|
Скачати 58 Kb.
|
Димитровський міський відділ освіти Українська гімназія Кафедра іноземних мов Тренінг для вчителів англійської мови Використання інтерактивних технологій на уроках англійської мови Підготувала та провела: Прокопенко Л. М. Учитель англійської мови Вища категорія Димитров 2012р. Мета: показати шляхи застосування інтерактивних технологій на уроках іноземної мови, навчити різноманітних прийомів вербального та невербального спілкування; ознайомити з різними видами спілкування. Обладнання: плакати, пам'ятка „Для успішного спілкування потрібно”, комп’ютер, проектор, екран, клейкий папір, маркери, олівці, ручки, папір А 4, Я — особистість, ти — особистість. Я — важлива людина і ти - важлива людина. Я хочу, щоб мене вислухали і ти заслуховуєш на те, щоб бути вислуханим. Мартін Бубер План роботи
Хід заняття
Запитання: „Для чого в нашому житті є різні правила?” (Після відповідей учасників тренер пропонує прийняти правила роботи в групі, які записуються на плакаті „ Правила роботи тренінгу".) „Правила Тренінгу"
Тренер: Ми з вами познайомилися ближче. І ви, мабуть, ще не всі впоралися з хвилюванням. Когось наші незвичні вправи дивують. Спробуємо поділитися своїми думками. Для цього я роздам вам аркуші липкого паперу у вигляді яблучок. Ви маєте 5 хвилин, щоб записати свої очікування стосовно наших заннятть. Далі треба вийти і оголосивши, що ви очікуєте, закріпити свої „телефончики” на нашому дереві.
Мета: активізувати учасників, зняти психологічну напругу на початку. Гра “Геральдика.” За правилами гри учасники представляють власний герб, на якому вони зображують свої характеристики: походження та рід занять, слабкі та сильні сторони.
Пред’явлення презентації , стисле викладення матеріалу.
Вправа „Подарунок” Мета: зняття напруження, релаксація. Тренер:Сядьте зручніше і закрийте очі. Три рази глибоко вдихніть і видихніть... Ви повертаєтеся додому. Зима... Йдучи, ви милуєтеся засніженими деревами, прислухаєтесь, як рипить під ногами сніг. Та закінчується освітлена вулиця, ви повертаєте в неосвітлений провулок... І все здається вам таким знайоме і водночас незнайомим... Уважніше глянувши, ви помічаєте маленьку крамничку, якої ніколи не було на вашій вулиці. Підходите ближче. Магазин відчинений, вас охоплює сумнів, бажання зайти... Заходьте. На вітринах у цьому маленькому, на перший погляд, магазині є все... Низький на зріст продавець... Сивий... З довгою борідкою... Ніби герой якоїсь дитячої казки... Ви уважно та з з цікавістю розглядаєте вітрини... Незвичні предмети, які на них лежать... Продавець підгодить до вас і пропонує вам узяти річ, яка вам сподобалась, на пам'ять... Вийшовши з незвичайного магазину і оглянувшись, ви помічаєте, що ніякого магазину немає, все стало звичайним та знайомим. Гляньте, що саме ви тримаєте в руках, який подарунок ви взяли на згадку. Три рази глибоко вдихніть і видихніть... відкрийте очі. Ви заслужили подарунок який ви самі собі обрали. Обговорення: - Чи хтось хоче розповісти, що саме було у нього в руках, який подарунок собі зробив?
Групи отримують теоретичний матеріал, який опрацьовують впродовж 5 хв. Потім групи міняються текстами і конспектами.
Мета: практичне застосування знань, розвиток креативного мислення.
Мета: активізувати увагу учасників. Учасники стають у коло. Тренер пропонує їм обмінятись рукостисканнями. Слід намагатись силою рукостискання виразити свої почуття при цьому дивитись в очі іншому учаснику. Для успішного спілкування потрібно 1. Виявляти щирий інтерес до інших. Бути радником, вивчаючи індивідуальні особливості людей завжди і всюди. Намагайся зрозуміти людей, подивитися на світ їхніми очима. Бути уважним до людей. 2. Не принижувати самооцінку іншого. Пам'ятати, що піклування про самооцінку іншого – найкращій спосіб піклування про власну! 3. Не звинувачувати, не критикувати, не спробувавши зрозуміти іншу людину. 4. Не хвалитися, не демонструвати байдужість до когось, а навпаки, дати їй змогу відчути перевагу над вами, виявляти в комусь гарні риси характеру, хвалити людину. 5. Бути уважним слухачем. Заохочувати інших розповідати про себе, вести розмову довкола інтересів співрозмовника. 6. Посміхатися.
Вік ____________________________________________________________________ Педагогічний стаж_______________________________________________________ Що сподобалось найбільше?_________________________________________________ __________________________________________________________________________ Що не сподобалось?________________________________________________________ _________________________________________________________________________ Ваші побажання(які питання хотіли б розглянути детальніше)____________________ __________________________________________________________________________________ |
План роботи керівника навчального закладу План роботи керівника навчального закладу з охорони праці та безпеки життєдіяльності на (серпень-вересень ) 2012—2013н р |
План-конспект уроку на тему Тема. Програми-браузери. Правила роботи та налагодження Мета. Познайомити учнів із принципом роботи програми-браузера, правилами роботи з ним, навчити користуватися браузерами, розповісти... |
Про перспективний план роботи райдержадміністрації на 2013 рік. Керуючись... Затвердити перспективний план роботи райдержадміністрації на 2013 рік (додається) |
План роботи учнівського самоврядування «Держава успіхів» Заступник директора з навчально-виховної роботи В. М Аврамчук Директор Л. О. Тимчук |
Планування виховної роботи класного керівника Основним документом класного керiвника є план виховної роботи. Вiн вiдображає змiст, форми та методи виховної роботи |
ПЛАН КОНСПЕК Т Проведення заняття з гуманітарної підготовки Тема : Система роботи органів управління щодо зміцнення дисципліни та правопорядку. Форми і методи індивідуально-виховної роботи |
План роботи відділу організаційно-методичної та інформаційно-бібліографічної... Переглянути і відібрати документи для занесення до СКС. Розписувати періодику, збірники, анотувати для поповнення СКС |
1. 1 Дане положення визначає рівень базисних вимог до Свою діяльність Бібліотека організовує спільно з педагогічним колективом; план роботи Бібліотеки є складовою плану навчально-виховної... |
План роботи комітету з навчання та сертифікації роботи Створення реєстру методичних матеріалів, які використовуються для навчання під егідою АФНУ в м. Києві |
План роботи комітету з навчання та сертифікації роботи Створення реєстру методичних матеріалів, які використовуються для навчання під егідою АФНУ в м. Києві |