Правила користування корпоративною пластиковою платіжною карткою НСМЕП.
-
Терміни.
Корпоративна платіжна картка Національної системи масових електронних платежів (НСМЕП), далі Картка, являє собою пластикову картку з вмонтованим мікропроцесором (мікрокомп’ютером). Картка має платіжний інструмент Чек. за допомогою платіжного інструменту Картки Клієнт (довірена особа Клієнта) може здійснювати доступ до свого рахунку завантаження в банку і проводити операції з ним. Використання Картки регулюється чинним законодавством України, правовими нормами Національного банку України, Договором між Банком і Клієнтом, а також цими правилами.
Персональний ідентифікаційний номер (ПІН) – пароль, який захищає операцію з платіжним інструментом. ПІН встановлюється особисто Клієнтом як комбінація цифр, що складає не менше 4-х та не більше 8-и цифр.
Чек – платіжний інструмент для збереження на Картці суми коштів Клієнта в електронному виді і проведення безготівкових платіжних операцій у межах цих коштів. Залишок коштів Чека дублюється в банку на картковому рахунку, що дозволяє відновити суму коштів Чека при втраті Картки або при виході Картки з ладу. Для здійснення розрахункової операції з використанням Чека завжди необхідно вводити ПІН доступу до коштів рахунку.
Рахунок завантаження – банківський поточний рахунок Клієнта. Картка є засобом доступу до рахунку завантаження. Стан рахунку завантаження не зберігається на Картці.
Ліміт платіжного інструменту – обмеження, що накладаються на суми операцій з платіжним інструментом для зменшення фінансового ризику Клієнта. Ліміти встановлюються відповідно до Заяви-анкети на відкриття рахунків та одержання платіжної картки НСМЕП довіреною особою Клієнта в межах значень, обумовлених Банком і НСМЕП. Ліміти платіжного інструменту можуть бути змінені згідно з письмовою Заявою Клієнта.
Завантаження – це збільшення суми коштів платіжного інструменту Картки.
Вилучення картки з обігу – розповсюдження інформації по всій НСМЕП про заборону здійснення операцій платіжною Карткою, яка вилучається з обігу.
Блокування платіжної картки – припинення працездатності платіжного інструменту Картки.
Емітент - банківська установа, яка відкриває клієнтам карткові рахунки і надає їм Картки.
Еквайр - банківська установа, яка проводить розрахунки з підприємствами торгівлі (послуг) за операції, здійснені Картками і виконує операції видачі готівки з використанням Карток.
Комісійні – вартість послуг Банку та НСМЕП за проведення операцій, зроблених за допомогою Картки.
Ліміти платіжного інструменту.
Для обмеження фінансових ризиків кожна Картка клієнта має набір лімітів. При перевищені цього ліміту операція не відбувається.
Електронний чек має такі ліміти:
-
Максимальна сума операцій з поточним рахунком. Визначає максимальну суму доступних коштів поточного рахунку.
Максимальна сума одноразового завантаження. Визначає максимальну суму одноразового завантаження, що може бути здійснена в одній операції;
Максимальна сума балансу (цей ліміт перевіряється при завантаженні);
Максимальна сума платежів за одну добу;
Максимальна сума видачі готівки за одну добу;
Максимальна сума одноразового платежу;
Максимальна сума одноразової видачі готівки;
Ліміт кількості спроб введення ПІН 1. Якщо кількість послідовних некоректних спроб введення ПІН перевищує цей ліміт, Картка блокується по ПІН. Розблокування Картки по ПІН здійснюється Банком;
ліміт кількості спроб введення ПІН 2. Якщо кількість послідовних некоректних спроб введення ПІН перевищує цей ліміт, Картка блокується по ПІН. Розблокування Картки по ПІН здійснюється Банком.
-
Одержання картки.
У заяві-анкеті довірена особа Клієнта проставляє дату і час (години та хвилини) одержання картки.
При одержанні Картки Клієнт зобов'язаний перевірити баланс Картки і змінити всі ПІН, попередньо встановлені Банком
При одержанні Картки Клієнт зобов'язаний визначити ключову фразу, що необхідна для вилучення Картки з обігу за бажанням Клієнта.
-
Користування карткою.
Здійснення операцій за платіжними картками НСМЕП у тих місцях, де відсутній логотип НСМЕП, не допускається.
Клієнт і його довірені особи можуть змінювати ПІН самостійно на будь-якому термінальному пристрої НСМЕП.
За допомогою платіжного інструменту Картки Клієнт має можливість здійснювати наступні фінансові операції: одержання готівки з балансу платіжного інструменту, безготівкова оплата товарів або послуг, зарахування коштів на платіжний інструмент Картки шляхом внесення готівки (завантаження платіжного інструмента Картки готівкою).
Використовуючи платіжний інструмент Картки, Клієнт може виконувати наступні фінансові операції з рахунком завантаження: одержання готівки з рахунку завантаження, безготівкова оплата товарів або послуг з рахунку завантаження, безготівкове переведення коштів із рахунку завантаження на рахунок одержувача (із указівкою реквізитів - МФО і рахунку одержувача), безготівкове переведення коштів з рахунку завантаження на платіжний інструмент Картки (завантаження платіжного інструмента Картки засобами з рахунку завантаження).
При проведенні операції з платіжним інструментом Картки, баланс платіжного інструмента зменшується або збільшується на суму операції.
Операції з рахунком завантаження та операції завантаження платіжних інструментів Картки можуть здійснюватися тільки на термінальних пристроях, що забезпечують підключення до Банку.
За обслуговування операцій завантаження та видачі готівки Клієнт сплачує комісійні згідно з тарифами банку еквайра.
Сума комісійних за обслуговування операцій завантаження та видачі готівки на термінальних пристроях інших банків еквайрів може відрізнятися від установлених Банком тарифів.
При проведенні операції за допомогою Картки, сума операції обмежується лімітами Картки і лімітами торгової установи, у якій здійснюється операція.
Клієнт набором ПІН автоматично підтверджує правильність будь-яких зроблених їм дій і дає Банку право на проведення відповідних операцій із рахунками Клієнта.
Еквайр має право самостійно встановлювати перелік послуг, які він надає держателям Карток (у банкоматах, касах банку, у торговців).
Торговці не мають права відмовляти держателям платіжних карток в обслуговуванні Карток повністю чи частково в межах гарантованого еквайром переліку послуг. Виняток становлять технічні причини (несправність устаткування, відсутність зв’язку) та обмеження емітента Картки..
Торговець не має права встановлювати торговельні надбавки за обслуговування Карток порівняно з готівковими платежами.
У разі відмови держателя Картки від покупки, що була здійснена за допомогою Картки, торговець зобов’язаний повернути оплачену суму готівкою.
Еквайри і торговці не мають права вилучати Картки держателів.
Еквайри і торговці не мають права вимагати в держателя Картку для самостійного проведення фінансової операції.
Вилучення Картки з обігу можливо у наступних випадках: завершився строк дії Картки, за бажанням Клієнта, з ініціативи Банку.
-
Втрата картки або її незаконне використання.
Клієнт зобов'язаний вживати заходів щодо запобігання втрати Картки і розголошення ПІН та ключової фрази.
У випадку фізичного пошкодження або виходу з ладу Картки, виявлення втрати Картки, одержання інформації про незаконне використання Картки Клієнт має право заявити в Банк про своє бажання вилучити Картку з обігу.
Контактні реквізити: Україна, 61002, м. Харків, вул. Артема, 46; телефон (38 057) 7194-009.
Для вилучення Картки з обігу Клієнту необхідно повідомити працівнику Банку реквізити Картки і ключову фразу, що була встановлена Клієнтом при одержанні Картки, а також причину, по якій Клієнт хоче вилучити Картку з обігу.
У випадку збігу ключової фрази, повідомленої Клієнтом, із ключовою фразою, зазначеною Клієнтом при одержанні Картки, Банк зобов'язаний почати процедуру вилучення Картки з обігу.
Будь-яке усне звернення Клієнта повинно бути підтверджене протягом 3 календарних днів письмовою заявою на адресу Банку, у якому повинні бути докладно викладені обставини втрати Картки та/або ПІН або відому Клієнту інформацію про їх незаконне використання, а також куди і коли Клієнт заявив про те що трапилось.
Банк залишає за собою право передати отриману інформацію про незаконне використання Картки правоохоронним органам для прийняття необхідних заходів.
Клієнт відповідає і розраховується за операції, зроблені Карткою протягом 7 робочих днів після дня початку процедури вилучення Картки з обігу.
В разі вилучення Картки банкоматом Картка повертається Клієнту за його письмовою заявою.
-
Завершення дії карти.
Картка є дійсною до останнього дня терміна дії Картки.
При настанні дати закінчення терміну дії Картки проведення операцій буде неможливе.
При настанні дати закінчення терміну дії Картки Банк автоматично починає процедуру вилучення Картки з обігу.
-
Вилучення картки з обігу і повернення залишку коштів платіжних інструментів.
На початку процедури вилучення Картки з обігу, операції з Карткою, що вимагають доступу до Банку, забороняються відразу, операції з Карткою, що здійснюються без зв’язку з Банком, забороняються не пізніше, ніж через 5 календарних днів після дня початку процедури вилучення Картки з обігу.
При спробі проведення операції, що вже заборонена, Картка буде блокована.
При одержанні Банком інформації про блокування Картки протягом 7 робочих днів після початку процедури вилучення Картки з обігу, здійснюється автоматичне перерахування залишків обох платіжних інструментів Картки на рахунок завантаження Клієнта і Картка вважається вилученою з обігу.
По завершенню 7 робочих днів з початку процедури вилучення Картки з обігу, при відсутності інформації про блокування Картки, Картка вважається вилученою з обігу і на рахунок завантаження повертається залишок карткового рахунку.
Після повернення коштів з Картки на рахунок завантаження, кошти використовуються Клієнтом відповідно до договору на обслуговування поточного рахунку, який використовувався як рахунок завантаження.
|