|
Скачати 342.07 Kb.
|
1. Пояснювальна записка Програма вступного випробування включає основні дисципліни фундаментальної та фахової підготовки, що дозволить об’єктивно та системно підійти до визначення рівня та якості знань абітурієнтів на предмет засвідчення відповідності державному стандарту знань. Тестові завдання складаються з питань циклу фундаментальних економічних дисциплін, професійно-орієнтованих дисциплін та циклу дисциплін спеціалізації. З огляду на зазначене, до складу дисциплін, що виносяться на іспит, віднесено питання: "Основи економічної теорії", "Маркетинг", "Економіка підприємства", "Організація праці менеджера", "Операційний менеджмент", "Основи менеджменту", "Реклама та стимулювання збуту", "Зовнішньоекономічна діяльність туристичних фірм", "Менеджмент персоналу", "Організація і управління підприємствами готельного, курортного та туристичного бізнесу", "Техніка та технологія галузі", «Основи підприємницької діяльності». 2. Зміст дисципліни Економіка підприємства. Підприємство як суб’єкт господарювання. Загальна характеристика підприємства. Визначення мети та напрямків діяльності: вивчення ринку товарів, інноваційна діяльність, виробнича діяльність, комерційна діяльність та післяпродажний сервис. Правові основи функціонування підприємства. Закон України про підприємство. Класифікація підприємств за характером, за формою власності, за правовим статусом та формою господарювання, за отраслевим та функціональним видами діяльності, за технологічною та територіальною цілісністю, за розміром та чисельністю працюючих. Управління та структура підприємства. Поняття та функції управління. Блок-схема функціонування простішої моделі неприродної системи. Методи управління. Виробнича та загальна структура. Поняття організаційної структури. Типи організаційних структур управління: лінійна, функціональна, лінійнофункціональна, дивізійна, матрична. Зовнішнє середовище господарювання. Вплив зовнішнього оточення на діяльність підприємства. Мікро- та макросередовище. Характеристика окремих суб’єктів мікросередовища: постачальники, посередники, споживачі, конкуренти, банківські установи, громадські організації. Макросередовище господарювання та її фактори: природні, демографічні, науково-технічні, економічні, екологічні, політичні, міжнародні. Ринок та поведінка на ринку продуктів підприємств. Поняття ринку та його функції. Структура ринку. Принципи поведінки господарських суб’єктів. Персонал. Класифікація та структура. Основні елементи системи управління персоналом. Визначення чисельності працюючих. Кадрова політика. Методи та показники рівня виробничості праці. Якість робочої сили в Україні. Характеристика виробничих фондів та іншого майна. Термін експлуатації. Амортизація. Ремонт, модернізація та заміна діючих засобів праці. Виробнича потужність підприємства: поняття, види та чинники формування. Значення соціально-психологічних методів управління, їх сутність. Колектив. Керівник. Особистість. Вплив соціально-психологічних методів на ефективність роботи підприємства. Концепція комерційної діяльності: принципи та суть. Суть та загальна оцінка комерційної діяльності на промислових підприємствах. Організація менеджменту комерційної діяльності на промисловому підприємстві. Закономірності формування організаційних структур комерційної діяльності. Структурне будування комерційних служб підприємств та їх основні функції. Планування матеріального забезпечення виробництва. Розробка плану закупівель матеріальних ресурсів. Визначення потреби виробничих цехів в матеріальних ресурсах. Документальне оформлення видачі матеріалов та доставки їх в цех. Комерційна діяльність по закупівлям матеріальних ресурсів на промисловому підприємстві. Організація господарських зв'язків та вибір потенційного постачальника. Умови постачання матеріальних ресурсів. Основні форми розрахунків при закупівлі матеріальних ресурсів. Комерційна діяльність по збуту продукції на промисловому підприємстві. Планування асортименту продукції. Організація оперативно-збутової роботи. Організація комерційної діяльності на сумісних підприємствах. Характеристика комерційно-посередницької діяльності. Комерційна діяльність гуртового та роздрібного продажу товарів. Організація торгівлі на виставках, ярмарках, аукціонах. Організаційні форми комерційно-посередницької діяльності. Державне регулювання ринку та роль гуртово-посередницьких структур. Система товароруху та її учасники. Внутришньофірмове планування та його роль в організації комерційно-посередницької діяльності. Основні принципи та зміст стратегічного планування торгівельно-посередницької фірми. Оперативний бізнес-план як важливий документ внутришньофірмового планування. Бізнес-операція, її зміст та ресурсне забезпечення. Роль посередників в організації зовнішньоекономічної діяльності. Міжнародні комерційні торгівельно-посередницькі операції. Лізинг - різновид арендних відносин. Основні види та форми аренди. Лізингові фірми, компанії та асоціації. Лізингова угода. Механізм розрахунку лізингових платежів. Система показників оцінки ефективного розвитку комерційної діяльності торгівельно-посередницькоі ланки. |
Програма вступного випробування з біології Галузь знань Програма вступного випробування з біології для вступників на освітньо-кваліфікаційний рівень магістр. – Полтава: ПНПУ, 2013. – 33... |
Програма матеріалів для вступного іспиту Програма вступного іспиту (тестування) включає перелік вимог до теоретичної і практичної підготовки абітурієнтів |
ПРОГРАМА ВСТУПНОГО ДОДАТКОВОГО ВИПРОБУВАННЯ ... |
ПРОГРАМ А вступного випробування з математики для абітурієнтів напрямів підготовки Програму вступного випробування з математики розроблено з урахуванням вимог чинної програми з математики для 5–11 класів, затвердженої... |
Програма фахового вступного випробування з дошкільної педагогіки... Програма фахового вступного випробування з дошкільної педагогіки на базі напряму 01010101 Дошкільна освіта складена на основі стандарту... |
Пояснювальна записка Мета вивчення навчальної дисципліни Навчальна програма складена згідно освітньо-професійної програми ГСВО напряму 030402 «Правознавство» |
ПРОГРАМА ВСТУПНОГО ВИПРОБУВАННЯ З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ Вивчення нормативного курсу «Історія України» в інституті проводиться протягом одного семестру. Для успішного вивчення дисципліни,... |
Програма фахових вступних випробувань на здобуття освітньо-кваліфікаційного... Задачею фахового вступного випробування на ступінь магістра є відбір осіб з числа бажаючих отримати згаданий вище ступінь, які мають... |
1. Сутність маркетингу та його сучасна концепція Програма матеріалів для вступного іспиту розроблена для допомоги абітурієнтам успішно скласти іспит. Вона містить основні теми дисципліни... |
1. Сутність маркетингу та його сучасна концепція Програма матеріалів для вступного іспиту розроблена для допомоги абітурієнтам успішно скласти іспит. Вона містить основні теми дисципліни... |