«Затверджую» Начальник ПДПЧ-36


Скачати 36.67 Kb.
Назва «Затверджую» Начальник ПДПЧ-36
Дата 29.09.2013
Розмір 36.67 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
«Затверджую»

Начальник ПДПЧ-36


Жовтневого РВ ГУМНС України

в Миколаївській області


ст. лейтенант сл.ц.з.

О.М.Задорожний



____”_____________ 2008 року


План-конспект

на проведення заняття із спеціальної підготовки

водіїв Жовтневого ЗМПО.

Тема 16.1: ТО пневматичного приводу гальмів
Навчальна мета: Вивчити з особовим складом водіїв будову гальмівної системи пожежного автомобіля
Час: 30 хв.- семінар

30хв.- практично
Місце проведення: навчальний клас.
Матеріальне забезпечення: плакати, план-конспект
Література: - “Практикум по устройству, техническому обслуживанию и ремонту автотранспорта ”.
Порядок проведення зайняття:
1. Організаційний момент 3 хв.

- перевірка присутніх:

- оголошення теми і мети занять, питань, які мають вивчатися.
2. Контроль знань 5 хв.

- перевірка засвоєння раніше пройденого матеріалу.
3. Викладання матеріалу теми 25 хв.
Питання які вивчаються:
3.1. Пневматичний привід гальм

3.2. ТО пневматичної системи гальм

Питання та їх короткий зміст


Методичні вказівки

  1. Пневматичний привід гальм


Пневматичний привід гальм дозволяє використовувати енергію двигуна для приведення в дію колісних гальмівних механізмів. Він складається з компресора, повітряних ресиверів, гальмівного крана з педалю водія та гальмівних камер. Основною вимогою до пневматичного приводу є забезпечення пропорційності між силою водія та тиском повітря в гальмівних камарах колісних гальмівних механизмів.

Пневматичний привід складається з приборів живлення стисненим повітрям.

Пневматична систама складається з чотирьох автономних систем:

  • робоча;

  • запасна;

  • зупиночна;

  • допоміжна.

Маючи загальні елементи, ці системи працюють незалежно та забезпечують автомобілю високу надійність та ефективність гальмування в будь яких умавах експлуатації. Крім того, автомобілі з КамАЗівською системою облабнані аврійною системою розгальмування зупиночної гальмівної системи, а також спеціальнимии системами контролю та аварійної сигналізації о працездатності всіх гальмвних систем.

В пневматичний привід гальм входить:

  • компресор;

  • регулятор тиску;

  • запобіжник від замерзання конденсату;

  • подвійний захисний клапан;

  • кран зливу конденсату;

  • повітряний балон допоміжної гальмівної системи;

  • повітряний балон приводу гальмів задніх коліс робочої гальмівної системи;

  • повітряний балон зупиночної гальмівної системи;

  • датчик падіння тиску в балоні;

  • потрійний захисний клапан;

  • пневматичний кнопочний кран аварійного розгальмування зупиночної гальмівної системи;

  • ручний гальмівний кран управління зупиночної та запасної гальмівної системи;

  • двустрілочний манометр;

  • двусекційний кальмівной кран;

  • гальмівна камера;

  • клапан обмеження тиску;

  • клапан контрольного виводу;

  • автоматичний регулятор гальмівних сил;

  • двумагістральний перепускний клапан;

  • прискорювачий клапан;

  • захисний одинарний клапан;

  • зєднювальна головка;

  • задній ліхтар;

  • контрольні лампи та сигналізатор;


Технічне обслуговування пневматичної системи гальм:

Перед регулюванням перевіряють правільність затяжки підшипників ступиць коліс. При регулювані гальма повині бути холодні.

Часткове регулювання признвчене для зменьшення зазору між колодками та барабаном, збільшуючи в процесі експлуатації внаслідок зношення накладок. Їх наявність визначаєтіся збільшення ходу штоку гальмівних камер.

При частковому регулювані не слід послабляти гайки осей колодок та змінювати установку осей, так як це може привести до порушення щільного прилягання колодок до барабану при гальмувані. У випадку зміни встановлення осей виконують повне регулювання. При частковій або повній регуліровці необхідно встановлювати наіменьший хід штоків гальмівних камер-близько 20 мм.

Для однакової ефективності гальмування правих та лівих колес ходу штоків правих та лівих камер на кожному мості практично не повині відрізнятися один від одного.

Повне регулювання проводять тільки після розбирання та ремонту гальмів або при порушені концентричності робочих поверхней гальмівних колодок та барабанів в результаті послаблення кріплення вісей колодок.





4. Закріплення вивченого матеріалу – 3 хв.:

4.1. Пневматичний привід гальм

4.2. ТО пневматичної системи гальм
5. Підведення підсумків – 2 хв.:

  • вказати на питання, які вимагають підвищеної уваги;

  • оголосити оцінки;

  • відповісти на запитання.


План – конспект склав:

Начальник караулу ПДПЧ-36

ст. лейтенант сл. цив. зах. Ю.П. Залогін

Схожі:

ЗАТВЕРДЖУЮ” Начальник ПДПЧ-36 капітан служби ц з. В. В. Ніколайчук
ТЕМА №11 Прокладка рукавних ліній з рукавної котушки, намотування рукавів на рукавну котушку. Норматив СФП 1
ЗАТВЕРДЖУЮ” Начальник ПДПЧ-16 Центрального району капітан вн служби
Навчальна мета: Ознайомити особовий склад підрозділу з видами та порядком роботи стаціонарних установок пожежогасіння
ЗАТВЕРДЖУЮ Начальник ПДПЧ-36 капітан сл цив зах
Тема № “Джерела стресу та його основні прояви у працівників МНС України. Поняття зони стабільності і способи її розширення”
ЗАТВЕРДЖУЮ” Начальник ПДПЧ-36 Жовтневого РВ ГУ МНС в Миколаївській...
Тема: 17. Історія, традиції та призначення підрозділів МНС України. Дорожити та примножувати славні традиції свого підрозділу – обов’язок...
ЗАТВЕРДЖУЮ” Начальник ПДПЧ-36 Жовтневого РВ ГУ МНС в Миколаївській...
Тема: 17. Історія, традиції та призначення підрозділів МНС України. Дорожити та примножувати славні традиції свого підрозділу – обов’язок...
ЗАТВЕРДЖУЮ” Начальник ПДПЧ-36 ст лейтенант служби цивільного захисту
Навчальна мета: Вдосконалити знання особового складу караулу для надання долікарської допомоги постраждалим, профілактики інфекційних...
“Погоджено” “Погоджено” “Погоджено” “Затверджую”
Начальник управління Федерація профспілок Волинська обласна Начальник територіального
Затверджую Начальник ТУ МНС

Затверджую Начальник ТУ МНС

ЗАТВЕРДЖУЮ: Заст директора з науково-педагогічної роботи начальник НМЦ

Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка