Тема: Реалізація лінійних алгоритмів з використанням консольного режиму середовища програмування


Скачати 19.27 Kb.
Назва Тема: Реалізація лінійних алгоритмів з використанням консольного режиму середовища програмування
Дата 29.04.2013
Розмір 19.27 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
Дата: 22.11.12

Лабораторна робота

Тема: Реалізація лінійних алгоритмів з використанням консольного режиму середовища програмування.

Мета: Навчитись реалізовувати лінійні алгоритми з використання консольного режиму середовища програмування.

Теоретичні відомості

Давайте пригадаємо:

Консольна програма це програма в якій взаємодія користувача з комп’ютером відбувається з використанням текстового (буквено-цифрового) режиму дисплея.

Консольна програма не має інтерфейсу користувача. Такі програми використовуються для розробки системних програм, автоматизованих модульних тестів та інших програм без інтерфейсу користувача.

Для створення консольної програми нам потрібно відкрити візуальне середовище розробки MS Visual Basic 2010 Express (Пуск - Все программы – Microsoft Visual Studio 2010 Express – Microsoft Visual Basic 2010 Express)

Лінійний алгоритм

У найпростішому випадку алгоритм складається з однієї чи декількох дій (розпоряджень виконавцю), що повинні бути виконані у строгій послідовності, без всяких умов і в строгій відповідності з тим порядком, у якому записані оператори програми. Такий алгоритм називається лінійним.

Зразок коду з використання лінійного алгоритму:

Module Module1

Sub Main()

Dim V, m, p, E As Double - оголошення змінних

Console.Write("Введіть значення швидкості V=: ")

V = Console.ReadLine() – введення значення V

Console.Write("Введіть значення маси m=: ")

m = Console.ReadLine()- введення значення

E = m * Math.Sqrt(V) / 2 – обчислення виразу

p = m * V – обчислення виразу

Console.WriteLine("Кінетична енергія тіла E = {0} Дж", E) – виведення значення V

Console.WriteLine("Імпульс тіла p={0} кг*м/c", p) - виведення значення m

Console.ReadKey()

End Sub

End Module

Завдання: Скласти програму, для переведення відстані, заданої у верстах, у кілометри (1 верста — 1066,8 м).

Додаткове завдання: Напишіть програму, яка прочитає з клавіатури чотири числа, знайде та виведе на консоль їх суму та середнє арифметичне.

Схожі:

29. Опис та використання підпрограм
Реалізація базових алгоритмічних структур процедурною мовою програмування. Опис процедур та функцій процедурною мовою програмування....
Тема. Засоби вводу/виводу з використанням командного рядка
Формування вмінь і навиків використання підпрограм вводу/виводу з використанням командного рядка. Застосування знань структури лінійних...
Тема. Засоби вводу/виводу за допомогою діалогових вікон
Формування вмінь і навиків використання підпрограм вводу/виводу з використанням діалогових вікон. Застосування знань структури лінійних...
Тема. Оператор вибору
Формування вмінь і навиків програмування алгоритмів розгалуженої структури з використанням оператора вибору. Закріплення вмінь і...
Тема. Створення програм лінійної структури
Формування вмінь і навиків роботи в середовищі мови програмування Object Pascal. Систематизація та застосування знань структури лінійних...
Тема. Одновимірні масиви
Формування вмінь і навиків програмування алгоритмів обробки одновимірних масивів. Закріплення вмінь і навиків використання функцій...
Тема. Одновимірні масиви
Формування вмінь і навиків програмування алгоритмів обробки одновимірних масивів. Закріплення вмінь і навиків використання функцій...
Тема. Одновимірні масиви
Формування вмінь і навиків програмування алгоритмів обробки одновимірних масивів. Закріплення вмінь і навиків використання функцій...
Тема. Двовимірні масиви
Формування вмінь і навиків програмування алгоритмів обробки двовимірних масивів. Закріплення вмінь і навиків використання функцій...
Тема. Двовимірні масиви
Формування вмінь і навиків програмування алгоритмів обробки двовимірних масивів. Закріплення вмінь і навиків використання функцій...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка