Методичний супровід проведення державної підсумкової атестації з української мови та літератури в ЗНЗ області у 2012/2013 н р


Скачати 48.56 Kb.
НазваМетодичний супровід проведення державної підсумкової атестації з української мови та літератури в ЗНЗ області у 2012/2013 н р
Дата29.05.2013
Розмір48.56 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Право > Документи
Методичний супровід

проведення державної підсумкової атестації

з української мови та літератури в ЗНЗ області

у 2012/2013 н.р.
Відповідно до листа Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 08.02.2013 р. №1/9-92 «Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2012/2013 навчальному році» державна підсумкова атестація з української мови (диктант) у 9 класі проводиться 31 травня 2013 р. за «Збірником диктантів для державної підсумкової атестації з української мови. 9 клас» (укл. Мацько Л.І.,Христенюк В.Ф.,Сидоренко О.М.,Мацько О.М. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2013).

Розпочинається атестація о 9.00 год. Текст диктанту оголошується в день проведення атестації по телебаченню (канал УТ – 1) та радіо.

На проведення атестації відводиться 1 астрономічна година. Відлік часу розпочинається від початку читання вчителем тексту. Для написання диктанту вчитель забезпечує учнів папером із штампом школи.

На першій сторінці (на штатні школи) учні проставляють число цифрами (31.05.2013 р. ) і, відступивши від штампа три стрічки, підписують:

Робота

на державну підсумкову атестацію

з української мови за курс основної школи

учня (учениці) 9-А класу (прізвище, ім’я, по батькові в родовому відмінку)
На другій сторінці виконується робота.

Обсяг тексту диктанту відповідає вимогам чинної програми з урахуванням того, що державна підсумкова атестація триває довше, ніж звичайна контрольна робота у формі диктанту. Використання учнями допоміжних джерел (словники, довідники, підручники тощо) під час проведення державної підсумкової атестації не допускається. Диктант оцінюється однією оцінкою (користуватися критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів та нормативами оцінювання диктанту, вміщеними у тому ж збірнику диктантів та у Програмі Міністерства освіти і науки України "Українська мова. 5-12 кл." (Київ: ВТФ «Перун», 2005). Перевірка здійснюється фронтально за традиційною методикою. Помилки підкреслюються і виносяться на поля: орфографічні (І) та пунктуаційні (V).

Роботу підписують голова комісії та члени комісії (вчитель та асистент).

Державна підсумкова атестація з української літератури в основній школі (за вибором навчального закладу) проводиться в усній формі за білетами або в письмовій формі за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації з української літератури. 9 клас» (авт.. Ковалено Л.Т., Михайлова Н.В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2013).

Розпочинається атестація для першої групи о 9-й годині, для другої групи – о 14-й годині. Інші терміни початку проведення ДПА повинні погоджуватись з відповідними органами управління освіти.

Під час проведення ДПА з української літератури використання учнями допоміжних джерел (підручників, хрестоматій, антологій тощо) не допускається.

Тривалість виконання завдань у письмовій формі – 90 хвилин (час на вступну бесіду та інструктаж не враховується).

У збірнику представлено 20 варіантів завдань у тестовій формі, однакових за структурою та складністю.. Кожен тест складається з 25 завдань різної форми: завдання з вибором однієї правильної відповіді, завдання на встановлення відповідності, завдання відкритої форми з короткою відповіддю (передбачають вписування відповіді у вигляді слова, словосполучення чи речення) та завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю( учні мають дати вичерпну відповідь, сформулювати і прокоментувати проблему,порушену в художньому творі,пояснити позицію автора,указати, чи погоджуються вони з такою позицією,й аргументувати свою думку, обсяг відповіді – від 100 до 200 слів).

Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів атестаційних робіт для кожного класу. Якщо кількість учнів менша 10, то кожен з них отримує окремий варіант.

Державна підсумкова атестація з української мови в 11 класі проводиться 27 травня 2013 року у формі переказу за текстом, визначеним Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України за посібником «Збірник переказів для державної підсумкової атестації з української мови. 11 клас» (укл. Шелехова Г.Т., Новосьолова В.І., Ярмолюк А.В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2013).

Текст переказу оголошується по телебаченню (канал Ут-1) та радіо в день проведення атестації.

На виконання завдання з української мови відводиться 90 хвилин, протягом яких учні докладно відтворюють первинний текст запропонованого тексту з урахуванням його смислової і структурної цілісності (без додаткового творчого завдання). Під час докладного переказування відтворюється орієнтовно 65% обсягу первинного тексту.

Відлік часу починається після другого прочитання вчителем тексту.

Переказ проводиться за традиційною методикою. Чистовий варіант підписується на титульній сторінці, відступивши від штампу школи 3 рядки.

Робота

на державну підсумкову атестацію

з української мови за курс загальноосвітньої середньої школи

учня (учениці) 11 класу (прізвище, ім’я, по батькові в родовому відмінку)

Дату проведення атестації проставляють на штампі. На другій сторінці виконується робота. Дозволяється запис на дошці власних імен, географічних назв тощо, які можуть бути неправильно сприйнятими на слух.

Під час виведення єдиної оцінки за письмову роботу до кількості балів, набраних за зміст переказу, додається кількість балів за мовне оформлення (грамотність), їхня сума ділиться на два. Якщо частка не є цілим числом, то вона округлюється в бік більшого числа.

Запис оцінювання може бути таким:

Зм.-2: 9 6.

МО-3-5:8б. (9+8): 2 = 9 б.

Це означає, що в змісті (Зм.) учень припускається недоліків за двома показниками, а в мовному оформленні (МО) робить 3 орфографічні й пунктуаційні (сумарно), 5 лексичних, граматичних і стилістичних (сумарно) помилок. Це дозволяє за зміст поставити 9 б., а за мовне оформлення (грамотність) - 8 б. (згідно з поданими у збірнику критеріями). Сума цих балів ділиться на 2 і округлюється в бік більшого числа (9 б).

Роботу підписують голова комісії та члени комісії .

Державна підсумкова атестація з української літератури в 11-му класі проводиться у формі тестування за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації з української літератури. 11 клас» (автор Коваленко Л.Т., Михайлова Н.В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2013).

Тривалість виконання тесту – 90 хв. (час на вступну бесіду та інструктаж не враховується).

У збірнику представлено 20 варіантів завдань у тестовій формі. Кожен тест складається із 33 завдань різної форми. Останнє, 33 завдання, вимагає написання розгорнутої відповіді на запропоноване питання. Обсяг відповіді – від 100 до 200 слів.

Навчальний заклад визначає не менше 10 варіантів для кожного класу. Якщо кількість учнів менша десяти, то кожен з них отримує окремий варіант.

У передмові до посібника подано чіткі інструкції щодо виконання та оцінювання атестаційної роботи.

Методист Мельникова С.І.




/home/server16/bibl.com.ua/pars_docs/refs/24/23006/23006.doc


Схожі:

Методичні рекомендації щодо підготовки і проведення державної підсумкової...
Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від    08. 02. 13  №  1/9-92 «Про порядок закінчення навчального року та...
Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації...
Матеріали для державної підсумкової атестації з іноземної мови у 9 класі загальноосвітніх навчальних закладів складені відповідно...
Про завершення навчального 2012 2013
Хмельницької державної адміністрації від 16. 04. 2012 року №599-но «Про порядок проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх...
Особливості проведення державної підсумкової атестації з румунської...
Атестація в основній школі проводиться з п'яти навчальних предметів: української мови, біології, географії, математики,а також іноземної...
Про затвердження розкладу ДПА
Хмельницької державної адміністрації від 16. 04. 2012 року №599-но «Про порядок проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх...
Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації...
Антонюк Т. М. голова Всеукраїнської спілки голів обласних методичних об’єднань викладачів української мови та літератури ВНЗ I II...
Про порядок закінчення 2012/2013 навчального року та проведення державної...
Тернопіль, вул. М. Грушевського, 8, тел.(0352) 52-23-53, факс (0352)52-32-28 e-mail
Особливості проведення державної підсумкової атестації з екології...
Д 27. 01. 2012 р. №1/9-61 "Про особливості проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012...
Щодо результатів проведення державної підсумкової атестації з математики у 9-х класах
Результати державної підсумкової атестації з математики за рівнями навчальних досягнень
Перелік збірників завдань та форми проведення державної підсумкової...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка