«ЗУПИНКА В МІСТІ ХУДОЖНИКІВ» в системі роботи д/о «Республіка Семибарв»


Скачати 88.08 Kb.
Назва «ЗУПИНКА В МІСТІ ХУДОЖНИКІВ» в системі роботи д/о «Республіка Семибарв»
Дата 30.03.2013
Розмір 88.08 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Туризм > Документи
С Ц Е Н А Р І Й

дитячого свята

« ЗУПИНКА В МІСТІ ХУДОЖНИКІВ »

в системі роботи д/о «Республіка Семибарв»
(Прикрашений зал, лунають дитячі пісні. Прикрашена сцена. Перед початком свята дітям роздаються паперові червоні та зелені геометричні фігури, які визначатимуть участь дитини у грі)).

ФАНФАРИ. Виходить ФЕЯ.
ФЕЯ: Добрий день, дорогі діти! (Щось вийшло не дружно. Спробуємо ще раз. Доброго дня!) Добрий день, шановні дорослі: вчителі, батьки, гості нашого свята! Я рада вітати вас в цій залі. Ви впізнали мене? (відповідь дітей). Так, я – Чарівна Фея і мешкаю в чарівній країні Республіка Семибарв.

Любі діти, ви знаєте цю країну? (Відповіді дітей). Так, це найкраща і найщасливіша країна, в якій живуть казкові Герої та дитячі Мрії. Там багато цікавих чарівних місцин: Місто Всезнайок, Місто Цікавих Зустрічей, Океан Сміху, Річка Пісенна, Місто Веселих Розваг, Місто Етикету і багато інших.

І, подорожуючи чарівною країною, пропоную сьогодні зробити зупинку в Місті Художників. Діти, а чи бажаєте ви потрапити в Республіку Семибарв? (Відповіді дітей: «Так!» ).

Для того, щоб потрапити туди, нам необхідно скористатися пелюсткою з чарівної квітки-Семибарв. От наша чарівна квіточка (вказує на квітку). Зараз я відірву пелюстку і буду промовляти заклинання, а ви, діти, голосно разом повторюйте за мною.
(відриває пелюстку)

Пелюсток зроби свій хід,

Через захід та на схід.

Через південь пролітай,

І на північ завітай.

Як закінчиш та кружляння,

Виконай моє бажання.

Бажаю, щоб ми опинилися в Місті Художників!
(під МУЗИКУ виходять ВЕСЕЛКА І ЇЇ КОЛЬОРИ)

Виступ 4-Б класу (вірші про кольори веселки)
ФЕЯ Завдяки виступу учнів 4-Б класу, ми з вами і пригадали деякі з кольорів, які використовують художники для створення своїх робіт.

І саме зараз, діти, ми маємо змогу побачити репродукції картин відомих художників усіх часів і народів, так би мовити, зазирнути краєчком ока в художню галерею світових шедеврів.

(Фея називає імена художників та назви картин під час їх перегляду)

СЛАЙДИ – картини: Шишкін І.І. «Ранок в сосновому лісі»

Васнєцов В.М. «Іван-царевич на сірому вовку»

Айвазовський І.К. «Дев’ятий вал»

Решетников Ф.П. «Знову «двійка»

Карл Брюлов «Вершниця»

Франциско де Гойя «Жінка з віялом»

Ян Вермеєр Делфський «Дівчина з перлиною»

Рембрант Ван Рейн «Автопортрет із Саскією»

Леонардо да Вінчі «Монна Ліза»

Рафаель Санті «Сікстинська Мадонна»
Діти, ми з вами переглянули лише кілька картин відомих художників, але знайте, що світових шедеврів художнього мистецтва створено дуже багато.
(під МУЗИКУ, танцюючи, виходять

фарби ЧЕРВОНА і ЗЕЛЕНА)
ЗЕЛ. О, привіт, дітлахи! Таки мені не почулося, а до нас в Місто Художників і справді завітали гості. (звертаючись до Червоної) А ти мені: слухові галюцинації, тобі почулося...

ЧЕРВ. А вас, дітки, яким вітром сюди занесло? Ні, ми гостям раді, але якось несподівано: давно у нас в Місті не було приїзжих.

ФЕЯ Ми потрапили до вас за допомогою чарівної Семибарвної Квітки.

ЧЕРВ. Ви сказали «Семибарвної»? Барви… Як приємно від гостей чути такі чудові слова. До речі, ми ж не представилися. Я – Червона барва.

ЗЕЛ. А мене звати Зелена барва. Ми мешкаємо у Місті Художників, і нас, Барв, у ньому дуже багато.

ФЕЯ А де ж вони зараз? Чому вас тільки двоє?

ЧЕРВ. З ними працюють наші художники, а у нас невелика перерва, от ми і вийшли прогулятися.

ЗЕЛ. А ви знаєте, як нелегко бути художником: треба вміти і малювати, і бачити прекрасне, і навіть організувати своє робоче місце.
ФЕЯ А ось це ми зараз і спробуємо. Я пропоную зіграти в гру «СКЛАДИ НАБІР ДЛЯ МАЛЮВАННЯ». (8+8)

Для участі в цій грі запрошуються учні, які отримали квадратики. (Черв. і Зел. формують 2 команди напроти стільців, які виставляються на одному рівні біля піаніно, і роздають гравцям приладдя в руки; команди стоять паралельно, боком до глядачів).

Умови гри Вам роздали альбоми для малювання, фарби, кольорові олівці, фломастери, пензлі, прості олівці, гумові витирачки і стаканчики з водою – словом, все те, що ви використовуєте на уроках малювання. По команді «раз, два, три» перший гравець біжить, кладе річ на стілець, оббігає стілець, повертається і стає за останнім гравцем. Тоді другий гравець виконує ті ж самі дії… Коли останній гравець повертається вся команда піднімає руки. Яка команда першою справиться із завданням, та і переможе. Все зрозуміли? (Відповіді дітей). Раз, два, три, почали! (Музичний супровід)

(проходить п е р ш а г р а

Фея з Червоною та Зеленою визначають переможців, оплески переможцям і гравцям, садять дітей на місця)

ЗЕЛ. Діти! А ви вмієте малювати? (відповіді дітей) Молодці!

ЧЕРВ. (з недовірою) Хотілося б це побачити на власні очі.

ФЕЯ А ми зараз і покажемо, які ми художники. Малювати всі вміємо? (Відповіді дітей). Тоді я пропоную вам
НАМАЛЮВАТИ КВІТКУ СЕМИБАРВ (8+8)

Для виконання цього завдання запрошуються учні, які отримали трикутники. (Черв. і Зел. формують 2 команди напроти мольбертів з ескізами квітки; команди стоять в різних секторах, боком до глядачів у залі).

Умови гри Перед кожною командою стоїть мольберт з ескізом квітки. Ваше завдання: розфарбувати пелюстки і серединку квітки таким чином, щоб ми отримали квітку Семибарв. Причому, кожен гравець розфарбовує по одній пелюсточці, це буде сім гравців, а восьмий розфарбує серединку. По команді «раз, два, три» перший гравець підбігає до мольберту, бере пензлик і зафарбовує червоним кольором пелюстку, тоді виполіскує пензлик у воді та витирає його ганчірочкою, бере пензлик з собою і повертається до команди, передає його другому гравцеві, і тоді другий гравець розфарбовує помаранчевим (оранжевим) кольором другу пелюстку і так далі … Коли останній гравець повертається вся команда піднімає руки. Яка команда першою і найкраще справиться із завданням, та і переможе. Все зрозуміли? (Відповіді дітей). Раз, два, три, почали! (Музичний супровід)

(проходить д р у г а г р а )
Під час гри, поки команди виконують завдання, Фея звертається до залу

ФЕЯ Діти, зверніть, будь ласка, увагу на стенд з малюнками, які виконали художники нашої гімназії. Але я впевнена, що і ви не тільки любите, а й вмієте малювати. Я бачу, ви прийшли на свято зі своїми малюнками. Тож, любі діти, підніміть свої роботи так, щоб побачили всі. Покажіть їх своєму сусідові, що сидить поруч, продемонструйте вашим батькам, які завітали до вас на свято. Молодці! Ви справжні художники!

Повернемося до наших команд, як у них йдуть справи…..
Фея з Червоною та Зеленою визначають переможців, оплески переможцям і гравцям, садять дітей на місця)

ЧЕРВ. Ви бачите, діти, які ми потрібні в цьому прекрасному світі художнього мистецтва.

ЗЕЛ. Та не тільки в художньому мистецтві, а, взагалі, саме ми, фарби, наповнюємо живий світ яскравими, неповторними кольорами та відтінками. Щоб не відбувалося в природі, скрізь присутні її кольори.

ФЕЯ В мене є ідея! Я пропоную провести невеличкий бліц-турнір «КОЛЬОРИ І ВСЕСВІТ» (6+6)

Для участі в цій грі запрошуються учні, які отримали кружечки. (Черв. і Зел. формують 2 команди; команди стоять в різних секторах, лицем до глядачів у залі )

Умови гри Червона та Зелена барви ставитимуть вам по черзі питання, на які ви повинні будете відповісти. Яка з команд дасть найбільше правильних відповідей, та і переможе. Отже, розпочинаємо!

(проходить т р е т я г р а )

(Червона і Зелена барви ставлять запитання і, отримуючи від дитини правильну відповідь, повторюють її в мікрофон. Якщо відповідь неправильна або її немає, ставить питання наступному гравцеві. Якщо вся команда не знає відповідь, звертається до залу.)
ЧЕРВ. (звертається до залу) Діти, ви знаєте, що всі кольори поділяються на теплі і холодні? (Відповіді дітей).

(звертається до гравців команди ) Назвіть, будь ласка, теплі кольори та відтінки
ЗЕЛ. Назвіть, будь ласка, холодні кольори.
ЧЕРВ. Який ми отримаємо колір, якщо змішаємо червону та жовту фарби? (оранжевий) …якщо змішаємо червону та білу (рожевий)
ЗЕЛ. Якщо ми змішаємо зелену і білу, жовту фарби, то отримаємо який колір? (салатовий, лимонний) …якщо до зеленої фарби додати синьої? (бірюзовий, колір морської хвилі)
ЧЕРВ. Де в природі зустрічаються червоні кольори? (нежива і жива природа).

ЗЕЛ. Де в природі зустрічаються зелені кольори?
Фея з Червоною та Зеленою визначають переможців, оплески переможцям і гравцям, садять дітей на місця)

ФЕЯ Діти, погодьтеся зі мною, що, коли споглядаєш якусь картину, малюнок, то твій настрій змінюється відповідно до намальованого. Адже певне поєднання кольорів, відтінків, їх динаміка, перевага теплих кольорів над холодними і навпаки, холодних над теплими – все це створює певний емоційний образ картини.
І зараз я пропоную зіграти в гру «ЗМАГАННЯ ТЕПЛИХ І ХОЛОДНИХ КОЛЬОРІВ» (5+5)

Для участі в цій грі запрошуються учні, які отримали ромбики. (Черв. і Зел. формують 2 команди в різних секторах, боком до глядачів; по центру стоїть стілець)
Умови гри Зараз Червона і Зелена Барви визначать кольори учасників своєї команди, причому Червона Барва пропонує теплі кольори, оскільки сама є теплим кольором, а Зелена Барва – холодні, оскільки сама є холодним. Будь ласка!

(Йде визначення кольорів, кольори називаються в мікрофон)

ЧЕРВ. Жовтий, оранжевий, рожевий, бордовий, охровий

ЗЕЛ. Синій, блакитний, фіолетовий, салатовий, бірюзовий
ФЕЯ Я кладу на стілець якусь річ для малювання (наприклад, альбом), потім називаю два кольори з різних команд. По команді «Раз, два, три!» названі кольори підбігають до стільця і намагаються першим вхопити цю річ. Тоді обидва учасники вертаються на своє місце – з альбомом чи без. Потім я кладу наступну річ (наприклад, фломастери), називаю другу пару кольорів, які по команді «Раз, два, три!» повинні вхопити ці фломастери. І так далі… Які кольори – теплі чи холодні – наберуть найбільше речей, ті й переможуть. Все зрозуміло?

Отже починаємо! Увага! (називає пари кольорів) (муз. супровід)

Оранжевий – салатовий! Раз, два, три!

Бордовий – синій! Раз, два, три!

Жовтий –фіолетовий ! Раз, два, три!

Рожевий – бірюзовий! Раз, два, три!

Охровий – блакитний! Раз, два, три!
(проходить ч е т в е р т а г р а )

Фея з Червоною та Зеленою визначають переможців, оплески переможцям і гравцям, садять дітей на місця)
ФЕЯ Скажіть нам, будь ласка, а що у вас у Місті відбувається цікаве? Крім того, що створюються художні шедеври…

ЗЕЛ. Та як вам сказати… Різне…

ЧЕРВ. Ось, наприклад, місцеві жителі запропонували провести спортивні змагання, але всі такі зайняті, що ця ідея так і залишилася невтіленою в життя.

ЗЕЛ. А, може, дітки, ви погодитеся взяти участь у спортивних перегонах? (відповідь дітей)

ФЕЯ А що, гарна думка. Зараз ми проведемо гру

«Поділися з другом фарбою» (8+8)
ФЕЯ Для участі в грі запрошуються діти, які мають прямокутники.

(Черв. і Зел. формують 2 команди напроти стільців, які виставляються на одному рівні біля стіни, і роздають першим гравцям червоний і зелений м’ячі в руки; команди стоять паралельно, боком до глядачів).

Умови гри По команді «Раз, два, три!» перший гравець біжить, оббігає стілець, вертається до команди, передає м’яч наступному гравцеві і сам стає в кінець команди. Другий гравець виконує ті ж самі дії… Коли останній гравець повертається, вся команда піднімає руки. Яка команда першою справиться із завданням, та і переможе. Все зрозуміли? (Відповіді дітей). Раз, два, три, почали! (Музичний супровід)

(проходить п ’ я т а г р а )

Фея з Червоною та Зеленою визначають переможців, оплески переможцям і гравцям, садять дітей на місця
ЗЕЛ. Як весело з вами, дітки!

ЧЕРВ. Але наша перерва закінчилася, нам треба працювати.

ФЕЯ Як би нам не хотілося ще з вами побути, але і нам час повертатися додому.

ЧЕРВ. А ви ще якось завітайте до нас у гості.

ФЕЯ Хтозна, чи буде у нас така змога. Адже, мандруючи Республікою Семибарв, ми витрачаємо чарівні пелюстки, за допомогою яких ми і здійснюємо подорожі в чарівні місцини.

ЗЕЛ. А ми вам подаруємо чарівний ключик, який відчиняє браму казкового світу в Республіку Семибарв.

(вручає Феї ключик, та дякує разом з дітьми)
ФЕЯ Ось і закінчилася наша подорож в Місто Художників. І за традицією ми завершимо наше свято піснею «Найщасливіша країна».

(ДІТИ СПІВАЮТЬ)

ЧЕРВ. До побачення!

ЗЕЛ. До нових зустрічей!

ФЕЯ Хай вам щастить.

Автор сценарію педагог-організатор Черкаської гімназії №9

ім О.М. Луценка Кононенко Леся Олексіївна





Схожі:

ПЛАН КОНСПЕКТ
Пульс: його характеристики, місця прощупування, зупинка серця, причини, зовнішній масаж серця
Конкурс «Вимушена зупинка»
Мета: вдосконалювати вміння і навички керування велосипедом; пов­торити правила дорожнього руху; роз­вивати витривалість, силу, координа­цію...
Зміст та завдання опорних шкіл в системі науково-методичної роботи з педагогічними кадрами

Опис досвіду роботи класного керівника 7 – А класу
Проблема, над якою працюю як класний керівник в системі виховної роботи класного колективу:  «Всебічне забезпечення соціального розвитку...
АНКЕТА-ЗАЯВКА на участь у відкритогму конкурсу читців, поетів та художників

У тропічному місті Рангуні, де молоді смаглочолі солдати стоять з...
Літо було, перше повоєнне літо, виноградники зеленіли, і перші снопи виблискували в полях
КОНКУРС ПО ДЕКОРАТИВНО ПРИКЛАДНОМУ
Центральний Будинок Художника Національної Спілки художників України, 27-31 березня 2013р
Створити клас для роботи з натуральними числами в 16-ій системі числення....
Перевантажити операції додавання, віднімання, множення чисел у 16-ій системі числення, введення і виведення на екран, оператор присвоєння...
Кодекс України про адміністративні правопорушення
Автономна Республіка Крим у відповідних відмінках згідно із Законом N 209/94-ВР від 14. 10. 94 }
Тема. Побудова діаграм та графіків пі час роботи з ЕТ
Мета. Навчитись створювати діаграми та графіки на основі табличних даних в системі електронних таблиць Excel
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка