“ПОГОДЖЕНО”


Скачати 218.61 Kb.
Назва “ПОГОДЖЕНО”
Дата 18.05.2013
Розмір 218.61 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Географія > Документи
3. Обґрунтування необхідності ліцензування освітньої послуги

3.1 Результати моніторингу ринку праці, що заявляється на ліцензування, ринку освітніх послуг, які вже надаються в даному регіоні.






“ПОГОДЖЕНО”



Начальник Головного управління

освіти і науки Харківської

обласної державної адміністрації

____________ В.П. Гаркавець


“_____”__________2010 р.

Розглянуто на засіданні

Регіональної громадської

експертної комісії

Державної акредитаційної комісії

в Харківській області

Протокол № ___ від _____ 2010 р.


  1. Загальна характеристика та перспективи розвитку регіону щодо потреби у фахівцях заявленого напряму (спеціальності) на термін 5 років.


Розвиток і вдосконалювання ринкових відносин в Україні - це найважливіший напрямок реформ, які здійснюються в нашій країні в цей час. Тільки створення конкурентоспроможної продукції в сфері матеріального виробництва, надання якісних послуг організаціям і населенню дозволить Україні зайняти гідне місце серед країн з розвитою економікою.

У листопаді 2009 р. у Києві проходила Х міжнародна конференція «Маркетинг в Україні», у якій брали участь викладачі нашого університету. Учасники конференції висловили думку, що Україна гостро має потребу у фахівцях-маркетологах.

Харківський регіон - один з найбільш розвинених і перспективних регіонів країни й займає значну частку в створюваному ВВП. У регіоні є зростаюча потреба у висококваліфікованих фахівцях, у тому числі й маркетологів. Саме маркетологи визначають товарну політику підприємства з урахуванням запитів споживачів, розробляють цінову стратегію, відслідковуючи кон’юнктуру ринку, тісно працюють із системою збуту й просуванням продукції кінцевому споживачеві.

Таким чином наша країна гостро має потребу у висококваліфікованих фахівцях - маркетологах, які здатні відповістити на головне запитання «Що хоче споживач?»

Гідний внесок в економічний розвиток України зобов’язана вносити авіаційно-космічна галузь як одна з ключових та перспективних галузей промисловості України.

Роль передової і перспективної галузі економіки України авіаційно-космічний комплекс здатний виконувати в силу історично сформованого високого науково-технічного і виробничого потенціалу, яким він володіє нині.

Україна має повний цикл проектування і виробництва літаків. У цій галузі не тільки збережені виробничі потужності і кадровий потенціал, але й протягом останніх років побудовано і піднято в повітря принципово нові моделі літаків – АН-140 і АН-74ТК-300, які визнані одними з перспективних моделей пасажирських літаків початку XXI-го сторіччя.

Значні досягнення має Україна в ракетно-космічній сфері. Завдяки українським ракетоносіям „Зеніт” і „Циклон” виконуються міжнародні програми з освоєння космосу – створено комплекс морського базування „ Морський старт”, і створюється міжнародна космічна станція „Альфа”, здійснюється ряд інших міжнародних авіаційно-космічних проектів.

У даний час в Україні нараховується понад 100 авіаційно-космічних підприємств: дослідно-конструкторських бюро (АНТК „Антонов”, ЗМКБ „Прогрес”, ГКБ „Південне” та ін..), науково-дослідницьких інститутів (УкрНДІАТ, ЮжгіпроНДІ авіапром та ін.), виробничих і ремонтних заводів (Харківський і Київський авіаційні заводи, Запорізький авіамоторний завод, Дніпропетровський ракетно-космічний комплекс та ін.), експлуатаційних (аеропорти), реалізуючих (Укравіаекспорт) та інших, які нараховують у своєму складі більш 300 тис. працівників.

Усе це дозволяє Україні бути і надалі однією з провідних аерокосмічних держав світу.

Авіаційна галузь завжди відрізнялася високим інноваційним рівнем, передовою технологією виробництва й безпосередньою працею з замовниками. На всіх етапах промислового виробництва й збуту продукції беруть участь фахівці маркетологи.

Таким чином, наша країна гостро має потребу в професіоналах-маркетологах як у фахівцях, що вміють проводити дослідження ринку, сприяти створенню й просуванню конкурентоспроможної продукції.

У Харківському регіоні підготовку за спеціальністю 8.050108 “Маркетинг” освітньо-кваліфікаційного рівня магістр виконують наступні вищі навчальні заклади: Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут” у обсязі: 30 студентів денної форми та 30 студентів заочної форми навчання; Харківський національний економічний університет в обсязі: 150 студентів денної форми навчання; Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна в обсязі: 20 студентів денної форми і 20 студентів заочної форми навчання; Національний фармацевтичний університет в обсязі: 30 студентів денної форми та 30 студентів заочної форми навчання; Українська державна академія залізничного транспорту в обсязі: 10 студентів денної форми і 5 студентів заочної форми навчання.

Підготовка магістрів за спеціальністю 8.050108 “Маркетинг” у Національному аерокосмічному університеті ім. М.Є. Жуковського “Харківський авіаційний інститут” буде відрізнятися адаптованістю до потреб підприємств аерокосмічної галузі України, підприємств які входять до складу концерну «Авіація України» і розташовані в Харківському регіоні, а також конкретних підприємств зацікавлених у наших випускниках. Заочна форма навчання дозволить пройти перекваліфікацію й підвищити кваліфікацію фахівцям підприємств аерокосмічної галузі. Кілька підприємств Харківського регіону різних форм власності направили на нашу адресу листи-заявки із вказівкою щорічної потреби у фахівцях-маркетологах. Сукупний обсяг потреб у маркетологах, що мають освітньо-кваліфікаційний рівень магістр становить не менш ніж 50 чоловік щорічно.

Програми практики на підприємствах дають можливість апробації та поповнення отриманих знань та умінь на конкретних робочих місцях при вирішенні науково-дослідних і виробничих завдань.

Для проходження практик, участі студентів у науково-дослідній роботі, а також для наукової роботи аспірантів планується використання матеріально-технічної бази підприємств:

- Харківське державне авіаційне виробниче підприємство;

- ДП «Харківське агрегатне конструкторське бюро»;

- ДП ХМЗ «ФЕД»;

- ННЦ «Харківський фізико-технічний інститут»;

- ЗАТ «Інститут «УКРКОЛІРМЕТОБРОБКА»;

- ТОВ “ХАДО», м.Харків;

-фірма „Інтеравіасервіс»;

-інститут Проблем фізичного моделювання;

- підприємства концерну „Авіація України”

Окрім надання спеціальної освіти Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут" має за мету виховувати гармонійно розвинуту людину, громадянина України.

Нижче викладені основні концептуальні положення підготовки магістрів.

1. Навчання фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня магістр за фахом 8.050108 «Маркетинг» здійснюється на базі повної вищої освіти або базового бакалаврату.

2. Магістри готуються для виконання функцій та вирішення завдань на підприємствах та в організаціях, які здійснюють економічну та науково-технічну діяльність у відповідності з державним класифікатором України ДК 003:2005 для виробничої, інженерної, наукової, педагогічної та організаційної діяльності на адміністративних та керівних посадах. Фахівці можуть займати штатні посади керівників підрозділів маркетингу, керівників підрозділів реклами та зв’язків з громадськістю, менеджерів з питань комерційної діяльності та управління, менеджерів з реклами, професіоналів у сфері маркетингу та ін.

3. Освітньо-кваліфікаційна характеристика магістра передбачає засвоєння студентами основних знань та вмінь з маркетингу на прикладному та творчому рівні, здатність виконувати складні виробничі функції за фахом, пов'язані з проведенням досліджень, евристичного аналізу, використанням та розробкою нових методів розв'язання типових завдань маркетингу.

4. Освітньо-професійна програма та навчальний план включає блоки підготовки з гуманітарних та соціально-економічних, фундаментальних, професійно-орієнтованих, спеціальних дисциплін, а також дисциплін вільного вибору студентів:

а) гуманітарні та соціально-економічні дисципліни призначені виховувати всебічно розвинуту, соціально та політично свідому, економічно грамотну людину,

б) дисципліни фундаментального блоку призначені для надання майбутнім фахівцям знань, що складають базову вищу технічну освіту,

в) блок професійно-орієнтованих дисциплін призначений для надання студентам знань та умінь, необхідних для розуміння об'єктів, суб'єктів, процесів та інструментів стратегічного маркетингу та маркетингового менеджменту, для будування інформаційних систем у маркетингу, основних принципів побудови та функціонування бізнес-систем управління маркетингом та їх окремих складових частин;

г) до складу блоку спеціальних дисциплін входять дисципліни, що надають найбільш універсальні знання та уміння для роботи за фахом на більшості підприємств Харківської та інших областей України;

д) блок вільного вибору включає дисципліни, що необхідні для роботи на окремих підприємствах або для окремих груп студентів, що дозволить зробити програму підготовки більш адаптованою до потреб регіону та замовників.

Підготовку фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліст за спеціальністю „Маркетинг” у Національному аерокосмічному університеті ім. М. Є. Жуковського було розпочато у 2004 р. Таким чином, університет вже веде підготовку кадрів з маркетингу (Ліцензія АВ № 9443021 видана 09.01.07.2009 р. з ліцензійним обсягом 50 осіб на денну форму навчання та 50 осіб на заочну форму навчання..) та має наукові та методичні доробки, налагоджено зв'язок з підприємствами, базами практик.

Університет має в своєму розпорядженні необхідну навчально-лабораторну і науково-технічну базу, навчально-методичну літературу, а також професорсько-викладацький склад високої кваліфікації для підготовки спеціалістів за фахом «Маркетинг» освітньо-кваліфікаційного рівня магістр.




II. Загальна характеристика навчального закладу.




Харківський авіаційний інститут (ХАІ) створено за наказом ВРНГ СРСР №1240 від 17 квітня 1930 року і у своєму складі він мав тільки два факультети: літакобудування та моторобудування. На момент заснування в ХАІ працювало 12 викладачів та навчалось 69 студентів. Розвиток інституту йшов надзвичайно швидкими темпами і на початок 40-х років на вказаних факультетах навчалися вже більше 1000 студентів.

У зв'язку з нападом фашистської Германії на СРСР інститут було евакуйовано у Казань, де продовжувалася підготовка фахівців для авіаційної промисловості. Після закінчення Великої вітчизняної війни інститут повернули до Харкова. Поряд з відбудовою зруйнованих корпусів створювались нові лабораторії, почало працювати студентське конструкторське бюро, відкривались нові кафедри та спеціальності. За значний вклад у розвиток авіаційної промисловості та якісну підготовку фахівців Харківський авіаційний інститут у 1966 році був признаний одним з 26 базових навчальних закладів СРСР.

Спеціалізація інституту постійно розширювалася. Так, у 1980 році були відкриті нові факультети: систем управління літальними апаратами, ракетно-космічної техніки, підвищення кваліфікації та довузівської підготовки. Одночасно продовжувався розвиток матеріальної бази: завершено будівництво аеродинамічної труби, побудовані нові навчальні корпуси і гуртожитки, спорткомплекс, база відпочинку в Криму.

За видатні успіхи в галузі підготовки висококваліфікованих спеціалістів і досягнення у наукових дослідженнях 31 січня 1978 року Постановою Ради Міністрів Української РСР інституту було присвоєно ім’я М. Є. Жуковського, а у 1980 році ХАІ був нагороджений орденом Леніна.

З утворенням в 1991 році незалежної України ХАІ став єдиним інститутом в державі, що здійснював комплексну підготовку фахівців для авіаційно-космічної галузі.

В 1992 році вперше в своїй історії ХАІ почав навчання іноземних громадян. У цей період у зв'язку з вимогами часу був створений факультет економіки і менеджменту. Тоді ж в навчальні програми було включено вивчення інтегрованих програмних комплексів САD/САМ/САЕ: UNIGRAFICS, ADEM, EUCLID та інші.

Постановою Кабінету Міністрів України від 7 серпня 1998 року №1246 на базі Харківського авіаційного інституту був створений Державний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського “Харківський авіаційний інститут”.

За час свого існування університетом було підготовлено більше 53 тисяч інженерів. Винаходи вчених університету запатентовані в більш ніж 20 державах світу. ХАІ є постійним учасником міжнародних виставок.

В 1999 році в ХАІ створено ще один факультет — гуманітарний.

Навчально-виховний процес в університеті забезпечують 849 викладачів, з яких 579 осіб (71,75%) мають вчене звання або вчений ступінь. Чисельність докторів наук, професорів становить 120 осіб (15 %). Серед професорсько-викладацького складу та наукових співробітників 10 академіків галузевих академій, 1 член-кореспондент, 6 заслужених діячів науки і техніки, 16 лауреатів Державних премій, 16 членів експертної ради ВАК, 38 членів спеціалізованих рад з захисту кандидатських і докторських дисертацій, 30 осіб мають почесні звання.

У цей час університет займає окрему територію міста у лісопарковій зоні з загальною площею близько 25 га, на якій розташовано 8 навчальних корпусів, 2 науково-дослідних інститути, наукові лабораторії, бібліотека, студентське містечко, спорткомплекс, профілакторій, їдальні.

Університет є співвиконавцем Міжнародної космічної програми “Альфа”, а також наукових проектів з фірмами США, Японії, Германії, Мексики, Нідерландів, Китаю.

Указом Президента України № 505 від 30 жовтня 2000 року „Про надання вищим навчальним закладам статусу національних” Державному аерокосмічному університету ім. М.Є. Жуковського „Харківський авіаційний інститут” (від 7 серпня 1998 р., а раніше Харківський авіаційний інститут ім. М. Є. Жуковського) надано статус національного, враховуючи загальнодержавне і міжнародне визнання результатів його діяльності та вагомий внесок у розвиток національної вищої освіти і науки. Університет одержав офіційну назву – Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського “Харківський авіаційний інститут”. Університет підпорядкований Міністерству освіти і науки України.

Статут Національного аерокосмічному університету ім. М.Є. Жуковського „Харківський авіаційний інститут” поновлено 2 квітня 2003 року, а 11 червня 2004 року було прийнято доповнення щодо діяльності навчально-консультаційних пунктів університету.

У Національному аерокосмічному університеті ім. М.Є.Жуковського „Харківський авіаційний інститут” планується та здійснюється підготовка фахівців за 21 напрямом по 48 спеціальностям.

Згідно з рішенням ДАК від 21 грудня 2004 року, протокол № 53, університет визнано акредитованим за статусом вищого закладу освіти IV (четвертого) рівня (сертифікат про акредитацію РД-IV № 211415).

Стосовно правової форми університет відноситься до державних установ, про що виконкомом Київської районної ради м. Харкова видано свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи від 17.05.1993 р. за № 1 480 120 0000 000395.

Керівником університету є заслужений діяч в галузі науки і техніки професор, доктор технічних наук Кривцов Володимир Станіславович, 1946 року народження, який в 1971 році закінчив Харківський авіаційний інститут за спеціальністю “Виробництво літальних апаратів”.

Університет здійснює свою навчальну, наукову, господарську, міжнародну та інші види діяльності відповідно до законодавства України у межах прав, передбачених законами України “Про освіту”, “Про вищу освіту”, “Про наукову та науково-технічну діяльність” та іншими законами, нормативними документами Міністерства освіти і науки України, додаткових прав, наданих йому за результатами акредитації, та його Статуту. Основним напрямом діяльності Університету є підготовка згідно з державним замовленням і договірними зобов'язаннями висококваліфікованих фахівців для таких галузей народного господарства як авіація і космонавтика, машино- та ракетобудування, комунікаційні технології, економіка, менеджмент, соціальна сфера, природокористування, приладобудування, енергетика, транспорт, охорона здоров'я, лінгвістика, перекладознавство, психологія, документознавство.

Загальну характеристику Національного аерокосмічного університету ім. М.Є. Жуковського „Харківський авіаційний інститут” наведено у таблиці 1.


Таблиця 1.
Загальна характеристика

Національного аерокосмічного університету ім. М. Є. Жуковського

“Харківський авіаційний Інститут”


№ п/п

Показники діяльності

Кількісні параметри

1.

Сукупний ліцензований обсяг прийому студентів

5392




- молодший спеціаліст

-



- бакалавр

2820



- спеціаліст

1955



- спеціаліст

617

2.

Кількість студентів, курсантів, слухачів разом:

12110



у т.ч. за формами навчання:






- денна

6926



- вечірня

-



- заочна

5618

3.

Кількість навчальних груп

430

4.

Кількість спеціальностей, за якими здійснюється підготовка фахівців, разом:

48




у т.ч. за освітньо-кваліфікаційними рівнями:






- молодшого спеціаліста

-



- бакалавра

47



- спеціаліста

44



- спеціаліста

41

5.

Кількість кафедр (циклових предметних комісій), разом:

44



3 них випускових:

32

6.

Кількість факультетів (відділень), разом:

10

7.

Загальні навчальні площі будівель (кв. м)

100095



3 них:






- власні:

99618




- орендовані:

477

8.

Площі, які здаються навчальним закладом в оренду (кв. м.)

3471,9

9.

Інше





Основними структурними підрозділами Університету є:

- науково-дослідний інститут фізичного моделювання;

- міжнародний науково-дослідний інститут нових технологій та матеріалів;

- науково-дослідна частина, до якої входять 56 проблемних та 5 галузевих лабораторій;

- Харківський центр аерокосмічної освіти, що об'єднує на базі ХАІ середні загальноосвітні заклади з профорієнтаційної підготовки у м. Харкові та населених пунктах України;

- санаторій-профілакторій;

- клініка первинної медико-санітарної допомоги студентам;

- оздоровчо-спортивний табір „Ікар";

- база відпочинку „Пролісок" та ін.

При університеті функціонують аерокосмічний ліцей та фізико-математична школа.

Університет готує фахівців за освітньо-кваліфікаційними рівнями: бакалавр, спеціаліст, магістр. До структури університету також входять:

  • 7 факультетів з денною формою навчання:

  • факультет літакобудування:

  • факультет авіаційних двигунів;

  • факультет систем управління літальних апаратів;

  • факультет ракетно-космічної техніки;

  • факультет радіотехнічних систем літальних апаратів;

  • факультет економіки та менеджменту;

  • гуманітарний факультет;

  • факультет підвищення кваліфікації та довузівської підготовки, на якому здійснюється підготовка до вступу у вищі навчальні заклади України;

  • факультет заочного навчання;

  • факультет по підготовці іноземних громадян.

До складу факультетів входять 44 кафедри, у тому числі 32 випускаючих. 9 філій випускаючих кафедр розташовані на підприємствах та організаціях спорідненого профілю.

Підготовка магістрів зі спеціальності “Маркетинг” буде здійснюватися на факультеті економіки та менеджменту кафедрою економіки і маркетингу Національного аерокосмічного університету ім. М.Є. Жуковського “Харківський авіаційний інститут”.  Основні напрямки роботи кафедри економіки і маркетингу: підготовка фахівців за спеціальністю "Економіка підприємства"; підготовка фахівців за спеціальностями «Маркетинг» та ”Комерційна діяльність”; підготовка кандидатів і докторів технічних та економічних наук; викладання окремих дисциплін для інших спеціальностей факультету та університету; підвищення кваліфікації фахівців підприємств у сфері економіки підприємства та маркетингу; розробка та впровадження новітніх інформаційних технологій та програмного забезпечення .

У навчальний процес будуть залучені кафедра безпеки життєдіяльності, кафедра філософії, кафедра психології, кафедра іноземних мов, прикладної лінгвістики, також бази практик для стажування й проходження переддипломної практики на підприємстві.

ІІІ. Наявні і потенційні можливості щодо надання освітніх послуг за заявленим напрямом (спеціальністю).



а) матеріальна база і перспективи її розвитку.

Кафедра економіки і маркетингу Національного аерокосмічного університету ім. М.Є. Жуковського „Харківський авіаційний інститут” має обладнані аудиторії для проведення лекцій, практичних та лабораторних занять, комп'ютерні класи, методичні кабінети, кабінети курсового і дипломного проектування, бібліотеку.

На балансі “ХАІ” є 14 навчально-лабораторних та службових корпусів і 10 гуртожитків, у тому числі профілакторій. Всі корпуси розташовані на одній території за адресою: вул. Чкалова, 17.

Аудиторний фонд учбових корпусів використовується на 100% і забезпечує проведення занять в 1 зміну. Навчально-лабораторна площа складає 84165 м2.

В навчальному процесі використовуються сучасні технічні засоби навчання на основі комп’ютерної техніки, а також теле- і відеоустановки (аудиторії № 307, 410, 429, 427 головного корпусу, 504 імп. корп. та інші).

Бібліотека має 6 читальних залів на 382 місця та 5 філій у гуртожитках.

Студенти проживають в 10 гуртожитках на 4017 місць, забезпеченість складає 100%. Студентів та співробітників обслуговують: фабрика-кухня, їдальня, кафе та буфети загальним обсягом 880 місць для посадки.

Університет має профілакторій на 100 місць та спортивно-оздоровчий табір у Криму на 330 місць.

Для проходження практик, участі студентів у науково-дослідній роботі, а також для наукової роботи аспірантів планується використання матеріально-технічної бази філій кафедри.

б) кадровий склад.

Для підготовки магістрів спеціальності 8.050108 «Маркетинг» рішенням кафедри та з урахуванням навчального плану залучаються, в тому числі й з інших кафедр університету, 5 докторів і 13 кандидатів наук, що мають вчені звання професора або доцента: д.т.н., проф. Вартанян В.М., д.т.н., проф. Чумаченко І.В., д. філософ. наук, проф. Кузнецов А.Ю., д. психол. наук, проф. Кочарян О.С., д.е.н., проф. Ястремська О.М., к.е.н., Попов О.С., к.е.н., Ігнатова Є.М., к.е.н., доц. Гавва В.М., к.е.н., доц. Душин Б.І., к.т.н., доц. Пільщіков В.О., к.т.н., доц. Дронова І.В., к.т.н., доц. Філіпковська Л.О., к.т.н., доц. Лістрова О.С., к.т.н., доц.. Воляк О.О., к.т.н., Мельніков С.М., к.т.н. Голованова М.А., к.т.н., доц. Головань Д.В., к.т.н., доц. Голованова Л.М., к.філолог.н., доц. Рижкова В.В.,

Усі викладачі підтвердили свою згоду на викладання дисциплін за спеціальністю 8.050108 “Маркетинг” освітньо-кваліфікаційного рівня магістр.

Основою постійної роботи кафедра визначає такі пріоритетні напрямки: підготовка кандидатів та докторів технічних та економічних наук через аспірантуру і докторантуру; підвищення кваліфікації через ФПК та стажування, в тому числі і в закордонних вищих навчальних закладах; розширення міжнародних зв’язків; участь усіх викладачів в науково-дослідній роботі, в наукових конференціях, семінарах та симпозіумах; публікації статей; публікація монографій та підручників з грифом Міністерства освіти і науки України.

Склад кафедри економіки і маркетингу: професорів, докторів технічних наук – 1; професорів, докторів економічних наук – 1 сумісник; доцентів, кандидатів технічних наук – 12 (з них 2 сумісника); доцентів, кандидатів економічних наук – 7; старших викладачів, кандидатів технічних наук – 2; старших викладачів – 7 (з них 1 сумісник); асистентів 9 (з них 4 сумісників); аспірантів – 9; учбово-допоміжного персоналу 7.

Планується підготовка кандидатів технічних та економічних наук:

2010 р. – 1; 2011 р. – 3; 2012 р. – 1.

Планується підготовка докторів технічних та економічних наук до 2014 року - 1.

Середній вік працівників кафедри становить 41 рік.

в) навчально-методичне забезпечення.

Національний аерокосмічний університет „Харківський авіаційний інститут” має методичне забезпечення навчального процесу на достатньому рівні. Працює добре оснащений бібліотечно-інформаційний центр, до якого входять бібліотека, патентно-ліцензійний відділ, відділ науково-технічної інформації, методичний кабінет. Ці підрозділи мають тематичні фонди та спеціалізовані читальні зали. Учбова і учбово-допоміжна площа - 2000 кв. м. Бібліотека має 3 читальні зали: навчальної літератури, науково-технічної літератури та періодики, зал курсового та дипломного проектування; три зали інформаційної служби: патентно-ліцензійної групи, метрології та стандартизації, методичного кабінету.

Загальний фонд бібліотечно-інформаційного центру складає 894750 друкованих одиниць, фонд оснащений 20 комп’ютерними місцями для роботи з бібліотечним фондом.

Навчально-методичне забезпечення підготовки фахівців з повною вищою освітою за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістр регламентується законом України "Про освіту", "Положенням Міністерства освіти і науки України про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах", державними нормативними документами.

В повному обсязі навчально-методичне забезпечення включає цілу низку документів, які регламентують провадження освітньої діяльності вищим навчальним закладом: освітньо-кваліфікаційну характеристику (ОКХ), освітньо-професійну програму (ОПП), навчальний план підготовки магістра 8.050108 “Маркетинг” напряму “Економіка і підприємництво”, обґрунтування та пояснювальна записка до навчального плану, положення про підготовку магістрів, положення про випускну роботу магістра, робочі програми дисциплін.

Дисципліни, які вивчаються, забезпечені навчальними робочими програмами, конспектами лекцій, методичними вказівками до лабораторних, практичних і семінарських занять. Редакційно-видавничий відділ навчальної частини повністю забезпечує потреби університету у видавництві навчально-методичної літератури.

За останні три роки в університеті видано понад 40 найменувань навчально-методичної літератури (конспекти лекцій, навчальні посібники, методичні вказівки).

Базові кафедри для підготовки фахівців зі спеціальності 8.050108 “Маркетинг” освітньо-кваліфікаційного рівня магістр мають можливість методично забезпечити навчальний процес.

г) перспективи наукової та науково-видавничої діяльності.

На кафедрі виконується дослідження за прикладною темою «комплексне моделювання фінансово-економічних показників наукоємного виробництва» (номер державної реєстрації ДР № 0108U009953).

За час виконання теми (2009 р.) опубліковано: 3 монографії, 6 навчальних посібників (з них 1 – з грифом МОНУ), 30 статей, 78 тез наукових доповідей. За матеріалами дослідження підготовлено 5 кандидатських дисертацій (2 захищено, 1 подано у спеціалізовану раду). Виконується робота з підготовки студентів до міжнародних і всеукраїнських конкурсів і олімпіад (7 призових місць: Всеукраїнська студентська олімпіада за напрямком «Економіка та підприємництво» зі спеціальності «Маркетинг», ХАІ – 3 призових місця; Всеукраїнська студентська олімпіада за напрямком «Економіка та підприємництво» зі спеціальності «Економіка підприємства», ХАІ – 3 призових місця; Конкурс студентських робіт в номінації «Магістерська робота», ХАІ – 1 місце; Всеукраїнський конкурс студентських маркетингових планів – 13 місце з 87 учасників; Конкурс наукових робіт «Молодь опановує маркетинг» – 2 наукові роботи увійшли у 20 кращих робіт).

Результати науково-дослідної діяльності кафедри доповідаються на семінарах та міжнародних конференціях з економіки та маркетингу, автоматизованих систем управління та сучасних інформаційних технологій.

Щорічно з 2003 р. у Національному аерокосмічному університеті проводиться Міжнародна науково-практична конференція “Сучасні інформаційні технології в економіці та управлінні підприємствами, програмами та проектами”.

Чотири студента-маркетолога в 2009 р. отримали кваліфікаційні сертифікати, які засвідчують складання кваліфікаційного іспиту «Організація маркетингових досліджень» та підтверджують присвоєння кваліфікації «менеджер з маркетингових досліджень».

Також в 2009 р. на кафедрі було організовано тренінг-семінару "SPSS – надійний інструмент практикуючого маркетолога (базовий курс)", що проводився Всеукраїнською громадською організацією "Українська Асоціація Маркетингу" (10 викладачів отримали сертифікати) та інтерактивний практикум «Директ-маркетинг. От знакомства до продаж», що проводився Українська асоціація директ маркетингу (13 викладачів отримали сертифікати).

В березні 2010 р. на кафедрі організовано семінар по стратегічному маркетингу, проведений сумісно Українською асоціацією маркетинга та українсько-японським центром (5 викладачів отримали сертифікати).

Наукові та методичні розробки працівників кафедри регулярно публікуються у різноманітних виданнях за фахом. Наукові розробки кафедри використовують для підготовки навчально-методичної літератури з економіки підприємства, маркетингу.

ІV. Підстави щодо можливості надання ліцензій та гарантії виконання ліцензійних умов.

Підготовка фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня магістр за напрямом "Економіка і підприємництво” спеціальності 8.050108 „Маркетинг” з ліцензованим обсягом прийому – 15 осіб на денну форму навчання та 15 осіб на заочну форму навчання без збільшення обсягу прийому за ліцензією “ХАІ” (за рахунок зменшення обсягів прийому на спеціальність 7.050108 “Маркетинг” для підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст на 15 осіб як на денній формі навчання так і на заочній формі навчання) у Національному аерокосмічному університеті ім. М.Є. Жуковського „Харківський авіаційний інститут” є актуальною, що підтверджується запитами підприємств та організацій аерокосмічної галузі України.

У Національному аерокосмічному університеті ім. М.Є. Жуковського “Харківський авіаційний інститут” є необхідне організаційне, кадрове, методичне та матеріально-технічне забезпечення для підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня магістр зі спеціальності 8.050108 ”Маркетинг”.

Працевлаштування фахівців забезпечується потребами підприємств і установ м. Харкова, Харківської області та інших регіонів України.

Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського „Харківський авіаційний інститут” гарантує виконання умов, пов’язаних з проведенням ліцензування.


Ректор Національного

аерокосмічного університету

ім. М.Є. Жуковського

“Харківський авіаційний інститут”

професор В.С. Кривцов




Схожі:

“Погоджено” “Погоджено” “Погоджено” “Затверджую”
Начальник управління Федерація профспілок Волинська обласна Начальник територіального
Погоджено Санітарний лікар з ГДіП ПОГОДЖЕНО. ЗАТВЕРДЖУЮ Голова ПК...

ПОГОДЖЕНО: ПОГОДЖЕНО: ЗАТВЕРДЖЕНО: Начальник Голова методичної Директор...
Установіть відповідність між дієприкметником у реченні та відмінком, у якому його вжито
ПОГОДЖЕНО: ПОГОДЖЕНО: ЗАТВЕРДЖЕНО: Начальник Голова методичної Директор...
У якому рядку в усіх словах у орудному відмінку відбувається подовження (ким? чим?)
ПОГОДЖЕНО: ПОГОДЖЕНО: ЗАТВЕРДЖЕНО: Начальник Голова методичної Директор...
Вкажіть, у якому рядку в орудному відмінку всі слова пишуться з подвоєними приголосними
ПОГОДЖЕНО: ПОГОДЖЕНО: ЗАТВЕРДЖЕНО: Начальник Голова методичної Директор...
Човен пройшов 8 км за течією річки і 6 км проти течії, витративши на весь шлях 1 год. 12 хв
ПОГОДЖЕНО: ПОГОДЖЕНО: ЗАТВЕРДЖЕНО: Начальник Голова методичної комісії...
Коротке, переважно віршове алегоричне оповідання, у якому закладено дидактичний зміст; один з різновидів ліро-епічних жанрів
Погоджено” „Погоджено” „ Затверджую” Президент Львівського Голова...
Змагання серед студентів ВНЗ ІІІ-ІV р а за програмою „Універсіада Львівщини — 2013” проводяться поетапно
Погоджено” „Погоджено” „ Затверджую” Президент Львівського Голова...
Змагання серед студентів ВНЗ ІІІ-ІV р а за програмою „Універсіада Львівщини — 2011” проводяться поетапно
Погоджено
Провадження освітньої діяльності у Миколаївському технікумі залізничного транспорту
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка