УРОКУ на тему: «Безпечна праця батьків моє щасливе майбутнє»


Скачати 273.61 Kb.
НазваУРОКУ на тему: «Безпечна праця батьків моє щасливе майбутнє»
Сторінка1/3
Дата17.03.2013
Розмір273.61 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Спорт > Урок
  1   2   3
ДПТНЗ «Вінницьке міжрегіональне вище професійне училище»

МАТЕРІАЛИ

ДО ВІДКРИТОГО УРОКУ
на тему:
«Безпечна праця батьків – моє щасливе майбутнє»

Розроблено

Дмитриком О.Д.

та викладачами:

Колісник К.В.,

Задорожною Р.А.


Вінниця- 2012

Тема: Безпечна праця батьків – моє щасливе майбутнє
Мета: привернути увагу учнів до існуючих суспільних проблем у сфері охорони праці; сформувати активну і свідому позицію молоді щодо значення і місця здорових та безпечних умов праці у різних аспектах духовного, соціально-економічного, політичного та культурного життя суспільства; виховувати культуру безпечної праці на виробництвах України у молоді як майбутніх роботодавців та працівників.

Тип уроку: підсумковий урок з елементами ділової гри

Методичне забезпечення: підручник Винокурова Л.Е., Васильчук М.В.«Охорона праці»; роздатковий матеріал «Основні причини виробничого травматизму», «Класифікація нещасних випадків», «Причини нещасного випадку», «Порядок розслідування й обліку нещасних випадків, професійних отруєнь і професійних захворювань на виробництві»; таблички з написами «Будівельна фірма» (приватної форми власності), «Сільськогосподарське підприємство», «Приватна пекарня «Мамин хліб», «Швейний цех», «Користувачі комп’ютерів», «Експерти», словник термінів

Міжпредметні зв’язки: спеціальна технологія, виробниче навчання, гігієна та санітарія

Присутні: зав. сектором відділення ВД ФССНВ України у м. Вінниці Макодзеба Р.А., директор ВМВПУ Дмитрик О.Д., заст. директора Корженко С.Г., Тютюнник М.М., викладачі училища, батьки учнів групи.

Хід уроку:

І. Організаційна момент.
ІІ. Актуалізація опорних знань і умінь учнів:

Учні виконують тести. Один учень виконує їх на мультимедійній дошці.

Тест


1. Причини нещасних випадків поділяються на такі:

а) організаційні, технічні, санітарно-гігієнічні;

б) психофізіологічні;

в) організаційні; санітарно-виробничі; медико-профілактичні.

2. Який iнструктаж проводиться з робiтниками професiй, до яких пред'являються пiдвищенi вимоги технiки безпеки, при перервах у роботi бiльше 30 календарних днiв?


а) Вступний;

б) Первинний;

в) Позаплановий;

г) Цільовий.

3. Яка перiодичнiсть повторного iнструктажу з охорони працi?


а) 1 раз на мiсяць;

б) 1 раз на 2 мiсяцi;

в) 1 раз на 6 мiсяцiв.

4. В якому документi вiдмiчається проходження iнструктажу з охорони працi на робочому мiсцi?


а) Контрольний лист;

б) Журнал реєстрацiї iнструктажiв із питань охорони праці;

в) Припис;

г) Журнал реєстрації нещасних випадків на виробництві.

5. Яка перiодичнiсть повторного iнструктажу для працiвникiв, якi виконують роботи з пiдвищеною небезпекою?


а) 1 раз на мiсяць;

б) 1 раз на 3 мiсяцi;

в) 1 раз на 6 мiсяцiв.

6. Яким документом оформляється допуск до стажування працівника?


а) Обхідним листком;

б) Подорожнім листком;

в) Заявою того, кого допускають;

г) Наказом по підприємству або його підрозділу.

7. Скільки годин на тиждень повинен працювати підліток віком 15 років:

а) 36 годин;

б) 24 годин;

в) 14 годин.

8. Виробничий травматизм - це:

а) явище, що характеризується сукупністю виробничих травм і нещасних випадків на виробництві;

б) це травми, гострі професійні захворювання та отруєння, теплові удари, опіки;

в) це раптовий вплив на працівника негативних виробничих факторів.

9. Умови праці, при яких виключені несприятливі дії на здоров`я працюючих небезпечних і шкідливих виробничих факторів, створюються передумови для зберігання високого рівня працездатності (повна відсутність чи не перевищення рівнів, прийнятих в якості безпечних) - це:

а) I клас – оптимальні;

б) II клас – допустимі;

в) III клас – шкідливі;

г) ІV клас – небезпечні (екстремальні).
  1   2   3

Схожі:

УРОКУ на тему: «Безпечна праця батьків моє щасливе майбутнє»
«Будівельна фірма» (приватної форми власності), «Сільськогосподарське підприємство», «Приватна пекарня «Мамин хліб», «Швейний цех»,...
Тема: Безпечна праця батьків моє щасливе майбутнє
Під час проведення виховної до учнів було доведено зміст теми, завдання і організацію її вивчення
Урок відкритої думки Тема. Безпечна праця моїх батьків моє щасливе майбутнє
Бутко А.І., учитель української мови та літератури, вища категорія, старший учитель; гімназія «Ерудит» м. Києва
Україно! Ти моє сьогодні і майбутнє
П. Буаст сказав: «Майбутнє — це канва, по якій уява вишиває відповідно до своєї примхи, але малюнок його ніколи не буває вірним»....
Особливості психічного розвитку старшокласників
Мета. Ознайомити батьків із психофізіологічними та віковими особливостями дітей старшого шкільного віку. Розкрити необхідні умови...
Урок з розвитку зв’язного мовлення. Твір на тему: «Моє село.»
«Текст», вчити розрізняти типи текстів, складати тексти – розповіді за планом та опорними словами на визначену тему; збагачувати...
КІРОВОГРАДСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ,МОЛОДІ...
Запрошуємо Вас взяти участь у регіональному конкурсі для старшокласників «Безпечна Україна. Безпечна Європа. Безпечний світ!», яка...
Уроку позакласного читання на тему: «Поезії Наталії Харасайло для дітей»
Мають можливість поспілкуватись з поетом-сучасником. Дібраний матеріал сприяє розвитку пізнавальної активності учнів. Під час проведення...
Урок з історії України на тему: «Проблеми голодомору в історії українського народу»
Якщо учні сформулювали самостійно тему уроку, ио вчитель пропонує смоделювати план уроку
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
Андрющенко Т. К. Майбутнє дитини формує родина: Метод реком для батьків дітей, що не відвідують дошкільний навчальний заклад. – Черкаси,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка