Опитувальний лист щодо адміністративних витрат, які несе підприємець/підприємство при відкритті, здійсненні або завершенні господарської діяльності


Скачати 62.92 Kb.
Назва Опитувальний лист щодо адміністративних витрат, які несе підприємець/підприємство при відкритті, здійсненні або завершенні господарської діяльності
Дата 18.05.2013
Розмір 62.92 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи


Опитувальний лист

щодо адміністративних витрат, які несе підприємець/підприємство при відкритті, здійсненні або завершенні господарської діяльності
І. Загальні відомості.*
1.Організаційно-правова форма__________________________________________

(фізична особа-підприємець, юридична особа)

2. Вид підприємства :

2.1. ____________________________________________________________________________

(державне, комунальне, приватне, господарське товариство, кооператив)

2.3. ____________________________________________________________________________

(мале, середнє)

2.4. ____________________________________________________________________________

(річний обіг коштів)

3. Регіон : ______________________________________________________________________

(АР Крим, область, район, місто)
4. Вид економічної діяльності __________________________________________________

(згідно Класифікатора видів економічної діяльності ДК 009:2005 )
A. Сільське господарство, мисливство, лісове господарство

B. Рибальство, рибництво

C. Добувна промисловість

D. Переробна промисловість 

E. Виробництво та розподілення електроенергії, газу та води 

F. Будівництво 

G. Торгівля; ремонт автомобілів, побутових виробів та предметів особистого вжитку 

H. Діяльність готелів та ресторанів 

I. Діяльність транспорту та зв'язку

K. Операції з нерухомим майном, оренда, інжиніринг та надання послуг підприємцям 

M. Освіта

N. Охорона здоров'я та надання соціальної допомоги 

O. Надання комунальних та індивідуальних послуг; діяльність у сфері культури та спорту 

P. Діяльність домашніх господарств як роботодавців для домашньої прислуги
* - навести необхідне із зазначеного
ІІ. Адміністративні витрати:





Адміністративні дії, які супроводжуються витратами

Офіційні витрати, грн.

Неофіційні платежі, грн.

Коментар


1

Адміністративні процедури, які є обов’язковими у випадку, зокрема:










реєстрації/перереєстрації суб’єктів господарювання







ліквідації суб’єктів господарювання







2

Адміністративні процедури, які є обов’язковими для здійснення певних видів господарської діяльності, зокрема:










отримання дозвільних документів







отримання ліцензій







отримання сертифікатів та інших дозвільних документів сфери технічного регулювання







отримання патентів, посвідчень, документів з атестації, акредитації, реєстрації товарів, послуг тощо, інших документів







3

Адміністративні процедури, пов’язані із будівництвом, зокрема:










погодження проектної документації органами місцевого самоврядування







погодження проектної документації державними органами виконавчої влади (пожежна, екологічна та інш. служби)







введення в експлуатацію будівництва







4

Адміністративні процедури, пов’язані із землевідведенням, зокрема:










Отримання дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки в органах місцевого самоврядування







Погодження проекту відведення земельної ділянки в органах місцевого самоврядування







Експертиза землевпорядної документації







5

Звітність (повідомлення) перед органами державної влади про стан виконання відповідних умов діяльності у певній сфері господарської діяльності (ліцензійних, дозвільних, інших документів тощо)










6

Статистична звітність










7

Митні процедури для суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності (за винятком обов’язкових митних зборів та платежів)










8

Адміністративні процедури, пов’язані із оскарженням рішень органів виконавчої влади (щодо відмови видачі документів дозвільного характеру, дій і рішень органів контрою тощо)










9

Адміністративні процедури, пов’язані з контролем/наглядом з боку місцевих контролюючих органів










10

Добровільно-примусові виплати на вимогу органів влади у вигляді «благодійних», «спеціальних», «членських» внесків до громадських та благодійних організацій










11

Адміністрування (обслуговування) обов’язкових платежів у державні фонди страхування










12

Адміністрування (обслуговування) орендних процедур (земля/будівлі)










13

Адміністрування (обслуговування) сплати податків










14

Адміністрування (обслуговування) отримання/погашення кредиту

% від суми кредиту







15

Інше (зазначити інші витрати, які не увійшли у даний опитувальний лист)













Разом:










Будемо вдячні за надання інформації у найкоротший термін

на одну зі скриньок електронної пошти Комітету:

[email protected]

[email protected]


Схожі:

Управління персоналом у системі менеджменту організацій
Сукупність усіх працівників організації, які приймають участь у здійсненні господарської діяльності підприємства
25 червня 2011 року в м. Синельникове було відкрито міськрайонний...
Тему у сфері господарської діяльності. Відтепер юридичні особи та фізичні особи – підприємці міста та району саме тут можуть отримати...
ОПИТУВАЛЬНИЙ ЛИСТ ДЛЯ ПІДБОРУ ГЕЛІОСИСТЕМИ Дані про об'єкт
Дані про обладнання теплопостачання (існуюча або та, що пропонується, система опалення)
ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ДЕРЖАВИ
И, в чому полягає сутність фінансової діяльності держави в Україні, яких принципів дотримується держава при її здійсненні, які методи...
ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ДЕРЖАВИ
И, в чому полягає сутність фінансової діяльності держави в Україні, яких принципів дотримується держава при її здійсненні, які методи...
Опитувальний лист для підбору обладнання сонячної електростанції
Наприклад: будинок, освітлення, охолодження, електричні прилади, автофургони, яхти, туристичне спорядження і т п
Інформація щодо виконання заходів забезпечення розвитку малого підприємництва...
Розробка та винесення на розгляд сесії міської ради проектів рішень, що гарантують захист законних прав підприємців при здійсненні...
РОЗПОРЯДЖЕНН Я
Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, „Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”...
Інформація про виконання заходів Комплексної Програми розвитку малого...
Розробка та винесення на розгляд сесії міської ради проектів рішень, що гарантують захист законних прав підприємців при здійсненні...
Закон встановлює, що підприємство є основною організаційною ланкою...
Тому законодавчий інститут підприємства або господарюючого суб'єкта є центральною частиною системи господарського права України,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка