Неси добро у світ природи


Скачати 66.95 Kb.
Назва Неси добро у світ природи
Дата 21.12.2013
Розмір 66.95 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Туризм > Документи
Тема. Неси добро у світ природи

Мета. Узагальнити знання дітей з основ екологічної культури,

навчити розуміти природу, розвивати творчість, мислення, зв’язне мовлення; виховувати любов і бережливе ставлення до природи.

Обладнання. Ілюстрації малюнків з природою; правила поводження у природі; музичні записи .

I. Вступна бесіда.

Яке дороге, прекрасне слово – Батьківщина!

Все найдорожче в людини одне : серце – одне, життя – одне, Вітчизна теж одна. Без неї людина, немов дерево без коріння.

- Яке найбільше багатство нашої країни? (Природа)

- Чому саме вона?
Учні.

Природа споконвіку не шкодує нам нічого, несучи щедро всі свої дари. А від нас щоденно просить лише одного: щоб до неї люди були добрими.

I I Оголошення теми та мети заходу.
Тому наше заняття пройде сьогодні під гаслом:” Неси добро у світ природи!” Ми зазирнемо у дивовижний світ довкілля, навчимося ще більше любити і оберігати його.

I I I. Проведення заходу.

- Почнемо мандрівку у світ природи. Завітаємо до лісу

( на дошці маршрут руху, перша зупинка якого – ліс.

- Ви коли – небудь чули, як дзвенить тиша в лісі? Ви колись бачили, як цвіте лісовий верес? Кожен з нас бачить, але не вміє бачить? Кожен з нас чує, але чи вміє слухати? Як же багато втрачає той, хто не піддивився, не підслухав, як чудово, як хвилююче живе світ лісу.
Учениця під звуки лісу декламує вірш:
Ліс дні і ночі не вгава –

Пісеньки про щось там все співа.

Там травичка кожна і листочок

Має неповторний голосочок.

Тихо ллється музика жива,

Лісовий струмочок, знай, співа.

Раптом загуділи десь баси –

То дерев старезних голоси,

Я збираю в лісі не квітки-

Я несу із лісу пісеньки.

- Якими ви уявляли собі ліс? Які картини лісового життя викликала музика? Як зрозуміли останнє речення вірша? Яке значення лісу на планеті?

Учениця.

Всі ми любимо природу, та чи завжди шануємо її вроду. Пригадалася мені сумна історія, яка відбулася насправді, Я розповім вам про загублену берізку.

У березневий день її зрубали,

Вона, немов лебідонька, стояла,

Стан обвивали шовковисті коси,

Була нам мила в спеку і в морози.

У березневий день її зрубали,

Від болю затремтіла, застогнала,

Мов скошена упала при дорозі,

Весняним соком пролилися сльози.

Той сік цілющий, а вона вже мертва.

Рука не заніміла, не затерпла!

Яке жорстоке треба серце мати,

Щоб ту красу навіки зруйнувати,

Стікали додолу ще живі сльозинки.

А небо чисте – жодної хмаринки.

Весна ішла – життя всім дарувала,

А на землі берізка помирала.


Інсценівка вірша

Дівчинка- берізка опускає руки- віти, схиляє голову.
Учень. Ми зможемо врятувати красуню своїм добром! Полікуємо білесеньку, будемо щодня доглядати!

Діти стають навколо берізки, дарують їй своє добро.

1 учень.

Берізонько, берізонько,

Ти мавка лісова,

Зелені твої кіски

Вітрисько розвива.

Стоїш ти при дорозі

У травах і кущах

І білі свої ноги

Все миєш у дощах.
2 учень.

Прошу вас, із берези ви соку не точіть,

Ви краще їй сестричку зелену посадіть.

Ви краще їй шпаківню поставте на гілках,

Щоб прилетів до неї друг лісу- добрий птах!
3 учень Я посаджу берізоньку

Зелену та струнку –

Нехай росте під сонечком

У нашому гайку.

Прийде весна теплесенька,

Їй коси розплете – нехай мала берізонька

На радість нам росте!
4 учень Поклонімося берізці нині,

Щоб красу вона несла людині!
Діти схиляють голови до берізки, дівчинка – берізка оживає,

встає, розправляє віти.
Учениця. Тож нехай наш девіз буде таким:

Хором.

Немає лісу – посадіть!

Мало лісу – бережіть!

Багато лісу – не губіть!

Діти піднімають плакат:
Несіть добро у світ природи!

- Яке ж добро ви приносите природі?

Ми посадимо липи і клени –

Буде все місто зелене.

Ми посадимо в полі тополі,

Хай вони зростають поволі.

Ми обсадимо школу бузками,

Прикрасимо клумбу квітками.

Хай ростуть дерева і квіти,

Хай будуть здоровими діти!

Дерева зростатимуть з нами,

Шелестітимуть тихо гілками.

Хай же шумить тополина

Всі. Хай цвіте, розквіта Україна!

Мандруємо далі. Наступна зупинка вода.

- Яке значення має вода в житті, в природі?( Розповіді дітей).

На жаль, не всі розуміють цінність води, забруднюють річки та озера, засипають джерела і ставки.
ОБГОВОРЕННЯ СИТУАЦІЙ.
Одного разу прийшли діти до озера. Яка краса!На березі ростуть квіти, зеленіє травичка. Але що це? На траві – купа сміття.

„ Треба його прибрати”, - вирішили діти. Зібрали сміття з берега та й кинули у воду. „Ой, які ж ми молодці. Тепер берег буде чистий!”

_- А що скажете про вчинок дітей ви?

- Як треба було зробити?

Завітаймо у гості до річки та послухаймо, чого вона хоче.

Виходить дівчинка – річка у блакитній сукні.

Ой, рятуйте мене, люди,

Витягайте з русла сміття,

Що кидають у воду всюди

І вкорочують життя.

Помирати рибка стала,

Так забруднена вода,

Вже купатись перестала

В каламуті дітвора.

Мохом, склом побитим

Вкрились русло, береги.

Не ходять вже воду пити

З мене коні та воли.

Задихаюсь від бензину,

Масла, бруду, хоч умри.

Як почнуть свої машини

Мити в річці шофери.

Я прошу вас, люди добрі!

Не засмічуйте ви нас!

Збережіть для покоління,

Що прийде вже після вас.
Учень. Людино! Запам’ятай назавжди: вода – це життя на землі. Економ і бережи її – ми на Планеті не одні!

Наш девіз:

Неси добро у світ природи!

Світ природи надзвичайно цікавий. Якщо ми будемо його берегти, він відкриє для нас свої таємниці.
Наступний маршрут руху – „ Конкурс чомучок”.

- Чому кропива жалить?

- Чому небо блакитне?

- Чому кіт так вчасно вмивається?

- Чому веселка має 7 кольорів?
Хвилинка для кмітливих.
- Чи пускає кит фонтанчик?

- Чи ховає страус голову у пісок?

- Чи їсть їжачок яблука?
Чи знаєш ти?
- Мурашка тягне жука у 10 разів важчого за себе.

- Комар за секунду 594 рази махає крильцями.

- Щоб бджолі зібрати 1 кг меду, їй треба облетіти 10 млн. квітів, а це 50 тис. вильотів.

- Слон чує запах за 5км.

- Папір гниє в лісі 2 -3 роки, консервна банка-50, поліетиленовий пакет 200, скло – понад 1000 років.

- Які висновки зробимо?
Вирішення проблемних ситуацій. Конкурс „Слідопити”.

1. Що ви робитимете, коли на ваших очах ламатимуть гілки, бігатимуть по клумбах?

2. Як чинитимете, коли повз вас оберемками нестимуть конвалії і лікарські рослини?

ПАМ’ЯТАЙТЕ , ДІТИ!
Тварини, дерево та птиця

Самі не зможуть захиститься.

Коли їх кинемо в біді-

Самі залишимось тоді.
Учениця розповідає вірш ” Метелика ловити я не хочу” А.Костецького.

Складання учнями екологічної пам’ятки про правила поведінки в природі „ Вузлики на пам’ять”.

Підсумок заняття.
Несіть добро у світ природи!

Зелений світ смішної жабки,

Мурашку, равликову хатку

Байдужістю не погуби-

Оберігай, шануй , люби!

Пам’ятайте, діти, що тільки ваше добро збереже чарівний світ природи, а отже, і життя на Землі. Нехай ними будуть сповнені ваші серця. Творіть добро скрізь і завжди!





Схожі:

Найважливіша проблема філософії людина-світ. Ф наука світоглядна....
Ф. це не просто особлива наукова дисципліна, а ще і специфічний тип мислення і навіть емоційний настрій, система світоглядних почуттів...
Урок Доброти. 4 клас Тема: «Той, хто творить добро, творить саме життя»
Василя Сухомлинського; розвивати уявлення про добро і зло, уміння творити добро у повсякденному житті; виховувати бажання бути добрими,...
Конспект уроку української літератури у 5 класі Тема: Добро і зло...
Мета: повторювати, закріплювати знання змісту казки, проаналізувати добро і зло в казці «Хуха-Моховинка», дати поняття «портрет»,...
Конспект уроку української літератури у 5 класі «Любіте землю, трави...
Тичини у 5 класі входить до тематичного блоку «Рідна Україна. Світ природи», тому він допоможе учителям на основі докладного ознайомлення...
Тема. Відмінювання іменників. Поділ іменників на відміни Мета уроку:...
Світ прекрасний навколо тебе – Сонце ясне і синє небо, Птахи і звірі, гори і ріки Нехай він буде таким навіки. Нехай людина добро...
Загадковий світ природи. З ахід для учнів 7-х класів з біології
Мета: розширити знання учнів про різноманітність рослин та тварин нашої планети, виховувати любов до природи, розвивати кмітливість,...
Конспект інтегрованого Заняття середня група «Чарівний світ неживої природи»
Розвивати комунікативні навики, тобто вміння гармонійно та ефективно спілкуватися одне з одним, дрібну моторику рук, мовленевий розвиток,...
Весняний вернісаж. Пейзаж. Мета
Вчити учнів передавати на малюнку чарівний світ природи засобами кольору і техніки
Творіть добро, щоб кращим став цей світ А ми живі, нам треба поспішати...
...
Урок №2 Тема уроку : Як розрізняють добро і зло
Після уроку діти зможуть : пояснювати зміст понять «добро» і «зло»,»доброчинність»
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка