|
Скачати 104.9 Kb.
|
Завдання для 7 класу
Складіть текст виступу з пропозицією створити в кабінеті української мови “Бібліотеку словників”, що працюватиме в режимі читальної зали. Текст виступу побудуйте у формі роздуму. Вдайтеся до публіцистичного стилю. “Проговоріть” свій виступ перед однокласниками1.
Спортивна секція, шахова партія, турнірна таблиця, спортивний розряд, майстер спорту, гросмейстер, шахова комбінація, шахова задача, рокіровка (перестановка фігур), цейтнот (нестача часу для обдумування ходів), шах, мат, пожертвувати конем (турою), сеанс одночасної гри, шаховий комп’ютер.
Клясер (альбом для колекції марок), пінцет, перфорація, штемпель, тематична добірка, ювілейна марка, раритет (цінна рідкісна річ), підробка, магазин “Філателія”, журнал “Філателіст”, дизайн (художнє проектування, оформлення), колорит.
Комп’ютерна грамотність, монітор, дисплей, системний блок, клавіатура, “миша”, дискета, компакт-диск з комп’ютерною програмою, захисний екран, принтер, картридж, сканер, інсталяція (встановлення програми), база даних.
Серед натовпу пасажирів, привертає погляд, неможливо сплутати, на пероні, важенний багаж, гостинці для рідні, гостинність, розгубленість, надзвичайна лагідність, виняткова чемність, кінцева зупинка тролейбуса, оплата за проїзд, станція метро, за адресою, міська метушня, висотні будинки, гамірливі вулиці.
Завітав якось до Петра Петровича Недовершигори голова сусіднього колгоспу Степан Іванович Кульбаба. Пригостили його смаженим коропом. Степан Іванович пригощався та все:
Клітка, вольєра, загорожа, майданчик для молодняка, умови, наближені до природних, басейн, скелястий рельєф, імітація (підроблення, наслідування) степового ландшафту, режим харчування, шкідлива їжа, непристосований шлунок, отруєння, небезпека для життя, можливе каліцтво, злочинне нехтування правилами, трагічні наслідки, дражнити, привертати увагу, ризикувати життям.
Гардероб, сектор, арена, прохід, відповідно до зазначеного в квитку місця, крісло, програма, антракт, парад-але, фінал, буфет, афіша, акробати, жонглери, клоуни, дресирувальники, уніформісти (працівники арени), декорації, реквізит.
Зразок. Головні ознаки публіцистичного стилю:
3) та ін. Публіцистичний стиль – це різновид літературної мови, що використовується у суспільно-політичній сфері життя. Його вживають в газетах, суспільно-політичних журналах, пропагандистських виступах, агітаційно-пропагандистських радіо- та телепередачах. Публіцистичний стиль існує в таких жанрах, як звернення, відозва, прокламація, передова стаття, замітка, огляд, інтерв’ю, радіо-, кіно-, телепубліцистика та ін. Метою публіцистичного стилю є точно, доступно, яскраво інформувати читача (слухача) про найважливіші події життя нашої країни та за рубежем, викликати в нього певне ставлення до того, про що сповіщається, а інколи й спонукати до певних дій. Отже, публіцистичний стиль виконує дві функції: інформативну (повідомлення) та впливу (агітаційна функція). Мета публіцистичного стилю зумовлює головні його ознаки: інформативність, логічність, фактографічність, образність, відверту оцінність. За Ф.Гужвою СловникПропаганда – поширення й роз’яснення певних ідей, вчень, поглядів. Агітація – поширення певних ідей з метою політичного впливу на людей, дія, що має на меті переконати в чомусь, спонукати до чогось. Прокламація – листівка, друкована відозва агітаційного характеру. Функція – призначення. Логічність – тут: розумність, внутрішня закономірність. 1 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 7 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 54 с. – С. 44. 2 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 7 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 54 с. – С. 44. 3 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 7 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 54 с. – С. 44. 4 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 7 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 54 с. – С. 26. 5 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 7 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 54 с. – С. 26. 6 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 7 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 54 с. – С. 27. 7 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 7 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 54 с. – С. 27. 8 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 7 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 54 с. – С. 27. 9 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 7 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 54 с. – С. 36. 10 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 7 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 54 с. – С. 36. 11 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 7 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 54 с. – С. 36. 12 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 7 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 54 с. – С. 36-37. 13 Глазова О. Рідне слово: Посібник з розвитку зв’язного мовлення: 7 клас. К.: Магістр-S, 1999, 56 с. – С. 20. 14 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 7 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 54 с. – С. 12. 15 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 7 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 54 с. – С. 12. 16 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 7 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 54 с. – С. 13. 17 Глазова О. Рідне слово. Посібник з розвитку зв’язного мовлення. 7 клас. Вид. 2-е. К., Магістр-S, 1999, 54 с. – С. 13. 18 Глазова О. Рідне слово: Посібник з розвитку зв’язного мовлення: 7 клас. К.: Магістр-S, 1999, 56 с. – С. 37-38. |
Що потрібно зробити перед початком проекту? Придбати/позичити необхідні пристрої, (камера, сканер, проектор, тощо) для роботи учнів у створені проекту |
Поглиблене вивчення англійської мови в Скадовській гімназії «Thema Actuall». Учні школи ІІ ступеня мають можливість факультативно вивчати новогрецьку мову, учні-старшокласники відвідують факультатив... |
Безперечно, що найефективніше оволодіння основними мовленнєвими навичками... Тут мають певні переваги рольові ігри, тому що вони стосуються виду діяльності, у якому учні отримують роль, яку вони повинні зіграти,... |
Доповідь ректора М. В. Полякова на зборах трудового колективу серпень 2014 р. Дніпропетровськ Колективом університету проведено значну роботу та вжито конкретних заходів з удосконалення організаційного, кадрового, науково-методичного... |
Звітний період Попередній період Усього активів Борислав, вул. Потік,5, адміністративний корпус конференцзал. Реєстрація акціонерів для участі у загальних зборах з 10 год. 00 хв... |
“1 6 “ квітня 201 3 року, об 14 год. 00 хв Реєстрація акціонерів (їх представників) для участі у загальних зборах з 13 год. 00хв до 13 год. 50 хв. Право участі у загальних... |
Останній день весни та перший день літа особливо запам’яталися найменшим... Новомиргорода завітали народний художній колектив України, хореографічний ансамбль «Росинка»; зразковий художній колектив, студії... |
Формування інноваційної особистості на уроках біології: ресурсне забезпечення освітнього процесу Реформування системи біологічної освіти – одне з найважливіших завдань сьогодення. Традиційне навчання не може бути провідним у цілісному... |
Митний реєстр сприяє захисту прав інтелектуальної власності на митному кордоні В даному реєстрі зазначаються всі необхідні характеристики товарів, що містять такі об’єкти, а також відомості щодо власників прав,... |
Перелік навчально-наочних посібників, технічних засобів навчання... Обладнання, яке необхідно придбати для комбінованої майстерні замість слюсарних та деревообробних верстаків |