Аналіз регуляторного впливу проекту рішення виконкому Кременчуцької міської ради “Про затвердження норм утворення твердих побутових відходів для об’єктів невиробничої сфери в місті “. Визначення проблеми, що спричинила прийняття цього впорядкування


Скачати 46.72 Kb.
НазваАналіз регуляторного впливу проекту рішення виконкому Кременчуцької міської ради “Про затвердження норм утворення твердих побутових відходів для об’єктів невиробничої сфери в місті “. Визначення проблеми, що спричинила прийняття цього впорядкування
Дата14.04.2013
Розмір46.72 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Право > Документи
Аналіз регуляторного впливу проекту рішення виконкому Кременчуцької міської ради “Про затвердження норм утворення твердих побутових відходів для об’єктів невиробничої сфери в місті “ .
Визначення проблеми, що спричинила прийняття цього впорядкування.
Проблема, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання господарських відносин полягає в тому, що діючі норми утворення твердих побутових відходів , які були затверджені рішенням виконавчого комітету Кременчуцької міської ради від 23 листопада 1989 року № 972 „Об изменении норм накопления твёрдых бытовых отходов”, не відповідають сучасним умовам.

Норми утворення твердих побутових відходів ( у подальшому норми утворення) – це кількість твердих побутових відходів, які утворюються на одну розрахункову одиницю ( одне місце в готелі, гуртожитку та ін.; 1 м2 торгівельної та складської площі, вокзалів, автостоянок та ін.; одне відвідування для поліклінік тощо) за одиницю часу.

Норми утворення твердих побутових відходів використовуються під час укладання договорів на надання послуг із вивезення та утилізації твердих побутових відходів з метою визначення обсягів виробництва та реалізації цих послуг.

Уточнення та перегляд норм утворення необхідно проводити один раз на 5 років.

За основу для розроблення норм утворення твердих побутових відходів для об’єктів невиробничої сфери були прйняті рекомендовані норми у населених пунктах України, затверджені Наказом міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10 січня 2006 року № 7 „Про затвердження норм утворення твердих побутових відходів для населених пунктів України”.
Цілі державного регулювання.
Основною метою розробки цього проекту є удосконалення нормативної бази підприємства КАТП 1628, відповідність норм сучасним умовам та обсягам утворення твердих побутових відходів.

Запропонований проект рішення має на меті привести норми утворення з вивезення твердих побутових відходів для населенних пунктів на послуги, що надаються КАТП 1628 до рівня, що забезпечує надання необхідних та якісних послуг організаціям та установам міста.

Відповідно до статті 28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” затвердження норм утворення твердих побутових відходів належить до повноважень органів місцевого самоврядування.
Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення цілі.
Перша альтернатива – збереження існуючого стану. Така альтернатива є неприйнятною через невдоволення приватних підприємців, які неодноразово зверталися з проханням переглянути існуючі норми утворення, які б відповідали сучасним умовам. Крім того, утворення твердих побутових відходів не є стабільним показником; кількість відходів, які утворюються в процесі діяльності населення як на побутовому рівні, так і в інших сферах його діяльності, змінюються разом з рівнем життя. Норми утворення твердих побутових відходів потребують періодичного перерахунку та уточнення один раз за 5 років ( дані довідників з санітарної очистки міст).

Друга альтернатива – прийняття запропонованого проекту норм утворення твердих побутових відходів. Це забезпечить досягнення наміченої цілі – встановлення номативів, які відповідають сучасним умовам утворення відходів.

Прийняття проекту запропонованого рішення щодо норм утворення твердих побутових відходів для об’єктів невиробничої сфери буде підставою для укладання договорів з підприємствами - споживачами та внесення відповідних змін до діючих господарських договорів. Вкладені договори регламентують умови надання послуг та містять відповідальність за їх не виконання.

В результаті прийняття запропонованого регуляторного акта Кременчуцьке КАТП 1628 зможе щорічно отримувати прибуток від надання послуг підприємствам і установам у сумі 870,0 тис.грн. Цей прибуток підприємство зможе використовувати як інвестиційну складову та направити на поліпшення стану основних фондів і, як наслідок, підвищення рівня якості надаваних послуг.

Зовнішнім чинником, який негативно впливатиме на дію запропонованого проекту регуляторного акту може бути інфляційні процеси.

Очікуваними результатами прийняття регуляторного акта за методом аналізу вигод та витрат є:

Сфери впливу

Вид впливу


Інтереси громадян

Поліпшення якості надання послуг. Більш якісного забезпечення екологічного стану навколишнього середовища


Інтереси суб’єктів господарювання

Отримання якісних послуг.

Інтереси держави

Отримання додаткових надходжень до бюджету.



Сфера впливу

Вигоди

Витрати


Інтереси держави

Збільшення податкових надходжень:

1.ПДВ 870,0 х 20% = 174,3 тис.грн.

2.Податок на прибуток

695,7 х 25% = 173,9 тис.грн.




Інтереси суб’єктів господарювання

Отримання поліпшеної якості послуг.

Додаткові витрати 870,0 тис.грн.

Інтереси громадян

Покращення екологічного стану навколишнього середовища.

Не прораховані



З наведених розрахунків видно, що при прийнятті даного регуляторного акту витрати понесуть суб”єкти господарювання, що є абонентами Кременчуцького КАТП 1628.

Показниками результативності регуляторного акту є наступні статистичні показники:

  1. Розмір податку на прибуток Кременчуцького КАТП 1628.

  2. Кількість суб”єктів підприємницької діяльності – користувачів послуг Кременчуцького КАТП 1628.


Про зміну норм утворення твердих побутових відходів споживачі будуть ознайомлені наступним чином:

  1. Рішення про зміну норм утворення твердих побутових відходів буде опубліковано в газеті “Вісник Кременчука” – друкованому органі міської ради.

  2. Кременчуцьке КАТП 1628 повідомить споживачів через засоби масової інформації про зміну умов договору.


Відстеження результативності акта здійснюється:

Базове відстеження буде проведено до дня набуття чинності регуляторного акту.

Повторне відстеження буде проведено через рік після прийняття рішення про підвищення тарифів.

Періодичне відстеження буде здійснюватися раз на три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього рішення.

Відстеження буде проводити відділ економічного аналізу, цін та тарифів на підставі статистичних звітів Кременчуцького КАТП 1628 та даних підприємства про кількість споживачів.


Заступник міського голови М.М. Порицький


вик. Тіщенко О.І.

т.2-23-98

Схожі:

Про відстеження регуляторного акту рішення Кременчуцької міської...
Про відстеження регуляторного акту – рішення Кременчуцької міської ради від 20 листопад 2006 р. “Про затвердження норм утворення...
Аналіз регуляторного впливу
Кременчуцької міської ради Полтавської області “Про затвердження норм утворення твердих побутових відходів для підприємств, установ...
Аналіз регуляторного впливу рішення виконкому Кременчуцької міської ради
Полтавської області від 10. 01. 2012 №5 "Про впорядкування обліку та встановлення режимів роботи закладів торгівлі, ресторанного...
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення виконкому міської...
Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання
Аналіз регуляторного впливу запровадження проекту рішення виконкому...
Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання
Аналіз регуляторного впливу рішення виконкому Кременчуцької міської...
Самоврядування в Україні до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належить встановлення за погодженням з власниками...
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Кременчуцької міської ради
Про затвердження Положення про механізм справляння та порядок сплати єдиного податку у місті Кременчуці
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення Кременчуцької міської ради Полтавської області
Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі (внеску) власників пересувних тимчасових споруд для здійснення сезонної...
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення виконкому Кременчуцької міської ради
Про затвердження Порядку розміщення на об’єктах благоустрою пересувних тимчасових споруд для здійснення сезонної торгівлі та надання...
АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ до проекту рішення Кременчуцької міської ради
Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка