|
Скачати 23.83 Kb.
|
Дворівнева методика викладання ПЕРЕДМОВА Призначення цього посібника — допомогти вчителю викладати математику в 6 класі на різних рівнях, залежно від підготовки класу та здібностей учнів. Видання повністю відповідає чинній програмі для загальноосвітніх навчальних закладів (5—12 класи). Методичні рекомендації носять загальний характер і вчитель сам має скорегувати вправи і задачі відповідно до певного підручника. У посібнику є декілька рубрик. Програмні вимоги (середній рівень та достатній і високий рівні) стисло формулюють вимоги до знань і вмінь, якими повинні оволодіти учні в результаті вивчення матеріалу. Дворівнева характеристика вимог допоможе вчителю визначити основний зміст матеріалу, який мають засвоїти учні, виділити основні питання теорії та вправи. Методичні рекомендації до вивчення теми містять зауваження до методики викладання та розподіл у матеріалу відповідно до здібностей учнів. Типові задачі до контрольної роботи пропонують завдання, з яких учитель сам складає текст різнорівневої контрольної роботи (завдання середнього рівня мають позначку °, достатнього °°, високого *). Пояснення вчителя акцентує увагу на послідовності виконання вправ, способах запису їх розв'язання (інколи подається декілька способів), є зауваження щодо підготовки до того чи іншого уроку. Поглиблення знань пропонує завдання для учнів, які засвоюють її на достатньому і високому рівні. При цьому завдання, позначені кубиком, мають підвищену складність, але відповідають достатньому рівню; завдання, позначені вертикальною рискою, містять нові відомості й відповідають вищому рівню, на розсуд учителя їх можна розглянути на заняттях математичного гуртка або індивідуально. Користуючись методикою дворівневого підходу до навчання математиці, треба пам'ятати такі особливості.
Видання містить орієнтовне календарно-тематичне планування та опорні конспекти з математики. ОПОРНІ КОНСПЕКТИ З МАТЕМАТИКИ Опорні конспекти з математики містять основні означення, правила та приклади їх застосування. Ці конспекти учні записують на уроці під час пояснення нового матеріалу. Вони допомагають їм виділити в кожній темі головне, а також краще запам'ятати алгоритми розв'язування вправ, рівнянь і задач. Зручно користуватись цими записами під час повторення матеріалу. Під час розширення якогось поняття учні дописують на відповідній сторінці нові відомості з теми, тому кожну нову тему записують на новому аркуші, залишаючи вільне місце Для доповнень. Л.В.Шаповалова, І.С.Маркова. Математика 6 клас |
Навчально-методичний посібник ЧЕРКАСИ Передмова |
Навчально-методичний посібник ЧЕРКАСИ Передмова |
1. Психологія як наука. Її предмет і завдання Передмова |
П. В. Афанасьєв ПОБУДОВА ДЖЕРЕЛ БЕЗПЕРЕБІЙНОГО ЕЛЕКТРОЖИВЛЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ ТА РАДІОСИСТЕМ Передмова |
Змістовий модуль Педіатрія як наука про здорову і хвору дитину Передмова |
ПЕРЕДМОВА Взаємодія деталей, механізмів затвора гаубиці д-30 під час відкривання, закривання |
ЗМІСТ Передмова 5 0 Загальний відділ 7 Пізнавальна література для дітей та юнацтва 19 1 Філософські науки. Психологія 21 |
Керівний документ з технічного обліку обладнання і паспортизації... Передмова |
Передмова Буроменський М. В., професор, д ю н., член-кореспондент Академії правових наук України, президент Інституту прикладних гуманітарних... |
2008 ПЕРЕДМОВА РОЗРОБЛЕНО: Державне підприємство "Український науково-дослідний і проектно-конструкторський інститут будівельних матеріалів та виробів... |