РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови районної державної адміністрації


Скачати 71.21 Kb.
Назва РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови районної державної адміністрації
Дата 08.05.2013
Розмір 71.21 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Економіка > Документи


УКРАЇНА

ЧУДНІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови районної державної адміністрації
від _______________ 2012р. № ___

Про здійснення виконавчим комітетом

Турчинівської сільської ради делего-

ваних повноважень органів державної

виконавчої влади.
Виконкомом Турчинівської сільської ради проводиться певна робота по виконанню делегованих повноважень органів державної виконавчої влади.

Протягом січня – грудня 2012 року до загального фонду бюджету сільської ради надійшло 396086 грн. власних доходів (без урахування міжбюджетних трансфертів) при плановому показнику 333211 грн., що становить 118,9 відсотків, бюджетом сільської ради додатково отримано 62875 грн. В порівнянні з 2011 роком власні надходження до бюджету сільської ради збільшились на 85887,64 грн., або на 27,7 відсотків.

При цьому надходження доходів, що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів, склали 100365,65 грн. при плановому показнику 91804 грн., що становить 109,3 відсотків виконання плану та на 8561,65 грн. більше планового показника. У порівнянні з 2011 роком надходження зросли на 18473,87 грн.

Доходів, що не враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів, з початку року надійшло 295720,35 грн. при плановому показнику 241407 грн., що становить 122,5 відсотків виконання плану та на 54313,35 грн. більше планового показника. У порівнянні з 2011 роком надходження доходів до 2–го кошика збільшилися на 67413,77 грн.

Забезпечено виконання всіх запланованих видів доходів бюджету.

Субвенції на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах – при річному плані 19060 грн. надходження склали 19060 грн., що становить 100,0 % виконання річного плану.

Видатки на оплату праці з нарахуваннями та на оплату комунальних послуг і енергоносіїв заплановано і проведено в повному обсязі по апарату сільської ради, по дошкільному та клубних закладах.

На території Турчинівської сільської ради розміщено та функціонує 3 заклади торгівлі. Всі торгівельні заклади перебувають у доброму стані. У звітному році у двох магазинах «ТПП» проведено косметичні ремонти, у магазині «Продукти» встановлено нове торгівельне обладнання.

У червні 2012 року на засіданні виконкому розглядалось питання «Про стан торгівельного обслуговування на території сільської ради». На засідання запрошувались та заслуховувались суб»єкти господарювання, які здійснюють діяльність у сфері торгівлі.

Сільською радою ведеться облік житлового фонду відповідно до чинного законодавства та здійснюється контроль за його використанням.

По Турчинівській сільській раді газифіковано 145 дворів, з них по с. Турчинівка – 95 та по с. Княжин – 50.

Первинну медичну допомогу населенню сільської ради надають ФАП с.Турчинівка та ФП с.Княжин. Дані заклади у 2011 році акредитовані та оснащені відповідно до табеля оснащення закладів первинної медичної допомоги.

При ФАПі та ФП працюють аптечні пункти, в яких жителі сіл можуть придбати необхідні ліки.

Турчинівська сільська рада проводить роботу по виконанню делегованих їй повноважень в галузі освіти та культури.

Виконкомом сільської ради у травні та серпні 2012р. розглядалось питання про роботу закладів культури.

У сільській раді створено банки даних на багатодітні, неповні, молоді сім’ї, та сім’ї, де є батьки інваліди або виховуються діти-інваліди. На території ради проживають 12 багатодітних сімей, у яких виховуються по троє дітей до вісімнадцятирічного віку. Всі сім’ї забезпечені посвідченнями для користування соціальними пільгами. Сім жінок отримали почесне звання “Мати-героїня”.

Наявні списки дітей схильних до правопорушень, сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах.

Проводяться обстеження умов проживання дітей в сім’ях, про що складаються відповідні акти обстеження.

Виконкомом сільської ради постійно проводиться обстеження житлових, матеріально-побутових умов проживання інвалідів, ветеранів війни та праці, одиноких престарілих громадян з метою надання допомоги. Сім»ї , яка постраждала від пожежі (згорів житловий будинок), виділено матеріальну допомогу з місцевого бюджету у розмірі 3,0 тис.грн.

Питання цивільного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру періодично виноситься і розглядається на виконкомі сільської ради.

У сільській раді ведеться необхідна документація по військовому обліку. На території ради встановлені Пам’ятник загиблим воїнам у с.Княжин та Братська могила на території парку СПТУ-30 с.Турчинівка. Пам’ятники знаходяться в доброму стані, щороку проводяться необхідні ремонтні роботи.

Робота по контролю за виконанням документів, як власних, так вищестоящих органів влади, організована належним чином.

Робота із зверненнями громадян здійснюється згідно з щоквартальними планами виконавчого комітету.

Реєстрація та облік звернень громадян у Турчинівській сільській раді проводиться згідно Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97 р. № 348.

За 2012 рік до сільської ради надійшло 217 звернень. На особистому прийомі побувало 187 громадян. Повторних звернень не надходило.

Особистий прийом сільського голови та секретаря сільської ради проводиться згідно затвердженого графіка.

Аналіз відповідності чинному законодавству прийнятих рішень показує, що в переважній більшості рішення приймаються в межах повноважень наданих виконавчим комітетам сільських та селищних рад, Законом України «Про місцеве самоврядування», відповідають Конституції України та чинному законодавству .

Протягом 2012 року виконавчим комітетом Турчинівської сільської ради прийнято 30 рішень, з них 6 рішень по делегованих повноваженнях.

Але, разом з тим, є і ряд недоліків.

У 2012 році сільською радою не використано затверджені бюджетні призначення на суму 25698,06 грн..

Станом на 01.01.2013 року рахується кредиторська заборгованість в сумі 4214,50 грн., а саме по спеціальному фонду по КТКВКМБ 170703 “Видатки на проведення робіт, пов”язаних із будівництвом, реконструкцією, ремонтом та утриманням автомобільних доріг”, в зв”язку з непроведенням фінансування видатків Державною Казначейською службою.

Об’єкти побуту на території ради відсутні. Питання щодо їх створення на засідання виконкому не виносились.

Підприємства житлово-комунального господарства на території Турчинівської сільської ради відсутні.

Матеріально-технічна база клубних закладів не поповнювалась в зв’язку з відсутністю фінансування .

Працівники культури працюють в режимі неповного робочого дня.

На засіданні виконкому Турчинівської сільської ради не розглядалося питання обслуговування самотніх громадян.

Невчасно надходять в райдержадміністрацію інформації по виконанню документів, що знаходяться на контролі у сільській раді.

Протягом 2012 року виконкомом сільської ради не приймались рішення по ст. 27, ст. 28, ст. 29, ст. 33, Закону України « Про місцеве самоврядування» з делегованих повноважень.

У відповідності до ст.6 Закону України „Про місцеві державні адміністрації”, ст.11 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” та на виконання рішення колегії райдержадміністрації від 30.01.13р. № 2:

1. Роботу виконкому Турчинівської сільської ради по здійсненню делегованих повноважень органів виконавчої влади вважати задовільною.

2. Виконкому сільської ради:

2.1. Щорічно на засіданнях виконкому розглядати питання торгівельного обслуговування населення.

2.2. Активізувати роботу комісії по захисту прав споживачів та раз у півроку заслуховувати вищевказану комісію про результати проведених обстежень.

2.3. Посилити контроль за дотриманням рівня торгівельних надбавок при реалізації основних продовольчих товарів.

2.4. Переглянути та поновити генеральні плани і передбачити у бюджеті сільської ради для цього кошти.

2.5. Розглянути можливість та вишукати кошти для проведення ремонту приміщень закладів культури.

2.6. Забезпечити виконання вимог Закону України “Про культуру” щодо забезпечення повної зайнятості працівників.

2.7. Проводити профілактичні рейди по місцях масового відпочинку дітей та молоді на території Турчинівської сільської ради.

2.8. На засіданні виконавчого комітету сільської ради заслухати питання належного обслуговування самотніх громадян.

2.9. Проаналізувати стан пожежної безпеки на підвідомчій території.

2.10. Облаштувати місця масового відпочинку на воді.

2.11. Відкоригувати документацію по цивільному захисту.

2.12. Створити об»єктовий матеріальний резерв будівельних та промислових товарів в необхідних об’єктах на випадок виникнення надзвичайних ситуацій.

2.13. Вчасно надсилати у райдержадміністрацію інформації по виконанню документів, що знаходяться на контролі.

2.14. Привести рішення виконавчого комітету у відповідність до чинного законодавства.

3.Про виконання даного розпорядження Турчинівському сільському голові проінформувати райдержадміністрацію до 15.03.13р.

4. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника голови райдержадміністрації Макалюк Є.Ф.
Голова державної

адміністрації М.Ю. Самчик

роз-30


ЧУДНІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ДО РОЗПОРЯДЖЕННЯ ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ


від _________________ 2013 року №_____


Про здійснення виконавчим комітетом Турчинівської сільської ради делегованих повноважень органів державної виконавчої влади.

ПРОПОЗИЦІЇ ПО РОЗСИЛЦІ: оргвідділ, сектор контролю, сільські, селищні ради

ПІДГОТУВАВ: Кучерява Т.О. ____________________


ПОГОДЖЕНО: Макалюк Є.Ф.________________

РОЗПОРЯДЖЕННЯ РОЗІСЛАНО: ______________________


1. оргвідділ;

2. загальний відділ;

3. Турчинівська сільська рада


Підготував:
Головний спеціаліст відділу

організаційно-кадрової

роботи апарату райдержадміністрації Т.О. Кучерява
Погодили:

Начальник загального

відділу апарату

райдержадміністрації Н.П. Корчук
Начальник відділу організаційно-

кадрової роботи апарату

райдержадміністрації Т.П. Андрійчук

Завідувач юридичного сектору

апарату райдержадміністрації А.В. Хрустицький

Головний спеціаліст загального

відділу апарату райдержадміністрації В.М. Бортовська


Заступник голови

райдержадміністрації Є.Ф. Макалюк

Схожі:

УКРАЇНА РОЗПОРЯДЖЕННЯ ГОЛОВИ ПЕТРІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ...
Президента України, Кабінету Міністрів України, запитами і зверненнями народних депутатів України, розпорядженнями і дорученнями...
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Відповідно до статті 53 Закону України “Про місцеві державні адміністрації” на виконання розпорядження голови районної державної...
УКРАЇНА РОЗПОРЯДЖЕННЯ ГОЛОВИ ПЕТРІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ...
Відповідно до статей 6, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», розпорядження голови Кіровоградської обласної державної...
РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови районної державної адміністрації
Міністрів України від 05. 07. 04 №835, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 31. 01. 08 №27 «Про порядок контролю...
РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови районної державної адміністрації
Міністрів України від 05. 07. 04 №835, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 31. 01. 08 №27 «Про порядок контролю...
РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови районної державної адміністрації
Міністрів України від 05. 07. 04 №835, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 31. 01. 08 №27 «Про порядок контролю...
РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови районної державної адміністрації
Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від 04. 08. 2011 року №351
УКРАЇНА РОЗПОРЯДЖЕННЯ ГОЛОВИ НОВОМИРГОРОДСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Затвердити План дій районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування з підготовки до паводків, пропуску льодоходу...
РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови районної державної адміністрації
Керуючись ст ст. 6,39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» та в зв»язку з кадровими змінами
РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови районної державної адміністрації
Керуючись ст ст. 6, 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», відповідно до порядку проведення щорічної оцінки виконання...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка