Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти


Скачати 78.23 Kb.
НазваХмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Дата01.04.2013
Розмір78.23 Kb.
ТипДиплом
bibl.com.ua > Спорт > Диплом
Хмельницький обласний інститут

післядипломної педагогічної освіти


29000 м. Хмельницький, Майдан Незалежності,1, Будинок Освіти, тел. 656164, 657274, 654504

E-mail: hmoippo@i.ua, факс: 650386, 657472 (приймальня)

ідентифікаційний код 02139802




584 від “29 " 10 2009 р.

на № ____ від “___” ___________ 2009 р.

Завiдуючим районними (мiськими)

методичними кабінетами
Згiдно з навчальним планом Хмельницького обласного iнституту пiслядипломної педагогічної освiти та з метою привернення уваги до шкільного предмета зарубiжної лiтератури Хмельницький обласний інститут пiслядипломної педагогічної освiти оголошує обласну заочну олiмпiаду з зарубiжної лiтератури для учнiв 9-11 класiв навчальних закладiв.

Тема цьогорiчного конкурсу – „Від золотого до срібного столiття” (210 р. вiд дня народження О.С. Пушкіна, 195 р. – М.Ю. Лермонтова, 120 р. – Анни Ахматової)”.

Олімпіада проводитиметься поетапно:

1-й шкільний та 2-й районний (мiський) – листопад поточного року;

3-й обласний – грудень поточного року.

У шкільнiй олімпіадi беруть участь усі бажаючі учні.

У районних (міських) – учні-переможці шкільних олімпіад. До 20 листопада 2009 року по однiй кращiй роботi з кожної паралелі класiв передаються районному (мiському) журi.

У ІІІ етапі олімпіади із зарубіжної літератури беруть участь учні середніх закладів освіти, які стали переможцями ІІ етапу відповідної олімпіади. Їхні роботи подаються журi обласного етапу до 1 грудня 2009 року за адресою: Хмельницький обласний інститут пiслядипломної педагогічної освiти, каб. № 535.

Переможці III етапу олімпіад з базових навчальних предметiв нагороджуються дипломами I, II, III ступенiв окремо за класами у кiлькостi, яка не перевищує 30% числа учасникiв змагань вiдповiдного класу з орієнтовним розподiлом кiлькостi дипломiв у спiввiдношеннi 1:2:3, але переможцем не може бути учасник, який за сумарним результатом виконаних завдань олiмпiади набрав менше третини вiд максимально можливої кiлькостi балiв.
Вимоги до оформлення олiмпiадних робіт

Роботи виконуються вiд руки на аркушах з учнівського зошита в лінію. На першiй (титульнiй) сторiнцi у верхньому лівому кутi ставиться штамп навчального закладу, на якому вказується дата виконання роботи.
Зразок пiдпису:
Робота

учасника обласної заочної олiмпiади

iз зарубіжної літератури

учня 9-А класу НВК № 10

м. Хмельницького

Іванова Андрія Миколайовича

Завдання олiмпiади:

О. С. Пушкін

I. Лiтературний твiр та його герої (кожна правильна відповідь 2 б.)
З яких творiв О.С. Пушкіна цитати?
1. „Здесь тучи смиренно идут подо мной;

Сквозь них, низвергаясь, шумят водопады...”
2. „Опустошив огнем войны

Кавказу близкие страны

И села мирные России,

В Тавриду возвратился хан…”.
3. „Природой здесь нам суждено

В Европу прорубить окно,

Ногою твердой стать при море”.
4. „Я подданным рожден, и умереть

Мне подданным во мраке б надлежало;

Но я достиг верховной власти… чем?

Не спрашивай…”


  1. „Все говорят: нет правды на земле.

Но правды нет – и выше. Для меня

так это ясно, как простая гамма”.
II. Лiтературна вiкторина (кожна правильна і повна відповідь 5 б.)
Дати вiдповiдь на запитання iз запропонованого перелiку (кожна вiдповiдь –
0.5 сторiнки)
1. Який вірш був написаний О.С. Пушкіним для читання на публічному іспиті
8 січня 1815 року після закінчення молодшого курсу ліцею?

2. В основі якого пушкінського вірша лежить літописна розповідь, подана
М. Карамзіним у першому томі „Історії Держави Російської”?

3. У яких творах О.С. Пушкіна зображений Петро Перший?

4. Яку однакову назву мають романтична поема О. Пушкіна і оповідання
Л. Толстого?

5. Ким написані найбільш відомі прижиттєві портрети О. Пушкіна ?
III. Лiтературознавство

Написати чітке лаконічне повiдомлення на одну iз запропонованих тем (1-1.5 ст.) (12 б.)
1. Публіцистика О.С. Пушкіна.

2. Пушкін-перекладач.

3. Як розкривається у творчості О.С. Пушкіна цикл поетичних декларацій, які стверджують високий суспільний статус поета і поезії ?

4. Філософська лірика О.С. Пушкіна. Які суспільні мотиви пов’язують вірші „Пора, мой друг, пора!..”, „Вновь я посетил”, „Брожу ли я вдоль улиц шумных” ? Прослідкуйте хід поетичної думки.
IV. Творчiсть

Скласти лiтературне есе, твiр на одну iз запропонованих тем (2-3 ст.) (12 б.)
1. „Кохання у Пушкіна – це не просто людське почуття, але почуття людини-художника” В.Г. Белінський

2. „Читаючи Пушкіна, можна найкращим чином виховати в собі людину”
В.Г. Белінський
М.Ю. Лермонтов

I. Лiтературний твiр та його герої (кожна правильна відповідь 2 б.)
З яких творiв М.Ю. Лермонтова цитати?
1. „Провозглашать я стал любви

И правды чистые ученья:

В меня все ближние мои

Бросали бешено каменья”.
2. „…рука судьбы

меня вела иным путем:

Но нынче я уверен в том,

Что быть бы мог в краю отцов

Не из последних удальцов”.
3. „Отец и два родные брата

За честь и вольность там легли,

И под пятой у супостата

Лежат их головы в пыли”.
4. „Но лучше царских всех даров

Был Божий дар – младая дочь;

Об ней он думал день и ночь,

В его глазах она росла

Свежа, невинна, весела,

Цветок грядущего святой ”


  1. „Проснешься ль ты опять, осмеянный пророк!

Иль никогда на голос мщенья,

Из золотых ножен не вырвешь свой клинок,

Покрытый ржавчиной презренья”.
II. Лiтературна вiкторина (кожна правильна і повна відповідь 5 б.)

Дати вiдповiдь на запитання iз запропонованого перелiку (кожна вiдповiдь –
0.5 сторiнки)
1 Хто є прототипом героїв вірша „Ьородіно”?

2. Коли і де М.Ю. Лермонтов зустрічався з М.В. Гоголем? Уривок з якої своєї поеми він читав М.В. Гоголю і його гостям?

3. Який твір М.Ю. Лермонтова, за словами В.Г. Белінського, „Мужній, зрілий і стільки ж художній, наскільки народний”?

4. Чи знаєте ви російських письменників, які навчались у Московському університеті одночасно з М.Ю. Лермонтовим? Назвіть їх.

5. Назвіть художників, які написали найбільш відомі портрети Лермонтова ?
III. Лiтературознавство

Написати чітке лаконічне повiдомлення на одну iз запропонованих тем (1-1.5 ст.) (12 б.)
1. Лермонтов у згадках сучасників.

2. Лермонтов-художник.

3. Кавказ у житті і творчості Лермонтова.
IV. Творчiсть

Скласти лiтературне есе, твiр на одну iз запропонованих тем (2-3 ст.) (12 б.)
1. „Глубокий и могучий дух! Чудная натура.” В.Г. Белінський

2. „Она была прекрасна, как мечта”. Любовна лірика М.Ю. Лермонтова

3. Одержимий свободою. (М.Ю. Лермонтов) – творчий портрет.
Анна Ахматова

I. Лiтературний твiр та його герої (кожна правильна відповідь 2 б.)
З яких творiв Анни Ахматової цитати?
1. „А тот, кого учителем считаю,

как тень прошел и тени не оставил,

Весь яд впитал, всю эту одурь выпил,

И славы ждал, и славы не дождался,

Кто был предвестьем, предзнаменованьем,

Всех пожалел, во всех вдохнул томленье –

И задохнулся…”.
2. „Мне от бабушки-татарки

Были редкостью подарки;

И зачем я крещена,

Горько гневалась она”.
3. „Дочку мою я сейчас разбужу,

В серые глазки ее погляжу.
А за окном шелестят тополя:

„Нет на земле твоего короля”.
4. „Перо задело о верх экипажа.

Я поглядела в глаза его.

Томилось сердце, не зная даже

Причины горя своего.”

5. „Так беспомощно грудь холодела,

Но шаги мои были легки.

Я на правую руку надела

Перчатку с левой руки”.
II. Лiтературна вікторина (кожна правильна і повна відповідь 5 б.)
Дати вiдповiдь на запитання iз запропонованого перелiку (кожна вiдповiдь –
0.5 сторiнки)

1. Який біографічний підтекст вірша „В ремешках пенал и книги были” (1911), циклу віршів „Реквієм”?

2. Які квіти згадувала у віршах Ахматова? Що вони означають? Наведіть приклади символіки квітів, рослин у контексті її творчості.

3. Що пов’язувало А. Ахматову з Царським Селом? Які царськосільські враження відобразились у її творчості ?

4. Назвіть 4-5 віршів А. Ахматової, де в основі композиції – якась подія. У чому своєрідність сюжетів у ліриці А. Ахматової?

5. Назвіть вірші, які О. Мандельштам присвятив А.Ахматовій ?
III. Лiтературознавство

Написати чітке лаконічне повiдомлення на одну iз запропонованих тем (1-1.5 ст.) (12 б.)
1. Поезія Анни Ахматової. Літературний портрет.

2. Проза Анни Ахматової.

3. Анна Ахматова і Марина Цвєтаєва.

4. Критика про творчість Анни Ахматової.
IV. Творчiсть

Скласти лiтературне есе, твiр на одну iз запропонованих тем (2-3 ст.) (12 б.)
1. „Між двома портретами молодої і літньої Ахматової – ціле життя, трагічне і щасливе. „Я завидую ей – меж корней…” Б. Ахмадуліна

2. „Я научилась просто мудро жить”. А. Ахматова

3. Загадка популярності любовної лірики Анни Ахматової
Роботу виконувати за творчістю одного із запропонованих авторів.
Учні 9-х класiв виконують усi завдання I роздiлу (Лiтературний твiр та його герої), два з роздiлу II (Лiтературна вiкторина) та одне з роздiлу IV (Творчість).
Учні 10-х класiв виконують два завдання з роздiлу II (Лiтературна вiкторина), по-одному з розділу III (Лiтературознавство) та роздiлу IV (Творчість).
Учні 11-х класiв виконують усі завдання з роздiлу II (Лiтературна вiкторина), по-одному з роздiлу III (Лiтературознавство) та IV (Творчість).




/Ректор В. Войтенко
Вик. Пулатова Л.Й.

Тел. 76-48-51

Схожі:

Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Хмельницького обласного iнституту пiслядипломної педагогічної освiти в листопадi-груднi 2009 року відбулася обласна заочна олімпіада...
Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
В обласному конкурсi Знавцiв польської мови брали участь учні Хмельницького, Городоцького, Полонського районiв, міст Хмельницького,...
ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ»
ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Визначте авторів наведених слів (Кожна правильна відповідь – один бал. Всього 8 балів)
О. В. Варецька Україна, м. Запоріжжя, КЗ «Запорізький обласний інститут...
ДУХОВНО-ЕКОНОМІЧНЕ ВИХОВАННЯ В ЄДИНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ «СІМ’Я – ДНЗ – СУСПІЛЬСТВО»
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТ
Міністерство освіти і науки України Управління освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ»
Розвиток критичного мислення та формування моральних цінностей особистості на уроках світової літератури
СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА З ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ
ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Конференція відбудеться 27–28 березня 2014 року на базі Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області (вул. Івана...
2014 Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти...
Дайте відповіді на запитання, дотримуючись чіткості й лаконічності у висловлюваннях
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка