидатами для призначення на керівні посади міської ради проводиться співбесіда з міським головою та його заступниками. Вивчаються їх ділові, професійні та особисті якості.

Протягом 2011 року відбулось 17 засідань конкурсної комісії, у яких взяли участь 42 претенденти.

На службу було прийнято 20 осіб, звільнено – 15 осіб.

У порівнянні з 2009 та 2010 роками простежується тенденція щодо збільшення кількості звільнень: у 2007 році було звільнено 18 осіб, у 2008 – 12, у 2009 – 11, у 2010 – 11, у 2011 - 15.

При вирішенні питань добору кадрів використовуються також і переваги визначення особистих якостей претендента на посаду посадової особи місцевого самоврядування, які дає такий метод кадрової роботи, як стажування на посаді.

У 2011 році проведено стажування 22 осіб, 13 з яких прийнято на службу.

За звітний період з кадрового резерву призначено 1 особу.

Таким чином переважну більшість осіб прийнято на службу в органи місцевого самоврядування за результатами конкурсного відбору.

Щороку посадовці підвищують свою кваліфікацію у центрі підвищення кваліфікації Дніпропетровського регіонального інституту державного управління НАДУ при Президентові України за обласною та регіональною програмами.

У звітному році відповідно до затвердженого графіку організовано підвищення кваліфікації 19 посадових осіб у Дніпропетровському регіональному інституті державного управління НАДУ при Президентові України, 6 осіб пройшли підвищення кваліфікації у навчально-методичному центрі цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Дніпропетровської області, 1 особа пройшла курс навчання, організований журналом «Експерт Украина».

7 посадових осіб місцевого самоврядування навчаються на заочному відділенні Дніпропетровського регіонального інституту державного управління НАДУ при Президентові України.

У 2011 році для посадових осіб місцевого самоврядування проведено 14 апаратних навчань.

Протягом січня-лютого 2011 року було проведено щорічну оцінку виконання посадових обов’язків і завдань посадовими особами міської ради та її виконавчих органів за підсумками роботи у 2010 році. З 105 посадових осіб процедурою оцінювання було охоплено 74.

З метою підвищення ефективності роботи з персоналом у міській раді та її виконавчих органах продовжується робота щодо ведення електронного обліку посадових осіб місцевого самоврядування засобами локальної системи «Картка» ЄДКС «Кадри».

Станом на 31.12.2011 загальна кількість особових карток посадових осіб місцевого самоврядування, внесених до бази даних, складає 266 шт. Протягом 2010 року базу було поповнено на 31 картку.

На виконання статті 6 Закону України «Про боротьбу з корупцією», статті 13 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» до 15 квітня 2011 року було організовано збір декларацій посадових осіб міської ради про доходи, зобов'язання фінансового характеру та майнового стану щодо себе та членів своєї сім'ї за 2010 рік.

Згідно з розпорядженням міського голови від 30.11.2011 №178-о «Про призначення відповідальних» визначено посадових осіб, відповідальних за організацію роботи щодо запобігання проявам корупції у міській раді та самостійних управліннях.

Протягом 2011 року офіційних повідомлень від органів, які ведуть боротьбу з корупцією, про вчинення корупційних діянь або інших правопорушень, пов’язаних з корупцією, посадовими особами місцевого самоврядування Синельниківської міської ради у 2011 році не надходило.

Керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про засади запобігання і протидії корупції», з метою вдосконалення кадрової роботи виконавчий комітет міської ради ВИРІШИВ:


  1. Інформацію про стан кадрової роботи у Синельниківській міській раді та її виконавчих органах за 2011 рік, дотримання вимог законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про засади запобігання і протидії корупції» прийняти до відома.

  2. Керуючій справами виконавчого комітету міської ради Колінько І.П., начальнику відділу організаційно-кадрової роботи міської ради Журавель Л.І.:

2.1 організувати проведення перевірок стану кадрової роботи в самостійних управліннях та відділах міської ради;

Термін: протягом 2012 року за окремим графіком.

    1. розглядати на засіданнях виконавчого комітету міської ради, координаційної ради по роботі з кадрами питання щодо проведення роботи з удосконалення кадрової політики та антикорупційних заходів.

  1. Керуючій справами виконавчого комітету міської ради Колінько І.П., начальнику відділу організаційно-кадрової роботи міської ради Журавель Л.І., керівникам самостійних структурних підрозділів міської ради:

    1. здійснювати добір кадрів тільки після ретельного вивчення кандидатури, запобігати залученню на службу до міської ради та її виконавчих органів непрофесійних осіб;

    2. забезпечити у 2012 році виконання планів-графіків підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування за обласною професійною програмою двотижневих семінарів та тематичних постійно діючих семінарів;

    3. проводити моніторинг осіб, які найближчим часом досягають граничного віку перебування на службі міській раді та її виконавчих органах, готувати дієвий кадровий резерв для їх заміщення;

    4. посилити роботу з кадровим резервом відповідно до вимог чинного законодавства;

    5. під час формування кадрового резерву надавати перевагу професійним якостям працівників, враховувати моральний та етичний фактор, з обов’язковим залученням магістрів державного управління та слухачів магістратур.

  1. Конкурсним комісіям по проведенню конкурсів на заміщення вакантних посад посадових осіб міської ради та її виконавчих органів забезпечити об’єктивну оцінку знань та здібностей кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування.

  2. Координаційній раді по роботі з кадрами у міській раді та її виконавчих органах /Яковін/ аналізувати на своїх засіданнях недоліки кадрової роботи та приймати заходи щодо їх усунення.

  3. Координацію роботи по виконанню рішення доручити начальнику відділу організаційно-кадрової роботи міської ради Журавель Л.І., контроль – керуючій справами виконавчого комітету міської ради Колінько І.П.



Міський голова Д.І. ЗРАЖЕВСЬКИЙ

Схожі:

Про стан роботи в райдержадміністрації
Заслухавши та обговоривши інформацію начальника відділу кадрової роботи апарату райдержадміністрації Мельнікової І. В. колегія Новомиргородської...
Інформація про стан роботи Головного управління юстиції у Волинській...
Виступ начальника відділу кадрової роботи та державної служби Панасюк Валентини Петрівни
Поняття та типи кадрової політики організації
МЕТА: розкрити суть кадрової політики підприємства; мету кадрової політики; типи кадрової політики
Про стан реалізації чинного законодавства
Заслухавши та обговоривши інформацію начальника відділу кадрової роботи апарату Новомиргородської районної державної адміністрації...
Про стан кадрової роботи у
Кодексу законів про працю України, постанов Кабінету Міністрів України, наказів Національного агентства України з питань державної...
Інформація про стан кадрової роботи у Синельниківській міській раді...
Кодексу законів про працю України, постанов Кабінету Міністрів України, наказів Національного агентства України з питань державної...
Про стан виконання чинного законодавства
Аналіз виконання Закону України «Про державну службу», завдань, визначених актами і дорученнями Президента України та Кабінету Міністрів...
Довідка
Про стан професійної підготовки особового складу підрозділу, підведення підсумків службової підготовки за 2010-2011 навчальний рік,...
ПЕРЕЛІК АКТІВ ОРГАНІВ ЗАКОН
Про підсумки кадрової роботи у виконавчих органах міської ради у 2011 році та перспективи на 2012 рік
МЕТА: ознайомити учнів та пояснити їм функції та завдання кадрової служби ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Що таке кадрова політика підприємства?( система принципів, ідей, вимог, що визначають основні напрямки роботи з персоналом, її форми...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка