Public Relations


Скачати 16.39 Kb.
Назва Public Relations
Дата 05.04.2013
Розмір 16.39 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Маркетинг > Документи
Public Relations

Part I

  1. Principles, subject and definitions of PR

Принципи, предмет і визначення Паблік Рілейшнз

  1. Pre-history of PR, tendencies of development

Передумови виникнення і тенденції розвитку ПР

  1. Deference between PR and Propaganda

Відмінність паблік рилейшнз від пропаганди

  1. PR-services in Ukraine

Специфіка формування і розвитку українського ринку ПР - послуг

  1. Efficiency of PR in company/ organization (it's internal functions)

Внутрішні функції ПР по досягненню ефективності роботи організації

  1. PR as marketing instrument

ПР як механізм маркетингу

  1. External communicative functions of PR

Зовнішні комунікаційні функції ПР

  1. Image making

Формування іміджу

  1. Crisis prevention. Anti-crisis management

Подолання і запобігання кризисним ситуаціям

  1. Lobbing

Лобіювання інтересів організації

  1. Government Relations

Поява урядового паблік рилейшнз.

  1. International PR. Country image

Паблік рилейшнз у зовнішній політиці: проблеми формування позитивного іміджу країни

Part II

ПІДГОТОВКА І ПРОВЕДЕННЯ ПР - КАМПАНІЙ

  1. Types of PR-campaigns

Характер і види кампаній по зв'язках з громадськістю

  1. Stages of PR-campaigns

Етапи формування проведення ПР - кампаній

  1. Goals & target-setting of PR-campaigns

Розробка мети і постановка загальних завдань ПР - кампанії

  1. Investigation of PR-campaigns' background

Дослідження умов реалізації проекту ПР- кампанії

  1. Conception, plan and budget of PR-campaigns

Формулювання концепції, розробка плану і складання кошторису кампанії

  1. Social campaign

Реалізація суспільної кампанії

  1. Efficiency evaluation of PR-campaigns

Оцінка ефективності ПР- кампанії

  1. National and cultural peculiarities of PR-campaigns

Урахування національної специфіки при використанні сучасних методів оцінки ефективності управління суспільними стосунками

Main Literature

  1. Парасюк О. О. Конспект лекцій з дисципліни “ПАБЛІК РІЛЕЙШНЗ”. – Харків, 2010.

  2. Почепцов Г. Г. Паблик рилейшнз. – К., 2005

Additional Literature

  1. Засоби масової інформації. — К.: Міжнародний фонд “Відродження”, 1999.

  2. Зверинцев А. Б. Комуникационный менеджмент. — СПб., 1997.

  3. Почепцов Г. Г. Имиджмейкер. — К.: Р. А. Г., 1995.

  4. Почепцов Г. Г. Имидж от фараонов до президентов. — К.: АДЕФ-Украина, 1997.

  5. Почепцов Г. Г. Паблик рилейшнз. — К., 1996.

  6. Почепцов Г. Г. Профессия: имиджмейкер. — К., 1998.

Схожі:

Англ public relations, PR мистецтво досягнення взаємопорозуміння...
Зв'язки з громадськістю (англ public relations, PR) — мистецтво досягнення взаємопорозуміння та згоди між людьми, соціальними групами,...
Local Youth Public Organization M’ART ("Youth AlteRnaTive")
Графік показів у рамках Мандрівного міжнародного фестивалю документального кіно про права людини Docudays UA
Local Youth Public Organization M’ART ("Youth AlteRnaTive")
Фільми, які демонструватимуться у рамках Мандрівного міжнародного фестивалю документального кіно про права людини Docudays UA
Створення гібридної інформаційної мережі на основі технології клієнт-сервер
Знати та вміти аналізувати роботу мереж, що працюють на основі технології клієнт-сервер. Знати особливості функціонування мереж,...
У 1976 році був прийнятий стандарт X. 25, який став основою всесвітньої...
ЕОМ або будь-яка інша система, що задовольняє вимогам X. 25. З'єднання DTE DTE здійснюється через DCE. У протоколі X. 25 DCE і DTE...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка