МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ІНСТИТУТ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І ЗМІСТУ ОСВІТИ


Скачати 37.1 Kb.
Назва МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ІНСТИТУТ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І ЗМІСТУ ОСВІТИ
Дата 26.08.2013
Розмір 37.1 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Історія > Документи


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ІНСТИТУТ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І ЗМІСТУ ОСВІТИ

04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 37; тел. (044) 417-81-81, 484-42-43, факс (044) 417-81-87


Від 08.12.101.4/18-4779

На № __від   
Учасникам Всеукраїнського конкурсу

рукописів підручників для учнів 11 класів

загальноосвітніх навчальних закладів
Про підготовку рукописів

підручників на конкурс

Наказом Міністерства освіти і науки України від 17.11.2010 № 1097 «Про проведення Всеукраїнського конкурсу рукописів підручників для учнів 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів» визначено перелік підручників, з яких оголошено конкурс.

На запити учасників Всеукраїнського конкурсу рукописів підручників для учнів 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів щодо додаткової інформації про узгодженість змісту рукописів підручників зі змістом навчальних програм Міністерство інформує.

З англійської мови (10 рік навчання), з хімії оголошено конкурс на три рівні підручників, що відповідають змісту трьох рівнів навчальних програм: окремо рівня стандарту, академічного та профільного.

На два рівні підручників: стандарту спільно з академічним та профільний - оголошено конкурс з української літератури, другої іноземної мови (німецька, французька, іспанська – 10 рік навчання, іспанська – 2-й рік навчання), історії України, всесвітньої історії, економіки, біології, екології..

Для розроблення підручника з біології рівня стандарту спільно з академічним за основу береться навчальна програма рівня стандарту. Разом з тим, у зміст рукопису підручника необхідно включити додатковий текст, або окремі змістові модулі для реалізації змістового наповнення навчальної програми академічного рівня.

Для розроблення підручників з історії України рівня стандарту спільно з академічним за основу береться навчальна програма рівня стандарту.

За програмою профільного рівня створюються підручники з другої іноземної мови (англійська, німецька, французька - 7-й рік навчання), правознавства, філософії, географії, креслення; за єдиною програмою (рівень стандарту, академічний) створюються підручники з астрономії, технологій.

З української мови, світової літератури, художньої культури, фізики, інформатики оголошено конкурс на два рівні: рівень стандарту та рівень академічний спільно з профільним.

Підручники рівня стандарту мають чітко відповідати змісту програми рівня стандарту.

Для створення підручника з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (академічний рівень спільно з профільним) за основу має братися програма академічного рівня. Змістове наповнення програми профільного рівня має бути відображено у вигляді додаткових модулів або додаткової розширеної інформації, що позначається у рукописі підручника.

Змістове наповнення підручника зі світової літератури (академічний рівень спільно з профільним) має відповідати двом чинним програмам.

Змістове наповнення програм з художньої культури та „Людина і світ” обох зазначених рівнів – академічного та профільного - є ідентичними, тому при створенні підручника для 11 класу (академічного та профільного рівнів) за основу має бути взята програма для академічного рівня з доповненням питань профільного рівня.

За основу підручника з фізики (рівень академічний спільно з профільним) береться програма академічного рівня. Зміст навчального матеріалу підручника доповнюється питаннями програми профільного рівня.

З інформатики готується два підручники: за програмою рівня стандарту та програмою академічного рівня.

З математики (інтегрований курс) готуватиметься один підручник для рівня стандарту; з алгебри і геометрії – відповідно по одному підручнику для академічного рівня спільно з профільним рівнем. Змістове наповнення кожного із зазначених підручників має відповідати чинним програмам з кожного рівня.

Із захисту Вітчизни підручник розробляється відповідно вимогам навчальної програми.

Створення рукописів підручників з рідних мов і літератур для 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням мовами національних меншин має базуватися на навчальних програмах рівня стандарту з відповідних мов і літератур.

У змісті рукописів підручників може бути вміщено блоки з теоретичними відомостями, додатковою інформацією, ускладненими завданнями, що зорієнтовані на навчальні програми академічного та профільного рівнів.

Створення рукописів підручників з української мови для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською та іншими мовами національних меншин має базуватися на навчальній програмі академічного рівня.

Щодо рукописів підручників з рідних мов та інтегрованого курсу «Література» для ЗНЗ з навчанням мовами національних меншин за основу береться програма рівня стандарту. У змісті рукописів підручників може бути вміщено блоки з теоретичними відомостями, додатковою інформацією, ускладненими завданнями, що зорієнтовані на навчальні програми академічного та профільного рівнів.
Директор О.А.Удод

Схожі:

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ІНСТИТУТ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І ЗМІСТУ ОСВІТИ
Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, Інститути післядипломної педагогічної освіти
ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА «ІНСТИТУТ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І ЗМІСТУ ОСВІТИ»
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, департаменти (управління) освіти і науки обласних, Київської...
ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА «ІНСТИТУТ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І ЗМІСТУ ОСВІТИ»
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, департаменти (управління) освіти і науки обласних, Київської...
КОНЦЕПЦІЯ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ В СИСТЕМІ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Схвалено Вченою радою Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (протокол...
КОНЦЕПЦІЯ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ В СИСТЕМІ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Схвалено Вченою радою Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (протокол...
Міністерство освіти і науки,молоді і спорту України Національний...
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ”
Міністерство освіти і науки України Головне управління освіти і науки...
А. К. Кравцов, методист Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників, підполковник
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТ
Міністерство освіти і науки України Управління освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації
Чернівецька обласна державна адміністрація Департамент освіти і науки, молоді та спорту
Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 12. 07. 2012 №812 «Про впровадження пілотного проекту «LearnIn – SMART...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАКАЗ
З метою вдосконалення нормативної частини змісту підготовки фахівців і підвищення якості вищої освіти
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка