Л. В. Борисова «Управлінське документування: Кредитно модульний курс»


Скачати 0.53 Mb.
Назва Л. В. Борисова «Управлінське документування: Кредитно модульний курс»
Сторінка 1/7
Дата 02.04.2013
Розмір 0.53 Mb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
  1   2   3   4   5   6   7
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

«Переяслав – Хмельницький державний

педагогічний університет імені Григорія Сковороди»



Т.І. Білобровко

Л.В. Борисова


«Управлінське документування:

Кредитно – модульний курс»


Переяслав – Хмельницький – 2008

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

«Переяслав – Хмельницький державний

педагогічний університет імені Григорія Сковороди»




Т.І. Білобровко – канд. філос. наук, доцент

Л.В. Борисова – ст. викладач

«Управлінське документування:

Кредитно – модульний курс»

навчально-методичний посібник

Переяслав – Хмельницький, 2008


УДК 378.11

ББК 74.58

Б 82
Білобровко Т.І. «Управлінське документування: Кредитно – модульний курс»: навч.-метод. посібник / Т.І. Білобровко, Л.В. Борисова; ДВНЗ «Переяслав – Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». - Переяслав – Хмельницький, 2008. – 59 с.

Укладачі:

Білобровко Т.І., кандидат філософських наук, доцент. Борисова Л.В., старший викладач відділення післядипломної освіти.

Рецензенти:

Москаленко В.В. – доктор філософських наук, професор, завідувач лабораторією інституту психології ім. Костюка АПН України

Юрійчук Н.Д., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри української мови та методики навчання Інституту філології ДВНЗ «Переяслав – Хмельницького державного педагогічного університету імені Г.С.Сковороди».

Друкується згідно з рішенням Вченої ради «Переяслав – Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди» (протокол № 9 від 27.06.2008 р.)

Узагальнений теоретичний та практичний матеріал з управлінського документування, розроблений за модульно-рейтинговою системою та методичні рекомендації й поради до вивчення курсу. Призначено для магістрантів післядипломної освіти зі спеціальності «Управління навчальним закладом».


Вступ

В умовах інтеграції вітчизняної освіти до європейського освітянського та наукового простору, особливої актуальності набувають питання формування системи знань, умінь та навичок сучасного фахівця.

Глобальні зміни на європейському ринку праці, прогрес світової науки, зміни в соціальному, економічному, правовому та освітянському просторі зумовлюють зміни у підходах до підготовки фахівців.

Сучасний стан розвитку освіти в Україні диктує свої, досить високі вимоги до організації діловодства в освітній галузі. Нині, підвищення рівня організації та ефективність управлінської роботи залежить від того, наскільки раціонально поставлене діловодство в установах, організаціях, закладах освіти, наскільки правильно та грамотно встановлюються стосунки між людьми.

Більшість інформації, яка використовується в управлінні, фіксується. Це обов’язковий елемент управлінської діяльності, оскільки в сучасних умовах отримувати, зберігати і передавати інформацію можливо тільки за попередньої її фіксації.

Важливим завданням є створення і функціонування системи документів, як робочого інструменту будь-якої сфери. Сучасний термін «документаційне забезпечення управління» є інформаційно-технологічною складовою в сучасній організації діловодства, за допомогою якого здійснюється дієвий контроль за виконанням рішень, оскільки видати наказ чи винести резолюцію – це лише перша стадія керівництва. Перевірка ж виконання є головною ланкою в роботі освітньої установи чи закладу. Добре налагоджена організація діловодства передбачає відповідний контроль за виконанням прийнятих рішень.

Зараз перед державою та суспільством постало багато нових завдань і значно зріс обсяг інформації, стали жорстокішими вимоги до якості документів, термінів їх виконання та доведення до виконавців. У зв’язку з цим, документи перетворюються на незамінні довідники, а з плином часу набувають науково-історичної цінності та стають джерелом знань.

Управлінське документування – одна з дисциплін, що вивчається в магістратурі зі сп. «Управління навчальним закладом».

Вона передбачає вивчення процесу ведення ділового документування та організацію роботи з документами в установах освіти, що охоплює сукупність форм, прийомів, методів їх укладання і обробки. Тобто весь процес із часу створення документа і до архіву. Сам термін «діловодство» означає процес вирішення справи – «діло» (справи), «вирішувати».

Таким чином, завдання курсу полягають у тому, щоб:

  1. Дати магістрантам ґрунтовні й систематичні знання з усіх розділів управлінського документування;

  2. Забезпечити оволодіння нормами української літературної мови, з метою правильного вживання мовних засобів, дотримання вимог культури усного й писемного мовлення, застереження від найпоширеніших помилок, знаходження найдоцільніших лексико-граматичних засобів для кожної конкретної мовленнєвої ситуації;

  3. Вивчити мову і стиль текстів організаційно-розпорядчої документації;

  4. Сформувати вміння й навички складати ділові папери.

Програма курсу «Управлінське документування» складається з двох модулів (1 кредит).

У систему підготовки управлінців включено лекції, практичні заняття, самостійну роботу, тестування, контрольні роботи.

Програма визначає певний рівень знань, необхідний для опанування магістрантами. У зв’язку з тим, що кількість годин, відведена навчальним планом на вивчення курсу «Управлінське документування» для систематичного викладання недостатня, частина тем виноситься на самостійне опрацювання. Але під методичним керівництвом викладача.


  1   2   3   4   5   6   7

Схожі:

КРЕДИТНО-МОДУЛЬНИЙ КУРС
В.І. Штанько, Н. В. Чорна, Т. Г. Авксентьєва, Л. А. Тіхонова. Політологія: кредитно-модульний курс. Навч посібник. –, 2010.– 368...
Кредитно модульний курс з освітнього менеджменту Навчальний посібник Переяслав Хмельницький 2008
Білобровко Т. І. Кредитно – модульний курс з освітнього менеджменту: навч посібник / Тетяна Іванівна Білобровко. Переяслав – Хмельницький,...
Є. А. Подольська Кредитно-модульний курс з філософії
Світ земний тим самим зобра­жається не як пристановище «зла», «гріха», що протистоїть ідеальному першоиочатку, а як співпричетний...
Досвід НТУ „ХПІ” з втілення кредитно-модульної системи організації...
О — аудиторні заняття; М — модульний контроль; 3 — заліковий тиждень; С — екзаменаційна сесія
МОДУЛЬНИЙ КУРС предмета «ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ» для студентів спеціальностей:...
Даною методичною розробкою передбачається розбивка курсу «Основи охорони праці» на 4 самостійних модулі
Семінарське заняття. Право власності
Сидорову фортепіано. Сидоров відразу не зміг перевезти фортепіано до себе додому і невістка Борисова через три дні після смерті Борисова...
«ІНСТИТУТ ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ» ПОЛОЖЕННЯ про кредитно-модульну...
Положення про кредитно-модульну систему організації навчального процесу в ПВНЗ «Інститут підприємництва та сучасних технологій» (далі...
Товариство з обмеженою відповідальністю “Колокол”, (надалі Виконавець),...

Как, должно быть, было тяжело
Зразок тексту: див. Підручник „ Практичний курс англійського язика”, 3 курс, М
О. В. Борисова ІСТОРІЯ ХРИСТИЯНСТВА В УКРАЇНІ
Бодрухін В. М. – доктор історичних наук професор, завідувач кафедри історії України Східноукраїнського національного університету...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка