|
Скачати 33.41 Kb.
|
Числові функції 1º. Чи є функціями залежності: 1) у = х2 + у2; 2) х – х2 = у; 3) х = z + ![]() 4) ![]() Для функції назвати незалежну змінну (аргумент) та залежну (функцію). 2º. Для функції f(x) = (x – 2)4 знайти f(0) та f(3). 3º. Для функції f(x) = (x + 1)3 знайти f(-1) та f(1). 4º. Знайти значення функції: 1) ![]() 2) ![]() 5º. Знайти значення функції: 1) ![]() 2) ![]() 6º. Чи є графіком функції фігура, зображена на мал. 1 – мал.4? ![]() ![]() ![]() ![]() 7º. Функція задана формулою ![]() 1) f(4); 2) таке значення х, що f(х) = 2. 8º. Функція задана формулою ![]() 1) g(6); 2) таке значення х, що g(х) = 4. 9º. Знайти область визначення кожної з функцій: 1) ![]() ![]() ![]() 4) ![]() ![]() ![]() 7) ![]() ![]() ![]() 10º. Знайти область визначення функції, заданої формулою: 1) ![]() ![]() ![]() 4) ![]() ![]() ![]() 11. Навести приклад функції, областю визначення якої є:
12. Знайти область визначення функції, заданої формулою: 1) ![]() ![]() ![]() 4) ![]() ![]() ![]() 7) ![]() ![]() ![]() 10) ![]() ![]() ![]() 13) ![]() ![]() 15) ![]() ![]() 17) ![]() ![]() 13. Знайти область визначення кожної з функцій: 1) ![]() ![]() ![]() 4) ![]() ![]() ![]() 7) ![]() ![]() 9) ![]() 14. Для функцій графіки яких зображено на мал.5 - мал.8 вказати: 1) область визначення; 2) область значень; 3) координати точок перетину з осями координат. ![]() ![]() ![]() ![]() 15. Побудувати графік деякої функції f, у якої область визначення - відрізок [-1; 5], а області значень - відрізок [-2; 4]. 16. Знайти область значень функції: 1) f(х) = x2; 2) f(х) = х2 – 2; 3) f(х) = x2 + 4; 4) f(х) = ![]() 5) f(х) = ![]() ![]() ![]() 9) f(х) = | x | + l; 10) f(x)= x2 + 2x; 11) f(x) = ![]() ![]() 17. Знайти область значень функції: 1) f(х) = x2 – 4; 2) f(х) = ![]() ![]() 4) f(х) = | x | + 3; 5) f(х) = x2 – 2x + 3; 6) f(х) = ![]() 18. Дано функцію ![]() Знайти f (0); f (-1); f (1); f (2). 19. Дано функцію ![]() Знайти g(-2); g(-l); g(0); g(2). 20. Знайти значення функції ![]() A-10 І. Тригонометричні функції. Числові функції |
Група Дата Виховний захід №3 Тема : Віртуальна залежність Навчальна: Засвоїти інформацію про віртуальну залежність, визначити причини залежності, методи уникнення залежності |
СТАН РОЗРОБЛЕНОСТІ ПРОБЛЕМИ ПРОФІЛАКТИКИ ЗАЛЕЖНОСТІ ПІДЛІТКІВ ВІД ПСИХОАКТИВНИХ РЕЧОВИН Анотація. У статті проаналізовано стан розробленості проблеми первинної профілактики залежності підлітків від психоактивних речовин... |
Зовнішня та внутрішня будова листка, кореня, пагона у зв’язку з його функціями |
Лабораторна робота №10 Мета: ознайомити із основними елементами інтерфейсу та головними функціями програми для роботи з відео |
Лабораторна робота №9 Мета: ознайомити із основними елементами інтерфейсу та головними функціями програми для роботи з відео |
Тема. Функції і формули в середовищі Мета: ознайомлення та робота з функціями і формулами Excel, використання логічних функцій та їх застосування |
ПОПЕРЕДНЄ СЛОВО Завдання Дослідження полімеризації мономерів в залежності від кількості ініціатора. 6 |
• В залежності від способу формування зображення, комп'ютерну графіку можна поділити на В залежності від способу формування зображення, комп'ютерну графіку можна поділити на |
Тема: Робота з відеозаписами Мета: ознайомитись із основними елементами інтерфейсу та головними функціями програми Sony Vegas для роботи з відео |
УРОКУ Тема: Загальні відомості про електронні таблиці Мета: познайомити учнів з поняттям електронних таблиць та функціями програми Excel |