Харківські Феміністичні Студії Cost item (Berlin)


Скачати 82.8 Kb.
Назва Харківські Феміністичні Студії Cost item (Berlin)
Дата 02.04.2013
Розмір 82.8 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Астрономія > Документи

, Schumannstraße 8, 10117 Berlin


Опис проекту


I. Інформація про проект (захід)/ Планування

Коротка назва проекту

(max. 30 знаків)
Харківські Феміністичні Студії
Cost item (Berlin)
Geschlechterdemokratie/
KS 400 328

Номер проекту (Київ)



Повна назва проекту



Харківські Феміністичні Студії

Тип проекту


Публічні лекції, семінари, дискусійні клуби

Строки проведення


січень – жовтень 2013 року


Місце


м. Харків

Координатор/ка проекту

Чернигіна Віра

Команда проекту

(з розподілом обов’язків)

Чернигіна Віра – координує загальну реалізацію проекту, аккумулює дані, стимулює команду своєчасно виконувати завдання, забезпечує приміщення.

Ільїнська Євгенія – бухгалтерка проекту – відповідає за фінансову звітність.

Шаригіна Анна – координує зміст студій, запрошує учасниць з інших міст, організовує обговорення змісту проекту, модерує деякі заходи, відповідає за описовий звіт.

Полянська Ольга - координує зміст студій, організовує обговорення змісту заходів, модерує деякі заходи, бере участь у написанні описового звіту.




Мета проекту (одним реченням)

Підвищення свідомості жінок щодо питань статі, гендеру, сексуальності.

Опис заходу (розгорнуто)


Ми плануємо організувати та провести серію освітніх заходів, які сприятимуть критичному осмисленню жінками їхнього становища та спонукатимуть жінок до виявлення своєї громадської позиції.

Наш проект спрямований на жінок, але інформування про наші заходи буде широким, і воно не буде містити інформацію про обмеження участі людей, залежно від статі.
Додатковою метою проекту ми визначаємо створення безпечного простору для формування навичок публічної комунікацій у жінок.

Ми плануємо під час реалізації проекту «спробувати» реалізувати принцип позитивної дискримінації – найбільша частина доповідей готуватиметься жінками – не обов’язково, представницями наукової спільноти – активістками, пересічними жінками, які виявлять таку ініціативу. Це дозволить, на наш погляд, готувати та представляти найбільш актуальну та практичну інформацію щодо різних питань, які безпосередньо виникають у повсякденному жіночому житті. Ми допускаємо, що можуть бути запропоновані доповіді від учасників чоловічої статі, але їх доречність та цікавість буде визначатись організаторками та учасницями проекту.
Проект планується реалізовувати у вигляді серії заходів різних форматів: колективних доповідей, дискусійних клубів, круглих столів, кіноклубів.
Проект у такому форматі уже було розпочато – проведені дві студії, найближчим часом планується третя. Студії мали успіх – вони зібрали жінок, які різною мірою обізнані у питаннях гендеру, і всі учасниці та учасники студій мали бажання та можливість висловити свої думки з теми. Ми мали змогу вистроїти інтерактивні обговорення тем; жінки, які із сумнівами бралися за доповіді під час підготовки до першої студії – охоче і більш спокійно говорили уже під час другого заходу.

Надалі ми плануємо готувати неформальні звіти зустрічей, можливо, також, аудіо записи, які ми зробимо доступними широкому колу людей.
Підтримка Фонду дозволить, ми сподіваємось, зробити проект більш стабільним, більш широко розповсюдити інформацію про проект та надасть можливість заохотити більше жінок до активної участі.
Проекти тем та питання для обговорення:

(Ми говоримо саме про «проекти», бо це просто напрямки. Кожна учасниця може запропонувати обговорити цікаву їй тему у загальному фреймі студії. Для цього наприкінці кожного заходу ми плануємо здійснювати планування наступного з учасницями)




Тема та питання

Дата



Формування гендеру – 2

Як ідея гендеру підтримується суспільством? Жіночність та чоловічість у жінках та чоловіках. Гендерні обов’язки людини. Як бути поза гендером? Сексизм як інструмент управління гендером дорослої людини.

26.01.13



Жіноча робота

Яким чином у суспільстві розподіляються обов’язки / робота за статевими ознаками? Яким чином може реалізовуватись рівність у прийнятті на роботу? У чому є престижність роботи – як це виявляється? Яке коріння такого розподілу? Які відкриття зробили жінки для прогресу суспільства. «Кухонна» та «репродуктивна» робота жінки – як її вимірювати?

23.02.13



Які у нас шанси: рух жіночого спротиву.

Історія жіночого активізму. Сучасні жіночі рухи спротиву. Сенс радикального фемінізму та жіночої сепарації.

Guerilllas Girls, La Вarb, Pussy Riot, Феміністична Офензива, Femen. Ставлення суспільства до жіночого і чоловічого активізму. Жіночий спротив під час критичних та переламних історичних моментів.

23.03.13



Образ жінки у різних культурах світу: як жінки стають «справжніми».

Хто така «справжня жінка»? Як змінювалось у часі уявлення про «ідеальну» жінку? Як змінювались у часі презентації жінки? Яким було ставлення до жінки у різні періоди історії? У різних культурах? Ставлення до жінки в залежності від релігійності суспільства. Що («) прикрашає (») жіноче тіло – макіяж, татуювання, волосся на тілі тощо.

20.04.13



Sex/уальності та стосунки кохання.

Презентації жіночої сексуальності у часі та просторі. Сексуальна орієнтація, як особистий вибір та/або політична позиція. Трансгендерність. Поліамурність. Асексуальність.

11.05.13



Пригнічення жінок.

Порнографія та проституція, як сучасні (найдавніші) форми насильства над жінками. Привілеї чоловіків у сучасному суспільстві.

08.06.13



Дайджест соціальної реклами: жіночий контекст.

29.06.13



Жінка жінці – хто?

Мізогінія серед жінок. Травля у сестринському русі. Чи є справді «нормальними» (природніми) стосунки конкуренції між жінками. «Жіноча» дружба.

21.09.13



Третя хвиля фемінізму. Постколоніальні дослідження.

12.10.13



Жіноча освіта.

Історія освіти жінок. Жіноча роль у освіті. Який вплив здійснюють жінки в освіті? Як впливає освіта на жінок?





Ми плануємо запросити доповідачок на теми про жіночий спротив (3), сексуальність (5), стосунки між жінками (9).
На даний момент у нас є принципова домовленість з ГО «Інсайт» щодо участі їх представниць у двох темах. Ми плануємо також запросити доповідачку з Пермського Державного Університету – Вершиніну Д., львівських активісток. З огляду на те, що ці теми плануються не раніше вересня, ми тільки-но розпочали перемови. Тому зобов’язуємось надати інформацію у поточному режимі або у проміжному звіті.
Ми плануємо виготовлення еко-сумок з логотипами та назвою проекту (і логотипом Фонду) з метою заохочення доповідачок та активних учасниць заходів, та пропагування ідеї проекту - рівності жінок та чоловіків у суспільстві.

Роздаткові матеріали ми плануємо виготувати кількох варіантів. Це будуть ідеологічного змісту наліпки про Феміністичні студії та буклети про проект. Ми плануємо роздавати їх на інших споріднених за темою заходах наших партнерів/ок, які будемо відвідувати самі, та у вишах Харкова.

Пояснення використання гендерної категорії

Ми безпосередньо у проекті порушуємо гендерні питання – плануємо обговорити проблеми статі, сексуальної орієнтації, ксенофобії, насильства над жінками, види дискримінації жінок тощо.
Гендерна категорія
G-2 – містить гендерно-релевантні теми

Цільові групи

У першу чергу, жінки різного віку. Потім – інші люди, яким цікава тема гендеру. Ми не плануємо відбирати учасників або учасниць проекту за жодними критеріями.
Ми прагнемо надати можливість жінкам практикуватись у публічних виступах – отже, ми плануємо обмежити доповіді від чоловіків – не більше третини від усіх доповідей студії. Ми намагатимемось не відбирати доповідачок – сподіваємось надавати слово кожній, хто виявить ініціативу. Якщо буде значно більше доповідей, аніж часу на студію, ми зможемо або провести дві студії за однією темою, або розповсюджувати тексти у електронному вигляді.
Ми плануємо відкрито розповсюджувати інформацію про захід. Для цього ми використовуватимемо соціальні мережі: Фейсбук, Вконтакті; веб-сайт ХЖО «Сфера» та сайти наших партнерок/ів; веб-ресурси для громадських організацій, як, наприклад, Гурт; е-майл розсилки для громадських організацій; смс-розсилки за контактами з попередніх заходів.
Що стосується безпеки заходів – ми плануємо організовувати студії у центрі міста. На даний момент ми обговорюємо можливість попередньої реєстрації та/або закритих спільнот у соціальних мережах. У разі виникнення небезпеки або провокацій, ми готові звернутися по допомогу до міліції та відстоювати свої права відповідно до законодавства України.


Індикатори оцінки успішності заходу

  • кількість учасників/ниць кожної студії – більше 10;

  • загальна кількість тих, хто взяли участь у проекті – більше 50;

  • позитивні прямі (письмові надані організаторкам проекту) та опосередковані (наприклад, у соціальних мережах) позитивні відгуки учасників/ниць проекту;

  • від 3 до 5 доповідачок; кожну студію доповідь від, щонайменше, однієї нової доповідачки;

  • по закінченню проекту, ідеї наступних заходів та/або проектів




Партнери


Цей проект виник і реалізовується за участю Анархо-феміністської жіночої ініціативної групи, яка на даний момент має досвід проведення та участі у публічних вуличних акціях, кіноклубах дискусійних клубах тощо.





Stand: 15.09.2010 Seite


Схожі:

Євроклуб це учнівська організація, що створена та діє у гімназії...
«Сихівська» в межах проекту “Розробка та впровадження спецкурсу “Європейські студії”. Євроклуб не є окремою юридичною особою. У своїй...
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ
Взяти участь у Третій Міжнародній науковій студентській конференції – "Студентські історичні студії"
Навчально-методичні матеріали до засідань Євроклубу Львів 2006 Зміст
«Сихівська» в межах проекту “Розробка та впровадження спецкурсу “Європейські студії”
План-конспект уроку Тема : Зйомка портфоліо, особливості зйомки портфоліо в студії
Навчальна: засвоєння учнями технікипортфоліо; основних положень; налаштування параметрів фотоапарату
ПЛАН-КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З РОФАМУ «ІГРИ «ІЗ ЖИТТЯ ТВАРИН»
ЦИКЛ ЗАНЯТЬ З РОФАМУ (РОЗВИТОК ФАНТАЗУВАННЯ, АСОЦІАТИВНОГО МИСЛЕННЯ) В СТУДІЇ РАННЬОГО ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ «МАЙБУТНІ ЗІРОЧКИ»
Георгиади А. А. К вопросу о применении медиа-образовательных технологий...
Георгиади А. А. К вопросу о применении медиа-образовательных технологий в преподавании филологических дисциплин в Украине и за рубежом...
Журнал «Telecity»
Голлівуда, "Мосфільму" та студії ім. О. Довженка. Дізнаєтесь, хто і як створює телебачення. "Телесіті" найбільша колекція історій...
Автор-упорядник: Хоменко Любов Василівна Посада: вчител ь світової літератури та російської мови
Сьогодні, коли наша молода держава розбудовується, на уроках зарубіжної літератури, особливо в старших класах, стали надзвичайно...
Автор-упорядник: Хоменко Любов Василівна Посада: вчител ь світової літератури та російської мови
Сьогодні, коли наша молода держава розбудовується, на уроках зарубіжної літератури, особливо в старших класах, стали надзвичайно...
Автор-упорядник: Хоменко Любов Василівна Посада: вчител ь світової літератури та російської мови
Сьогодні, коли наша молода держава розбудовується, на уроках зарубіжної літератури, особливо в старших класах, стали надзвичайно...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка