Особливості проведення державної підсумкової атестації з екології у загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 навчальному році


Скачати 24.97 Kb.
Назва Особливості проведення державної підсумкової атестації з екології у загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 навчальному році
Дата 18.04.2013
Розмір 24.97 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Право > Документи
Особливості проведення державної підсумкової атестації з екології у загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 навчальному році
Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 27.01.2012 р. № 1/9-61 "Про особливості проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 навчальному році" визначені особливості проведення державної підсумкової атестації з інформатики у загальноосвітніх навчальних закладах в 2011/2012 навчальному році.

Державна підсумкова атестація з екології в старшій школі проводиться в письмовій формі за навчальним посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з екології. 11 клас» (авт. Бойчук Ю.Д., Малікова С.О. – К.: Центр науково-методичної літератури, 2012).

Зміст атестаційних робіт відповідає чинним навчальним програмам з екології рівнів стандарту, академічного та профільного для загальноосвітніх навчальних закладів.

Посібник містить 15 варіантів атестаційних робіт. Кожен з варіантів атестаційної роботи містить завдання двох блоків: А та Б.

Блок А складається з 27 завдань, розподілених на чотири частини, що відрізняються складністю та формою. Серед них представлені: завдання в тестовій формі (завдання з вибором однієї чи кількох правильних відповідей), завдання відкритої форми (робота зі статистичними даними, картами екологічного стану України) та розрахункова задача. Кожен варіант для рівнів стандарту й академічного містить завдання з трьох тематичних блоків навчальної програми:

1. Екологія як наука про довкілля.

2. Антропогенне навантаження на природні системи.

3. Збалансоване природокористування.

Блок Б представлено двома завданнями (№№ 28, 29): завданням-дилемою та завданнями на формування аналітичного висновку за наданими даними. Виконуючи завдання-дилему, учень повинен обрати один або декілька дистракторів, надати розгорнуту аргументовану відповідь, яка повинна відображати знання всіх аспектів діяльності людини у зазначеному у завданні контексті. Відповідь на завдання під номером 29 передбачає з’ясування рівня сформованості в учнів здібностей аналізувати сучасну інформацію стосовно екологічного стану нашої планети та розвитку суспільства.

Учні, які вивчали навчальний предмет «Екологія» на рівнях стандарту й академічному, виконують атестаційну роботу протягом 90 хвилин. Учням, які навчалися за програмою профільного рівня, на виконання атестаційної роботи надається 120 хвилин.

Учні, які навчалися за програмою профільного рівня, виконують завдання блоків А та Б атестаційної роботи. При цьому номер варіанту завдань блоку Б повинен співвідноситись з номером варіанту завдань блоку А.

Відповіді учень оформлює на бланку, зразок якого поданий у збірнику. Відповіді на завдання з розгорнутою відповіддю оформлюються в чистому учнівському зошиті чи на аркушах із штампом навчального закладу. Бланк відповідей містить спеціально відведену частину для внесення змін у відповіді першої та другої частин. Таке виправлення не веде до втрати балів. Якщо ж виправлення зроблено в основній частині бланка відповідей, то бали за таке завдання не нараховують.

Під час проведення державної підсумкової атестації з екології учням заборонено користуватися будь-якими матеріалами чи посібниками, крім географічних карт екологічного стану України, розміщених в учнівських географічних атласах. Вчитель повинен забезпечити учнів наступними географічними атласами: «Атлас 8 клас. Фізична географія України» (ДНВП «Картографія», 2006-2011) та «Фізична географія України. Атлас для учнів 8 класу» (ЗАТ «Інститут передових технологій», 2008, 2009). Для обчислення даних учню дозволяється користуватися калькулятором.
Методист ІППОЧО

Ротар І.М.

Схожі:

Методичні рекомендації щодо підготовки і проведення державної підсумкової...
Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від    08. 02. 13  №  1/9-92 «Про порядок закінчення навчального року та...
УКРА Ї Н А ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕПАРТАМЕНТ...
«Особливості проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2012/2013 навчальному році»
Про затвердження розкладу ДПА
Хмельницької державної адміністрації від 16. 04. 2012 року №599-но «Про порядок проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх...
Про завершення навчального 2012 2013
Хмельницької державної адміністрації від 16. 04. 2012 року №599-но «Про порядок проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх...
Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації...
Матеріали для державної підсумкової атестації з іноземної мови у 9 класі загальноосвітніх навчальних закладів складені відповідно...
Перелік збірників завдань та форми проведення державної підсумкової...

Особливості проведення державної підсумкової атестації з румунської...
Атестація в основній школі проводиться з п'яти навчальних предметів: української мови, біології, географії, математики,а також іноземної...
Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової...
Міністерства освіти і науки України від 18. 02. 08 №94, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 27. 02. 08 №151/14842, відповідно...
Методичні рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації...
Київ, проспект Перемоги, 10, тел. (044) 486-24-42, факс (044) 236-10-49
Про порядок закінчення 2012/2013 навчального року та проведення державної...
Тернопіль, вул. М. Грушевського, 8, тел.(0352) 52-23-53, факс (0352)52-32-28 e-mail
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка