УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ 1КЛАС ТЕМА: СТОРІНКАМИ ПРОЧИТАНИХ КНИГ МЕТА


Скачати 30.67 Kb.
НазваУРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ 1КЛАС ТЕМА: СТОРІНКАМИ ПРОЧИТАНИХ КНИГ МЕТА
Дата08.02.2014
Розмір30.67 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Туризм > Урок
УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ

1КЛАС

ТЕМА: СТОРІНКАМИ ПРОЧИТАНИХ КНИГ

МЕТА:Активізувати читацьку пам’ять дітей,пробудити бажання читати книги самостійно;розвивати пам’ять ,монологічне мовлення; виховувати любов до книги.

ОБЛАДНАННЯ:книги з українськими народними казками,казки народів світу, книги Л. Українки, Г. Бойка, П. Воронька та ін.

ХІД УРОКУ

  1. Оголошення теми та мети уроку

II. Розв’язування педагогічних задач

а)Данилко допомагав сестрі прибирати у кімнаті. Іринка попросила його поскладати книги на поличці. Хлопчик зняв усі книжки, протер їх і поличку сухою ганчіркою і почав складати. Великоформатні книжки він поставив на поличці спереду, середньоформатні та книжки-малюки- позаду.

Як ви вважаєте,чи правильно розмістив книжки хлопчик ? Чому?

б) Сашко читав книжку. Раптом подзвонили в двері. Хлопчик швидко заломив сторінку книжки, сунув під пахву і побіг відчиняти.

Чи правильно вчинив Сашко? Як треба поводитися з будь-якою книгою?

в)Катруся і Петрик сперечалися. Дівчинка стверджувала, що казку «Ріпка» написав Ю. Ярмиш, а Петрусь переконував, що це українська народна казка. А Ю. Ярмиш написав дещо іншу казку, хоч подібну за змістом. Однак суперечка не втихла. Тоді хлопчик запропонував дівчинці кілька книжок з казками.

Як ви гадаєте,що запропонував Петрик Катрусі? Хто з дітей правий?

III. Робота по орієнтуванню в групі книжок.

- Розгляньте обкладинки книжок, представлених на нашій виставці. Прочитайте їх назви.

- Хто може визначити книжку про природу,книжку-збірку казок?

- Як ви будете це робити?

- Чому ви переконані, що це саме ті книжки, які нас цікавлять?

( Діти прочитують назви, розглядають малюнки на обкладинці і сторінках, а потім роблять відповідні висновки про належність книжки до відповідної теми.

Біля дошки учитель виставляє 2 книжки.

- Послухайте заголовки цих книжок:»Помагай», «Вишеньки».( Прізвища авторів закриті смужкою паперу.)

- Розгляньте малюнки на книжечці і визначте, де книжечка П. Воронька, а де Л. Українки.

- Що саме допомогло вам «впізнати» книжки?

IV. Читання вчителем твору вголос.

Учитель виставляє групу розглянутих книжок і пропонує дітям відібрати ту, яку вони хочуть послухати. За бажанням більшості дітей учитель читає книжку (твір) уголос.

V. Роздуми над прочитаним.

- Чому ви вибрали саме цю книжку? Чим вона вас зацікавила?

- Як вона називається?

- Яку назву має твір , який ви слухали?

- Про що (кого) цей твір?

Чи сподобався він вам, чим?

VI. Гра “ Найбільше я люблю…»(Гра допоможе виявити, якому виду занять діти надають перевагу)

На дошці вивішується плакат з 4 малюнками і підписами( гуляти, гратися,дивитися телевізор,розглядати і читати книжки.)

На аркушах паперу діти пишуть своє прізвище.

- Розгляньте уважно плакат,визначте для себе і послідовно запишіть на аркуші те, що дуже любите робити, що робите із задоволенням, що робити не любите.

Діти самостійно виконують завдання, потім здають учителеві.

VII. Підсумок. Рекомендації до самостійної діяльності з книжками в позаурочний час.

- Діти, всі ми разом познайомилися з чудовими книгами. Вони відкривали вам кожного разу щось нове, цікаве. Ви залюбки розглядали,читали,шукали книжки в куточку читача, домашніх бібліотечках. Ви переконалися в тому, що книга може дати відповідь на будь-яке питання, може стати найкращим порадником і другом.

Завжди пам’ятайте про це і при кожній найменшій можливості розглядайте, читайте книги у свій вільний час.

Творче завдання. Вдома намалювати малюнок до одного з почутих творів.

.

Схожі:

Тема: Вічна загадка людської душі… (за новелою М. Коцюбинського «Сон») Мета
Тип уроку: урок позакласного читання, урок вивчення та аналізу художнього твору (духовно-естетичне сприйняття твору)
УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ «В’ЄТЬСЯ, НАЧЕ СТРІЧКА, НЕСПОКІЙНА РІЧКА»
Мета: на зразках художніх творів поглиблювати уявлення дітей про природу рідного краю. Розвивати мовлення учнів, працювати над збагаченням...
Урок позакласного читання за творчістю О. Дерманського, Л. Денисенко,...
Тема. Урок позакласного читання за творчістю О. Дерманського, Л. Денисенко, О.Ільченка. «Життя видатних дітей»
Урок позакласного читання в 11 класі
Мета: розкрити красу високого почуття через зразки світової поезії про кохання
Урок позакласного читання
Мета: вчити учнів аналізувати художній твір, давати характеристику персонажам, порівнювати різні твори
Українське читання. 3 клас
Мета. Учити дітей самостійно добирати тексти для позакласного читання на задану тему, розвивати усне мовлення, удосконалювати техніку...
Байка. Особливості в українській і світовій літературі. Сміючись,...
Мета: дати уявлення учням про байку, ознайомити з історією, особливостями структури
Тема: Урок позакласного читання
Мета: Розширити знання учнів про творчість М. В. Гоголя; про письменника, як особистість; викликати інтерес до національної культури....
Урок позакласного читання з української літератури 11 клас за творчістю...
Мета: ознайомити учнів з життєвим і творчим шляхом лауреата Шевченківської премії Тараса Мельничука,розкрити багатогранність діяльності;...
Урок позакласного читання 7 клас За творчістю Б. Лепкого. Новела «Цвіт щастя»
Мета уроку: проаналізувати зміст новели «Цвіт щастя», розкрити образ маленького хлопчика, головного героя новели, показати внутрішній...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка