|
Скачати 57.2 Kb.
|
Контрольна робота № 1 з теми: «Усна народна творчість. Із прадавньої української літератури. Із давньої української літератури XVI – XVIII ст.» Варіант 1 Початковий та середній рівні (4 х 0.5 =2 бали) 1. Укажіть, яка з названих пісень є чумацькою: а) «Віє вітер на долину»; б) «Розлилися круті бережечки»; в) «Ой ясне сонечко високо ходить»; г) «Дунаю, Дунаю, чому смутен течеш?» 2. До календарно-обрядових пісень належать: а) козацькі, чумацькі, ремісничі, рекрутські, заробітчанські, емігрантські, тюремно-табірні пісні; б) весільні, похоронні, голосіння; в) колядки, посівальні, водохресні, веснянки, великодні, маївки, виразні, купальські, жатки, косарські; г) пісні про кохання, жіночу долю, сирітство, гумористичні та сатиричні. 3. Укажіть, хто, згідно з літописною оповіддю «Повість минулих літ», заснував Київ: а) апостол Андрій; б) перевізник Кий; в) князь Кий; г) брати Щек і Хорів. 4. Укажіть, у чому, згідно зі «Словом про прочитання книжне», полягає джерело добрих справ: а) в ученні святих книг; б) у Божій волі; в) у щирому серці людини; г) у Господніх заповідях. Достатній рівень (4 х 1 = 4 бали). Допишіть речення. 5. Усна народна творчість – це … 6. … - це короткий дошкульний чи дотепний віршований твір, спрямований проти якоїсь особи чи негативного суспільного явища. Укажіть назву твору, з якого взяті ці рядки. 7. «Сказано-бо: у серці моєму сокрив словеса твої да не согрішу проти тебе. І, розуміючи, що писання істинне, праведними стаємо по ньому. Кажу-бо: узда коневі є правитель, а праведнику – книги». 8. «Ой привикла, мій братику, Поміж ворогами, Як у полі криниченька Поміж дорогами, Що хто йде, а хто їде – Водиці нап’ється, А із мене, нещасної, Хто схоче – сміється» Високий рівень (2 х 3 = 6 балів) 9. Охарактеризуйте пісню «Віє вітер на долину» і її художні особливості. 10. Розкажіть про епоху прадавньої української літератури. Контрольна робота № 1 з теми: «Усна народна творчість. Із прадавньої української літератури. Із давньої української літератури XVI – XVIII ст.» Варіант 2 Початковий та середній рівні (4 х 0.5 =2 бали) 1. Укажіть, яка з названих пісень є козацькою: а) «Ой високо сонечко ходить»; б) «Розлилися круті бережечки»; в) «Віє вітер на долину»; г) «Ой та зажурилися стрільці січовії» 2. До сімейно-обрядових пісень належать: а) колядки, посівальні, водохресні, веснянки, великодні, маївки, виразні, купальські, жатки, косарські; б) весільні, похоронні, голосіння; в) пісні про кохання, жіночу долю, сирітство, гумористичні та сатиричні; г) козацькі, чумацькі, ремісничі, рекрутські, заробітчанські, емігрантські, тюремно-табірні пісні. 3. Укажіть, що за свідченням літопису «Повість минулих літ», передрік (передбачив) апостол Андрій: а) що «на горах возсіяє благодать Божа, буде город»; б) що «Київ буде столицею великої держави»; в) що «на горах постане велика Київська Русь»; г) що «на горах з’явиться великий град». 4. «Слово про почитання книжне» увійшло до: а) «Повість временних літ»; б) «Ізборника Святослава»; в) Лаврентіївського списку; г) Біблії. Достатній рівень (4 х 1 = 4 бали) Допишіть речення. 5. Геральдичні вірші – це 6. Автора, який звертався до жанру епіграми, звуть… Укажіть назву твору, з якого взяті ці рядки. 7. «Перша рота турецька, Друга рота татарська, третя рота волоська. У турецькій роті шаблями кермують, У татарській роті стрілками стріляють, У волоській роті Стефан-воєвода.» 8. «Як мельник пустить жорнове каміння, Сказати може про свое меління: Своїм мелінням хліб я заробляю, Коли камінням зерна розтираю…» Високий рівень (2 х 3 = 6 балів) 9. Охарактеризуйте пісню «Ой високо сонечко ходить» та її художні особливості 10. Розкажіть про епоху давньої української літератури. Контрольна робота № 1 з теми: «Усна народна творчість. Із прадавньої української літератури. Із давньої української літератури XVI – XVIII ст.» Варіант 3 Початковий та середній рівні (4 х 0.5 =2 бали) 1. Укажіть, яка з названих пісень є родинно-побутовою: а) «Розлилися круті бережечки»; б) «Ой високо сонечко зіходить»; в) «Ой та зажурились стрільці січовії»; г) «Віє вітер на долину» 2. До родинно-побутових пісень належать: а) пісні про кохання, жіночу долю, сирітство, гумористичні та сатиричні; б) козацькі, чумацькі, ремісничі, рекрутські, заробітчанські, емігрантські, тюремно-табірні пісні; в) колядки, посівальні, водохресні, веснянки, великодні, маївки, виразні, купальські, жатки, косарські; г) весільні, похоронні, голосіння. 3. Укажіть, що за свідченням літопису «Повість минулих літ», передрік (передбачив) апостол Андрій: а) що «на горах возсіяє благодать Божа, буде город»; б) що «Київ буде столицею великої держави»; в) що «на горах постане велика Київська Русь»; г) що «на горах з’явиться великий град». 4. Укажіть, у чому, згідно зі «Словом про прочитання книжне», полягає джерело добрих справ: а) у щирому серці людини; б) у Божій волі; в) в ученні святих книг; г) у Господніх заповідях. Достатній рівень (4 х 1 = 4 бали) Допишіть речення. 5. Автора, який звертався до жанру геральдичних віршів, звуть… 6. Суттєвими ознаками Бароко є: … Укажіть назву твору, з якого взяті ці рядки. 7. «Ой як узяли вражі здобишнички Часто до нас доїздити. Ой виїхало вражих здобишничків Сорок коней, ще й чотири, Ой як стали вони наперед возів, - Й усі вози запинили…» 8. «Не складається-бо корабель без гвіздя, ані праведник без почитання книжного: яко розум є в полоні від родителів своїх, так і праведник – від почитання книжного. Як окраса воїнові зброя і кораблю – вітрила, так і праведнику – почитання книжне.» Високий рівень (2 х 3 = 6 балів) 9. Охарактеризуйте пісню «Дунаю, Дунаю, чому смутен тешеш?» та її художні особливості. 10. Розкажіть про епоху давньої української літератури. Контрольна робота № 1 з теми: «Усна народна творчість. Із прадавньої української літератури. Із давньої української літератури XVI – XVIII ст.» Варіант 4 Початковий та середній рівні (4 х 0.5 =2 бали) 1. Укажіть, яка з названих пісень є чумацькою: а) «Ой ясне сонечко високо ходить»; б) «Віє вітер на долину»; в) «Розлилися круті бережечки»; г) «Дунаю, Дунаю, чому смутен течеш?» 2. До суспільно-побутових пісень належать: а) весільні, похоронні, голосіння; б) колядки, посівальні, водохресні, веснянки, великодні, маївки, виразні, купальські, жатки, косарські; в) козацькі, чумацькі, ремісничі, рекрутські, заробітчанські, емігрантські, тюремно-табірні пісні; г) пісні про кохання, жіночу долю, сирітство, гумористичні та сатиричні. 3. Укажіть, хто, згідно з літописною оповіддю «Повість минулих літ», заснував Київ: а) апостол Андрій; б) перевізник Кий; в) князь Кий; г) брати Щек і Хорів. 4. «Слово про почитання книжне» увійшло до: а) «Повість временних літ»; б) «Ізборника Святослава»; в) Лаврентіївського списку; г) Біблії. Достатній рівень (4 х 1 = 4 бали) Допишіть речення. 5. Ознаками народної пісні є: … 6. Літописця, який написав «Повість минулих літ», звали … Укажіть назву твору, з якого взяті ці рядки. 7. «Бо сказано: звідай того. Коли читаєш книг и, не поспішай борзо дійти до другої глави, але порозумій, що глаголять книги і словеса ті, і тричі повертайся до тієї ж глави.» 8. «Пожурилися славні козаченьки, Гей, гей, у неволі. Гей ви, хлопці, ви, добрі молодці, Гей, гей, не журіться, Посідлайте коні воронії, Гей, гей, садовіться! Та поїдем у чистеє поле, Гей, гей, у Варшаву, Та наберем червоної китайки, Гей, гей, та на славу!» Високий рівень (2 х 3 = 6 балів) 9. Охарактеризуйте пісню «Розлилися круті бережечки» та її художні особливості. 10. Розкажіть про епоху прадавньої української літератури. |
Контрольна робота №2 з теми |
Контрольна робота з теми «Пісні літературного походження. М. Вороний. Т. Шевченко» |
Контрольна робота з теми Чи є основним призначенням БД створення і редагування текстових документів? (1 бал) |
Тема. Контрольна робота з теми: Системне програмне забезпечення Мета Мета: перевірка знань, умінь та навичок учнів з теми. Розвивати вміння застосовувати практичні навички. Виховувати сучасну людину,... |
Тема. Контрольна робота з теми: Комп’ютерні мережі Мета Мета: перевірка знань, умінь та навичок учнів з теми. Розвивати вміння застосовувати практичні навички пошуку інформації на практиці.... |
Тематична контрольна робота Тематична контрольна робота (за творчістю М. Коцюбинського, О. Кобилянської) І варіант І рівень(0,5 балів) |
Тема. Контрольна робота з теми Основи роботи з текстовою інформацією та комп’ютерна графіка Мета Мета: перевірка знань, умінь та навичок учнів з теми. Розвивати вміння застосовувати практичні навички опрацювання графічної інформації... |
Контрольна робота з теми «Вуглеводні» Які з наведених висловів характеризують переважну більшість органічних сполук: а складаються з атомів Карбону та Гідрогену |
Контрольна робота №6 з теми «Сучасний літературний процес. Узагальнення... Укажіть стиль у літературі, про який йдеться: Відзначається художньою яскравістю |
КОМПЛЕКСНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА з дисципліни Комплексна контрольна робота охоплює навчальний матеріал з дисципліни в обсязі 54 години |