|
Скачати 40.64 Kb.
|
II. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ ТЕМА 4. ТОЧКА. ПРЯМА. ВІДРІЗОК. ПРОМІНЬ. ЛАМАНА. КУТ УРОК 49 Тема: Тематична контрольна робота № 5. Точка. Пряма. Відрізок. Промінь. Ламана. Кут. Бісектриса. Контрольна робота № 5 Варіант 1 1°. Запишіть усі промені, прямі, відрізки, ламані, зображені на рисунку. 2°. Виміряйте величини кутів, зображених на цьому самому рисунку, запишіть результати вимірювання; зазначте види цих кутів. Побудуйте бісектрису ACK. 3°. Побудуйте ламану RQSTX з чотирьох ланок так, щоб довжина ламаної дорівнювала 12 см 8 мм. Запишіть довжину кожної ланки. Виміряйте відстань між кінцями ламаної та порівняйте її з довжиною ламаної; запишіть результат порівняння. 4. Проведіть промінь ОК. Побудуйте прямий кут, однією зі сторін якого є промінь ОК. Запишіть величину побудованого кута. 5. Точка А лежить на відрізку MN завдовжки 36 см. Знайдіть довжини відрізків МА і AN, якщо відрізок МА у 2 рази довший за відрізок AN. 6. Розгорнутий кут поділений променем на два кути. Градусна міра одного з них 52°. Знайдіть градусну міру другого кута. 7. Промінь ОЕ поділяє кут COD на 2 кути, COE і EOD. Знайдіть градусну міру COD, якщо COE = 58°, a EOD = 47°. Виконайте рисунок. 8*. Точки А, В, С лежать на одній прямій. Яка з цих точок лежить між двома іншими, якщо АВ = 33 мм, АС = 6 см, ВС = 2 см 7 мм? Варіант 2 1°. Запишіть усі промені, прямі, відрізки, ламані, зображені на рисунку. 2°. Виміряйте величини кутів, зображених на рисунку, запишіть результати вимірювання; зазначте види цих кутів. Побудуйте бісектрису XBM. 3°. Побудуйте ламану ABCDE з чотирьох ланок так, щоб довжина ламаної дорівнювала 10 см 2 мм. Запишіть довжину кожної ланки. Виміряйте відстань між кінцями ламаної та порівняйте її з довжиною ламаної; запишіть результат порівняння. 4. Проведіть промінь ON. Побудуйте прямий кут, однією зі сторін якого є промінь ON. Запишіть величину побудованого кута. 5. Точка С лежить на відрізку MN завдовжки 24 см. Знайдіть довжини відрізків МС і CN, якщо відрізок МС у 3 рази коротший за відрізок CN. 6. Розгорнутий кут поділений променем на два кути. Градусна міра одного з них 141°. Знайдіть градусну міру другого кута. 7. Промінь DM поділяє кут АОС на 2 кути, ADM і CDM. Знайдіть градусну міру ADC, якщо ADM = 61°, CDM = 48°. Виконайте рисунок. 8*. Точки О, М, К лежать на одній прямій. Яка з цих точок лежить між двома іншими, якщо ОМ = 3 см 6 мм, МК = 9 см, ОК = 54 мм? Варіант 3 1°. Запишіть усі промені, прямі, відрізки, ламані, зображені на рисунку. 2°. Виміряйте величини кутів, зображених на рисунку, запишіть результати вимірювання; зазначте види цих кутів. Побудуйте бісектрису ACN. 3°. Побудуйте ламану KLMNO з чотирьох ланок так, щоб довжина ламаної дорівнювала 11 см 6 мм. Запишіть довжину кожної ланки. Виміряйте відстань між кінцями ламаної та порівняйте її з довжиною ламаної; запишіть результат порівняння. 4. Проведіть промінь OS. Побудуйте прямий кут, однією зі сторін якого є промінь OS. Запишіть величину побудованого кута. 5. Точка R лежить на відрізку PQ завдовжки 28 см. Знайдіть довжини відрізків PR і RQ, якщо відрізок PR довший за відрізок RQ у 3 рази. 6. Розгорнутий кут поділений променем на два кути. Градусна міра одного з них 28°. Знайдіть градусну міру другого кута. 7. Промінь ST поділяє кут AS В на 2 кути, AST і TSB. Знайдіть градусну міру ASB, якщо AST = 86°, TSB = 35°. Виконайте рисунок. 8*. Точки К, L, М лежать на одній прямій. Яка з цих точок лежить між двома іншими, якщо KL = 31 mm, LM = 8 cm, KM = 4 см 9 мм? Варіант 4 1°. Запишіть усі промені, прямі, відрізки та ламані, зображені на рисунку. 2°. Виміряйте величини кутів, зображених на рисунку, запишіть результати вимірювання; зазначте види цих кутів. Побудуйте бісектрису SNK. 3°. Побудуйте ламану FQNMC з чотирьох ланок так, щоб довжина ламаної дорівнювала 10 см 2 мм. Запишіть довжину кожної ланки. Виміряйте відстань між кінцями ламаної та порівняйте її з довжиною ламаної, запишіть результат порівняння. 4. Проведіть промінь ОХ. Побудуйте прямий кут, однією зі сторін якого є промінь ОХ. Запишіть величину побудованого кута. 5. Точка С лежить на відрізку DE завдовжки 45 см. Знайдіть довжини відрізків DC і СЕ, якщо відрізок DC в 4 рази коротший за відрізок СЕ. 6. Розгорнутий кут поділений променем на два кути. Градусна міра одного з них 137°. Знайдіть градусну міру другого кута. 7. Промінь PY поділяє кут SPK на 2 кути, SPY і YPK. Знайдіть градусну міру SPK, якщо SPY = 43°, YPK = 71°. Виконайте рисунок. 8*. Точки О, М, N лежать на одній прямій. Яка з цих точок лежить між двома іншими, якщо ОМ = 5 см 2 мм, MN = 11 см, ON = 5 см 8 мм? Л.Г.Стадник. Математика 5 клас |
Тематична контрольна робота Тематична контрольна робота (за творчістю М. Коцюбинського, О. Кобилянської) І варіант І рівень(0,5 балів) |
Урок №53 Тема. Тематична контрольна робота Зібрати зошити із виконаною домашньою контрольною роботою (роботу перевірити та врахувати, виставляючи тематичний бал) |
УРОК 124 Тема: Тематична контрольна робота №11 ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА 10. МАСШТАБ. ВІДСОТКИ. СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ КІЛЬКОХ ЧИСЕЛ. МІКРОКАЛЬКУЛЯТОР |
УРОК 79 Тема: Тематична контрольна робота №7 Кролик з'їдає на день 48 г зерна. Це становить маси його денного корму. Скільки грамів корму з'їдає кролик на день? |
Урок №12 ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА №1 (ДИКТАНТ) Ознайомлення з критеріями оцінювання контрольного диктанту й аудію-вання. Проведення інструктажу щодо написання диктанту й перевірки... |
Тематична контрольна робота №4 по темі: «Вектори на площині» У завданнях 1-6 виберіть одну правильну відповідь і позначте її в бланку відповідей |
Тематична контрольна робота Вкажіть рукописну збірку І. Величковського, у якій він використовує двадцять видів курйозної поезії |
Тематична контрольна робота №6 Варіант 1 Зі скриньки, що містить 2 чорні і 5 білих кульок, навмання виймають одну кульку. Знайти ймовірність того, що ця кулька біла |
Тематична контрольна робота Завдання 1-8 мають по п'ять варіантів відповідей, із яких лише ОДНА правильна. Виберіть правильну відповідь і обведіть кружечком... |
УРОК 10 Тема. Контрольна робота Знайти моду, медіану і середнє значення вибірки: 13, 18, 12, 14, 15, 16, 16, 17, 14, 14 |