|
Скачати 1.28 Mb.
|
„Затверджено” рішенням Загальних звітно-виборчих зборів Асоціації міст України та громад 2 грудня 2004 року Звіт про роботу Правління Асоціації міст України та громад у 2003-2004 роках м. Київ – 2004 р. Зміст
Розділ І. Основні напрями діяльності Правління Асоціація міст України та громад у 2003-2004 роках Діяльність Правління Асоціації міст України та громад у 2003-2004 роках була націлена на виконання Основних напрямів діяльності, затверджених рішенням Загальних зборів Асоціація міст України та громад 5 грудня 2002 року, завдань передбачених Статутом Асоціації та поточними планами роботи, а саме на: - участь в розробці та експертизі законодавчих і нормативно-правових актів, підготовку спільних пропозицій до проектів законів, указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, кодексів України, загальнодержавних програм; - вдосконалення законодавчого регулювання міжбюджетних відносин, зокрема між районним бюджетом та бюджетами територіальних громад сіл, селищ, міст районного значення; - поліпшення бюджетної забезпеченості та планування соціально-економічного та культурного розвитку територіальних громад, сприяння зростання інвестиційних надходжень; - вирішення питання виділення додаткових коштів місцевим бюджетам із Державного бюджету України для забезпечення виконання соціальних програм, передбачених законами України; - прискорення вирішення питань розмежування земель державної і комунальної власності ; - сприяння вирішенню питань підвищення якості та здешевлення комунальних послуг, впорядкування тарифів тепло-водопостачання та водовідведення, тарифів на природний газ та енергоносії, скорочення заборгованості та прискорення розробки Загальнодержавної програми реформування та розвитку житлово-комунального господарства і практичну реалізацію її положень; - створення та розвиток системи показників муніципальної статистики, організацію збору, узагальнення, підготовки та розповсюдження між членами Асоціації статистичних збірників, збірок кращих практик в місцевому самоврядуванні; - надання організаційної і методичної допомоги у створенні і розвитку системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників місцевого самоврядування; - поліпшення комп’ютерного забезпечення, автоматизацію робочих місць працівників органів місцевого самоврядування, сприяння організації їх навчання основам інформатики та роботі на персональному комп’ютері і в корпоративній інформаційній мережі “АМУ-Діалог”; - інформаційно-аналітична, видавнича та просвітницька діяльність; - забезпечення більш широкої гласності та прозорості у діяльності органів місцевого самоврядування, сприяння широкому залученню членів територіальних громад до участі в обговоренні і прийнятті управлінських рішень шляхом проведення громадських слухань та використання інших форм прямої демократії; - підтримка пілотних проектів щодо отримання технічної, фінансової та іншої допомоги територіальним громадам; - захист прав та інтересів територіальних громад, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб в органах державної влади; - поглиблення взаємодії та співпраці територіальних громад; - надання методичної та практичної допомоги, консультацій працівникам органів місцевого самоврядування; - здійснення благодійницької діяльності, спрямованої на розв’язання соціально-економічних потреб та проблем територіальних громад; - міжнародна співпраця. Розділ ІІ. Удосконалення структури Асоціації. Організаційна діяльність Асоціації Станом на 1 грудня 2004 року Асоціації міст України та громад має таку структуру: За звітний період ряди Асоціації міст України та громад поповнилися 64 новими членами і її чисельність на 2 грудня 2004 року досягла 466 міських, селищних, сільських рад, які представляють інтереси 75% населення України. Вищим органом Асоціації є Загальні збори до складу, яких входять члени Асоціації. Загальним зборам Асоціації підзвітні Правління та Ревізійна комісія Асоціації. Кількісний та персональний склад Ревізійної комісії обирається Загальними зборами Асоціації терміном на чотири роки. Ревізійна комісія здійснює контроль за дотриманням статутних вимог членами Асоціації, Президентом, Правлінням та виконавчою дирекцією Асоціації, виконання рішень Загальних зборів Асоціації, а також за фінансово-господарською діяльністю виконавчої дирекції Асоціації. Правління Асоціації в період між засіданнями Загальних зборів Асоціації є вищим органом Асоціації міст України та громад. Правління Асоціації формується Загальними зборами Асоціації й за посадою до якого входять Президент, віце-президенти, віце-президент з виконавчої роботи, голови регіональних відділень та інші члени Асоціації, які обираються Загальними зборами Асоціації. Виконавча дирекція Асоціації є органом управління, який утворюється Правлінням для організаційного, правового, інформаційного, фінансово-господарського та іншого забезпечення діяльності Асоціації, її керівних органів, реалізації їх рішень, надання послуг органам місцевого самоврядування з питань, передбачених Статутом Асоціації і незаборонених чинним законодавством для неприбуткових організацій. Виконавча дирекція підконтрольна й підзвітна Правлінню Асоціації. Структура Виконавчої дирекції Асоціації складається з сімох департаментів та прес-служби Асоціації (див. Структуру Асоціації). Виконавчу дирекцію Асоціації очолює віце-президент Асоціації з виконавчої роботи, який обирається Загальними зборами за поданням Президента Асоціації терміном на два роки. Правління утворює регіональні відділення Асоціації та здійснює контроль за їх діяльністю. Регіональні відділення Асоціації є самостійними структурними підрозділами Асоціації, які об’єднують на регіональному рівні територіальні громади, що є членами Асоціації. На сьогоднішній день в Асоціації утворено 25 регіональних відділень (див. Структуру Асоціації). Для забезпечення організаційної, фінансової, матеріально-технічної діяльності регіональних відділень Асоціації, реалізації рішень керівних органів Асоціації, виконавчою дирекцією Асоціації утворюються виконавчі дирекції регіональних відділень, які є структурними підрозділами виконавчої дирекції Асоціації і одночасно виконавчими органами регіональних відділень Асоціації. З метою забезпечення виконання завдань Асоціації по окремих напрямках та в окремих сферах діяльності, Правління може утворювати секції, спілки та інші виконавчі структури Асоціації, до складу яких входять представники членів Асоціації, що мають практичний досвід роботи у відповідних сферах діяльності й працюють в органах місцевого самоврядування. Зокрема, в Асоціації утворено 15 секцій з вирішення найбільш актуальних питань в сфері муніципальної діяльності, а саме з питань: житлово-комунального господарства, екологічної політики та природокористування, земельних ресурсів, освіти, культури та мистецтва, охорони здоров’я, молодіжної політики, фізкультури та спорту, інформатизації, реалізації повноважень керуючих справами та 1 спілка секретарів місцевих рад. Крім того, з метою посилення ролі Асоціації у вирішенні найбільш важливих питань з розвитку місцевого самоврядування 29 січня 2004 року рішенням Правління було утворено 6 постійних комісій Правління Асоціації, зокрема, з питань правової політики, бюджетної політики, житлово-комунального господарства, комунальної власності, земельних і природних ресурсів, соціальної політики, міжнародних зв’язків. Найвищою посадовою особою Асоціації є Президент Асоціації, який обирається Загальними зборами Асоціації строком на два роки з правом переобрання. За звітній період (2003 – 2004 рр.) було проведено одні Загальні збори Асоціації та сім засідань Правління Асоціації. На Загальних зборах Асоціації, які відбулись 4 грудня 2003 р. розглядались питання про:
На засідання правління Асоціації виносились на розгляд такі питання: 22 лютого 2003 року:
16 квітня 2003 року:
8 липня 2003 року:
1 жовтня 2003 року:
29 січня 2004 року:
11 березня 2004 року:
2 червня 2004 року:
29 вересня 2004 року
Розділ ІІІ. Участь у законопроектній роботі та підготовці проектів інших нормативних актів, експертиза законопроектів Протягом звітного періоду суттєво загальмувався процес формування правової бази місцевого самоврядування, зміцнення його матеріально-фінансової основи, ініціативи Асоціації міст України та громад, інших обєднань органів місцевого самоврядування з цих питань, на жаль, не знаходять необхідної підтримки у відповідних органах державної влади. Так, наприклад, вже майже три роки без руху перебуває у Верховній Раді України проект Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”. Блокується прийняття законів „Про комунальну власність”, „Про адміністративно-територіальний устрій України” тощо, затримується розробка та затвердження концептуальних положень щодо напрямків та пріоритетів реформування місцевого самоврядування, вкрай повільно здійснюється розмежування земель державної та комунальної власті, посилюється адміністративний тиск на органи та посадових осіб місцевого самоврядування Це обумовлює ту значну увагу, яку Асоціація постійно приділяє законопроектній роботі, участі у розробці проектів програмних державних документів з питань місцевого та регіонального розвитку, методичному сприянню розвитку локальної нормотворчості. При цьому участь Асоціації в законопроектній діяльності була зосереджена на таких напрямках: - прискорення прийняття Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”(нова редакція); - внесення змін та доповнень до Бюджетного кодексу України та прийняття Закону України „Про міжбюджетні відносини між районним бюджетом та бюджетами територіальних громад сіл, селищ, міст та їх об’єднань”, з метою вдосконалення правового регулювання міжбюджетних відносин; - підготовка пропозицій до проектів Основних напрямів бюджетної політики на 2004 і на 2005 роки та проектів законів України про Державний бюджет України на 2004 рік і на 2005 роки; - розробка та лобіювання прийняття законодавчих актів, супровід проходження законопроектів, оприлюднення аналітичної інформації про стан виконання законодавства з питань місцевого самоврядування; - проведення моніторингу законопроектів з питань місцевого самоврядування, які знаходяться на розгляді у Верховній Раді України; - розробка пакету типових документів, необхідних при створенні органів місцевого самоврядування; - формулювання негативної позиції Асоціації щодо прийняття та набуття чинності Законом України „Про місцеву міліцію”, підготовка пропозицій щодо формування законодавчої бази створення в системі місцевого самоврядування спеціальних правоохоронних формувань – муніципальної міліції; - підготовка застережень Асоціації щодо прийняття та набуття чинності Законом України „Про виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів” (в частині запровадження пропорційної системи при місцевих виборах). Зокрема, експерти Асоціації міст України та громад за звітний період розробили чи приймали участь підготовці таких законопроектів та проектів документів програмного характеру: Проектів законів України “Про асоціації, інші добровільні обєднання органів місцевого самоврядування , “Про асоціації , інші добровільні обєднання органів місцевого самоврядування”, „Про міжбюджетні відносини між районним бюджетом та бюджетами територіальних громад сіл, селищ, міст та їх об’єднань”, „Про внесення змін і доповнень до Конституції України”, “Про Державний бюджет України на 2004 рік”, “Про Державний бюджет України на 2005 рік”, “Про розмежування земель державної та комунальної власності”, “Про внесення змін до Закону України “Про місцеві державні адміністрації”, “Про адміністративно-територіальний устрій”, “Про внесення змін до Закону України “Про вибори депутатів місцевих рад, сільських, селищних, міських голів”, “Про порядок надання управлінських послуг”, “Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні”, “Про охорону земель”, “Про земельний державний кадастр”, “Про землеустрій”, “Про порядок розгляду судами справ, пов’язаних зі здійсненням місцевого самоврядування”; “Про місцеві референдуми та інші форми прямого волевиявлення територіальних громад”, „Про внесення змін і доповнень до Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” (в частині визначення виборних осіб та соціального захисту працівників органів місцевого самоврядування)”, „Про внесення змін і доповнень до Закону України “Про органи самоорганізації населення”, „Про внесення змін і доповнень до Бюджетного кодексу України”, „Про внесення змін і доповнень до Земельного кодексу України, „Про внесення змін і доповнень до Закону України “Про податок на доходи фізичних осіб”, „Про внесення змін і доповнень до Закону України “Про встановлення розміру мінімальної заробітної плати на 2003 р.” Проекту Податкового кодексу України. Проекту Державної стратегії управління місцевим та регіональним розвитком (за дорученням Президента України Л.Д. Кучми); Загальнодержавної програми реформування та розвитку житлово-комунального господарства України на 2004-2010 рр. Основних напрямів бюджетної політики на 2004 рік. Основних напрямів бюджетної політики на 2005 рік. Постанови Кабінету Міністрів України ”Про порядок розрахунку міжбюджетних трансфертів з районних бюджетів до бюджетів міст районного значення, сіл, селищ”; Доручень Прем’єр-міністра України органам виконавчої влади щодо розгляду звернень органів місцевого самоврядування, поданих під час його зустрічі з сільськими, селищними, міськими головами в м. Іллічівську 30 червня 2004 р. Приймаючи участь в розробці зазначених законопроектів та проектів інших державних документів експерти Асоціації в першу чергу були орієнтовані Правлінням Асоціації на необхідність більш повного відтворення в законодавстві України принципів Європейської хартії місцевого самоврядування та законодавчого визначення та врегулювання таких нагальних питань:
- вдосконалення системи адміністративно-територіального устрою України та забезпечення повсюдності здійснення місцевого самоврядування;
З метою широкого обговорення питань вдосконалення законодавчої бази місцевого самоврядування за участі Асоціація міст України та громад в 2003 – 2004 роках були проведені такі заходи: - круглий стіл на тему “Проблеми розвитку малих міст України” (2003 р.); - парламентські слухання “Проблеми законодавчого забезпечення місцевого самоврядування в Україні” (2003 р.); - комітетські слухання „Реформування місцевого самоврядування в Україні” (2004 р.) - науково-практична конференція ”Актуальні проблеми викладання муніципального менеджменту в вищих навчальних закладах України” (2003 р.); - науково-практична конференція, присвяченої обговоренню положень проекту Закону України “Про внесення змін до Конституції України” (2004 р.); - IX Всеукраїнські муніципальні слухання з питань реформування та розвитку житлово-комунального господарства в державі (2003 р.); - III міжнародна науково-практична конференція “Місто, регіон, держава: проблеми розподілу повноважень” (2003 р.); - науково-практична конференція “Гарантії виборчих прав громадян та демократичного характеру управління виборчим процесом” (2003 р.); - конференція “Розвиток громад Київського регіону” (2003 р.); - науково-практичний семінар „ Актуальні проблеми участі громадян у здійсненні місцевого самоврядування” (2004 р.); - науково-практичний семінар „Місцеві громади як основа для відповідального та ефективного самоврядування в Україні” (2004 р.). За дорученням Правління Асоціації працівники Виконавчої дирекції АМУ постійно здійснювали моніторинг проходження у Верховній Раді України всіх законопроектів, що зачіпають інтереси територіальних громад. Це дозволило з метою захисту прав територіальних громад своєчасно внести ряд пропозицій принципового характеру щодо законопроектів та інших актів, підготовлених без участі експертів Асоціації, зокрема:
В той же час слід зазначити, що значна частина цих пропозицій не була врахована відповідними органами державної влади. Не знайшли підтримки, наприклад, звернення Асоціації до Президента України щодо доцільності застосування права „вето” на Закон України „Про місцеву міліцію” та, навпаки, недоцільності застосування ним кількох „вето” до Закону України „Про розмежування земель державної та комунальної власності”. Залишилися також неврахованими Верховною Радою України пропозиції щодо проекту Закону України „Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів” тощо. Розділ ІV. Сприяння соціально-економічному та культурному розвитку територіальних громад ІV. Сприяння соціально-економічному та культурному розвитку територіальних громад 4.1. Сприяння зміцненню фінансової основи місцевого самоврядування, участь у розвитку міжбюджетних відносин Міжбюджетні відносини – одне з найболючіших питань місцевого самоврядування. На жаль, в державі ще не створена така бюджетна система і бюджетні відносини, які б забезпечили можливість повноцінної діяльності та матеріально-фінансової забезпеченості органів місцевого самоврядування. Про це свідчить негативна тенденція зменшення доходів і видатків місцевих бюджетів у відсотках до ВВП (схема 1) та зменшення долі місцевих бюджетів у Зведеному бюджеті України. Тому бюджетні проблеми є одними із основних, якими опікується АМУ. |
4th floor Kyiv 03150, Ukraine Рішення Ради АФНУ №7 1 10. 2012 р м. Київ Члени Ради Про проведення 18 звітно-виборчого з’їзду АФНУ. Про призначення дати та місця проведення наступного засідання Ради АФНУ. Про проведення... |
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Відповідно до рішення Загальних зборів Асоціації, з метою виконання зобов’язань та завдань, передбачених статутом Асоціації та основними... |
Страхова компанія Сінклер” Примітки до фінансової звітності за рік,... «Страхова компанія Сіті-Поліс», створеного за рішенням загальних зборів учасників від «16» серпня 2005 року, перейменованого у Товариство... |
Рішенням загальних Зборів Громадській організації «Асоціація незалежних фінансових консультантів «Фінконсул» |
Рішенням загальних Зборів Громадська організація «Асоціація незалежних фінансових консультантів «Фінконсул» |
ЗАТВЕРДЖЕНО Рішенням Ради Асоціації фахівців з нерухомості України Рієлтор – фізична особа, яка в установленому АФНУ порядку отримала сертифікат на здійснення рієлторської діяльності і професійно... |
Асоціація фахівців з нерухомості України Київське міське відділення КМВ АФНУ Пилипчук А. К привітав всіх з відкриттям XVІІ звітно-виборчої Конференції і запропонував обрати робочу Президію у складі... |
Асоціація фахівців з нерухомості України Київське міське відділення Голова Правління КМВ АФНУ Злидень С. А. привітав всіх з відкриттям XV звітно-виборчої Конференції і запропонував обрати робочу Президію... |
Повідомлення про скликання річних Загальних зборів акціонерів ДРПОУ – 31860551) (далі – Товариство), повідомляє про проведення річних Загальних зборів акціонерів Товариства, які відбудуться «04»... |
“ЗАРЕЄСТРОВАНО” “ЗАТВЕРДЖЕНО” Асоціації фахівців з нерухомості (рієлторів) України, (надалі – Асоціація) та діє на засадах добровільності, рівноправності її учасників,... |