ПЕРЕДМОВА


Скачати 23.83 Kb.
Назва ПЕРЕДМОВА
Дата 24.05.2013
Розмір 23.83 Kb.
Тип Методичні рекомендації
bibl.com.ua > Математика > Методичні рекомендації

Дворівнева методика викладання

ПЕРЕДМОВА
Призначення цього посібника — допомогти вчителю викладати математику в 6 класі на різних рівнях, залежно від підготовки класу та здібностей учнів.

Видання повністю відповідає чинній програмі для загальноос­вітніх навчальних закладів (5—12 класи). Методичні рекомендації носять загальний характер і вчитель сам має скорегувати вправи і задачі відповідно до певного підручника.

У посібнику є декілька рубрик.

Програмні вимоги (середній рівень та достатній і високий рі­вні) стисло формулюють вимоги до знань і вмінь, якими повинні оволодіти учні в результаті вивчення матеріалу. Дворівнева харак­теристика вимог допоможе вчителю визначити основний зміст ма­теріалу, який мають засвоїти учні, виділити основні питання теорії та вправи.

Методичні рекомендації до вивчення теми містять зауваження до методики викладання та розподіл у матеріалу відповідно до здібностей учнів.

Типові задачі до контрольної роботи пропонують завдання, з яких учитель сам складає текст різнорівневої контрольної роботи (завдання середнього рівня мають позначку °, достатнього °°, високого *).

Пояснення вчителя акцентує увагу на послідовності виконання вправ, способах запису їх розв'язання (інколи подається декілька способів), є зауваження щодо підготовки до того чи іншого уроку.

Поглиблення знань пропонує завдання для учнів, які засвоюють її на достатньому і високому рівні. При цьому завдання, позначені куби­ком, мають підвищену складність, але відповідають достатньому рів­ню; завдання, позначені вертикальною рискою, містять нові відомості й відповідають вищому рівню, на розсуд учителя їх можна розглянути на заняттях математичного гуртка або індивідуально.

Користуючись методикою дворівневого підходу до навчання ма­тематиці, треба пам'ятати такі особливості.

  • У слабких класах слід обов'язково вимагати, щоб всі учні знали напам'ять правила, вміли розв'язувати вправи і задачі почат­кового і середнього рівнів.

  • Перш ніж перейти до засвоєння питань достатнього і висо­кого рівнів, треба обов'язково впевнитись у тому, що учні засвоїли попередній матеріал.

  • У кожному класі після вивчення (засвоєння) певного рівня завдань для поглиблення знань учнів завжди слід пропонувати скла­дніші вправи, пояснювати додатковий матеріал.

  • Кожне правило або формулу треба обов'язково пояснювати, не вимагаючи від учнів відтворення слів вчителя, учні мають самі зробити висновки, сформулювати правила.

  • У більш підготовлених класах слід вимагати від учнів не лише знання фактів, а й їх обґрунтування, доведення властивостей тощо.

Видання містить орієнтовне календарно-тематичне планування та опорні конспекти з математики.

ОПОРНІ КОНСПЕКТИ З МАТЕМАТИКИ
Опорні конспекти з математики містять основні означення, пра­вила та приклади їх застосування.

Ці конспекти учні записують на уроці під час пояснення нового матеріалу. Вони допомагають їм виділити в кожній темі головне, а також краще запам'ятати алгоритми розв'язування вправ, рівнянь і задач.

Зручно користуватись цими записами під час повторення мате­ріалу.

Під час розширення якогось поняття учні дописують на відповід­ній сторінці нові відомості з теми, тому кожну нову тему записують на новому аркуші, залишаючи вільне місце Для доповнень.




Л.В.Шаповалова, І.С.Маркова. Математика 6 клас

Схожі:

Навчально-методичний посібник ЧЕРКАСИ
Передмова
Навчально-методичний посібник ЧЕРКАСИ
Передмова
1. Психологія як наука. Її предмет і завдання
Передмова
П. В. Афанасьєв ПОБУДОВА ДЖЕРЕЛ БЕЗПЕРЕБІЙНОГО ЕЛЕКТРОЖИВЛЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ ТА РАДІОСИСТЕМ
Передмова
Змістовий модуль Педіатрія як наука про здорову і хвору дитину
Передмова
ПЕРЕДМОВА
Взаємодія деталей, механізмів затвора гаубиці д-30 під час відкривання, закривання
ЗМІСТ Передмова 5 0 Загальний відділ 7
Пізнавальна література для дітей та юнацтва 19 1 Філософські науки. Психологія 21
Керівний документ з технічного обліку обладнання і паспортизації...
Передмова
Передмова
Буроменський М. В., професор, д ю н., член-кореспондент Академії правових наук України, президент Інституту прикладних гуманітарних...
2008 ПЕРЕДМОВА
РОЗРОБЛЕНО: Державне підприємство "Український науково-дослідний і проектно-конструкторський інститут будівельних матеріалів та виробів...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка