ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ


Скачати 1.93 Mb.
Назва ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ
Сторінка 1/18
Дата 01.04.2013
Розмір 1.93 Mb.
Тип Навчально-методичний посібник
bibl.com.ua > Спорт > Навчально-методичний посібник
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   18


НАТАЛІЯ БАЗИЛЕВИЧ


ЛИЖНИЙ СПОРТ

Навчально-методичний посібник






ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ

2010

УДК 796.92

ББК 75.719.5

Б 17


Базилевич Н.О. Лижний спорт. – Навчально-методичний посібник. – Переяслав-Хмельницький, 2010 – 161с.
Рецензенти: Дубогай О.Д., доктор педагогічних наук, професор,

завідувач кафедри фізичного виховання і здоров’я Національного педагогічного університету імені Михайла Драгоманова
Закопайло С.А., кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри спортивних дисциплін та туризму ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»



У навчально-методичному посібнику з урахуванням вимог державного стандарту нормативної дисципліни “ Теорія та методика викладання лижного спорту”, розробленого Міністерством освіти і науки України, у систематизованому вигляді подаються теоретичні відомості, а також практичні рекомендації до вивчення даної дисципліни.

Для студентів вищих педагогічних закладів освіти України ІІІ - ІV рівнів акредитації.
Рекомендовано до друку

Вченою радою ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» (протокол № 10, від 25.06.2010 р.)
Базилевич Н.О.

З М І С Т
ПЕРЕДМОВА………………………………………………………………….…... 4

РОЗДІЛ 1. ВСТУП ДО ЛИЖНОГО СПОРТУ ………………………..………. 6

  1. Місце і значення лижного спорту ………………………………. 6

  2. Види лижного спорту …………………………………………... 10

  3. Історія розвитку лижного спорту ……………………………… 18

  4. Матеріальне забезпечення занять лижною підготовкою …….. 25

РОЗДІЛ 2. ТЕХНІКА СПОСОБІВ ПЕРЕСУВАННЯ НА ЛИЖАХ ……… 40

2.1. Загальні основи техніки пересування на лижах ………………… 40

2.2. Аналіз техніки лижних ходів …………………………………….. 47

2.3. Техніка окремих способів пересування на лижах ………………. 60

РОЗДІЛ 3. ОСНОВИ НАВЧАННЯ В ЛИЖНОМУ СПОРТІ ……………... 77

3.1. Загальні основи методики навчання …………………………….. 77

3.2. Методика навчання техніки лижних ходів ……………………… 88

3.3. Методика навчання окремих способів пересування на лижах … 97

РОЗДІЛ 4. НАВЧАЛЬНА РОБОТА З ЛИЖНОЇ ПІДГОТОВКИ В ШКОЛІ………………………………………………………………. 105

4.1. Форми роботи з лижної підготовки в школі ……………….….. 105

4.2. Організація та методика проведення уроків лижної підготовки в різних класах …………….………………………………………. 109

4.3. Облік успішності ………………………………………………… 115

РОЗДІЛ 5. ЗАГАЛЬНІ ОСНОВИ СПОРТИВНОЇ ПІДГОТОВКИ В ЛИЖНОМУ СПОРТІ …………………………………………..….. 120

5.1. Організація і проведення змагань з лижного спорту …….…… 120

5.2. Закономірності і принципи спортивного тренування ………… 132

5.3. Види спортивної підготовки лижника-гонщика ………………. 135

5.4. Планування і керування процесом спортивної підготовки …… 142

ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ СЛОВНИК………………………………………….. 147

ДОДАТКИ ……………………………………………………………………… 149
П Е Р Е Д М О В А


Лижний спорт є одним з легкодоступних та масових видів спорту, який користується великою популярністю у людей будь-якого віку і статі. Заняття лижним спортом є важливим засобом фізичного виховання підростаючого покоління і займають одне з перших місць за характером рухових дій. У навчальному плані факультетів фізичного виховання педагогічних ВУЗів включена дисципліна “Теорія та методика викладання лижного спорту”.

Програма курсу передбачає вивчення історії розвитку лижного спорту на Україні, теорії та методики його викладання, оволодіння технікою основних способів пересування на лижах, набування нових знань, умінь та навичок, що необхідні для самостійної педагогічної та організаційної роботи з лижної підготовки.

Ціль вивчення дисципліни

Теорія та методика викладання лижного спорту ” – формування професійно-педагогічних знань, умінь та навичок, які забезпечують підготовку майбутніх вчителів здатних організувати та провести заняття з лижної підготовки, змагання та оздоровчий захід засобами лижного спорту.

Задачі дисципліни:

  1. Озброїти знаннями, які необхідні під час навчання і тренування, суддівства змагань з лижних гонок в усіх навчальних закладах освіти.

  2. Засвоїти основи техніки пересування на лижах.

  3. Виробити уміння і навичку навчання дітей техніці лижних ходів.

  4. Покращити фізичну підготовку студентів. Ознайомити з методикою тренування у лижних гонках, підготовити до здачі залікових нормативів.


Орієнтовний розподіл курсу за розділами, темами і видами занять




Назви розділів занять за

темами

Всього годин

Лек.

год

Сем.

год

Практ

годин

Лаб

год

Сам.

год

1

Вступ до лижного спорту

6

2

2







8

2

Матеріальне забезпечення занять

6

2

2




2

6

3

Загальні основи техніки

6

2

2







4

4

Техніка окремих способів

пересування на лижах

38

4




18




10

5

Загальні основи методики навчання

6

2

2







4

6

Методика вивчення техніки

пересування на лижах

18

4




12




16

7

Навчальна робота з лижної підготовки у школі

10

2

2

4




12

8

Організація змагань з лижних гонок

8

2

2

2




12

9

Загальні основи тренування

в лижному спорті

10

2

2

2




14




Усього годин

162

22

14

38

2

86
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   18

Схожі:

ДВНЗ «ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ГРИГОРІЯ СКОВОРОДИ»
Тичній конференції «Актуальні проблеми нумізматики в системі спеціальних галузей історичної науки», яка відбудеться 6-8 червня 2013...
Л. В. Борисова «Управлінське документування: Кредитно модульний курс»
Білобровко Т.І. «Управлінське документування: Кредитно – модульний курс»: навч метод посібник / Т.І. Білобровко, Л. В. Борисова;...
Кредитно модульний курс з освітнього менеджменту Навчальний посібник Переяслав Хмельницький 2008
Білобровко Т. І. Кредитно – модульний курс з освітнього менеджменту: навч посібник / Тетяна Іванівна Білобровко. Переяслав – Хмельницький,...
МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК
ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ГРИГОРІЯ СКОВОРОДИ
1 Реалізм
Міністерство освіти і науки України ДВНЗ Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет
1. Предмет і метод економіки освіти
ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ імені ГРИГОРІЯ СКОВОРОДИ
Фонетика як розділ мовознавства про звукову систему мови
ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»
А. В. Опольська Соціальний аспект діяльності керівника закладу освіти
ДВНЗ«Переяслав – Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»
«Комітет дослідження історії та сучасності»
Державний вищий навчальний заклад «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»
«Комітет дослідження історії та сучасності»
Державний вищий навчальний заклад «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка