|
Скачати 176.42 Kb.
|
Угода № _____ про інформаційне обслуговування через комутовану телефонну лінію м.Луцьк " __ " _____________ 2006 р. Державне підприємство науково-телекомунікаційний центр “Українська академічна і дослідницька мережа” Інституту фізики конденсованих систем НАН України, надалі "Уарнет", в особі директора Процикевича І.А., що діє на підставі Статуту і має Статус платника податку на прибуток на загальних підставах, з однієї сторони, та ________________________________________________________________________________, надалі "Абонент", в особі _____________________________________________, що діє на підставі _______________, з іншої сторони, надалі “Сторони”, уклали дану угоду про наступне: 1. Абонент доручає, а Уарнет приймає на себе виконання інформаційного обслуговування щодо доступу Абонента до мереж Уарнет та Інтернет через комутовану телефонну лінію. 2. Уарнет зобов’язується: 2.1. Надати доступ Абонента до мереж Уарнет та Інтернет через комутовану телефонну лінію. Типи під’єднання, обрані Абонетом : ________________________________________________ . 2.2. Визначати на основі своїх програмних засобів використаний Абонентом час. 2.3. Повернути Абоненту невикористані ним залишки будь-яких авансових платежів після припинення дії угоди. 3. Абонент зобов’язується: 3.1. Проводити оплату згідно діючої Угоди. 3.2. Абонент станом на 1 число кожного місяця підтримує авансову оплату на рівні або вище рівня місячної абонплати. 3.3 Підтримувати поточний стан свого рахунку на рівні не нижче мінімального. 3.4. Самостійно контролювати свій фінансовий стан через сервіси, які надає Уарнет (наприклад, www.users.uar.net, див. реєстраційну картку). 3.5. Вказувати номер угоди в платіжному документі. 3.6. Самостійно оплачувати послуги з надання телефонного зв’язку операторам зв’язку. 3.7. Використовувати надані Уарнетом послуги тільки легальним чином у відповідності до чинного законодавства. 4. Порядок здачі робіт: 4.1. Уарнет надсилає Абоненту до 15-го числа податкову накладну та акт виконаних робіт за попередній місяць. 4.2. Абонент надсилає до 20-го числа поточного місяця підписаний Абонентом акт виконаних робіт за попередній місяць. Якщо протягом двадцяти днів після закінчення місяця Абонент не пред’явив у письмовому вигляді своїх претензій Уарнету, то послуги вважаються виконаними у повному об’ємі. Претензії надсилаються Уарнету рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто з відміткою про реєстрацією. 5. Розрахунки. 5.1. Оплата послуг здійснюється в гривнях за цінами Уарнету, вказаними в ТАБЛИЦІ ЦІН, яка є невід’ємною частиною даної угоди. Всі ціни включають податок на додану вартість (ПДВ). 5.2. Перед першим підключенням Абонент здійснює авансову оплату згідно ТАБЛИЦІ ЦІН. 5.3. Поточні оплати Абонент проводить керуючись пунктом 3, на підставі електронних повідомлень, які передаються на електронну адресу Абонента, де вказуються:
У випадку, коли Абонент планує збільшення (зменшення) надлишкового часу користування мережами, Абонент збільшує (зменшує) авансову оплату на відповідну суму. Одержані електронною поштою рахунки Абонент (юридична особа) видруковує на своїх технічних засобах і подає в бухгалтерію для оплати. 6. Уарнет має право: 6.1. Відключити Абонента від обумовлених мереж при недотриманні Абонентом вимог пунктів 3 та 5. 6.2. Збільшувати ціни на послуги, попередивши Абонента про такі зміни не пізніше ніж за місяць. Абонент не звільняється від оплати послуг, наданих Уарнетом, якщо з незалежних від Уарнету причин він не отримав цього повідомлення. 6.3. Припинити надання послуг Абоненту у випадку:
7. Абонент має право: 7.1. Змінювати типи під’єднання, запропоновані Уарнетом, з 1-го числа наступного місяця при укладенні відповідного додатку. 7.2. Призупинити дію угоди з 1-го числа наступного місяця, письмово попередивши Уарнет не пізніше, ніж за два дні до початку наступного місяця. 8. Уарнет не несе відповідальності:
9. Сторони звільняються від виконання зобов’язань даної угоди, якщо таке невиконання є наслідком непередбачених обставин, що виникли після укладення угоди в результаті подій надзвичайного характеру (форс-мажор), яким Сторони не мали змоги запобігти. 10. У разі виникнення суперечок, що до даної угоди, Сторони використають усі засоби для їх вирішення, шляхом переговорів. У випадку, коли Сторони не дійдуть згоди, всі спірні питання будуть вирішуватись в господарському суді України. 11. Зміни та доповнення до даної Угоди здійснюються в письмовій формі. Всі додатки є невід'ємною частиною Угоди. Дійсним вважати останній з підписаних додатків, який скасовує дію всіх попередніх. 12. Дана угода вступає в силу з дня її підписання і діє до 31 грудня 2015 р. Якщо Сторони не погодять письмово розірвання угоди за один місяць до закінчення її дії, то угода автоматично продовжується на наступний термін. 13. Угоду складено у двох примірниках українською мовою, що мають однакову юридичну силу.
з 1 жовтня 2005 р. ТАБЛИЦЯ ЦІН Ціни в гривнях з врахуванням ПДВ
ТАБЛИЦЯ ЦІН - УАРНЕТ-КАРТКА Знижки
Увага!!! Перед під’єднанням до інтернет-мережі обов’язково перевірте, чи не включено доступ до дисків і папок на Вашому комп’ютері для інших користувачів (т. з. “Совместный доступ”/”Sharing”). Для цього 2 рази натисніть по іконці Мой компьютер (My computer) на робочому столі і перевірте, чи немає зображення руки під папками (дисками C, D і т. д.) Якщо таке зображення існує, то натисніть правою кнопкою миші на іконці з таким зображенням та виберіть пункт меню Доступ (Sharing). В вікні, яке відкрилося, на вкладці Доступ (Sharing) поставте позначку навпроти Локальный ресурс. Це допоможе Вам вберегтися від крадіжки Вашого паролю для доступу до Інтернету і інших даних, які знаходяться на Вашому комп’ютері. (Примітка: якщо необхідно надати доступ до даних Вашого комп’ютера у Вашій локальній мережі, то відкривайте окремі папки, а не цілі диски!) Детальніше про те, як вберегтися від крадіжки паролю читайте на нашій сторінці http://www.uar.net/security Найбільш типові проблеми, які можуть виникати при роботі в Інтернеті чи користуванні електронною поштою. 1. Коли Ви не можете отримати пошту з Вашої поштової скриньки одразу (неодноразові розриви зв’язку; обсяг листів дуже великий за кількістю або розміром, серед яких можуть бути непотрібні - “спам”) на свій комп’ютер, тоді потрібно скористатися сторінкою https://www.mail.lviv.ua для перегляду вмісту Вашої скриньки: - Ввести в полі Address[Адрес] Вашого броузера (Internet Explorer чи Netscape Navigator) адресу сторінки: https://www.mail.lviv.ua - Натиснути Yes/Да на запит Security Alert[Предупреждение системы безопасности] - Ввести Ваше ім"я користувача і пароль на поштову скриньку, в полі "Надавач послуг" вибрати UARNet, в полі "Мова" вибрати Ukrainian (windows-1251) і натиснути "Увійти". Тепер Ви зможете переглянути, видалити (Викреслити, а згодом Видалити викреслені), відповісти на листи. Для виходу потрібно натиснути "Вийти". 2. Якщо вже є під'єднання до Інтернету, але не відкриваються сторінки, не відсилається/приймається пошта. Насамперед перевірте правильність настройки Вашого комп’ютера для роботи в Інтернеті (“Інструкція для клієнтів UARNET” на зворотній стороні). Якщо всі перелічені в “Інструкції…” компоненти наявні, спробуйте перевстановити компонент Удаленный доступ к сети (див. п. 1 “Інструкції”). Для цього заберіть галочку навпроти цього компонента, підтвердіть внесені зміни, натиснувши ОК послідовно на всіх вікнах, на запит про перезавантаження системи натисніть Да/Yes. Після перезавантаження встановіть цей компонент знову (порядок інсталяції компонента Удаленный доступ к сети описано в п. 1 “Інструкції…” (Примітка. Для перевстановлення будь-яких компонентів операційної системи Вам потрібно мати інсталяційний пакет Windows на Вашому комп’ютері або на CD). Більшість аналогових телефонних станцій потребують деякої корекції стандартних заводських параметрів модемів. Якщо Ваш модем погано з’єднується, розриває зв’язок, то виникає необхідність у внесенні певних змін в стандартну конфігурацію модема. Найбільш важливими параметрами є обмеження швидкості з’єднання, рівень вихідного сигналу модема, час очікування несучої і т.д. Дані параметри керуються командами модема і в залежності від виробника і марки модема, команди відрізняються і тому треба звертатися до документації на модем (якщо її нема в поставці разом з модемом, то, можливо, вона розміщена на сайті виробника). Для встановлення цих значень в Windows 95/98/Me: Start/Пуск->Settings/Настройки->Control Panels/Панель Управления->Modems/Модеми-> Properties/Свойства->Connection/Подключение->Advanced/Дополнительно-> Extra-Settings/Строка инициализации. Тут вписуєм: S9=40S10=100 (майже для всіх модемів) Далі для GVC 56K “Вектор”, IDC-5614: +ms=11,1,300,19200 для US Robotics Courier: &n10 для IDC2818 BXL/VR: s37=13s64=10 для Zyxel Omni 56K: &n66 для Lucent LT Winmodem: s38=0s37=13-v90=0 Закриваєм вікна, всюди тиснучи OK. Якщо модем зовнішній, виключіть і включіть його живлення. Це є можливі варіанти, які добре зарекомендували себе, але можливі й інші варіанти, які для Вас будуть кращими. 3.Ознайомитись з порядком розміщення сторінок користувачів на нашому сервері можна за адресою http://www.users.uar.net/support/ftp.html. Для початку необхідно створити один або декілька файлів в форматі HTML, причому заголовний файл повинен мати ім'я index.html, а потім їх переслати на наш сервер, керуючись інструкцією розміщення сторінок. Про те, як створювати файли HTML-формату ви можете прочитати на http://citforum.uar.net або в книгах, присвячених розробці Web-сторінок. Більш детальніше з вище викладеними пунктами та питаннями, які можуть виникати при роботі в Інтернет, можна ознайомитись на http://www.users.uar.net/support/ . З усіх інших питань звертайтесь по тел. 740204, 740222 або за адресою: пр.Перемоги 15/37. UARNet м. Луцьк, пр. Перемоги 15/37, ( (380-332) 740204, 740222, http://www.lutsk.uar.net [email protected] |
Про інформаційне обслуговування через комутовану телефонну лінію |
Про інформаційне обслуговування через комутовану телефонну лінію |
Про інформаційне обслуговування через комутовану телефонну лінію |
Про інформаційне абонентне обслуговування через лінію безпосереднього зв'язку Процикевича І. А., що діє на підставі Статуту і має Статус платника податку на прибуток на загальних підставах, з однієї сторони,... |
1. ОБРАНІ ПОСЛУГИ Діал-ап, комутований доступ це спосіб підключення до Інтернету, що використовує для зв'язку телефонну лінію та аналогові модеми |
Про інформаційне абонентне обслуговування Процикевича І. А., що діє на підставі Статуту і має Статус платника податку на прибуток на загальних підставах, з однієї сторони,... |
Про інформаційне абонентне обслуговування Процикевича І. А., що діє на підставі Статуту і має Статус платника податку на прибуток на загальних підставах, з однієї сторони,... |
Про інформаційне абонентне обслуговування Процикевича І. А., що діє на підставі Статуту і має Статус платника податку на прибуток на загальних підставах, з однієї сторони,... |
Тернопільська вулиця В. Чорновола веде до міського залізничного вокзалу.... Північної залізниці імені імператора Фердинанда. Через декілька років промисловці Галичини звернулися до австрійського уряду з проханням... |
Про організацію торговельного обслуговування під час проведення культурно-масових... Ості та правил торговельного обслуговування населення”, рішення міської ради від 19. 05. 05 №4/15/5 “ Про внесення змін до рішення... |