Щодо внесення змін до організаційної


Скачати 229.62 Kb.
НазваЩодо внесення змін до організаційної
Дата04.07.2013
Розмір229.62 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
НАКАЗ
23.08.2011 № 398

Щодо внесення змін до організаційної

структури ПАТ «Укртелеком»


З метою створення ефективної системи управління товариством та підвищення продуктивності праці існує потреба у проведенні змін в організації виробництва та праці за напрямом інформаційних систем, перспективних мережних технологій, будівництва та розвитку мереж.

На виконання рішення Правління ПАТ «Укртелеком» щодо затвердження змін до організаційної структури ПАТ «Укртелеком» (протокол від 19.08.2011 № 40)
НАКАЗУЮ:

1. Ввести в дію протягом 2,5 місяця з дати видання цього наказу структуру філії «Дирекція з питань розвитку інфраструктури» (додатки № 1-4).

1.1. Створити:

1.1.1. Департамент розвитку та підтримки ІТ, департамент розвитку мережі, департамент управління інфраструктурними проектами, департамент проектування та будівництва, департамент науково-технічної політики на базі департаментів за напрямом заступника Голови Правління з питань інформаційних систем та перспективних мережних технологій.

1.1.2. Центр розробки та впровадження ІТ-рішень, Головний центр підтримки ІТ, Центр підтримки ІТ в кожному обласному центрі на базі Центру інформаційних технологій і технічного забезпечення Філії інформаційно-комунікаційних систем, регіональних філій, філії «Дирекція первинної мережі», відділу інформаційних технологій регіональних філій, структурних підрозділів комп’ютерних технологій Центру і Цеху телекомунікаційних послуг філій.

1.1.3. Центр розробки та впровадження прикладних рішень, Центр розробки та впровадження рішень на транспортній мережі, Центр розробки лінійно-кабельних рішень, Центр проектування та будівництва транспортної мережі, обласні центри проектування та будівництва на базі підрозділів з будівництва та проектування Філії інформаційно-комунікаційних систем, регіональних філій, філії «Дирекція первинної мережі», а також на базі функцій щодо планування та розвитку транспортних мереж, закріплених за підрозділами цих філій.

2. Покласти виконання таких завдань на:

2.1. Відділи департаменту розвитку та підтримки ІТ та підпорядковані йому центри, а саме на:

2.1.1. Відділ реінжинірингу бізнес-процесів:

2.1.1.1. Визначення пріоритетних бізнес-процесів для автоматизації з урахуванням стратегії підприємства.

2.1.1.2. Опис існуючих бізнес-процесів, моделювання нових бізнес-процесів з урахуванням розвитку ІТ.

2.1.1.3. Визначення місця прикладних систем на карті бізнес-процесів. Прив’язка функцій автоматизованих систем до блоків ТАМ.

2.1.1.4. Підтримка в актуальному стані карти архітектури застосувань (ТАМ) філії «Дирекція з питань розвитку інфраструктури».

2.1.2. Відділ планування розвитку прикладних систем:

2.1.2.1. Визначення стратегії, ресурсів, політики розвитку прикладних систем.

2.1.2.2. Визначення архітектури рішень, стандартів, інтерфейсів розвитку прикладних систем.

2.1.2.3. Планування ресурсів, необхідних для розвитку прикладних систем.

2.1.2.4. Збір та аналіз даних щодо розвитку прикладних систем.

2.1.2.5. Прийняття рішення щодо пріоритетів розвитку прикладних систем з урахуванням стратегії розвитку підприємства (послуги, продукти, технології).

2.1.2.6. Прийняття рішення щодо необхідності введення/виведення прикладних систем.

2.1.2.7. Контроль за виконанням проекту на відповідність концепції, рішенню.

2.1.3. Відділ планування розвитку ІТ – інфраструктури:

2.1.3.1. Визначення стратегії, ресурсів, політики розвитку інфраструктурних систем.

2.1.3.2. Визначення архітектури рішень, стандартів, інтерфейсів розвитку інфраструктурних систем.

2.1.3.3. Планування ресурсів, необхідних для розвитку інфраструктурних систем.

2.1.3.4. Збір та аналіз даних щодо розвитку інфраструктурних систем.

2.1.3.5. Прийняття рішення щодо пріоритетів розвитку інфраструктурних систем з урахуванням стратегії розвитку підприємства (послуги, продукти, технології).

2.1.3.6. Прийняття рішення щодо необхідності введення/виведення інфраструктурних систем.

2.1.3.7. Забезпечення інформаційної безпеки ІТ інфраструктури (сервісів архітектури ЦОД, корпоративної мережі, хостів, клієнтів, автоматизованих систем).

2.1.3.8. Контроль за виконанням проекту на відповідність концепції, рішенню.

2.1.4. Центр розробки та впровадження ІТ-рішень:

2.1.4.1. Розробка та розгортання технічних рішень з розвитку ІТ.

2.1.4.2. Визначення дизайну та функцій рішення.

2.1.4.3. Взаємодія з розробником за проектом, деталізація функцій, постановка завдань.

2.1.4.4. Формування та узгодження нормативних документів щодо проекту.

2.1.4.5. Виконання проекту у відповідності до концепції, рішення.

2.1.4.6. Передача протестованого ІТ-рішення до Головного центру підтримки ІТ.

2.1.5. Головний центр підтримки ІТ:

2.1.5.1. Визначення норм та правил підтримки ІТ-сервісів.

2.1.5.2. Забезпечення доступності ІТ-послуг.

2.1.5.3. Моніторинг стану ІТ-послуг.

2.1.5.4. Надання консультацій при користуванні послугою.

2.1.5.5. Ефективне рішення проблем (аналіз причин, прогнозування, швидке усунення).

2.1.5.6. Дотримання норм та правил підтримки ІТ-сервісів.

2.1.5.7. Збір інформації про роботу процесів і застосувань.

2.1.5.8. Дотримання відповідності політиці і нормативним документам.

2.1.6. Центр підтримки ІТ:

2.1.6.1. Моніторинг стану ІТ-послуг.

2.1.6.2. Забезпечення доступності ІТ-послуг на рівні користувачів, у тому числі обслуговування обладнання.

2.1.6.3. Надання консультацій при користуванні послугою.

2.1.6.4. Приймання проблеми, аналіз причини, швидке усунення (у межах компетенції) або реєстрація проблеми в ServiceDesk.

2.2. Відділи департаменту розвитку мережі та підпорядковані йому центри:

2.2.1. Відділ планування розвитку сервісних платформ:

2.2.1.1. Визначення стратегії, ресурсів, політики розвитку сервісних платформ.

2.2.1.2. Визначення архітектури рішень, стандартів, інтерфейсів розвитку сервісних платформ.

2.2.1.3. Формування та узгодження технічних вимог, календарних планів, специфікацій за договорами.

2.2.1.4. Розробка нормативних документів щодо проекту.

2.2.1.5. Взаємодія з розробником за проектом, деталізація функцій, постановка завдань.

2.2.1.6. Планування ресурсів, необхідних для розвитку сервісних платформ.

2.2.1.7. Збір та аналіз даних щодо розвитку сервісних платформ.

2.2.1.8. Прийняття рішення щодо пріоритетів розвитку сервісних платформ з урахуванням стратегії розвитку підприємства (послуги, продукти, технології).

2.2.1.9. Прийняття рішення щодо необхідності введення/виведення сервісних платформ.

2.2.1.10. Контроль за виконанням проекту на відповідність концепції, рішенню.

2.2.1.11. Розробка описів послуг.

2.2.2. Відділ планування розвитку пакетної мережі:

2.2.2.1. Визначення стратегії, ресурсів, політики розвитку пакетної мережі.

2.2.2.2. Визначення архітектури рішень, стандартів, інтерфейсів розвитку пакетної мережі.

2.2.2.3. Формування та узгодження технічних вимог, календарних планів, специфікацій за договорами.

2.2.2.4. Розробка нормативних документів щодо проекту.

2.2.2.5. Взаємодія з розробником за проектом, деталізація функцій, постановка завдань.

2.2.2.6. Планування ресурсів, необхідних для розвитку пакетної мережі.

2.2.2.7. Збір та аналіз даних щодо розвитку пакетної мережі.

2.2.2.8. Прийняття рішення щодо пріоритетів розвитку пакетної мережі з урахуванням стратегії розвитку підприємства (послуги, продукти, технології).

2.2.2.9. Прийняття рішення щодо необхідності введення/виведення відповідних рішень щодо пакетної мережі.

2.2.2.10. Контроль за виконанням проекту на відповідність концепції, рішенню.

2.2.2.11. Розробка описів послуг.

2.2.3. Відділ планування розвитку безпроводової мережі:

2.2.3.1. Визначення стратегії, ресурсів, політики розвитку безпроводової мережі.

2.2.3.2. Визначення архітектури рішень, стандартів, інтерфейсів розвитку безпроводової мережі.

2.2.3.3. Формування та узгодження технічних вимог, календарних планів, специфікацій за договорами.

2.2.3.4. Розробка нормативних документів щодо проекту.

2.2.3.5. Взаємодія з розробником за проектом, деталізація функцій, постановка завдань.

2.2.3.6. Планування ресурсів, необхідних для розвитку безпроводової мережі.

2.2.3.7. Збір та аналіз даних щодо розвитку безпроводової мережі.

2.2.3.8. Прийняття рішення щодо пріоритетів розвитку безпроводової мережі з урахуванням стратегії розвитку підприємства (послуги, продукти, технології).

2.2.3.9. Прийняття рішення про необхідність введення/виведення відповідних рішень щодо безпроводової мережі.

2.2.3.10. Контроль за виконанням проекту на відповідність концепції, рішенню.

2.2.3.11. Розробка описів послуг.

2.2.4. Відділ планування розвитку оптичної транспортної мережі та інженерних систем:

2.2.4.1. Визначення стратегії, ресурсів, політики розвитку інженерних систем та оптичної транспортної мережі.

2.2.4.2. Визначення архітектури рішень, стандартів, інтерфейсів розвитку інженерних систем та оптичної транспортної мережі.

2.2.4.3. Формування та узгодження технічних вимог, календарних планів, специфікацій за договорами.

2.2.4.4. Розробка нормативних документів щодо проекту.

2.2.4.5. Взаємодія з розробником за проектом, деталізація функцій, постановка завдань.

2.2.4.6. Планування ресурсів, необхідних для розвитку інженерних систем та оптичної транспортної мережі.

2.2.4.7. Збір та аналіз даних щодо розвитку інженерних систем та оптичної транспортної мережі.

2.2.4.8. Прийняття рішення щодо пріоритетів розвитку інженерних систем та оптичної транспортної мережі з урахуванням стратегії розвитку підприємства (послуги, продукти, технології).

2.2.4.9. Прийняття рішення щодо необхідності введення/виведення відповідних інженерних систем та оптичної транспортної мережі.

2.2.4.10. Контроль за виконанням проекту на відповідність концепції, рішенню.

2.2.5. Відділ планування розвитку лінійно-кабельних споруд:

2.2.5.1. Визначення стратегії, ресурсів, політики розвитку лінійно-кабельних споруд.

2.2.5.2. Визначення архітектури рішень, стандартів, інтерфейсів розвитку лінійно-кабельних споруд.

2.2.5.3. Формування та узгодження договорів технічних вимог, календарних планів, специфікацій за договорами.

2.2.5.4. Розробка нормативних документів щодо проекту.

2.2.5.5. Взаємодія з розробником за проектом, деталізація функцій, постановка завдань.

2.2.5.6. Планування ресурсів, необхідних для розвитку лінійно-кабельних споруд.

2.2.5.7. Збір та аналіз даних щодо розвитку лінійно-кабельних споруд.

2.2.5.8. Прийняття рішення щодо пріоритетів розвитку лінійно-кабельних споруд з урахуванням стратегії розвитку підприємства (послуги, продукти, технології).

2.2.5.9. Прийняття рішення про необхідність введення/виведення рішень щодо міжстанційних лінійно-кабельних споруд.

2.2.5.10. Контроль за виконанням проекту на відповідність концепції, рішенню.

2.2.6. Центр розробки та впровадження прикладних рішень:

2.2.6.1. Розробка та впровадження мережної сервісної інфраструктури товариства.

2.2.6.2. Розробка та реалізація планів, графіків щодо модернізації архітектури автоматизованих систем.

2.2.6.3. Управління створенням, зміна та супроводження політики, сервісів, підвищення їх ефективності в межах існуючих проектних рішень.

2.2.6.4. Управління ризиками, плани дій щодо забезпечення відповідності нормативним вимогам політики.

2.2.6.5. Управління змінами мережної сервісної інфраструктури товариства.

2.2.6.6. Аудит проектів і експлуатаційної ефективності процесів.

2.2.6.7. Аналіз випадків невідповідності нормативним вимогам.

2.2.6.8. Аналіз та діагностика продуктивності роботи автоматизованих систем товариства, аналіз проблем в їх роботі. Розробка рішень з оптимізації та вдосконалення роботи систем.

2.2.6.9. Пропозиції майбутніх рішень і напрямків розвитку всієї архітектури.

2.2.6.10. Проведення тестувань з метою  визначення якості розробленого рішення та виявлення всіх його недоліків.

2.2.6.11. Проведення приймальних випробувань щодо впровадження нових послуг, сервісів, систем та обладнання.

2.2.6.12. Визначення типу та конфігурації обладнання в межах реалізації стратегії розвитку автоматизованих систем.

2.2.6.13. Планування розподілу ресурсів та обладнання для забезпечення реалізації проектів.

2.2.6.14. Проведення аудиту існуючих автоматизованих систем для підготовки вихідних даних.

2.2.6.15. Відстеження роботи із зовнішніми постачальниками, що надають допоміжні послуги та продукти.

2.2.6.16. Взаємодія з розробником для деталізації /реалізації проектних рішень.

2.2.6.17. Розробка рішень з координації робіт з експлуатації автоматизованих систем підрозділами ПАТ «Укртелеком».

2.2.7. Центр розробки та впровадження рішень на транспортній мережі:

2.2.7.1. Планування та розробка транспортних рішень:

2.2.7.1.1. Розробка рішень і напрямків розвитку архітектури транспортної мережі.

2.2.7.1.2. Збір вимог замовників, груп підтримки та експлуатації.

2.2.7.1.3. Планування моделі рішення.

2.2.7.1.4. Забезпечення відповідності моделі рішення нормативним вимогам.

2.2.7.1.5. Взаємодія з розробником для деталізації/реалізації проектних рішень.

2.2.7.1.6. Розробка повного комплекту документації.

2.2.7.2. Тестування та розгортання транспортних рішень:

2.2.7.2.1. Проведення тестування моделі рішення.

2.2.7.2.2. Проведення приймальних випробувань щодо впровадження нових послуг, сервісів, систем та обладнання.

2.2.7.2.3. Проведення дослідного розгортання рішення з метою  визначення його якості та виявлення всіх недоліків.

2.2.7.2.4. Проектування планів, графіків і ресурсів транспортної мережі на рівні проекту.

2.2.7.2.5. Керівництво масовим впровадженням рішення.

2.2.7.2.6. Створення та підтримка в актуальному стані документації з впровадження, підтримки та експлуатації.

2.2.7.3. Оптимізація та підтримка транспортних рішень:

2.2.7.3.1. Підтримка третього рівня.

2.2.7.3.2. Ескалація проблеми виробникам/підрядникам.

2.2.7.3.3. Підтримка актуальної інформації щодо всіх об’єктів транспортної мережі ПАТ «Укртелеком» та схем їх організації.

2.2.7.3.4. Розробка та виконання необхідних конфігурацій з включення, відключення і модифікації логічних з’єднань та об’єктів на транспортній мережі ПАТ «Укртелеком».

2.2.7.3.5. Планування розподілу ресурсів та обладнання для забезпечення реалізації проектів.

2.2.7.3.6. Збір даних з метою покращення процесів експлуатації та підтримки.

2.2.7.3.7. Аудит проектів та експлуатаційної ефективності процесів.

2.2.7.3.8. Аналіз випадків невідповідності нормативним вимогам.

2.2.7.3.9. Управління створенням, зміна та супроводження політики, сервісів, підвищення їх ефективності в межах існуючих проектних рішень.

2.2.7.3.10. Забезпечення впровадження програмних та апаратних релізів (змін) до розроблених рішень.

2.2.8. Центр розробки лінійно-кабельних рішень:

2.2.8.1. Розробка та розгортання технічних рішень з розвитку лінійно-кабельних споруд доступу, міжстанційних лінійно-кабельних споруд.

2.2.8.2. Визначення дизайну та функцій рішення.

2.2.8.3. Апробація технічних рішень.

2.2.8.4. Взаємодія з розробником за проектом в частині розробки та розгортання.

2.2.8.5. Формування та узгодження нормативних документів щодо проекту.

2.2.8.6. Виконання проекту відповідно до концепції, рішення.

2.2.8.7. Передача протестованого та впровадженого по лінійно-кабельних спорудах доступу, міжстанційних лінійно-кабельних спорудах.

2.3. Відділи департаменту управління інфраструктурними проектами:

2.3.1. Відділ організації розвитку інфраструктури:

2.3.1.1. Розробка стандартів для забезпечення надійності, ефективності, доступності та безперервності процесу розвитку мережної та ІТ-інфраструктури.

2.3.1.2. Розробка політики для забезпечення безпеки, конфіденційності, належного використання, управління відносинами з партнерами і сторонніми компаніями, захисту активів.

2.3.1.3. Контроль за виконанням стандартів та дотриманням політики, збір звітності.

2.3.1.4. Аналіз виконання існуючих стандартів та дотримання політики з метою корегування для усунення недоліків та забезпечення безперервного покращення процесу розвитку.

2.3.2. Відділ управління проектами розвитку інфраструктури:

2.3.2.1. Формування робочих груп проектів.

2.3.2.2. Планування виконання проектів.

2.3.2.3. Управління змістом проектів.

2.3.2.4. Управління термінами виконання проектів.

2.3.2.5. Управління вартістю проектів.

2.3.2.6. Управління якістю проектів.

2.3.2.7. Управління ресурсами проектів.

2.3.2.8. Управління ризиками проектів.

2.3.2.9. Управління комунікаціями в проектах.

2.3.2.10. Управління закупівлями в проектах.

2.4. Відділи департаменту проектування та будівництва і підпорядковані йому центри:

2.4.1. Відділ організації проектування:

2.4.1.1. Формування планів проектних робіт, планів капітального будівництва та ремонтів об’єктів телекомунікаційної інфраструктури, організація та контроль за виконанням обласними центрами будівництва та проектування.

2.4.1.2. Розподіл між обласними центрами обсягів проектно-вишукувальних, будівельно-монтажних робіт до виконання між обласними центрами.

2.4.1.3. Контроль за формуванням договірних цін на проектні роботи, аналіз окремих вартісних показників проектування.

2.4.1.4. Розробка, впровадження нормативних документів, що регулюють проектну діяльність обласних центрів проектування.

2.4.1.5. Забезпечення контролю за якістю проектно-кошторисної документації.

2.4.1.6. Проведення експертизи проектно-кошторисної документації.

2.4.1.7. Аналіз результатів практичного застосування проектних рішень, виявлення недоліків, виправлення недоліків і визначення шляхів розвитку та оптимізації вдалих рішень з метою їх подальшого використання.

2.4.1.8. Забезпечення вивчення та впровадження нових технологій проектування.

2.4.1.9. Впровадження змін щодо здійснення проектних робіт згідно зі змінами у відповідному законодавстві.

2.4.2. Відділ організації будівництва:

2.4.2.1. Організація будівництва, реконструкції, технічного переоснащення та капітальних ремонтів об’єктів телекомунікаційної інфраструктури згідно з обсягами фінансування, передбаченими бізнес-планом і проектно-кошторисною документацією.

2.4.2.2. Розробка проектів довгострокових, середньострокових та поточних планів будівництва.

2.4.2.3. Забезпечення своєчасного введення в експлутацію об’єктів телекомунікаційної інфраструктури ПАТ «Укртелеком».

2.4.2.4. Контроль за формуванням договірних цін на будівельно-монтажні, пусконалагоджувальні роботи, аналіз окремих вартісних показників будівництва.

2.4.2.5. Статистичне спостереження за об’єктами будівництва, ремонту (2-буд, 2-інвест).

2.4.2.6. Підготовка, узагальнення матеріалів щодо введених потужностей, основним фондам, освоєним капітальним вкладенням, обсягам незавершеного будівництва.

2.4.2.7. Забезпечення економії за рахунок ефективного використання капітальних вкладень, зменшення обсягів незавершеного будівництва та раціоналізації роботи підлеглих структур.

2.4.2.8. Розробка, впровадження нормативних документів, що регулюють окремі етапи, облік у будівництві, забезпечують якість будівельних робіт.

2.4.2.9. Контроль та аналіз якості будівельних робіт.

2.4.2.10. Підготовка матеріалів до роботи комісій з прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.

2.4.2.11. Участь у роботі комісій з прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.

2.4.2.12. Забезпечення вивчення та впровадження нових технологій виконання робіт у будівництві телекомунікаційної інфраструктури.

2.4.2.13. Впровадження змін щодо здійснення будівельних робіт згідно зі змінами у відповідному законодавстві.

2.4.2.14. Забезпечення виконання вимог законодавства про охорону праці та пожежну безпеку.

2.4.3. Відділ комплектування:

2.4.3.1. Складання заявок на поставку обладнання, матеріалів.

2.4.3.2. Підготовка договорів з постачальниками, погодження умов, термінів поставок.

2.4.3.3. Супроводження поставок обладнання, матеріалів.

2.4.3.4. Організація передачі обладнання підрозділам підприємства, підрядникам для виконання робіт.

2.4.3.5. Облік обладнання, матеріалів, складання звітності.

2.4.3.6. Контроль за виконанням норм щодо забезпечення запасів обладнання та матеріалів.

2.4.4. Відділ технічного забезпечення проекту «Євро – 2012»:

2.4.4.1. Забезпечення контролю за реалізацією проекту «Євро – 2012» та супроводження заходів щодо «Євро – 2012».

2.4.4.2. Організація та координація роботи філій із забезпечення розробки та реалізації технічної частини проекту «Євро – 2012», взаємодія з іншими підрозділами в рамках технологічної реалізації ЄВРО – 2012.

2.4.4.3. Організація заходів щодо підвищення та контролю якості реалізації проекту «Євро – 2012» як в частині будівництва, так і надання послуг.

2.4.5. Відділ технічного супроводження проекту «Євро – 2012»:

2.5.4.1. Забезпечення контролю за реалізацією проекту «Євро – 2012» та супроводження заходу «Євро – 2012».

2.5.4.2.Організація та координація роботи філій із забезпечення розробки та реалізації технічної частини проекту «Євро – 2012», взаємодія з іншими підрозділами в рамках технологічної реалізації ЄВРО – 2012.

2.5.4.3. Організація заходів щодо підвищення та контролю якості реалізації проекту «Євро – 2012» як в частині будівництва так і надання послуг.

2.4.6. Центр проектування та будівництва транспортної мережі:

2.4.6.1. Забезпечення проектування та будівництва міжміських, зонових ЛКС, станційних споруд, мережної інфраструктури та допоміжних споруд.

2.4.6.2. Одержання вихідних даних та технічних умов на проектування.

2.4.6.3. Проведення вишукувальних робіт, розробка ескізних, технічних, робочих проектів на будівництво реконструкцію, технічне переозброєння, складання дефектних актів на ремонтні роботи.

2.4.6.4. Проведення зовнішньої експертизи проектів згідно з вимогами чинного законодавства.

2.4.6.5. Організація виконання будівельно-монтажних робіт.

2.4.6.6. Укладання договорів підряду, узгодження договірних цін на будівництво.

2.4.6.7. Контроль за постачанням, комплектацією об’єктів будівництва обладнанням та матеріалами.

2.4.6.8. Здійснення авторського та технічного нагляду за будівництвом: контроль за дотриманням проектних рішень, якості робіт на об’єктах згідно з будівельними нормами та правилами, дотримання термінів виконання робіт, вартісних показників будівництва.

2.4.6.9. Підготовка та оформлення актів на приховані роботи, актів виконаних робіт тощо.

2.4.6.10. Підготовка матеріалів та участь у роботі комісій з прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відремонтованих споруд згідно з чинним законодавством, корпоративними стандартами.

2.4.6.11. Формування звіту про освоєні капітальні інвестиції, введені потужності.

2.4.6.12. Забезпечення виконання вимог законодавства про охорону праці та пожежну безпеку.

2.4.7. Обласний центр проектування та будівництва:

2.4.7.1. Забезпечення проектування та будівництва місцевих, міських ЛКС, станційних споруд, мережної інфраструктури та допоміжних споруд.

2.4.7.2. Одержання вихідних даних та технічних умов на проектування.

2.4.7.3. Проведення вишукувальних робіт, розробка ескізних, технічних, робочих проектів на будівництво реконструкцію, технічне переозброєння, складання дефектних актів на ремонтні роботи.

2.4.7.4. Проведення зовнішньої експертизи проектів згідно з вимогами чинного законодавства.

2.4.7.5. Організація виконання будівельно-монтажних робіт.

2.4.7.6. Укладання договорів підряду, узгодження договірних цін на будівництво.

2.4.7.7. Контроль за постачанням, комплектацією об’єктів будівництва обладнанням та матеріалами.

2.4.7.8. Здійснення авторського та технічного нагляду за будівництвом: контроль за дотриманням проектних рішень, якості робіт на об’єктах згідно з будівельними нормами та правилами, дотримання термінів виконання робіт, вартісних показників будівництва.

2.4.7.9. Підготовка та оформлення актів на приховані роботи, актів виконаних робіт тощо.

2.4.7.10. Підготовка матеріалів та участь у роботі комісій з прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відремонтованих споруд згідно з чинним законодавством, корпоративними стандартами.

2.4.7.11. Формування звіту про освоєні капітальні інвестиції, введені потужності.

2.4.7.12. Забезпечення виконання вимог законодавства про охорону праці та пожежну безпеку.

2.5. Відділи департаменту науково-технічної політики:

2.5.1. Науково-технічний відділ

2.5.1.1. Координація роботи з формування концепції та стратегій розвитку товариства й окремих напрямків його діяльності.

2.5.1.2. Організація роботи з науково-технічної підтримки розвитку та модернізації інфраструктури фізичного рівня.

2.5.1.3. Організація роботи з проведення науково-технічної експертизи.

2.5.1.4. Організація та координація роботи з формування нормативної бази товариства.
2.5.1.5. Взаємодія в межах компетенції з національними та міжнародними організаціями зі стандартизації (ITU-T, CENELEC, IEC тощо), центральними органами виконавчої влади, НКРЗ, галузевими науково-дослідними та іншими організаціями.

2.5.1.6. Узгодження та підтримка навчальних курсів з розвитку інфраструктури у філії «Центр післядипломної освіти».

2.5.1.7. Організація та координація діяльності структурних підрозділів товариства щодо проведення та участі у конференціях, семінарах тощо.

2.5.1.8. Організація роботи науково-технічної ради товариства.

2.5.2. Відділ інформаційних ресурсів:

2.5.2.1. Розробка та підтримка інформаційної архітектури ПАТ «Укртелеком». Ведення реєстру автоматизованих систем товариства. Підтримка еталонної моделі даних ПАТ «Укртелеком» (на базі SID); аналіз інформаційних структур автоматизованих систем товариства на відповідність бізнес-сутностям еталонної моделі; координація процесів життєвого циклу web – сервісів SOA.

2.5.2.2. Координація процесів інформаційного забезпечення суб’єктів інноваційної діяльності товариства шляхом інтеграції документальних інформаційних ресурсів до єдиного центру знань ПАТ «Укртелеком».

2.5.2.3. Ведення реєстру форм внутрішньої документальної звітності. Аналіз дублювання показників за реєстром форм та показників внутрішньої звітності. Підготовка пропозицій щодо оптимізації форм внутрішньої документальної звітності.

2.5.2.4. Ведення реєстру нормативно-довідкової інформації та реєстру корегувань до її інформаційних ресурсів. Пошук першоджерел наповнення для інформаційних ресурсів зовнішнього формування, супроводження відповідних угод.

2.5.2.5. Координація бізнес-процесів управління знаннями в товаристві, технологічний бенчмаркінг. Організація роботи бібліотек Апарату управління та структурних підрозділів товариства.

2.5.2.6. Ведення UDDI реєстру web – сервісів SOA, облік специфікацій та документування контрактів сервісів, розкладів та оркестровок платформ інформаційного обміну Microsoft та Oracle, облік реалізованих на базі цих платформ бізнес-процесів.

3. В.о. заступника Голови Правління з питань інформаційних систем та перспективних мережних технологій Тарасенку І.В., заступнику Голови Правління з питань праці та управління персоналом Прутенко Л.П. подати пропозиції протягом тижня з дати видання цього наказу щодо:

3.1. Перерозподілу функцій та штату між підрозділами товариства, у зв’язку з формуванням філії «Дирекція з питань розвитку інфраструктури».

3.2. Передавання функцій, невластивих напряму розвитку інфраструктури, іншим підрозділам товариства.

4. В.о. заступника Голови Правління з питань інформаційних систем та перспективних мережних технологій Тарасенку І.В., заступнику Голови Правління з питань праці та управління персоналом Прутенко Л.П., в.о. Першого заступника Голови Правління Татарчуку С.І., т.в.о. заступника Голови Правління з питань маркетингу та продажу послуг Лісак І.О., заступнику Голови Правління з питань економіки та фінансів Шаповалову Є.А., заступнику Голови Правління з питань корпоративних прав Зайцеву В.О., головному бухгалтеру Накалюжній Л.В., директору юридичного департаменту Котлярову Ю.А. забезпечити розробку протягом тижня з дати видання цього наказу Плану заходів щодо формування структури філії «Дирекція з питань розвитку інфраструктури» та надати на затвердження Голові Правління.

5. В.о. заступника Голови Правління з питань інформаційних систем та перспективних мережних технологій Тарасенку І.В.:

5.1. Протягом місяця з дати видання цього наказу забезпечити розробку Положення про філію «Дирекція з питань розвитку інфраструктури».

5.1. Протягом двох місяців з дати видання цього наказу розробити порядок взаємодії між підрозділами товариства щодо вирішення питань з розвитку інфраструктури.

6. В.о. заступника Голови Правління з питань інформаційних систем та перспективних мережних технологій Тарасенку І.В., директору адміністративно-господарського департаменту Чернікову Г.В., директорам Філії інформаційно-комунікаційних систем, регіональних філій та філії «Дирекція первинної мережі»:

6.1. До 31.10.2011 створити комісію з питань приймання-передавання майна, основних фондів та інших активів, пов’язаних з перерозподілом функцій між філіями у зв’язку з формуванням філії «Дирекція з питань розвитку інфраструктури».

6.2. Комісії:

6.2.1. Станом на 01.11.2011 провести інвентаризацію майна, основних фондів та інших активів, що обліковуються на балансі Апарату управління, Філії інформаційно-комунікаційних систем, регіональних філій та філії «Дирекція первинної мережі» в частині розвитку інфраструктури.

6.2.2. Провести приймання-передавання станом на 31.12.2011 майна, основних фондів, інших активів та зобов’язань на баланс філії «Дирекція з питань розвитку інфраструктури».

6.2.3. Подати до 10.02.2012 Голові Правління на затвердження акт приймання-передавання в трьох примірниках за формою відповідно до додатка № 5 до цього наказу.

7. В.о. заступника Голови Правління з питань інформаційних систем та перспективних мережних технологій Тарасенку І.В., заступнику Голови Правління з питань праці та управління персоналом Прутенко Л.П. протягом тижня організувати підготовку проектів положень про підрозділи, посадових інструкцій працівників у встановленому порядку.

8. Заступнику Голови Правління з питань праці та управління персоналом Прутенко Л.П. протягом 2-х тижнів з дати видання цього наказу:

8.1 забезпечити підготовку проекту штатного розпису філії «Дирекція з питань розвитку інфраструктури».

8.2. повідомити працівників про проведення змін, зазначених у п.1 цього наказу.

9. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова Правління Г.Б. Дзекон

________________________________________________________________

Наказ розіслати: ВОКОДЗ, Першому заступнику Голови Правління, заступникам Голови Правління, головному бухгалтеру, юридичному департаменту, контрольно-ревізійному департаменту, філіям, СВ, ОПО, ВОПСЗ.

Наказ підготовлено відділом організації праці та структурних змін







Начальник відділу

В.А. Кучерова

Погоджено:










В.о. Першого заступника Голови Правління

С.І. Татарчук

__________________

_______________

(дата отримання акта)

(дата візування)







Т.в.о. заступника Голови Правління з питань

маркетингу та продажу послуг

І.О. Лісак

__________________

_______________

(дата отримання акта)

(дата візування)







В.о. заступника Голови Правління з питань інформаційних систем та перспективних мережних технологій



І.В. Тарасенко

__________________

_______________

(дата отримання акта)

(дата візування)







Заступник Голови Правління

з питань праці та управління персоналом



Л.П. Прутенко


__________________

_______________

(дата отримання акта)

(дата візування)







Головний бухгалтер

Л.В. Накалюжна

__________________

_______________

(дата отримання акта)

(дата візування)













Керівник служби Голови Правління

А.А. Галяпа

__________________

_______________

(дата отримання акта)

(дата візування)

Директор департаменту

організації та оплати праці


О.Г. Козак

__________________

_______________

(дата отримання акта)

(дата візування)







Голова Об’єднаної профспілкової

організації ПАТ «Укртелеком»


Л.А. Топехіна

__________________

_______________

(дата отримання акта)

(дата візування)







Директор юридичного департаменту

Ю.А. Котляров

__________________

_______________

(дата отримання акта)

(дата візування)







ВБ: Погодження про включення до БАУ __________________________

(підпис відповідальної особи)
Юридична служба: Акт включено до БАУ __________________________

(підпис відповідальної особи)

Сехно

93-86

Схожі:

Про внесення змін до рішення міської ради від 29. 05. 2008р. №5/17/128...

Про внесення змін до рішення міської ради від 10. 02. 2012 №301-18/УІ...
України «Про місцеве самоврядування в Україні»,Земельним кодексом України, Законами України «Про землеустрій», «Про державну експертизу...
Закон України  «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України...
Президента України щодо накладення вето на Закон України  «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення...
Про порядок розміщення зовнішньої реклами в місті Синельниковому
Про внесення змін до рішення міської ради від 04. 11. 2011 №207-15/ ІУ «Про внесення змін до Програми по земельній реформі на 2006-2015...
Про порядок розміщення зовнішньої реклами в місті Синельниковому
Про внесення змін до рішення міської ради від 04. 11. 2011 №207-15/ ІУ «Про внесення змін до Програми по земельній реформі на 2006-2015...
Поіменне голосування про проект Постанови про попереднє схвалення...
Постанови про попереднє схвалення законопроекту про внесення змін до Конституції України щодо проведення чергових виборів народних...
Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1996, №30, ст. 141)
Текст Конституції України відповідає тексту, що існував до внесення змін Законом "Про внесення змін до Конституції України" №2222-IV...
Законодавство України
Текст Конституції України відповідає тексту, що існував до внесення змін Законом "Про внесення змін до Конституції України" №2222-IV...
Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 08. 10. 2008р....
Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 08. 10. 2008р. №1995 «Про внесення змін в рішення виконавчого комітету міської...
ЗАТВЕРДЖЕНО
Процедура надання роз'яснень щодо документації конкурсних торгів та порядок внесення змін
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка